რა არის ჯოჯოხეთი |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
რა არის ჯოჯოხეთი |
დათიკო |
Jun 23 2007, 01:21 PM
პოსტი
#261
|
დათიკო ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 |
თემასთან ახლოს მეგობრებო
( და რაც მთავარია მეტი სიმშვიდით ) |
გიორგი |
Jun 23 2007, 01:24 PM
პოსტი
#262
|
მეცნიერი & ხელოვანი ჯგუფი: Members პოსტები: 7,905 რეგისტრ.: 18-November 06 წევრი № 491 |
სანამ ვინმეშ ან რამეს გაიცნობ, ვარაუდებს და ნაადრევ შეფასებებს მოეშვი (წმინდა გაბრიელზე გეუბნები) არავის არ ვაფასებ, მაგრამ არა მგონია რომელიმე წმინდანი გამოთქვამდეს აზრებს იმის გარშემო რასაც მე ვლაპარაკობ (და თუ არსებობს ასეთი ნაშრომები დიდი სიამოვნებით გავეცნობი) . . . ასევე ტონი არაფერ შუაში არაა, მე არავის სიწმინდეზე და ღვაწლზე ცუდად არ ვლაპარაკობ, პირიქით მათ უნდა ვევედროთ ლოცვით, მაგრამ შეუძლებელია რომ დავუშვათ გრიგოლ ხანძთელს ცოდნოდა მცენარეული უჯრედის მიკროსკოპული აღნაგობა, ან იოანე ზოსიმეს ცოდნოდა დავუშვათ ტვინის აღნაგობა და ფუნქცია. ესიც უდავოა. მე სხვა რამე ვთქვი და შენ სხვა რაიმე გაიგე . . . -------------------- My Favourites:
Dinamo Tbilisi & Real Madrid, as Football Clubs. Georgia & Italy, as National Teams. Katie Melua, as a Musician. Stephen Hawking, as a Scientist. 'Contact' (1997), as a Film. 'Don Quixote', as a Novel. Miguel de Cervantes, as a Writer. Ayrton Senna, as F1 Racing Driver. |
თამარი_ცქნაფო |
Jun 23 2007, 01:25 PM
პოსტი
#263
|
მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს... ჯგუფი: Members პოსტები: 15,854 რეგისტრ.: 1-November 06 მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს'' წევრი № 362 |
არავის არ ვაფასებ, მაგრამ არა მგონია რომელიმე წმინდანი გამოთქვამდეს აზრებს იმის გარშემო რასაც მე ვლაპარაკობ . . . ასევე ტონი არაფერ შუაში არაა, მე არავის სიწმინდეზე და ღვაწლზე ცუდად არ ვლაპარაკობ, მაგრამ შეუძლებელია რომ დავუშვათ გრიგოლ ხანძთელს ცოდნოდა მცენარეული უჯრედის აღნაგობა, ან იოანე ზოსიმეს ცოდნოდა დავუშვათ ტვინის აღნაგობა. ესიც უდავოა. მე სხვა რამე ვთქვი და შენ სხვა რაიმე გაიგე . . . ეჰ... დათიკო, მორჩა, ჩუმად ვარ! -------------------- ''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა, ის შეიძლება უბრალო იყოს და აუტანელ ტკივილად ითქვას''... |
KAIROS |
Jun 23 2007, 01:26 PM
პოსტი
#264
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
გიორგი, ამ თემაზე მე აღარ დავწერ მეტს, არ ხარ თეოლოგი და იბნევი ძალიან ტერმინებში, ამიტომ გთხოვე, რომ ჯერ იკითხე და მერე წერე მეთქი---
ახლა რაც დაწერე, ეს სულ სხვაა ციტატა წვის შეგრძნების განცდის უნარი. შეიძლება სულაც არ იყოს ცეცხლი, მაგრამ მაინც გრძნობდეს ისეთივე გრძნობას რასაც ჩვენ წვისას ვგრძნობთ. დაარქვი აშენებულო ტანჯვა და მორჩა! მორჩა აქ ! არის მოდერ,მოვრჩით აქ, მშვიდობიანადაც და კარგადაც, სხვათაშორის ძველი აღთქმის წიგნები რომელიც გაინტერესებდა, ბიბლიოთეკაში დავდე! დროებით, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
გიორგი |
Jun 23 2007, 01:32 PM
პოსტი
#265
|
მეცნიერი & ხელოვანი ჯგუფი: Members პოსტები: 7,905 რეგისტრ.: 18-November 06 წევრი № 491 |
მე უბრალოდ მეჩვენება, რომ ძალაუნებურად თეოლოგობ, თუმცა ამას არც თვლი ასე, მაგრამ მიდგომა გაქვს ასეთი. გასაგებია, მე არ ვთეოლოგობ და არც ვთვლი ასე. ობიექტური მეცნიერების დაკავშირებას ვცდილობ თეოლოგიასთან. დაე თეოლოგებმა ითეოლოგონ, მე არა მაქვს ამაზე პრეტენზია და არც ამის ამბიცია. ახლა რაც დაწერე, ეს სულ სხვაა ერთ ადგილსაც თუ მომიყვან სადაც მე ვამბობდი რომ სული იწვის თქო ხელებს ავწევ მე სულ მაგას ვწერდი, რომ შეიძლება წვის შეგრძნება ჰქონდეს მაგრამ არ იწვებოდეს თქო. რაღაც არ მახსოვს რომ მომჩვენებოდეს რომ სულს შეიძლება ფიზიკურად ცეცხლი მოეკიდოს . . . დაარქვი აშენებულო ტანჯვა და მორჩა! ტანჯვას ვარქმევ ისედაც, მაგრამ ტანჯვას აქვს სახეები, ერთ-ერთია წვის შეგრძნება. -------------------- My Favourites:
Dinamo Tbilisi & Real Madrid, as Football Clubs. Georgia & Italy, as National Teams. Katie Melua, as a Musician. Stephen Hawking, as a Scientist. 'Contact' (1997), as a Film. 'Don Quixote', as a Novel. Miguel de Cervantes, as a Writer. Ayrton Senna, as F1 Racing Driver. |
თამარი_ცქნაფო |
Jun 23 2007, 01:34 PM
პოსტი
#266
|
მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს... ჯგუფი: Members პოსტები: 15,854 რეგისტრ.: 1-November 06 მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს'' წევრი № 362 |
ტანჯვას ვარქმევ ისედაც, მაგრამ ტანჯვას აქვს სახეები, ერთ-ერთია წვის შეგრძნება. აი, ეს მართლა ვერ გავიგე: სახეები როგორ, რაღაც აფიზიკურებ ახლა მგონი უფრო მსგავს ტანჯვას, ვიდრე სულიერ შინაარს ანიჭებ... მართლა დავიბენი -------------------- ''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა, ის შეიძლება უბრალო იყოს და აუტანელ ტკივილად ითქვას''... |
გიორგი |
Jun 23 2007, 01:42 PM
პოსტი
#267
|
მეცნიერი & ხელოვანი ჯგუფი: Members პოსტები: 7,905 რეგისტრ.: 18-November 06 წევრი № 491 |
აი, ეს მართლა ვერ გავიგე: სახეები როგორ, რაღაც აფიზიკურებ ახლა მგონი უფრო მსგავს ტანჯვას, ვიდრე სულიერ შინაარს ანიჭებ... მართლა დავიბენი მორჩა ამ თემაში მეტს კარგა ხანს აღარ დავპოსტავ ამ საკითხის გარშემო, აქ უამრავი და უზარმაზარი პოსტებია ჩემი იმქვეყნიური ტანჯვის ხედვის შესახებ. მე ერთგან აღვნიშნე კიდეც, რომ ეს ჩემი აზრია და არავის თავს არ ვახვევ, არც თეოლოგობაზე მაქვს პრეტენზია, რაც არა ვარ იმის ამბიცია როგორ შეიძლება მქონდეს. მე ვცდილობ ობიექტური მეცნიერების ხედვის და თეოლოგიის დაკავშირებას, თუ რამდენად წარმატებულად ამის განსჯაც მკითხელისთვის მიმინდვია. ვისაც სურვილი აქვს მოჰყვეს თავიდან და წაიკითხოს ყველა პოსტი . . . -------------------- My Favourites:
Dinamo Tbilisi & Real Madrid, as Football Clubs. Georgia & Italy, as National Teams. Katie Melua, as a Musician. Stephen Hawking, as a Scientist. 'Contact' (1997), as a Film. 'Don Quixote', as a Novel. Miguel de Cervantes, as a Writer. Ayrton Senna, as F1 Racing Driver. |
დათიკო |
Jun 23 2007, 01:49 PM
პოსტი
#268
|
დათიკო ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 |
KAIROS
ციტატა სხვათაშორის ძველი აღთქმის წიგნები რომელიც გაინტერესებდა, ბიბლიოთეკაში დავდე! ვიცი, ვნახე უკვე, მაგრამ მქონდა ეგენი. მაინც დიდი მადლობა გიორგი ნუ გაბრაზდები ციტატა ბიექტური მეცნიერების დაკავშირებას ვცდილობ თეოლოგიასთან ამისთვის რასაც შენ ამბობ, ერთნაირად მაღალ დონეზე უნდა ფლობდე როგორც ერთს, ასევე მეორესაც. |
გიორგი |
Jun 23 2007, 01:57 PM
პოსტი
#269
|
მეცნიერი & ხელოვანი ჯგუფი: Members პოსტები: 7,905 რეგისტრ.: 18-November 06 წევრი № 491 |
ამისთვის რასაც შენ ამბობ, ერთნაირად მაღალ დონეზე უნდა ფლობდე როგორც ერთს, ასევე მეორესაც. ერთნაირად მაღალ დონეზე ცხადია არ ვიცი არც თეოლოგია და არც ძირითადი მეცნიერებები. მე რაც ვიცი იმის საფუძველზე ვცდილობ ჩემეული წარმოდგენა ვიქონიო. მსჯელობის ხარისხი, დონე და შეფასება მკითხველისთვის მიმინდვია. -------------------- My Favourites:
Dinamo Tbilisi & Real Madrid, as Football Clubs. Georgia & Italy, as National Teams. Katie Melua, as a Musician. Stephen Hawking, as a Scientist. 'Contact' (1997), as a Film. 'Don Quixote', as a Novel. Miguel de Cervantes, as a Writer. Ayrton Senna, as F1 Racing Driver. |
გიორგი |
Jun 23 2007, 03:46 PM
პოსტი
#270
|
მეცნიერი & ხელოვანი ჯგუფი: Members პოსტები: 7,905 რეგისტრ.: 18-November 06 წევრი № 491 |
ისე წმინდა გაბრიელის (ქიქოძე) "ცდისეული ფსიქოლოგიის" ინტერნეტ ვერსია ხომ არ არსებობს სადმე? შეგიძლიათ, რომ ლინკი მომცეთ?
-------------------- My Favourites:
Dinamo Tbilisi & Real Madrid, as Football Clubs. Georgia & Italy, as National Teams. Katie Melua, as a Musician. Stephen Hawking, as a Scientist. 'Contact' (1997), as a Film. 'Don Quixote', as a Novel. Miguel de Cervantes, as a Writer. Ayrton Senna, as F1 Racing Driver. |
italieli-dato |
Jun 25 2007, 02:45 AM
პოსტი
#271
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 125 რეგისტრ.: 24-June 07 მდებარ.: georgia წევრი № 2,280 |
ე.ი. შენს "აბრაამნამყოფ უაბრაამო ექსწიაღში" მოხვდებიან უნათლავი ჩვილები ( ეგაა მთელი გულღვიძლია მაგ იდიოტიზმისა), მაგრამ ასევე დიდებიც " რავა მძიმედაა საქმე... ახალ დოგმატიკას წერ უკვე? წმ. იოანე ოქროპირი თუკი საჭირო იქნება, როდესაც უნათლავი ჩვილია მომაკვდავი, დიაკონს შეუძლია მონათლოს. და თუკი ჩვილი გარდაიცვლება, იგი მონათლულად აღირიცხება. თუკი იგი უნათლავად პრესვიტერის უზრუნველობის გამო აღესრულა, ვაი, იმ პრესვიტერს! თუ მშობელთა უზრუნველობით მოკვდა უნათლავად, ვაი იმ ბავშვის მშობლებს! ამიტომაც მშობლებმა ბავშვის ნათლობა მრავალი წლით არ უნდა დააყოვნონ. აღუბეჭდავი ცხვარი მგლის წილხვედრია, ქრისტეს ბეჭედი იცავს ამ ბეჭდის მქონეს. აღმოსავლეთის პატრიარქთა ეპისტოლე ... ვისაც ქრისტე მაცხოვრის მეორედ მოსვლისას ნებავს ციურ სასუფეველში დამკვიდრება, უნდა აღორძინდეს და განახლდეს, _ იშვას ხელმეორედ. და რადგან ყრმებიც საჭიროებენ ცხონებას, საჭიროებენ ნათლობასაც. ხოლო თუკი არ აღორძინდებიან და არ განახლდებიან, წინაპართა ცოდვებიც არ წარიხოცება მათგან. ამიტომაც, ცხადია, დაექვემდებარებიან ისინი ხსენებულ ცოდვათა გამო მოწევნულ საუკუნო სასჯელს და, მაშასადამე, ვერც ცხონდებიან. KAIROS წმინდა სინოდის განჩინება წაიკითხე ამ საკითხზე. |
კანუდოსელი |
Jun 25 2007, 11:50 AM
პოსტი
#272
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
KAIROS წმინდა სინოდის განჩინება წაიკითხე ამ საკითხზე. შენ თუ წაგიკითხავს, თან ისე, რომ წაკითხულის შინაარსიც გაგეგო? ეჭვი მეპარება, მოდი ვნახოთ რა წერია იქ, ანუ გავარკვიოთ, წერია თუ არა ჩვილების წარწყმენდის შესახებ? გადმოვიტან სხვა ფორუმიდან ჩემსავე პოსტინგს და მივყვები სინოდის დადგენილების ყველა პუნქტს: მოკლედ პრობლემა არის ჩემის აზრით სერიოზულად განსახლიველი. უნდა განვიხილოთ ყველა მაგალითის კონტექსტში, ანუ იმ მაგალითებისა, რომლებიც არ ჯდებიან პირდაპირ ფორმულაში: "ვინც არ მოინათლება"-ვგულისხმობ წყლით ნათლობას. რადგან არის რამდენიმე მაგალითი, რომლებიც აშკარად გამონაკლისია: 1. ავაზაკი, რომელიც არ მონათლულა წყლით და ასევე სისხლით (სისხლით ნათლობა არის სისხლის დაღვრა იესო ქრისტესთვის-ავაზაკს ეს არ ეხება) 2. წმინდა სიდონია, რომელიც ასევე არ მონათლულა არც წყლით და არც სისხლით. დავიწყოთ სინოდის განჩინების განხილვა: პიროვნების სულიც ცხოვნების შესახებ ეკლესიური მოძღვრება გვასწავლის, რომ ცხოვნებისათვის აუცილებელია ცოდვების მიტევება. წმ. იოანეს სახარებაში სწერია: ”უკუეთუ ვინმე არა იშვეს მეორედ, ვერ ხელეწიფების ხილვად სასუფეველი ღმრთისა” (იოანე 3.3) არაფერი ახალი აქ არ არის, ვეთანხმებით და ჯერ პრობლემას პირდაპირ არ შეხებია ეს ციტატა. გავაგრძელოთ: მეორედ შობა ნიშნავს ახალი ადამიანის სულიერ დაბადებას. მნიშვნელოვანი ადგილია,დავიმახსოვროთ დროებით. გადავიდეთ შემდეგზე: სარწმუნოების სიმბოლოს XI მუხლის მიხედვით, ცოდვათა მიტევება შესაძლებელია ნათლისღებით: ”აღვიარებ ერთსა ნათლისღებასა მოსატევებელად ცოდვათა" აბსოლუტურის სიმართლეა და ისევ არ გვაქვს არაფერი ახალი კართაგენის საეკლესიო კრების 110-ე მუხლის თანახმად, ჩვილებიც ნათელს იღებენ ცოდვათა მისატევებლად ანუ სინოდი ეთანხმება კართაგენის კრების დადგენილებას, მაგრამ საინტერესოა რა წერია იქ ვნახოთ: кто отвергает нужду Крещения малых и новорожденных от матерней утробы детей или говорит, что хотя они и крещаются в отпущение грехов, но от прародительского Адамова греха не заимствуют ничего, что надлежало бы омыть банею возрождения (из чего следовало бы, что образ Крещения во отпущение грехов употребляется над ними не в истинном, но в ложном значении), тот да будет анафема ანუ: ვინც უარყოფს ბავშვთა და ახალდაბადებულთა ნათლობას და ამბობს, რომ თუმცა ისინი ინათლებიან ცოდვათა მოსატევებლად, მაგრამ ადამისგან არ იღებენ არაფერს ისეთს, რისი განბანაც საჭირო იქნებოდა (საიდანაც გამოვიდოდა, რომ ნათლობის სახე ცოდვათა მოტევებისთვის გამოიყენება მათზე არა ჭეშმარიტი, არამედ ცრუ მნიშვნელობით), იყოს მათზე ანათემა. რისი წინააღმდეგია კართაგენის კრება? ვნახოთ კიდევ: თუმცა ისინი ინათლებიან ცოდვათა მოსატევებლად, მაგრამ ადამისგან არ იღებენ არაფერს ისეთს, რისი განბანაც საჭირო იქნებოდა ე.ი.კართაგენის კრება ამბობს: 1. ადამიანს თან სდევს ადამის ცოდვის შედეგი, რომელიც არის მოსაცილებელი ნათლობით 2. კართაგენის კრება ამბობს ვისზე? ვნახოთ კარგად: ბავშვთა და ახალდაბადებულთა წერია სადმე აქ დაუბადებელი? არა, ამიტომ კანონიკური თვალსაზრისით, კართაგენის კრების მიღება აუცილებელია და ის არანაირად არ განიხილავს დაუბადებელი ჩვილის საკითხს. შედეგი: სინოდი ეთანხმება ამ ადგილსაც, თუმცა, როგორც ვნახეთ, აქაც დაუბადებელ ჩვილებზე საუბარი არაა. გავაგრძელოთ: სახარების მიხედვით, ნათლისღებაში იგულისხმება ასევე ჯვარცმა და სიკვდილი. უფალი ბრძანებს: "სასუმელი სამე ჩემი შესუით და ნათლისღება, რომელი მე ნათელ-ვიღო, ნათელ-იღოთ..." (მათე 20,23). ამიტომ ქრისტესათვის წამებულნი, რომელთაც არ ჰქონდათ მიღებული წყლით ნათლობა, ღვთის მადლით განიწმინდებიან ცოდვათაგან, ანუ იშვებიან მეორედ, და ისევე, როგორც ნათელღებულნი, დაიმკვიდრებენ ცათა სასუფეველს, ანუ _ ცხოვნდებიან. ეს ადგილი ასევე ყოველგვარი ორჭოფის გარეშე უნდა მივიღოთ ცხადია. და ისევ, არ არის განხილვა პრობლემისა შესაბამის ჭრილში: "უცნაური ფაქტები: წმინდა სიდონია და ავაზაკი". ამიტომ დავეთანხმოთ ამ ადგილს, არ ნიშნავს ვერდიქტის გამოტანას ჩვილებზე. და ბოლო: ყოველივე ზემოთქმულიდან გამომდინარე, მეორედ შობის, ანუ ცოდვათაგან განწმენდის გარეშე სასუფევლის დამკვიდრება, ანუ სულის ცხოვნება შეუძლებელია. აბსოლუტური სიმართლეა და ახლა გავიხსენოთ ისევ ჩემს მიერ ზემოთ მონიშნული ადგილი: მეორედ შობა ნიშნავს ახალი ადამიანის სულიერ დაბადებას. საინტერესოა სიდონია იშვა მეორედ? პასუხი ნათელია-კი, მოინათლა პირდაპირი გაგებით? პასუხი ასევე ნათელია-არა სინოდის განჩინება ისეთია, რომ ის საქმეს იხილავს იმდენად კარგად და პროფესიონალურად, რომ ეს ფანატიკოსთა ნაკრებმა ვერ მოწვა დასკვნა: სინოდის განჩინება სიღრმისეულად არ ჩაძიებია უფლის განგების საკითხს, თუმცა ძიერული საკითხები სწორად და ზედმიწევნით ზუსტად ჩამოაყალიბა. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანონისტი |
Jun 25 2007, 12:27 PM
პოსტი
#273
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
2 კითხვა გამიჩნდა:
1. ჩვენ ვამბობთ, "მეუფეო ზეცათაო, ნუგეშინისმცემელო, სულო ჭეშმარიტებისაო, რომელი ყოველგან ხარ და ყოველსავე აღავსებ...." და "აღ-თუ-ვხდე ცად, შენ მუნ ხარ, შთა-თუ-ვხდე ჯოჯოხეთად, ახლოსვე ხარ..." აქედან არის თუ არა დასკვნა? ჯოჯოხეთი არანაირად არ არის ადგილი (თუნდაც არამატერიალური სულიერი დატვირთვით), არამედ - მხოლოდ მდგომარეობა? თუკი ასეა, მაშ რატომ ამბობს მეფსალმუნე ჯოჯოხეთში უფლის მყოფობაზე - ახლოსვე ხარო.... 2. რამდენიმე წმინდანი (ელია, ენუქი, ყოვლადწმინდა ღვთისმშობელი) და ასევე თავად მაცხოვრის ხორციელი სხეული ზეცად არის აღყვანებული. როგორია ეკლესიური სწავლება, სად არის ისინი (თუკი სამოთხე არამატერიალურს არაფერს შეიცავს)? -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
italieli-dato |
Jun 25 2007, 04:13 PM
პოსტი
#274
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 125 რეგისტრ.: 24-June 07 მდებარ.: georgia წევრი № 2,280 |
კანუდოსელი
ეს შენებური განმარტებაა წმინდა სინოდის განჩინების. სინოდის განჩინებაში სწერია რომ მოუნათლავი ვერ შევა სამოთხეში. ვერც მოუნათლავი ბავშვები. კართაგენის საეკლესიო კრების 110-ე მუხლის თანახმად, ჩვილებიც ნათელს იღებენ ცოდვათა მისატევებლად ყოველივე ზემოთქმულიდან გამომდინარე, მეორედ შობის, ანუ ცოდვათაგან განწმენდის გარეშე სასუფევლის დამკვიდრება, ანუ სულის ცხოვნება შეუძლებელია. |
კანუდოსელი |
Jun 25 2007, 04:29 PM
პოსტი
#275
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
კანუდოსელი ეს შენებური განმარტებაა წმინდა სინოდის განჩინების. სინოდის განჩინებაში სწერია რომ მოუნათლავი ვერ შევა სამოთხეში. ვერც მოუნათლავი ბავშვები. კართაგენის საეკლესიო კრების 110-ე მუხლის თანახმად, ჩვილებიც ნათელს იღებენ ცოდვათა მისატევებლად ყოველივე ზემოთქმულიდან გამომდინარე, მეორედ შობის, ანუ ცოდვათაგან განწმენდის გარეშე სასუფევლის დამკვიდრება, ანუ სულის ცხოვნება შეუძლებელია. სადაა მანდ მოუნათლავ ჩვილებზე საუბარი? კართაგენის კრებაზე მოუნათლავთა ცხონება განიხილეს? ჩემებური განმარტება ყოფილა კართაგენის კრების დადგენილების დაწერა და ნახვა, რომ იქ მუცელში მომწყდართა საკითხი არ განხილულა... მაგარია -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
დათიკო |
Jun 25 2007, 04:58 PM
პოსტი
#276
|
დათიკო ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 |
ციტატა სადაა მანდ მოუნათლავ ჩვილებზე საუბარი მართლაც. ოფტოპიკი გამოვა ეგ და მაგ მიმართულებით თუ არ წაიყვანთ საუბარს კარგი იქნება. |
კანონისტი |
Jun 25 2007, 05:21 PM
პოსტი
#277
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
კანუდოსელი
როგორცა კანონისტმან მინდა გითხრათ, რომა თქვენეული კომენტარი ძალიან ჰგავს მართალს.... იქ დაუბადებელ ბავშვებზე საუბარი არ არის -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
KAIROS |
Jun 25 2007, 06:28 PM
პოსტი
#278
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა KAIROS წმინდა სინოდის განჩინება წაიკითხე ამ საკითხზე. Allora, carissimo, che piacere vederti qui, ma prego, non mi insegnare, che devo leggere, e che no დავით იტალიელო ( ?) პასუხი გაგცეს შესანიშნავად, სანამ დაწერდე იქნებ გადაავლო ხოლმე თვალი წინა პოსტებს, ხო? მერე მომწერე Beh, poveri bambini... Ciao bello! Kairos! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
Jun 25 2007, 06:39 PM
პოსტი
#279
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
Allora, carissimo, che piacere vederti qui, ma prego, non mi insegnare, che devo leggere, e che no დავით იტალიელო ( ?) პასუხი გაგცეს შესანიშნავად, სანამ დაწერდე იქნებ გადაავლო ხოლმე თვალი წინა პოსტებს, ხო? მერე მომწერე Beh, poveri bambini... Ciao bello! Kairos! Caro mio Kairos, qualcosa mi dice, che tra poco sarai morto p.s. veramente ciao, per sempre -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
Jun 25 2007, 06:42 PM
პოსტი
#280
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა Caro mio Kairos, qualcosa mi dice, che tra poco sarai morto Spero soltanto, che tu non abbia ragione, almeno tra poco... comunque tra poco, noi ci vediamo e ci xinkliamo ბოდიში ოფთოფიქისათვის, მალე ეკლესიის ისტორიაში გავაგრძელებ წერას ციტატა Ciao bello! Kairos! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th May 2024 - 01:46 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი