IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

58 გვერდი V « < 12 13 14 15 16 > »   
Closed TopicStart new topic
> ფსევდო"ბიზანტიური" საგალობლები, სიახლე საქართველოს ეკლესიაში
Didgoreli
პოსტი Jul 9 2007, 12:34 AM
პოსტი #261


ძლევაი საკვირველი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,829
რეგისტრ.: 24-May 07
მდებარ.: თბილისი, დელისი :))
წევრი № 2,010



N. R.
მე ვგალობ ბიზანტიურ-ქართულებს smile.gif რამე პრეტენზიაა გააქვს? biggrin.gif tongue.gif


--------------------
ნიკოლოზ ირაკლის ძე ივანაშვილი

www.didgorelebi.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 9 2007, 12:37 AM
პოსტი #262


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



ციტატა(Didgoreli @ Jul 9 2007, 12:34 AM) *

N. R.
მე ვგალობ ბიზანტიურ-ქართულებს smile.gif რამე პრეტენზიაა გააქვს? biggrin.gif tongue.gif



მოხვალ შენ ქართული გალობის გაკვეთილზე tongue.gif


--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Didgoreli
პოსტი Jul 9 2007, 12:39 AM
პოსტი #263


ძლევაი საკვირველი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,829
რეგისტრ.: 24-May 07
მდებარ.: თბილისი, დელისი :))
წევრი № 2,010



N. R.
ციტატა
მოხვალ შენ ქართული გალობის გაკვეთილზე

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif whistling.gif


--------------------
ნიკოლოზ ირაკლის ძე ივანაშვილი

www.didgorelebi.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 11 2007, 05:56 PM
პოსტი #264


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



ხშირად ჩნდება კითხვა, რომ თუ პატრიარქის გალობა სრულდება ტაძარში მაშ რა პრინციპით უნდა ავუკრძალოთ ბიზანტიური გალობის მომხრეებს მათ მიერ მოწონებული გალობის შესრულება. ამ საკითხთან დაკავშირებით შემდეგნაირად ჩამომიყალიბდა ჩემეული შეხედულება:




ის კითხვა, თუ რატომ ვაძლევთ თავს უფლებას, რომ ამ კომპრომისის შემდეგ ბიზანტიური გალობის მომხრეებს ავუკრძალოთ, მე დავსვი ამავე თემაში, და ეს იყო ჩემი თითქმის პირველი პოსტი. მაგრამ შემდეგ ვფიქრობდი, რომ იყო თუ არა ეს ორი ერთიდაიგივე, და მივხვდი რომ მნიშვნელოვნად განსხვავებული მოვლენებია. არ ვიცი ამაში ვის რამდენადა დავარწმუნებ, მაგრამ მე გარკვეულწილად გადავჭერი ეს პორობლემა ჩემს თავში და მოვახდინე დიფერენცირება: ქართულ ტექსტზე ბიზანტიური ჰანგის დადება ანტიეროვნული მსოფმხედველობრივი და წმინდა მუსიკალური თვალსაზრისით და ანტირელიგიური მიმართულებაა:

1) ანტიეროვნულის მსოფმხედველობრივი წანამძღვარი: არ იცნობ საკუთარ სამგალობო კულტურას, საკუთარ ფასეულობებზე წარმოდგენა არ გაქვს, და აკეთებ ისეთ დასკვნებსა და განცხადებებს, რომელიც სრული აბსურდია (ქადაგების, პუბლიკაციის საშუალებით, საუბარი აღარაა პირად საუბრებზე) და პირდაპირ ვუწოდებ ამას მეცნიერულ არაკეთილსინდისიერებას; ანტიეროვნული მუსიკალური თვალსაზრისითაცაა, თანაც ძალიან მარტივი და ნათელი მიზეზის გამო: ჰანგი არის სრულიად არაქართული, მთელი თავისი არსით, სააზროვნო სისტემითა თუ წვრილმანუ მუსიკალური თავისებურებებით.


2) ანტირელიგიურია, რამდენადაც თვითრწმენა საკუთარი ორიგინალობისა, საკუთარი მიმართულებისა (რომელიც ეკლესიის მიერ არაა გამართლებული), გამოუძიებლობა ჭეშმარიტებისა და ბრმა მინდობა ერთი ადამიანისათვის, ყოველგვარი ანალიზისა და არგუმენტირების გარეშე, რომელსაც დიდ ცოდვამდე მიჰყავხარ....... ანუ მოკლედ რომ ვთქვათ ვიწრო (თუ შეიძლება გალობას ,,ვიწრო" ვუწოდოთ) მნიშვნელობის საკითხიდან საკუთარი თავის განსაკუთრებულობის შეგრძნების, მოწამეობრივად აღსრულებული და უდიდესი მოღვაწე, მწვალებლობისა და სხვადასხვა მძიმე პერიოდის დროს სიმართლის მახვილით მებრძოლი წმნიდა მამებისათვის თავის შედარებასთან მისვლა, წმინდა სექტანტური აზროვნების ჩამოყალიბება და ფანატიზმი ცხადია ანტირელიგიურია



რაც შეეხება პატრიარქის საგალობლებს, მოდით გადავხედოთ მსოფლიო მუსიკის ისტორიას, თითქმის გამონაკლისის გარეშე ნებისმიერი სიახლე იგმობოდა, მხოლოდ ვიწრო საზოგადოებისთვის თუ იყო მისაღები. თავიანთ თანამედროვე ეპოქაში უჭირდათ სიახლის შეთვისება. ასეა დღესაც, მითუმეტეს, რომ ახლახანს დაიწყო ტრადიციული გალობის აღდგინება. მაგრამ ის პროცესი, რისი გამოვლინებაც პატრიარქის საკომპოზიტორო შემოქმედებაა, არის გარდაუვალი, ამას ვერ გაექცა ვერც ერთი მაღალი მუსიკალური ტრადიციის მქონე კულტურა. ეს მიმართულება რამოდენიმე ათწლეულის მაინძილზე შესაძლებელია პროგრესულ მოვლენადაც კი შეფასდეს. ნებისმიერ შემთხვევაში ტაძარში შესასრულებლად მისაღები თუ არ არის ჩვენთვის, ის მაინც უნაროთ, რომ ჭეშმარიტად ქართული ორიენტაციის, ქართულ ეროვნულ ინტონაციურ ფონდზეა დაფუძნებული. იგი ქართული მუსიკალური კულტურის ისეთივე თანაბარუფლებიანი ნაწილია, როგორიც სხვა ნებისმიერი ქართული მუსიკალური მიმართულება.



--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jul 12 2007, 11:38 AM
პოსტი #265


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(N. R. @ Jul 11 2007, 05:56 PM) *

რაც შეეხება პატრიარქის საგალობლებს, მოდით გადავხედოთ მსოფლიო მუსიკის ისტორიას, თითქმის გამონაკლისის გარეშე ნებისმიერი სიახლე იგმობოდა, მხოლოდ ვიწრო საზოგადოებისთვის თუ იყო მისაღები.



ჯერ ერთი ამბობთ, რომ სიახლეა, ეს უკვე ცუდია
მეორეც, ეკლესია არ არის მელომანების შეყრის ადგილი
და მესამეც: ლიტურგია არ გალავთ ელიტარული მსახურება ვიწრო საზოგადოებისათვის


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jul 12 2007, 11:44 AM
პოსტი #266


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



კანუდოსელი
ციტატა
ჯერ ერთი ამბობთ, რომ სიახლეა, ეს უკვე ცუდია

yes.gif

ციტატა
მეორეც, ეკლესია არ არის მელომანების შეყრის ადგილი

biggrin.gif yes.gif

ციტატა
და მესამეც: ლიტურგია არ გალავთ ელიტარული მსახურება ვიწრო საზოგადოებისათვის

yes.gif


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 12 2007, 12:16 PM
პოსტი #267


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



ციტატა(კანუდოსელი @ Jul 12 2007, 11:38 AM) *

ჯერ ერთი ამბობთ, რომ სიახლეა, ეს უკვე ცუდია
მეორეც, ეკლესია არ არის მელომანების შეყრის ადგილი
და მესამეც: ლიტურგია არ გალავთ ელიტარული მსახურება ვიწრო საზოგადოებისათვის




რა თქმა უნდა სიახლეა, და შეიძლება ცუდი იყოს შეიძლება არც, ამის გადაწყვეტას წლები სჭირდება


ვინთქვა რომ ეკლესია არის მელომანების შეყრის ადგილი?! blink.gif


არც ის მითქვამს, რომ ლიტურგია ელიტარული მსახურებაა ვიწრო საზოგადოებისთვის

ვიწრო საზოგადოება მხოლოდ იმიტომ ვახსენე, რომ სიახლის შემოტანას მხოლოდ ვიწრო საზოგადოება იღებს-თქო. ეგრე ტრადიციული გალობის აღდგენა რომ დაიწყეს, მაშინაც ვიწრო საზოგადოება უჭერდა მხარს ამ მოვლენას, და არ უნდა აღედგინათ, იმიტომ რომ ეკლესია ,,ვიწრო საზოგადოება" არ არის? რა ლოგიკაა

მაგრამ ის პროცესი, რისი გამოვლინებაც პატრიარქის საკომპოზიტორო შემოქმედებაა, არის გარდაუვალი, ამას ვერ გაექცა ვერც ერთი მაღალი მუსიკალური ტრადიციის მქონე კულტურა. ეს მიმართულება რამოდენიმე ათწლეულის მაინძილზე შესაძლებელია პროგრესულ მოვლენადაც კი შეფასდეს. ------------ამაზე რას იტყვით?



და პოსტის მიზანი იყო ბიზანტიური გალობისა და პატრიარქის გალობის შედარების უსუსურობის წარმოჩენა, რაზეც ვერ მივხვდი მეთანხმებით თუ არა. თუ არ მეთანხმებით პუნქტების მიხედვით მითხარით რაში და რატომ


--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jul 13 2007, 01:30 PM
პოსტი #268


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(N. R. @ Jul 11 2007, 05:56 PM) *

1) არ იცნობ საკუთარ სამგალობო კულტურას,

სწორედ ამიტომ სამების გალობების ნაწილიც არ მომწონს, რომ ისინი არ არის საკუთარი გალობის კულტურის ნაწილი


ციტატა(N. R. @ Jul 11 2007, 05:56 PM) *

რაც შეეხება პატრიარქის საგალობლებს, მოდით გადავხედოთ მსოფლიო მუსიკის ისტორიას, თითქმის გამონაკლისის გარეშე ნებისმიერი სიახლე იგმობოდა,

მუსიკის ისტორია ერთია და სამგალობლო მუსიკის- მეორე


ციტატა(N. R. @ Jul 11 2007, 05:56 PM) *

მხოლოდ ვიწრო საზოგადოებისთვის თუ იყო მისაღები.

ამიტომაც ვთქვი, რომ ეკლესია არ არის ელიტარული, ის ყველასთვისაა და ამიტომაც აღვნიშნე, რომ ეკლესია არ არის მელომანების შეჯიბრის ადგილი, სადაც სიახლეებში ვეჯიბრებით

საეკლესიო გალობის ისტორია კი ძალზედ საინტერესოა და თუ ადამიანს უნდა, შეუძლია დაიწყოს სკაბალანოვიჩის შრომებით, სადაც ის, ანტიფონური გალობის ისტორიაზე მსჯელობს და მისი შემოტანის ისტორიულ-ლიტურგიკულ მოტივირებაზე


ციტატა(N. R. @ Jul 11 2007, 05:56 PM) *

მაგრამ ის პროცესი, რისი გამოვლინებაც პატრიარქის საკომპოზიტორო შემოქმედებაა, არის გარდაუვალი, ამას ვერ გაექცა ვერც ერთი მაღალი მუსიკალური ტრადიციის მქონე კულტურა.

ეს ნამდვილად ასეა, მაგრამ ის გალობები, რაც იგალობება სამებაში - არ უხდება ლიტურგიკას - ამასაც ვერ გავექცევით
ისევე არ უხდება, როგორც ოდესღაც სიონში მამაო ჩვენოს რომ დასჭექდა ხოლმე ოპერის სტილში "მგალობელი"...ლიტურგია მისტიკაა და არა ოპერა


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 13 2007, 07:20 PM
პოსტი #269


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



ციტატა(კანუდოსელი @ Jul 13 2007, 01:30 PM) *

სწორედ ამიტომ სამების გალობების ნაწილიც არ მომწონს, რომ ისინი არ არის საკუთარი გალობის კულტურის ნაწილი


ამას ვერსად გაექცევი, რომ ლოგიკურად ისიც ჩვენი კულტურის ნაწილია, როგორც ქართული მუსიკალური მსოფმხედველობის პირმშო

ციტატა(კანუდოსელი @ Jul 13 2007, 01:30 PM) *


მუსიკის ისტორია ერთია და სამგალობლო მუსიკის- მეორე



მეც სასულიერო მუსიკის ისტორია ვიგულისხმე.


--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 13 2007, 09:01 PM
პოსტი #270


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



ციტატა(კანუდოსელი @ Jul 13 2007, 01:30 PM) *


ამიტომაც ვთქვი, რომ ეკლესია არ არის ელიტარული, ის ყველასთვისაა და ამიტომაც აღვნიშნე, რომ ეკლესია არ არის მელომანების შეჯიბრის ადგილი, სადაც სიახლეებში ვეჯიბრებით


შეჯიბრი რა მოსატანია, ეს ბუნებრივი პროცესია, როდესაც ეპოქა ასე თუ ისე უღებს რაღაც სიახლეს კარს, და ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ სფეროშია ეგრე


ციტატა(კანუდოსელი @ Jul 13 2007, 01:30 PM) *


ეს ნამდვილად ასეა, მაგრამ ის გალობები, რაც იგალობება სამებაში - არ უხდება ლიტურგიკას - ამასაც ვერ გავექცევით
ისევე არ უხდება, როგორც ოდესღაც სიონში მამაო ჩვენოს რომ დასჭექდა ხოლმე ოპერის სტილში "მგალობელი"...ლიტურგია მისტიკაა და არა ოპერა


თუ მეთანხმები მაშინ როგორღა მეწინააღმდეგები? ,,ის გალობებში" თუ პატრიარქის გალობას გულისხმობ, რომელზეც ამ შემთხვევაში გვაქვს საუბარი, ვერ დაგეთანხმები: მეც იმ უმრავლესობაში გავდივარ, რომელიც ამას ვერ იღებს, მაგრამ ლიტურგიკას არ უხდებასაც ვეღარ ვამბობ.

პატრიარქის გალობას ვერ შეადარებ ,,მამაო ჩვენოს", რომელიც წმინდა ევროპულია, და მასში არ არის არაფერი ქართული, პატრიარქის შემოქმედება კი ქართულ მუსიკალურ ფონდს ეყრდნობა


--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jul 16 2007, 01:09 PM
პოსტი #271


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(N. R. @ Jul 13 2007, 09:01 PM) *

მეც იმ უმრავლესობაში გავდივარ, რომელიც ამას ვერ იღებს,

წმინდა მელოდიურობის თვალსაზრისით, თუ ლიტურგიასთან მიმართებაში?

თუ პირველია, მაშინ არ მგონია ეგ არამელოდიური იყოს
როგორც ჩანს მეორე, მაშინ, თუ მეორე, გაუგებარია საკუთარ თავს რომ ეწინააღმდეგებით, რადგან მიწერთ ამას:
ციტატა(N. R. @ Jul 13 2007, 09:01 PM) *

მაგრამ ლიტურგიკას არ უხდებასაც ვეღარ ვამბობ.




--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 17 2007, 07:35 PM
პოსტი #272


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



კანუდოსელი

მეც მაგას ვფიქრობ, რომ მელოდიურად მეტად მშვენიერია და დახვეწილი, მეც ვერ ვგუობ ლიტურგიისას მის შესრულებას, მაგრამ ,,ვეღარ ვამბობ ვერაფერს", ვინაიდან შეიძლება ეს აღმოჩნდეს ქართული გალობის ღირსეული შტო


--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cecxladze I
პოსტი Jul 18 2007, 03:35 PM
პოსტი #273


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 238
რეგისტრ.: 2-May 07
წევრი № 1,822



N. R.
გაიხარეე! მე პირველადე ვარ ამ თემაში, რატომღაც აქამდე არ დავინტერესდი მაგრამ ეხლა უკვე ოოოო.

კანუდოსელი
მუსიკის ისტორია ყველა მუსიკისთვის ერთია. არვიცი როგორ აგიხსნა მაგრამ თუ მუსიკაში ჩახედული ხარ მაშინ მოდი წმინდა მუსიკალური თვალსაზრისთ ვიმსჯელოთ. ოღონდ ჯერ მოთხარი ხარ თუ არა მუსიკოსი??? თუ ცალმხრივად მუსიკოსი ანუ მარტო გალობის მცოდნე? ხარ მაშინ აზრი არ ექნება საუბარს გლობალურად მუსიკაზე.

ძალიან ბევრ საშუალო თუ არა-საშუალო მგალობელთან მისაუბრია დაახლოებით ასეთ თემებზე და რაც მე მითქვია საერთოდ ვერ გაუგია. მე ვგუსხმობ ანუ შედარებები თუ ნებისმიერი რაზეც შეიძლება ისაუბრო.

პატრიარქის საგალობლები მხოლოდ სამების საკათედროში სრულდება და ამას სულ სხვა დატვირთვა აქვს. რომლის გაგებაც თქვენ გაგიჭირდებათ. ესე საუბარი რომ ბიზანტიური, რუსული, თუ სხვა იქნება მნიშვნელობა არააქვს საგალობლების შესრულება შეიძლება, მაშინ რა დააშევეს ბიზანტიკოსებმაოოო. ჩემი აზრით ეს დილეტანტიზმის მაჩვენებელია. ესე საუბარი ამ თემაზე არ შეიძლება.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 21 2007, 05:01 AM
პოსტი #274


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



ციტატა(Cecxladze I @ Jul 18 2007, 03:35 PM) *

N. R.
ესე საუბარი ამ თემაზე არ შეიძლება.



......და თუ რატომ, ეს დიდად შევეცადე მეთქვა smile.gif


--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cecxladze I
პოსტი Jul 21 2007, 01:44 PM
პოსტი #275


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 238
რეგისტრ.: 2-May 07
წევრი № 1,822



N. R.
რატო იკავებენ თავს საინტერესოა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
N. R.
პოსტი Jul 21 2007, 01:52 PM
პოსტი #276


nino razmadze
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,150
რეგისტრ.: 1-May 07
მდებარ.: tiflisi :)
წევრი № 1,805



Cecxladze I


რიავიცი, რაივიცი blink.gif


--------------------
მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Cecxladze I
პოსტი Jul 21 2007, 01:57 PM
პოსტი #277


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 238
რეგისტრ.: 2-May 07
წევრი № 1,822



აბა გიოწვევთ ბრძოლაში ვისაც განსხვავებული აზრები გაქვთ. help.gif type.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika_nika_11
პოსტი Jul 22 2007, 12:56 AM
პოსტი #278


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6
რეგისტრ.: 18-July 07
წევრი № 2,482



ციტატა
ეს თემა გააქვრეს ფორუმიდან ამიტომ თავიდან გავხსნი, იმედია ამასაც იგივე ბედი არ ეწევა.

დიდი მადლობა ჯამბაკურს ასეთი ინფორმაციისათვის,მე მეგონა მარტო ვცოდვილობდი და უამრავი ჩემნაირი ყოფილა.რაც შეეხება მოძღვრების დავალებას,ჩვენ მხოლოდ პატრიარქისადმი მორჩილების კურთხევა გვაქვს და მეტი არაფერი და ამიტომაც მიკვირს კი რად განიკითხავთ. მისამართს თუ მასწავლით მეც სიამოვნებით მოგართმევთ კიდევ ერთ თხოვნის წერილს,რომელსაც აქვე "დავპოსტავ".
"ჩვენო უწმინდესო და უნეტარესო სრულიად საქართველოს კათალიკოს_პატრიარქო,უმორჩილე

სად გევედრები ჩემი სახელით მე უღირსი და ერთი ცოდვილი ადამიანი თქვენი მრევლიდან,რომ აკრძალული გალობები დაგვიბრუნოთ. ჩვენ ეს გალობები სიწმინდედ მივიღეთ და ძალიან გვიჭირს მათი ნაგავში მოსროლა. ჩვენი მდაბიო გემოვნებისა და მუსიკის ნაკლებად მცოდნეობის გამო. შევიყვარეთ და შევისისხლხორცეთ. თაყვანს ვცემთ ქართულ გალობებსაც,მაგრამ შეჩვეულს ვარჩევთ. მოგვიტევეთ ასეთი უღირსი თხოვნისათვის თქვენო უწმინდესობავ. ნუ დაგვსჯით ჩვენი უღირსბის გამო. მარიამი "
რაც შეეხება ბიზანტიურ გალობებს ვეშაპო მე მას ვისმენ,მაგრამ მის გაგებას უდიდესი მოთმინება და მორწმუნეობა უნდა ბერძნულის ცოდნასთან ერთად,რაც მე არცერთი არ გამაჩნია. ეხლა მიპასუხე თუ რა უნდა ვქნა როცა ეკლესიაში მრავალჟამიერის გალობისას ჩემს დაყრუებულ თავს საუკეთესო რესტორნები ან კონცერტები ახსენდება და ღვთისკენ მიმართული გონება მებნევა.იქნებ რესტორნებში მაინც აგეკრძალათ.?
თქვენი მონა_მორჩილი, უსმენო და უგემოვნო "მარიამი"
იოანე დამასკელზე ყველაფერი ვიცოდი,მაგრამ მე სამწუხაროდ წმინდანი არ ვარ.ერთი ცოდვილი ადამიანი ვარ.


გთხოვთ აღარ დახუროთ თემა



ჩემო კარგო ანუშკი, იგივე მარიამ, შენ თუ იოანე დამასკელზე ყველაფერი იცი, ისიც უნდა იცოდე, რომ ტიბიკონში (იმედია იცი ტიბიკონი რაც არის), ჩამოლოცვის შემდეგ წერია, რომ გუნდმა უნდა იმღეროს მრავალჟამიერი, აქედან გამომდინარე ძალიან უხერხულია იმის თქმა, რომ რესტორანი გახსენდება მრავალჟამიერზე.
სუფრა რომ ლოცვის გაგრძელებაა და ლოცვის ერთგვარი სახეა ამაში ეჭვი არ უნდა შეგეპაროს (საუბარი არაა ღრეობაზე), ხოდა აქედან გამომდინარე ეკლესიაში კი არ უნდა გახსენდებოდეს რესტორანი, არამედ რესტორანში უნდა გახსენდებოდეს ეკლესია, რომ არ გასცდე ქრისტიანულ საზღვრებს.
მე ვფიქრობ, რომ ეგ არის სხვისი აზრი შენზე მოხვეული და უნდა გათავისუფლდე ასეთი აზრებისაგან.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sotiris
პოსტი Jul 22 2007, 01:34 AM
პოსტი #279


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,567
რეგისტრ.: 3-November 06
წევრი № 382



ციტატა(nika_nika_11 @ Jul 22 2007, 12:56 AM) *

იმედია იცი ტიბიკონი რაც არის


რამდენადაც ჩემთვის ცნობილია, საქართველოს ეკლესიას არა აქვს ოფიციალური ტიპიკონი.


--------------------
მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nika_nika_11
პოსტი Aug 1 2007, 12:42 PM
პოსტი #280


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6
რეგისტრ.: 18-July 07
წევრი № 2,482



ციტატა
იმედია იცი ტიბიკონი რაც არის

იქნებ ამიხსნა რა არის ტიბიკონი?
გეტყობა რომ იცი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

58 გვერდი V « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 1st May 2024 - 08:43 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი