ფსევდო"ბიზანტიური" საგალობლები, სიახლე საქართველოს ეკლესიაში |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
ფსევდო"ბიზანტიური" საგალობლები, სიახლე საქართველოს ეკლესიაში |
Didgoreli |
Jul 9 2007, 12:34 AM
პოსტი
#261
|
ძლევაი საკვირველი ჯგუფი: Members პოსტები: 3,829 რეგისტრ.: 24-May 07 მდებარ.: თბილისი, დელისი :)) წევრი № 2,010 |
N. R.
მე ვგალობ ბიზანტიურ-ქართულებს რამე პრეტენზიაა გააქვს? -------------------- ნიკოლოზ ირაკლის ძე ივანაშვილი
www.didgorelebi.ge |
N. R. |
Jul 9 2007, 12:37 AM
პოსტი
#262
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
N. R. მე ვგალობ ბიზანტიურ-ქართულებს რამე პრეტენზიაა გააქვს? მოხვალ შენ ქართული გალობის გაკვეთილზე -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
Didgoreli |
Jul 9 2007, 12:39 AM
პოსტი
#263
|
ძლევაი საკვირველი ჯგუფი: Members პოსტები: 3,829 რეგისტრ.: 24-May 07 მდებარ.: თბილისი, დელისი :)) წევრი № 2,010 |
N. R.
ციტატა მოხვალ შენ ქართული გალობის გაკვეთილზე -------------------- ნიკოლოზ ირაკლის ძე ივანაშვილი
www.didgorelebi.ge |
N. R. |
Jul 11 2007, 05:56 PM
პოსტი
#264
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
ხშირად ჩნდება კითხვა, რომ თუ პატრიარქის გალობა სრულდება ტაძარში მაშ რა პრინციპით უნდა ავუკრძალოთ ბიზანტიური გალობის მომხრეებს მათ მიერ მოწონებული გალობის შესრულება. ამ საკითხთან დაკავშირებით შემდეგნაირად ჩამომიყალიბდა ჩემეული შეხედულება:
ის კითხვა, თუ რატომ ვაძლევთ თავს უფლებას, რომ ამ კომპრომისის შემდეგ ბიზანტიური გალობის მომხრეებს ავუკრძალოთ, მე დავსვი ამავე თემაში, და ეს იყო ჩემი თითქმის პირველი პოსტი. მაგრამ შემდეგ ვფიქრობდი, რომ იყო თუ არა ეს ორი ერთიდაიგივე, და მივხვდი რომ მნიშვნელოვნად განსხვავებული მოვლენებია. არ ვიცი ამაში ვის რამდენადა დავარწმუნებ, მაგრამ მე გარკვეულწილად გადავჭერი ეს პორობლემა ჩემს თავში და მოვახდინე დიფერენცირება: ქართულ ტექსტზე ბიზანტიური ჰანგის დადება ანტიეროვნული მსოფმხედველობრივი და წმინდა მუსიკალური თვალსაზრისით და ანტირელიგიური მიმართულებაა: 1) ანტიეროვნულის მსოფმხედველობრივი წანამძღვარი: არ იცნობ საკუთარ სამგალობო კულტურას, საკუთარ ფასეულობებზე წარმოდგენა არ გაქვს, და აკეთებ ისეთ დასკვნებსა და განცხადებებს, რომელიც სრული აბსურდია (ქადაგების, პუბლიკაციის საშუალებით, საუბარი აღარაა პირად საუბრებზე) და პირდაპირ ვუწოდებ ამას მეცნიერულ არაკეთილსინდისიერებას; ანტიეროვნული მუსიკალური თვალსაზრისითაცაა, თანაც ძალიან მარტივი და ნათელი მიზეზის გამო: ჰანგი არის სრულიად არაქართული, მთელი თავისი არსით, სააზროვნო სისტემითა თუ წვრილმანუ მუსიკალური თავისებურებებით. 2) ანტირელიგიურია, რამდენადაც თვითრწმენა საკუთარი ორიგინალობისა, საკუთარი მიმართულებისა (რომელიც ეკლესიის მიერ არაა გამართლებული), გამოუძიებლობა ჭეშმარიტებისა და ბრმა მინდობა ერთი ადამიანისათვის, ყოველგვარი ანალიზისა და არგუმენტირების გარეშე, რომელსაც დიდ ცოდვამდე მიჰყავხარ....... ანუ მოკლედ რომ ვთქვათ ვიწრო (თუ შეიძლება გალობას ,,ვიწრო" ვუწოდოთ) მნიშვნელობის საკითხიდან საკუთარი თავის განსაკუთრებულობის შეგრძნების, მოწამეობრივად აღსრულებული და უდიდესი მოღვაწე, მწვალებლობისა და სხვადასხვა მძიმე პერიოდის დროს სიმართლის მახვილით მებრძოლი წმნიდა მამებისათვის თავის შედარებასთან მისვლა, წმინდა სექტანტური აზროვნების ჩამოყალიბება და ფანატიზმი ცხადია ანტირელიგიურია რაც შეეხება პატრიარქის საგალობლებს, მოდით გადავხედოთ მსოფლიო მუსიკის ისტორიას, თითქმის გამონაკლისის გარეშე ნებისმიერი სიახლე იგმობოდა, მხოლოდ ვიწრო საზოგადოებისთვის თუ იყო მისაღები. თავიანთ თანამედროვე ეპოქაში უჭირდათ სიახლის შეთვისება. ასეა დღესაც, მითუმეტეს, რომ ახლახანს დაიწყო ტრადიციული გალობის აღდგინება. მაგრამ ის პროცესი, რისი გამოვლინებაც პატრიარქის საკომპოზიტორო შემოქმედებაა, არის გარდაუვალი, ამას ვერ გაექცა ვერც ერთი მაღალი მუსიკალური ტრადიციის მქონე კულტურა. ეს მიმართულება რამოდენიმე ათწლეულის მაინძილზე შესაძლებელია პროგრესულ მოვლენადაც კი შეფასდეს. ნებისმიერ შემთხვევაში ტაძარში შესასრულებლად მისაღები თუ არ არის ჩვენთვის, ის მაინც უნაროთ, რომ ჭეშმარიტად ქართული ორიენტაციის, ქართულ ეროვნულ ინტონაციურ ფონდზეა დაფუძნებული. იგი ქართული მუსიკალური კულტურის ისეთივე თანაბარუფლებიანი ნაწილია, როგორიც სხვა ნებისმიერი ქართული მუსიკალური მიმართულება. -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
კანუდოსელი |
Jul 12 2007, 11:38 AM
პოსტი
#265
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
რაც შეეხება პატრიარქის საგალობლებს, მოდით გადავხედოთ მსოფლიო მუსიკის ისტორიას, თითქმის გამონაკლისის გარეშე ნებისმიერი სიახლე იგმობოდა, მხოლოდ ვიწრო საზოგადოებისთვის თუ იყო მისაღები. ჯერ ერთი ამბობთ, რომ სიახლეა, ეს უკვე ცუდია მეორეც, ეკლესია არ არის მელომანების შეყრის ადგილი და მესამეც: ლიტურგია არ გალავთ ელიტარული მსახურება ვიწრო საზოგადოებისათვის -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანონისტი |
Jul 12 2007, 11:44 AM
პოსტი
#266
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
კანუდოსელი
ციტატა ჯერ ერთი ამბობთ, რომ სიახლეა, ეს უკვე ცუდია ციტატა მეორეც, ეკლესია არ არის მელომანების შეყრის ადგილი ციტატა და მესამეც: ლიტურგია არ გალავთ ელიტარული მსახურება ვიწრო საზოგადოებისათვის -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
N. R. |
Jul 12 2007, 12:16 PM
პოსტი
#267
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
ჯერ ერთი ამბობთ, რომ სიახლეა, ეს უკვე ცუდია მეორეც, ეკლესია არ არის მელომანების შეყრის ადგილი და მესამეც: ლიტურგია არ გალავთ ელიტარული მსახურება ვიწრო საზოგადოებისათვის რა თქმა უნდა სიახლეა, და შეიძლება ცუდი იყოს შეიძლება არც, ამის გადაწყვეტას წლები სჭირდება ვინთქვა რომ ეკლესია არის მელომანების შეყრის ადგილი?! არც ის მითქვამს, რომ ლიტურგია ელიტარული მსახურებაა ვიწრო საზოგადოებისთვის ვიწრო საზოგადოება მხოლოდ იმიტომ ვახსენე, რომ სიახლის შემოტანას მხოლოდ ვიწრო საზოგადოება იღებს-თქო. ეგრე ტრადიციული გალობის აღდგენა რომ დაიწყეს, მაშინაც ვიწრო საზოგადოება უჭერდა მხარს ამ მოვლენას, და არ უნდა აღედგინათ, იმიტომ რომ ეკლესია ,,ვიწრო საზოგადოება" არ არის? რა ლოგიკაა მაგრამ ის პროცესი, რისი გამოვლინებაც პატრიარქის საკომპოზიტორო შემოქმედებაა, არის გარდაუვალი, ამას ვერ გაექცა ვერც ერთი მაღალი მუსიკალური ტრადიციის მქონე კულტურა. ეს მიმართულება რამოდენიმე ათწლეულის მაინძილზე შესაძლებელია პროგრესულ მოვლენადაც კი შეფასდეს. ------------ამაზე რას იტყვით? და პოსტის მიზანი იყო ბიზანტიური გალობისა და პატრიარქის გალობის შედარების უსუსურობის წარმოჩენა, რაზეც ვერ მივხვდი მეთანხმებით თუ არა. თუ არ მეთანხმებით პუნქტების მიხედვით მითხარით რაში და რატომ -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
კანუდოსელი |
Jul 13 2007, 01:30 PM
პოსტი
#268
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
1) არ იცნობ საკუთარ სამგალობო კულტურას, სწორედ ამიტომ სამების გალობების ნაწილიც არ მომწონს, რომ ისინი არ არის საკუთარი გალობის კულტურის ნაწილი რაც შეეხება პატრიარქის საგალობლებს, მოდით გადავხედოთ მსოფლიო მუსიკის ისტორიას, თითქმის გამონაკლისის გარეშე ნებისმიერი სიახლე იგმობოდა, მუსიკის ისტორია ერთია და სამგალობლო მუსიკის- მეორე მხოლოდ ვიწრო საზოგადოებისთვის თუ იყო მისაღები. ამიტომაც ვთქვი, რომ ეკლესია არ არის ელიტარული, ის ყველასთვისაა და ამიტომაც აღვნიშნე, რომ ეკლესია არ არის მელომანების შეჯიბრის ადგილი, სადაც სიახლეებში ვეჯიბრებით საეკლესიო გალობის ისტორია კი ძალზედ საინტერესოა და თუ ადამიანს უნდა, შეუძლია დაიწყოს სკაბალანოვიჩის შრომებით, სადაც ის, ანტიფონური გალობის ისტორიაზე მსჯელობს და მისი შემოტანის ისტორიულ-ლიტურგიკულ მოტივირებაზე მაგრამ ის პროცესი, რისი გამოვლინებაც პატრიარქის საკომპოზიტორო შემოქმედებაა, არის გარდაუვალი, ამას ვერ გაექცა ვერც ერთი მაღალი მუსიკალური ტრადიციის მქონე კულტურა. ეს ნამდვილად ასეა, მაგრამ ის გალობები, რაც იგალობება სამებაში - არ უხდება ლიტურგიკას - ამასაც ვერ გავექცევით ისევე არ უხდება, როგორც ოდესღაც სიონში მამაო ჩვენოს რომ დასჭექდა ხოლმე ოპერის სტილში "მგალობელი"...ლიტურგია მისტიკაა და არა ოპერა -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
N. R. |
Jul 13 2007, 07:20 PM
პოსტი
#269
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
სწორედ ამიტომ სამების გალობების ნაწილიც არ მომწონს, რომ ისინი არ არის საკუთარი გალობის კულტურის ნაწილი ამას ვერსად გაექცევი, რომ ლოგიკურად ისიც ჩვენი კულტურის ნაწილია, როგორც ქართული მუსიკალური მსოფმხედველობის პირმშო მუსიკის ისტორია ერთია და სამგალობლო მუსიკის- მეორე მეც სასულიერო მუსიკის ისტორია ვიგულისხმე. -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
N. R. |
Jul 13 2007, 09:01 PM
პოსტი
#270
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
ამიტომაც ვთქვი, რომ ეკლესია არ არის ელიტარული, ის ყველასთვისაა და ამიტომაც აღვნიშნე, რომ ეკლესია არ არის მელომანების შეჯიბრის ადგილი, სადაც სიახლეებში ვეჯიბრებით შეჯიბრი რა მოსატანია, ეს ბუნებრივი პროცესია, როდესაც ეპოქა ასე თუ ისე უღებს რაღაც სიახლეს კარს, და ნებისმიერ დროს და ნებისმიერ სფეროშია ეგრე ეს ნამდვილად ასეა, მაგრამ ის გალობები, რაც იგალობება სამებაში - არ უხდება ლიტურგიკას - ამასაც ვერ გავექცევით ისევე არ უხდება, როგორც ოდესღაც სიონში მამაო ჩვენოს რომ დასჭექდა ხოლმე ოპერის სტილში "მგალობელი"...ლიტურგია მისტიკაა და არა ოპერა თუ მეთანხმები მაშინ როგორღა მეწინააღმდეგები? ,,ის გალობებში" თუ პატრიარქის გალობას გულისხმობ, რომელზეც ამ შემთხვევაში გვაქვს საუბარი, ვერ დაგეთანხმები: მეც იმ უმრავლესობაში გავდივარ, რომელიც ამას ვერ იღებს, მაგრამ ლიტურგიკას არ უხდებასაც ვეღარ ვამბობ. პატრიარქის გალობას ვერ შეადარებ ,,მამაო ჩვენოს", რომელიც წმინდა ევროპულია, და მასში არ არის არაფერი ქართული, პატრიარქის შემოქმედება კი ქართულ მუსიკალურ ფონდს ეყრდნობა -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
კანუდოსელი |
Jul 16 2007, 01:09 PM
პოსტი
#271
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
მეც იმ უმრავლესობაში გავდივარ, რომელიც ამას ვერ იღებს, წმინდა მელოდიურობის თვალსაზრისით, თუ ლიტურგიასთან მიმართებაში? თუ პირველია, მაშინ არ მგონია ეგ არამელოდიური იყოს როგორც ჩანს მეორე, მაშინ, თუ მეორე, გაუგებარია საკუთარ თავს რომ ეწინააღმდეგებით, რადგან მიწერთ ამას: მაგრამ ლიტურგიკას არ უხდებასაც ვეღარ ვამბობ. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
N. R. |
Jul 17 2007, 07:35 PM
პოსტი
#272
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
კანუდოსელი
მეც მაგას ვფიქრობ, რომ მელოდიურად მეტად მშვენიერია და დახვეწილი, მეც ვერ ვგუობ ლიტურგიისას მის შესრულებას, მაგრამ ,,ვეღარ ვამბობ ვერაფერს", ვინაიდან შეიძლება ეს აღმოჩნდეს ქართული გალობის ღირსეული შტო -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
Cecxladze I |
Jul 18 2007, 03:35 PM
პოსტი
#273
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 238 რეგისტრ.: 2-May 07 წევრი № 1,822 |
N. R.
გაიხარეე! მე პირველადე ვარ ამ თემაში, რატომღაც აქამდე არ დავინტერესდი მაგრამ ეხლა უკვე ოოოო. კანუდოსელი მუსიკის ისტორია ყველა მუსიკისთვის ერთია. არვიცი როგორ აგიხსნა მაგრამ თუ მუსიკაში ჩახედული ხარ მაშინ მოდი წმინდა მუსიკალური თვალსაზრისთ ვიმსჯელოთ. ოღონდ ჯერ მოთხარი ხარ თუ არა მუსიკოსი??? თუ ცალმხრივად მუსიკოსი ანუ მარტო გალობის მცოდნე? ხარ მაშინ აზრი არ ექნება საუბარს გლობალურად მუსიკაზე. ძალიან ბევრ საშუალო თუ არა-საშუალო მგალობელთან მისაუბრია დაახლოებით ასეთ თემებზე და რაც მე მითქვია საერთოდ ვერ გაუგია. მე ვგუსხმობ ანუ შედარებები თუ ნებისმიერი რაზეც შეიძლება ისაუბრო. პატრიარქის საგალობლები მხოლოდ სამების საკათედროში სრულდება და ამას სულ სხვა დატვირთვა აქვს. რომლის გაგებაც თქვენ გაგიჭირდებათ. ესე საუბარი რომ ბიზანტიური, რუსული, თუ სხვა იქნება მნიშვნელობა არააქვს საგალობლების შესრულება შეიძლება, მაშინ რა დააშევეს ბიზანტიკოსებმაოოო. ჩემი აზრით ეს დილეტანტიზმის მაჩვენებელია. ესე საუბარი ამ თემაზე არ შეიძლება. |
N. R. |
Jul 21 2007, 05:01 AM
პოსტი
#274
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
N. R. ესე საუბარი ამ თემაზე არ შეიძლება. ......და თუ რატომ, ეს დიდად შევეცადე მეთქვა -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
Cecxladze I |
Jul 21 2007, 01:44 PM
პოსტი
#275
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 238 რეგისტრ.: 2-May 07 წევრი № 1,822 |
N. R.
რატო იკავებენ თავს საინტერესოა. |
N. R. |
Jul 21 2007, 01:52 PM
პოსტი
#276
|
nino razmadze ჯგუფი: Members პოსტები: 3,150 რეგისტრ.: 1-May 07 მდებარ.: tiflisi :) წევრი № 1,805 |
Cecxladze I
რიავიცი, რაივიცი -------------------- მგონი რაღაცა ხდებაო..... მარა რა ვიცი, რა ვიცი.......... :D
|
Cecxladze I |
Jul 21 2007, 01:57 PM
პოსტი
#277
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 238 რეგისტრ.: 2-May 07 წევრი № 1,822 |
აბა გიოწვევთ ბრძოლაში ვისაც განსხვავებული აზრები გაქვთ.
|
nika_nika_11 |
Jul 22 2007, 12:56 AM
პოსტი
#278
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 6 რეგისტრ.: 18-July 07 წევრი № 2,482 |
ციტატა ეს თემა გააქვრეს ფორუმიდან ამიტომ თავიდან გავხსნი, იმედია ამასაც იგივე ბედი არ ეწევა. დიდი მადლობა ჯამბაკურს ასეთი ინფორმაციისათვის,მე მეგონა მარტო ვცოდვილობდი და უამრავი ჩემნაირი ყოფილა.რაც შეეხება მოძღვრების დავალებას,ჩვენ მხოლოდ პატრიარქისადმი მორჩილების კურთხევა გვაქვს და მეტი არაფერი და ამიტომაც მიკვირს კი რად განიკითხავთ. მისამართს თუ მასწავლით მეც სიამოვნებით მოგართმევთ კიდევ ერთ თხოვნის წერილს,რომელსაც აქვე "დავპოსტავ". "ჩვენო უწმინდესო და უნეტარესო სრულიად საქართველოს კათალიკოს_პატრიარქო,უმორჩილე სად გევედრები ჩემი სახელით მე უღირსი და ერთი ცოდვილი ადამიანი თქვენი მრევლიდან,რომ აკრძალული გალობები დაგვიბრუნოთ. ჩვენ ეს გალობები სიწმინდედ მივიღეთ და ძალიან გვიჭირს მათი ნაგავში მოსროლა. ჩვენი მდაბიო გემოვნებისა და მუსიკის ნაკლებად მცოდნეობის გამო. შევიყვარეთ და შევისისხლხორცეთ. თაყვანს ვცემთ ქართულ გალობებსაც,მაგრამ შეჩვეულს ვარჩევთ. მოგვიტევეთ ასეთი უღირსი თხოვნისათვის თქვენო უწმინდესობავ. ნუ დაგვსჯით ჩვენი უღირსბის გამო. მარიამი " რაც შეეხება ბიზანტიურ გალობებს ვეშაპო მე მას ვისმენ,მაგრამ მის გაგებას უდიდესი მოთმინება და მორწმუნეობა უნდა ბერძნულის ცოდნასთან ერთად,რაც მე არცერთი არ გამაჩნია. ეხლა მიპასუხე თუ რა უნდა ვქნა როცა ეკლესიაში მრავალჟამიერის გალობისას ჩემს დაყრუებულ თავს საუკეთესო რესტორნები ან კონცერტები ახსენდება და ღვთისკენ მიმართული გონება მებნევა.იქნებ რესტორნებში მაინც აგეკრძალათ.? თქვენი მონა_მორჩილი, უსმენო და უგემოვნო "მარიამი" იოანე დამასკელზე ყველაფერი ვიცოდი,მაგრამ მე სამწუხაროდ წმინდანი არ ვარ.ერთი ცოდვილი ადამიანი ვარ. გთხოვთ აღარ დახუროთ თემა ჩემო კარგო ანუშკი, იგივე მარიამ, შენ თუ იოანე დამასკელზე ყველაფერი იცი, ისიც უნდა იცოდე, რომ ტიბიკონში (იმედია იცი ტიბიკონი რაც არის), ჩამოლოცვის შემდეგ წერია, რომ გუნდმა უნდა იმღეროს მრავალჟამიერი, აქედან გამომდინარე ძალიან უხერხულია იმის თქმა, რომ რესტორანი გახსენდება მრავალჟამიერზე. სუფრა რომ ლოცვის გაგრძელებაა და ლოცვის ერთგვარი სახეა ამაში ეჭვი არ უნდა შეგეპაროს (საუბარი არაა ღრეობაზე), ხოდა აქედან გამომდინარე ეკლესიაში კი არ უნდა გახსენდებოდეს რესტორანი, არამედ რესტორანში უნდა გახსენდებოდეს ეკლესია, რომ არ გასცდე ქრისტიანულ საზღვრებს. მე ვფიქრობ, რომ ეგ არის სხვისი აზრი შენზე მოხვეული და უნდა გათავისუფლდე ასეთი აზრებისაგან. |
Sotiris |
Jul 22 2007, 01:34 AM
პოსტი
#279
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 |
იმედია იცი ტიბიკონი რაც არის რამდენადაც ჩემთვის ცნობილია, საქართველოს ეკლესიას არა აქვს ოფიციალური ტიპიკონი. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
nika_nika_11 |
Aug 1 2007, 12:42 PM
პოსტი
#280
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 6 რეგისტრ.: 18-July 07 წევრი № 2,482 |
ციტატა იმედია იცი ტიბიკონი რაც არის იქნებ ამიხსნა რა არის ტიბიკონი? გეტყობა რომ იცი |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st May 2024 - 08:43 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი