IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

130 გვერდი V « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ეკუმენიზმის შესახებ, ემოციების გარეშე
Sotiris
პოსტი Nov 27 2006, 06:22 PM
პოსტი #61


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,567
რეგისტრ.: 3-November 06
წევრი № 382



ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 06:55 AM) *

ისე მაინც სისრულისთვის, ჩემი პოსტი პატრიარქი სერგის შესახებ ეხებოდა, ზოგადად იმას, რომ მართლმადიდებელმა ეკლესიამ მიიღო ერეტიკოსებიდან ზოგიერთი რამ, იქვე მოვიყვანე კიდევ ერთი მაგალითი, გიორგი ვაგნერის-მეორე ლიტურგისტის ერთი გამოკვლევიდან "ამონარიდი", რომ მრწამსი შემოიღო ერეტიკოსმა აი ამონარიდი როგორ ჟღერს:

В Константинополе введение "верую" произошло благодаря промонофизитски настроенному патриарху Тимофею (511-518)...Тем не менее этот обычай ни кем ни оспаривался. (стр. 49)


მერე მაგით რისი თქმა გინდა? ეგ არის ემს-ში ყოფნის გასამართლებელი საბუთი? თემა ემს-ში ყოფნას არ შეეხება? რაც შეეხება ტიმოთეს, მართლმადიდებლური მრწამსი შემოიღო, მონოფიზიტური ხომ არა. ეგ ერთი. მეორე კიდევ ის არის, რომ იმ დროს საეკლესიო სიტუაცია ძალიან არეული იყო, ზენონის და ანასტასის გამო ძაღლი პატრონს ვერ ცნობდა, ამიტომ ტიმოთე რომ საპატრიარქო საყდარზე მოხვდა, გასაკვირი არ არის.

და კიდევ, ეპისკოპოსი ილარიონი რომ წმ. ბასილის არიოზულად მოაზროვნე ქორეპისკოპოსებზე საუბრობს, ეგ ქორეპისკოპოსები მართლმადიდებელი ეკლესიის წევრები იყვნენ, თავისი ცალკე იერარქია კი არ ჰქონდათ, როგორც ვთქვათ ლათინებს აქვთ ახლა. მაგალითად თქვენ არ ეთანხმებით წმ. სინოდის განჩინებას უნათლავ ჩვილთა ცხონების შესახებ, მაგრამ ჯერ-ჯერობით ისევ მართლმადიდებელი ეკლესიის შვილი ბრძანდებით. იგივე ვარიანტი იყო იქაც.


--------------------
მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sotiris
პოსტი Nov 27 2006, 06:41 PM
პოსტი #62


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,567
რეგისტრ.: 3-November 06
წევრი № 382



ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 06:02 AM) *

ღამე არ დამეძინება biggrin.gif ისე ხომ იცი, რატომაც,იმიტომ რომ მეუფეზე ის თქვი რაც თქვი....., თუ გააგრძელებ...იცოცხლე biggrin.gif


სიმართლე ითქვას არ მესმის აქ რას გულისხმობთ. ეპისკოპოსი ილარიონი სჯულისკანონით გათვალისწინებულ ნორმებს არღვევს და თან ამის იდეოლოგიურ გამართლებას ეძებს (ნუ, იმაზე არაფერს არ ვამბობ, რომ დიდი შანსია პორტუ-ალეგრის დოკუმენტსაც მოაწერა ხელი). ტაში უნდა დავუკრა ამისთვის? მე უბრალოდ მაგალითი მოვიყვანე ვინ წარადგენს რუსეთის ეკლესიას ემს-ში, რას ფიქრობს და რას აკეთებს. დასკვნები სხვებმა გამოიტანონ.

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 06:02 AM) *

რომ გეუბნები ლოგიკაში მოიკოჭლებ მეთქი, სახეზეა: რადგან პრობლემა შენ წამოჭერი,მე მაინტერესებს როგორ უყურებ მაგას, ეს შენეული დიდი ლოგიკით ნიშნავს, რომ ჩემი პოზიცია, (მიუხედავად იმისა, რომ როგორც თავად გინახავს რომ არ ვარ თანალოცვის მომხრე) ნოშნავს რომ თანალოცვის მომხრეობაზე მიუთითებს biggrin.gif მდააა


იცით რა, თქვენი ეგზამენატორობა არ მჭირდება.

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 06:02 AM) *

ეს ოდნავ ანალიზს საჭიროებს, რადგან ბასილი დიდის კანონი საუბრობს სამ კატეგორიაზე?


სწორედ ბასილი დიდის კანონს ეხება ერთ-ერთი ის ციტატა. გარდა ამისა, მკვეთრი ზღვარი განხეთქილებასა და კიდეშესაკრებელს შორის არ არის, რაც ჩანს კიდევაც სხვა კანონებიდან. კითხვა: თქვენ ლათინებს და პროტესტანტებს მწვალებლებად თვლით თუ განხეთქილებაში მყოფებად?

ციტატა(გუჯა @ Nov 27 2006, 06:06 AM) *

რა კარგი ვიდეო-ფაილი დადე, განსაკუთრებით ის ადგილი მომეწონა მართლმადიდებლები რომ ლოცულობენ და გალობენ საგალობელს "კირიე ელეისონს," ეს ქადაგება იყო ნამდვილად, მე ასე მგონია...


ეს ქადაგება კი არა, რელიგიური სინკრეტიზმის უკიდურესი გამოვლინება იყო. ეს არ იყო ქადაგება, ეს იყო ერთობლივი ლოცვა.


--------------------
მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 27 2006, 07:24 PM
პოსტი #63


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



გატყობ ანერვიულდი ცოტა biggrin.gif... არ მინდა აგყვე ბევრ სხვა რამეზე, ნუ ეშმაკობ, მარტო ის რომ გეთქვა რომ ეგეთი პოზიცია აქვსო, არც არაფერს გეტყოდი, მაგრამ ბასილი დიდს ჩირქი მოსცხოო-მაგაზე გიპასუხე, გასაგებია? და აღარ გვინდა შეურაცყოფები.

ახლა რაც შეეხება ამას:
ციტატა(Sotiris @ Nov 27 2006, 07:41 PM) *

სწორედ ბასილი დიდის კანონს ეხება ერთ-ერთი ის ციტატა. გარდა ამისა, მკვეთრი ზღვარი განხეთქილებასა და კიდეშესაკრებელს შორის არ არის, რაც ჩანს კიდევაც სხვა კანონებიდან. კითხვა: თქვენ ლათინებს და პროტესტანტებს მწვალებლებად თვლით თუ განხეთქილებაში მყოფებად?
ეს ქადაგება კი არა, რელიგიური სინკრეტიზმის უკიდურესი გამოვლინება იყო. ეს არ იყო ქადაგება, ეს იყო ერთობლივი ლოცვა.

ზღვარი რომ არ არის მაგაზე გვიწერია მე, კაიროსს, დათიკოს და კანონისტს ღვთისმეტყველებაში და ეკლესიოლოგიაში, მერე განსხვავებაა როგორც ჩანს იმ "მცირე" განსხვავებებს შორისაც-მაგაზეც გვიწერია და სხვადასხვაობის გამო მიღების წესის სხვადასხვაფეროვნებაზეც ვსაუბრობთ იქ არსებული მადლის არსებობის/არარსებობის კონტექსტში. ჩაიხედე გირჩევ და თუ გინდა ამ კონკრეტულ საკითხზე იქ გავაგრძელოთ.

ლათინები ჩამოყალიბდნენ ისტორიულად უფრო როგორც განხეთქილებაში მყოფები,ხოლო დროთა განმავლობაში ერეტიკული ხასიათი მიიღო მათ "სწავლებამ". ამიტომ მათი მიღების წესშიც არის სხვადასხვა პრაქტიკა, რაც მე მეჩვენება პრინციპულად. და ისევ ეს არ არის ამ თემის განსახილველი...იქით გადავიდეთ თუ გინდა, იქ რამდენიმე "დილემაც" წამოვჭერით,კი ბატონო ვისაუბროთ, ოღონდ გიმეორებ, არ გვინდა კლიშეები.

p.s.
პროტესტანტები კიდევ უფრო მძიმე შემთხვევაა ცხადია-იქ მაგაზეც ვსაუბრობთ



ციტატა(Sotiris @ Nov 27 2006, 07:22 PM) *

მერე მაგით რისი თქმა გინდა? ეგ არის ემს-ში ყოფნის გასამართლებელი საბუთი?



წაიკითხე ზემოთ, რა კონტექსტში მიწერია...ბოლომდე ეგ რომ ამართლებდეს სხვას აღარც დავწერდი.

ციტატა(Sotiris @ Nov 27 2006, 07:22 PM) *

მაგალითად თქვენ არ ეთანხმებით წმ. სინოდის განჩინებას უნათლავ ჩვილთა ცხონების შესახებ, მაგრამ ჯერ-ჯერობით ისევ მართლმადიდებელი ეკლესიის შვილი ბრძანდებით. იგივე ვარიანტი იყო იქაც.



მე მაგაზე მიწერია იქ გასაგებად...შემოდი და თუ გინდა ისაუბრე...

მრწამსში ხომ არ შეგვეტანა: მრწამს უნათლავთა არ-ცხონება?
არიოზელებთან კი სწორედ მრწამსის მუხლებზე იყო საუბარი,განსხვავება არის...მაგრამ იქ დაწერე, თუ აზრი გაქვს


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Sotiris
პოსტი Nov 27 2006, 08:24 PM
პოსტი #64


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,567
რეგისტრ.: 3-November 06
წევრი № 382



ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 07:24 PM) *

გატყობ ანერვიულდი ცოტა biggrin.gif... არ მინდა აგყვე ბევრ სხვა რამეზე, ნუ ეშმაკობ, მარტო ის რომ გეთქვა რომ ეგეთი პოზიცია აქვსო, არც არაფერს გეტყოდი, მაგრამ ბასილი დიდს ჩირქი მოსცხოო-მაგაზე გიპასუხე, გასაგებია? და აღარ გვინდა შეურაცყოფები.


მე არც ვნერვიულობ და არც შეურაცხვყოფ ეპისკოპოს ილარიონს. ბასილი დიდს კი მართლაც ჩირქი მოსცხო, ეკუმენიზმის მიმდევრად გამოჰყავს. მე შენ გეტყვი ვითომ ბასილი დიდი არ იყო, არიოზის, ევნომიოსის და სხვების წინააღმდეგ რომ წერდა ნაშრომებს.

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 07:24 PM) *

ზღვარი რომ არ არის მაგაზე გვიწერია მე, კაიროსს, დათიკოს და კანონისტს ღვთისმეტყველებაში და ეკლესიოლოგიაში,


ერთი წუთი, მე ვთქვი კიდეშესაკრებელისა და განხეთქილების განმარტებას შორის მკვეთრი ზღვარი არ არსებობს-თქო. თქვენ რა თქვით, მე არ ვიცი.

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 07:24 PM) *

სხვადასხვაობის გამო მიღების წესის სხვადასხვაფეროვნებაზეც ვსაუბრობთ იქ არსებული მადლის არსებობის/არარსებობის კონტექსტში.


იცით რა, თქვენს პოზიციას პრინციპულად არ ვეთანხმები, უბრალოდ აზრი არა აქვს კამათს და არც ჩავიხედავ იმ თემაში. ისე აროშვილების სქიზმაში როგორ თვლით, არის მადლი თუ არ არის?

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 07:24 PM) *

ლათინები ჩამოყალიბდნენ ისტორიულად უფრო როგორც განხეთქილებაში მყოფები,


ფილიოკვე ერესია და არც 1054 წ. გაჩენილა, ამიტომ ლათინები უბრალო სქიზმატები არ არიან, მწვალებლები არიან.

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 07:24 PM) *

წაიკითხე ზემოთ, რა კონტექსტში მიწერია...ბოლომდე ეგ რომ ამართლებდეს სხვას აღარც დავწერდი.


ნორმალური გასამართლებელი საბუთი ვერ მოიტანეთ ჯერ. როგორ "ქადაგებს" ეკუმენისტურ თავყრილობებზე მართლმადიდებლობას ზოგიერთი მართლმადიდებელი იერარქი, ასიზის ვიდეოში კარგად ჩანს.

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 07:24 PM) *

მრწამსში ხომ არ შეგვეტანა: მრწამს უნათლავთა არ-ცხონება?


მაგის შეტანა საჭირო არ არის, რადგან ისედაც გამომდინარეობს სწავლებიდან ერთი წმიდა კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესიის შესახებ, ასევე ღმრთის სიტყვის განკაცების შესახებ საიდუმლოდან. მასე მრწამსი არ უწოდებს ღმრთისმშობელს ღმრთისმშობელს, მაგრამ მაგით რა?

ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 27 2006, 07:24 PM) *

არიოზელებთან კი სწორედ მრწამსის მუხლებზე იყო საუბარი,განსხვავება არის...


არ იყო მასე მარტივად საქმე. კრიპტო-არიოზელები მართლმადიდებლურ ნიკეის მრწამსსა და სიტყვა ერთარსსაც ღებულობდნენ.


--------------------
მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 27 2006, 09:28 PM
პოსტი #65


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ახლა დრო არ მაქვს, მაგრამ მარტო ამაზე გაგცემ პასუხს:
ციტატა(Sotiris @ Nov 27 2006, 09:24 PM) *

მაგის შეტანა საჭირო არ არის, რადგან ისედაც გამომდინარეობს სწავლებიდან ერთი წმიდა კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესიის შესახებ, ასევე ღმრთის სიტყვის განკაცების შესახებ საიდუმლოდან.


რატომაო?
მაგრამ შემო იქ დავწეროთ...შესაბამის თემაში, თავს რატომ არიდებ....


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 27 2006, 10:20 PM
პოსტი #66


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ისე აროშვილების სქიზმაში როგორ თვლით, არის მადლი თუ არ არის?



ვის გულისხმობ , ვინაა აროშვილების სქიზმაში?

ჯერჯერობით ვადევნებ თვალს კამათს...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზებედე
პოსტი Nov 28 2006, 08:39 AM
პოსტი #67


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



ციტატა(xirseli @ Nov 27 2006, 11:43 AM) *

ეკუმენიზმი არის საშინელი ერესი. სამწუხაროდ ნელ-ნელა ითრევს მართლმადიდებლებსაც


მე მგონია რომ ეკუმენიზმი არ არის ერესი...


--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Guguna777
პოსტი Nov 28 2006, 11:55 AM
პოსტი #68


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6
რეგისტრ.: 28-November 06
წევრი № 603



ციტატა(გუჯა @ Nov 28 2006, 07:39 AM) *

მე მგონია რომ ეკუმენიზმი არ არის ერესი...


გუჯა ძმაო გგონია რომ ეკუმენიზმი არ არის ერესი,მაგრამ აქიმანდრიტმა გაბრიელმა ბძანა(ურგებაძემ)
რომ "ეკუმენიზმი ერესთა ერესია".ესეიგი ეკუმენიზმი მართლაც არის ერესთა ერესი რდგან ჩვენ გვმართებს
ვეთანხმებოდეთ ბძენ მამას,მე წმინდა მამას არ ვუწოდეფ რადგან იგი არ არის ჯერ კანონიკური წმინდანი,
მაგრამ არცს ნაკლებია,ჯერ მარტო მისი სისხლი 12 წელზე მეტია დღემდე უხრწნელია,და კიდევ რამდენი
სხვა სასწაული....
ასე რომ ამ ეკუმენიზმზე ლაპარაკის გაგძელებას და კამათს აზრი აღარ ააქვს რადგან ჩვენ ცოდვილებს
არ შეგვწევს ძალა დავასკვნათ რა არის მართალი და რა არ არის მართალი,ეს უკვე წინდა მამებმა დაასკვნეს
და დაადგინეს რომ ეკუმენიზმი არა არის მართალი და "ერესთა ერესია".(ეკუმენიზმის შესახებ არის წმინდა
მამათა ქადაგეგები orthodoxy.wanex.net ის საიტზე,ადრეს ბარში ჩაწერეთ ეს http://orthodoxy.wanex.net/mamebi/ekumenizmi.htm და შეხვალთ ამ გვერდზე) .
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზებედე
პოსტი Nov 28 2006, 12:05 PM
პოსტი #69


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



ციტატა(Guguna777 @ Nov 28 2006, 07:55 AM) *

გუჯა ძმაო გგონია რომ ეკუმენიზმი არ არის ერესი,მაგრამ აქიმანდრიტმა გაბრიელმა ბძანა(ურგებაძემ)
რომ "ეკუმენიზმი ერესთა ერესია".ესეიგი ეკუმენიზმი მართლაც არის ერესთა ერესი რდგან ჩვენ გვმართებს
ვეთანხმებოდეთ ბძენ მამას,მე წმინდა მამას არ ვუწოდეფ რადგან იგი არ არის ჯერ კანონიკური წმინდანი,
მაგრამ არცს ნაკლებია,ჯერ მარტო მისი სისხლი 12 წელზე მეტია დღემდე უხრწნელია,და კიდევ რამდენი
სხვა სასწაული....
ასე რომ ამ ეკუმენიზმზე ლაპარაკის გაგძელებას და კამათს აზრი აღარ ააქვს რადგან ჩვენ ცოდვილებს
არ შეგვწევს ძალა დავასკვნათ რა არის მართალი და რა არ არის მართალი,ეს უკვე წინდა მამებმა დაასკვნეს
და დაადგინეს რომ ეკუმენიზმი არა არის მართალი და "ერესთა ერესია".(ეკუმენიზმის შესახებ არის წმინდა
მამათა ქადაგეგები orthodoxy.wanex.net ის საიტზე,ადრეს ბარში ჩაწერეთ ეს http://orthodoxy.wanex.net/mamebi/ekumenizmi.htm და შეხვალთ ამ გვერდზე .



მამა გაბრიელმა ეკუმენიზმს "ერესთა ერესი" კი უწოდა მაგრამ ამის განმარტება არ გაუკეთებია, მეც მაინტერესებს რატომ უწოდა ეს სახელი, ის მართლაც დიდი ბერი იყო...ისე ერთობლივი ლოცვის მომხრე არც მე ვარ, მაგრამ დიალოგები ვფიქრობ საჭიროა, უფალმა უთხრა მოწაფეებს რომ ექადაგათ წარმართებისთვის ქრისტიანობა და იქ მართლმადიდებლები ამას ასრულებენ ჩემის აზრით...



--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 28 2006, 12:14 PM
პოსტი #70


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



გუჯა
ციტატა
ერთობლივი ლოცვის მომხრე არც მე ვარ, მაგრამ დიალოგები ვფიქრობ საჭიროა

ჯერ ერთი რომ ეგ ეკუმენიზმი არც გამოდის თავისი პირდაპირი მნიშვნელობით. მეორეც, რას გვაძლევს დიალოგი? განა პროტესტანტული სამყარო აპირებს დათმოს ერთი მისხალი თუნდაც თავისი ცრუმოძღვრებიდან? მაშ რაღა აზრი აქვს, რას ემსახურება ეს "დიალოგი"?


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Georg
პოსტი Nov 28 2006, 12:14 PM
პოსტი #71


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 424
რეგისტრ.: 29-August 06
წევრი № 122



Sotiris-ის "ადვოკატობას" ვერავინ დამაბრალებს(ამ ფორუმზე მომხდარი დავის გამო, გრიგოლ ბაკურიანის ანთროპონიმიკასთან დაკავშირებით) და ამ მიზეზიდან გამომდინარე, სუფთა სინდისით ვიტყვი, რომ Sotiris-ისი მართალია კანუდოსელთან და მის "ძმებთან", და აღიარებს ამას კანუდოსელის "გუნდი" თუ არა, მნიშვნელობა არ აქვს!


--------------------
"არა გეცრუვნეთ შენ სიწმიდით, მშობელო ჩვენო წმიდაო სამოციქულო ეკლესიაო, არცა განგცეთ შენ, სიქადულო ჩვენო მართლმადიდებლობაო!"

წმიდა მეფე დავით აღმაშენებელი
(რუის-ურბნისის კრების ძეგლისწერა)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზებედე
პოსტი Nov 28 2006, 12:28 PM
პოსტი #72


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



ციტატა(კანონისტი @ Nov 28 2006, 08:14 AM) *

გუჯა

ჯერ ერთი რომ ეგ ეკუმენიზმი არც გამოდის თავისი პირდაპირი მნიშვნელობით. მეორეც, რას გვაძლევს დიალოგი? განა პროტესტანტული სამყარო აპირებს დათმოს ერთი მისხალი თუნდაც თავისი ცრუმოძღვრებიდან? მაშ რაღა აზრი აქვს, რას ემსახურება ეს "დიალოგი"?


დავიჯერო ამდენი ხნის მანძილზე დიალოგს დადებითი არაფერი არ მოუტანია? კი თქვა მამა გაბრიელმა "ეკუმენიზმი ერესთა ერესი"ო მაგრამ წმ. გრიგოლ ფერაძე ხომ მონაწილეობდა ეკუმენისტურ დიალოგებში? და კონფერენციებზე სიტყვითაც გამოდიოდა...


--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Nov 28 2006, 12:32 PM
პოსტი #73


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ემს აშკარად მწვალებელთა და სქიზმატთა საბჭოა. . . მესმის მართლმადიდებლური ეკლესიების მონაწილეობის სურვილიც, მათ სურთ დაამოწმონ მართლმადიდებლობა, მაგრამ როცა 1 საუკუნის მანძილზე ვერავითარი დადებითი ვერ განხორციელდა არ ღირს თავის მოტყუიება.


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 28 2006, 12:35 PM
პოსტი #74


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
Sotiris-ისი მართალია კანუდოსელთან და მის "ძმებთან


ვახ, აქ უკვე "საძმოებად" ვიყოფით?

ვინაა მართალი და ვინ არა, სწორედ ამის გარკვევას ვცდილობთ ფორუმში და არა "საძმოებად" დაყოფას!

ციტატა
რას ემსახურება ეს "დიალოგი


დიალოგი, ბევრ რამეს ემსახურება, ბევრი კარგი კეთდება მისი მეშვეობით, რაღათქმაუნდა მუდმივი სიფხიზლე სჭირდება დიალოგსაც, ერთბაშად რომ "ევქარისტიულ" კავშირში არ გადავიდეს... მაგრამ ვფიქრობ, არაა მთლად ქრისტიანული გზა "რა საჭიროა დიალოგი" ან "
ციტატა
აპირებს დათმოს ერთი მისხალი თუნდაც თავისი ცრუმოძღვრებიდან
, ასე რომ ეფიქრა მოციქულ პავლეს, დღესაც მთელი მსოფლიო ბნელში იქნებოდა ან კიდევ მისიონერული მოღვაწეობა სულ დაგვავვიწყდა რომ არსებობს? კულტურული გახსნა, დაახლოება, სხვადასხვა გამოცდილებათა გაზიარება, დიდი დონის მსოფლიო პრობლემებისადმი ( შიმშილი, ომი, სეკულარიზაცია) ერთად დაპირისპირება, ნუთუ აქაც "ამუნიას" ვხედავთ? იზოლაცია ყოველთვის იზოლაციაა და მგლის შიშით ცხვრებს მხოლოდ უვიცნი წყვეტენ!


ციტატა
როცა 1 საუკუნის მანძილზე ვერავითარი დადებითი ვერ განხორციელდა არ ღირს თავის მოტყუიება.


--------------------

და იქნებ არა?



დასასრულია არაჩვეულებრივად სწორად მიგნებული wink.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზებედე
პოსტი Nov 28 2006, 12:38 PM
პოსტი #75


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



ციტატა(mnate @ Nov 28 2006, 08:32 AM) *

ემს აშკარად მწვალებელთა და სქიზმატთა საბჭოა


ეს რა თქვი? biggrin.gif იქ მყოფი მართლმადიდებლები მწვალებლები და სქიზმატები არიან?


--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Nov 28 2006, 12:44 PM
პოსტი #76


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



დიალოგის უარყოფა არც მიცდია biggrin.gif პირიქით მეტი კონტაქტი, მეტი აქტივობაა საჭირო, ვფიქრობ ვატიკანი ისევ ვატიკანად დარჩება პეტრეს გასაღებით ხელში ამიტომ გაერთიანებას ვერანაირი "Orientale Lumen" ხელს ვერ შეუწყობს. სამართლმადიდებლო არასდროს ცნობს რომს ევქარისტიულ კავშირში, თუ იგი არ დაგმობს პაპი ინოკენტიდან დღევანდლამდე ჩადენილ ურჯულოებას, და არა მხოლოდ ამას.

ციტატა


ეს რა თქვი? იქ მყოფი მართლმადიდებლები მწვალებლები და სქიზმატები არიან?


არა, პროტესტანტები, პაპისტები "ანტიქალკედონიკები" smile.gif ეს ერთიანობა მწვალებლურად არ გესახება?


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზებედე
პოსტი Nov 28 2006, 12:51 PM
პოსტი #77


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



მომწონს ამ მამის მოსაზრება ეკუმენიზმის შესახებ რომ ამბობს

როგორც მართლმადიდებელი ეკლესიის წევრსა და მღვდელს მწამს, რომ ეკლესია, რომლის წიაღშიც მოვინათლე და აღვიზარდე, არის ეკლესია, ჭეშმარიტი ეკლესია, ერთადერთი ჭეშმარიტი ეკლესია და ეს მწამს მრავალი მიზეზის გამო: პირადი რწმენისა და სულის შინაგანი მტკიცების გამო, რომელიც სუნთქავს ეკლესიის საიდუმლოებებში; მწამს იმდენად, რამდენადაც შესაძლებელია შევიცნო წმიდა წერილიდან და ეკლესიის საღვთო გადმოცემებიდან. ამრიგად, მე იძულებული ვარ განვიხილო სხვა ქრისტიანული ეკლესია, როგორც ნაკლული და აბსოლუტური სიზუსტით შემიძლია განვსაზღვრო სხვა ეკლესიების ეს ნაკლულოვანება. სწორედ ამის გამო, ჩემთვის ქრისტიანთა გაერთიანება ნიშნავს მართლმადიდებლობაში საყოველთაო დაბრუნებას. ...მხოლოდ ამ სულით შეიძლება იყოს გამართლებული მართლმადიდებელთა თანამონაწილეობა ეკუმენურ მოძრაობაში.

მამა გიორგი (ფლოროვსკი)

ციტატა(mnate @ Nov 28 2006, 08:44 AM) *

დიალოგის უარყოფა არც მიცდია biggrin.gif პირიქით მეტი კონტაქტი, მეტი აქტივობაა საჭირო, ვფიქრობ ვატიკანი ისევ ვატიკანად დარჩება პეტრეს გასაღებით ხელში ამიტომ გაერთიანებას ვერანაირი "Orientale Lumen" ხელს ვერ შეუწყობს. სამართლმადიდებლო არასდროს ცნობს რომს ევქარისტიულ კავშირში, თუ იგი არ დაგმობს პაპი ინოკენტიდან დღევანდლამდე ჩადენილ ურჯულოებას, და არა მხოლოდ ამას.
არა, პროტესტანტები, პაპისტები "ანტიქალკედონიკები" smile.gif ეს ერთიანობა მწვალებლურად არ გესახება?


მწვალებლობა არაა ეს, ეს სულ სხვა რამაა და მწვალებლობა სულ სხვა რამეს ჰქვია smile.gif თუ მწვალებლობაა სხვა რელიგიის ადამიანებთან ერთად ლოცვა მაშინ გამოდის რომ იქ მყოფი მართლმადიდებლებიც მწვალებლები ყოფილან, და ევქარისტული კავშირი მწვალებლებთან გვქონია, აი ამიტომ არაა ერესი ეკუმენიზმი smile.gif


--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Georg
პოსტი Nov 28 2006, 01:06 PM
პოსტი #78


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 424
რეგისტრ.: 29-August 06
წევრი № 122



ციტატა
ვახ, აქ უკვე "საძმოებად" ვიყოფით?

ვინაა მართალი და ვინ არა, სწორედ ამის გარკვევას ვცდილობთ ფორუმში და არა "საძმოებად" დაყოფას!


"ხე ნაყოფით იცნობა" და "არრა არს დაფარული...", მალე გამოჩნდება(თუ უკვე არ ჩანს) "საძმოთა" რეალური სახე.


--------------------
"არა გეცრუვნეთ შენ სიწმიდით, მშობელო ჩვენო წმიდაო სამოციქულო ეკლესიაო, არცა განგცეთ შენ, სიქადულო ჩვენო მართლმადიდებლობაო!"

წმიდა მეფე დავით აღმაშენებელი
(რუის-ურბნისის კრების ძეგლისწერა)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზებედე
პოსტი Nov 28 2006, 01:08 PM
პოსტი #79


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



Georg

ბატონო გეორგ ეს თემა ერთმანეთში საკამათოდ არ გამიხსნია, გთხოვთ ერთმანეთს ნუ "გამოვეკიდებით" ვისაუბროთ თემის შესახებ!!!


--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Nov 28 2006, 01:23 PM
პოსტი #80


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ციტატა
მწვალებლობა არაა ეს, ეს სულ სხვა რამაა და მწვალებლობა სულ სხვა რამეს ჰქვია თუ მწვალებლობაა სხვა რელიგიის ადამიანებთან ერთად ლოცვა მაშინ გამოდის რომ იქ მყოფი მართლმადიდებლებიც მწვალებლები ყოფილან, და ევქარისტული კავშირი მწვალებლებთან გვქონია, აი ამიტომ არაა ერესი ეკუმენიზმი



მე მწვალებელტა საბჭო ვუწოდე biggrin.gif ჩამოტვლილნი მწვალებლები არიან biggrin.gif მართლმადიდებლები რა შუაშია? biggrin.gif


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

130 გვერდი V « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 31st May 2024 - 08:33 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი