სისხლიანი მსხვერპლი???, აქტიუალური კითხვა |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
სისხლიანი მსხვერპლი???, აქტიუალური კითხვა |
კანუდოსელი |
May 16 2008, 01:11 PM
პოსტი
#121
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
seminaristi
ციტატა რომ ღმრთის ნებელობა არანაირად არ იყო ღმერთკაცის ჯვარცმა, მისი ტანჯვა-წამება, აქ აშკარად ერესს ბრძანებთ ბატონო სემინარისტო....თვით არიოზს შეშურდებოდა ასეთი იდეები პ.ს. ისე ამას თუ გინდა გასცე პასუხი, უნდა დასვა ორი კითხვა: 1. იყო თუ არა ჯვარცმა ნება მეორე ჰიპოსტასისა (ძე ღვთისა)? 2. ღვთაევრივი ბუნებით (მეორე ჰიპოსტასი) იესო ქრისტეს ნება ემთხვევა თუ არა დანარჩენი ჰიპოსტასების ნებას? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანონისტი |
May 16 2008, 01:20 PM
პოსტი
#122
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
ОСТОРОЖНО, ЕРЕСЬ!!! -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
სარდიონ |
May 16 2008, 01:23 PM
პოსტი
#123
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 677 რეგისტრ.: 3-April 08 წევრი № 4,428 |
-------------------- KILL YOUR TV !
|
saria-giorgi |
May 16 2008, 03:23 PM
პოსტი
#124
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
saria-giorgi ეს ვისი ნაწერია?? შენი?? ვლადიმერ ლოსკის"დოგმატური ღმრთისმეტყველება.'' ჩემი აზრი ამ შემთხვევაში ზედმეტად კადნიერება იქნებოდა. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
afxazi |
May 16 2008, 03:29 PM
პოსტი
#125
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
saria-giorgi
კარგია რომ კითხულობ ჩემო გიორგი, მაგრამ ეს ხომ არ ნიშნავს იმას რომ საკუთარი პოზიციის დასაცავად რაც არაა სათქმელი ისიც თქვა. შენც იგივე შეკითხვით მოგმართავ, შენი აზრი მაინტერესებს უბრალოდ. ეთანხმები თუ არა სემინარისტს იმაში რომ თურმე ჯვარმცა ღვთის ნება არ ყოფილა. და კიდევ როგორ გესმის ათანასე ალექსანდრიელის ეს სიტყვები: "ღმერთს რომ მხოლოდ ხორცშესხმა და გამოცხადება ნდომებოდა, ამას სხვა უფრო აღმატებული სახით განახორციელებდა" ? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
saria-giorgi |
May 16 2008, 03:42 PM
პოსტი
#126
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
ცნობისთვის ვაგრძელებ:"ადამიანი იმ მოწოდებას აღასრულებს,რომელსაც ადამმა უღალატა:ესაა ცხოვრება მხოლოდ ღმერთით და ღმერთით სამყაროს საზრდოობა.ასეთია მართლმსაჯულება ღმრთისა.ძე რომელიც თავისი ღმრთაებრივი ბუნებით მამის თანაარსია,განკაცების მიერ ამ მართლმსაჯულების შესაძლებლობას ღებულობს,რამეთუ მას ახლა უკვე შეუძლია დაემორჩილოს მამას,როგორც არ უნდა დაცილებული იყოს მისგან;მას შეუძლია უარი თქვას საკუთარ ნებაზე,რომელიც მან თავის კაცობრივ ბუნებაში მიიღო და მთლიანად გადასდოს თავი,თუნდაც სასიკვდილოდ:"დაე განდიდდეს მამა ძეში".ღმრთისმართლმსაჟულებაიმაშია,რომ ადამიანი აღარ იყვეს მეტად ღმერთისაგან განშორებული,რათა კაცობრიობა აღდგეს ქრისტეში,ჭეშმარიტ ადამში."
გრიგოლ ღმრთისმეტყველი დაასკვნის:"განა ნათელი არ არის,რომ მამა იღებს ამ მსხვერპლს იმიტომ,რომ იგი მას მოითხოვდა და რაიმეში ესაჭიროებოდა იგი,არამედ საღმრთო განგებულების მიხედვით საჭირო იყო,რომ ადამიანი განწმენდილიყო ღმრთის კაცობრივობით, გავეთავისუფლებინეთ, დაემარცხებინა ტირანი საკუთარი ძალით,რათა ღმერთს კვლავ მოეხმო ჩვენთვის თავისი ძის მიერ,შუამავლისა,რომელმაც ყოველივე აღასრულა მამის დიდებაში,რომლის მორჩილიცაა იგი ყველაფერში...დანარჩენს კი დაე დუმილით მივაგოთ პატივი." -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
afxazi |
May 16 2008, 03:44 PM
პოსტი
#127
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
saria-giorgi
ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ, თუ არ შეწუხდები ჩემს შეკითხვებზე გამეცი პასუხი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
saria-giorgi |
May 16 2008, 04:10 PM
პოსტი
#128
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
saria-giorgi კარგია რომ კითხულობ ჩემო გიორგი, მაგრამ ეს ხომ არ ნიშნავს იმას რომ საკუთარი პოზიციის დასაცავად რაც არაა სათქმელი ისიც თქვა. შენც იგივე შეკითხვით მოგმართავ, შენი აზრი მაინტერესებს უბრალოდ. ეთანხმები თუ არა სემინარისტს იმაში რომ თურმე ჯვარმცა ღვთის ნება არ ყოფილა. და კიდევ როგორ გესმის ათანასე ალექსანდრიელის ეს სიტყვები: "ღმერთს რომ მხოლოდ ხორცშესხმა და გამოცხადება ნდომებოდა, ამას სხვა უფრო აღმატებული სახით განახორციელებდა" ? რას გულისხმობ:"რაც არაა სათქმელი ისიც თქვა?" ამაზე პასუხი გაცემულია,როდესაც გამოსყიდვაზე ვსაუბრობ,მაგრამ დავძენ ვლადიმერ ლოსკის სიტყვებს:"ჯვარცმა გვევლინება,როგორც ღმრთაებრივი გეგმის ნეგატიური პლანი.ჯვარცმა ჩვენი ცოდვის შედეგად გახდა აუცილებელი(თქვა რომ ღმრთის ნება იყო ადამიანის დაცემა და მერე ჯვარცმა,ეს იქნება სწავლების დამახინჯება,რომელიც მამებმა შემოგვთავაზეს.)არ არის მიზანი,არამედ საშვალება,ერთადერთი ჭეშმარიტი მიზანი-განღმრთობის მიღების საშუალება." "შეუზღუდავი გამოუთქმელად ზღუდავს საკუთარ თავს,ხოლო შეზღუდული ვრცელდება შემზღუდავის ზომამდე."წერს წმ.მაქსიმე აღმსარებელი. რომელ წიგნში წაიკითხე წმ.ათანასეს სიტყვები.რო წავიკითხავ იმის შემდეგ შეიძლება დასკვნის გამოტანა. ისე ჩემი აზრი ამ საკითხთან მიმართებაში გავაკეთე.თუ ნახავ წმ.მამების ნაწერს ყველა ერთ ხმად ამბობს:"ღმერთს შეუძლია ყველაფერი აღასრულოს,მაგრამ არ მოქმედებს მართლმსაჯულების საწინააღმდეგოდ."განა ღმერთს არ შეუძლია ყველა ადამიანი აცხოვნოს,მაგრამ ეს სამართლიანობა იქნება?განა ღმერთს ნებავს ჯოჯოხეთი არსებობდეს?ამის მტკიცება უგუნურებაა,როგორც თქმა რომ ღმერთს "წყუროდა" ჯვარცმა.ღმერთმა გაიღო მსხვერპლი აუცილებლობის გამო.მაშ გაჩნდება კითხვა:თუ არ ნებავდა,რატომ ეცვა ჯვარს?ეს არასწორი კითხვაა,რადგანაც ღმერთს ნებავს"მოქცევა და ცხოვნება ყოველი ადამიანის"და რომ ნებავს,მაგიტომაც აუცილებელი გახდა ჯვარცმა. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
afxazi |
May 16 2008, 04:14 PM
პოსტი
#129
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
saria-giorgi
ციტატა განა ღმერთს არ შეუძლია ყველა ადამიანი აცხოვნოს,მაგრამ ეს სამართლიანობა იქნება? ეს აბსოლუტურად სხვა რამეა და არა ის რომ ღმერთს არ შეუძლია, შეუძლია მაგრამ არ აკეთებს ხომ? აი ჩემს კითხვაზე კი პასუხი ვერ მივიღე. მაცხოვრის ჯვარცმა იყო გარდაუვალი აუცილებლობა თუ აბსოლუტურად საღვთო ნებელობა? ადამიანის დაცემა აქ არაფერ შუაშია. ვსაუბრობთ ჯვარცმაზე. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
saria-giorgi |
May 16 2008, 04:18 PM
პოსტი
#130
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
saria-giorgi ეს აბსოლუტურად სხვა რამეა და არა ის რომ ღმერთს არ შეუძლია, შეუძლია მაგრამ არ აკეთებს ხომ? აი ჩემს კითხვაზე კი პასუხი ვერ მივიღე. მაცხოვრის ჯვარცმა იყო გარდაუვალი აუცილებლობა თუ აბსოლუტურად საღვთო ნებელობა? ადამიანის დაცემა აქ არაფერ შუაშია. ვსაუბრობთ ჯვარცმაზე. მგონი კარგად ვერ გიხსნი,რადგანაც ამდენი ავტორიტეტის ნაწერები გაუგებრობას იწვევს შენში. ეხლა კი გამოვაქვეყნებ "მამათა გამონათქვამებში" თემას:"აღდგომა ჯვარცმის გარეშე ანუ-ეკუმენიზმი" და იქ მაინც შეძლებ გარკვევას რა არის აუცილებლობა და რა არის ღმრთის ნებელობა. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
afxazi |
May 16 2008, 04:22 PM
პოსტი
#131
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
saria-giorgi
ციტატა მგონი კარგად ვერ გიხსნი კარგად ვერ კი არა არ მიხსნი. პირდაპირ მიპასუხე, ღვთის ნება თუ მხოლოდ აუცილებლობა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
saria-giorgi |
May 16 2008, 04:32 PM
პოსტი
#132
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
saria-giorgi კარგად ვერ კი არა არ მიხსნი. პირდაპირ მიპასუხე, ღვთის ნება თუ მხოლოდ აუცილებლობა. აუცილებლობიდან გამომდინარეობს ღმრთის ნება. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
afxazi |
May 16 2008, 04:37 PM
პოსტი
#133
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
saria-giorgi
ციტატა აუცილებლობიდან გამომდინარეობს ღმრთის ნება. აბა ცოტა გაშალე ეს წინადადება და რაზე დაყრდნობით ამბობ ამას ისიც თქვი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
saria-giorgi |
May 16 2008, 04:41 PM
პოსტი
#134
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
saria-giorgi აბა ცოტა გაშალე ეს წინადადება და რაზე დაყრდნობით ამბობ ამას ისიც თქვი. შენსას ვერ ვგებულობ,ნუთუ ნებასა და აუცილებლობაზე,როდესაც საუბრობს თანამედროვე დიდი ღმრთისმეტყველი ვლადიმერ ლოსკი,გაუგებარს ტოვებს რამეს. ჩემ ნაწერს თუ ვერ გებულობ წაიკითხე მისი წიგნი"დოგმატური ღმრთისმეტყველება"."განხორციელება" გვ.91 და "გამოსყიდვა" გვ.118. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
კანონისტი |
May 16 2008, 04:45 PM
პოსტი
#135
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
saria-giorgi
გიორგი, რა დაგემართა. შენი აზრი აინტერესებთ, ანუ შენს მიერ ჩამოყალიბებული -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
afxazi |
May 16 2008, 04:49 PM
პოსტი
#136
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
saria-giorgi
შენზე ადრე წავიკითხე ეგ წიგნი ჩემო კარგო და ერთი საინტერესო ფრაზაც აღმოვაჩინე მასში. აი ეს გამოსყიდვა აფსურდი იქნებოდა თავისთავად,რომ ჩაგვეკეტა,თვითმიზნად გვექცია იგი,არ არის მიზანი,არამედ საშვალება,ერთადდერთი ჭეშმარიტი მიზნის-განღმრთობის მიღების საშვალება. აი შენი საუბრიდან კი სრულიად საწინააღმდეგო გამომდინარეობს. ვლადიმერ ლოსკს რაღაც განსაკუთრებული არაფერი უთქვამს, აბსოლუტურად ვეთანხმები მას და ვიზიარებ რა თქმა უნდა მის მსჯელობას. მაგრამ მეორე ცხნობილი ღვთისმეტყველის სიტყვებს შემოგთავაზებ, აი რას ამბობს ის: ქრისტე უნდა მომკვდარიყო, რათა კაცობრიობისათვის სიცოცხლის სისავსე დაემკვიდრებინა. ეს ამქვეყნიური აუცილებლობით განირობებული არ ყოფილა, არამედ ღვთაებრივი სიყვარულითა და ღვთაებრივი წესრიგით. ამ საიდუმლოს ჩვენ ვერ ჩავსწვდებით. რატომ უნდა გაცხადებულიყო ჭეშმარიტი ცხოვრება უფალ იესო ქრისტეს სიკვდილით, რომელიც არის აღდგომა და ცხოვრება? ამის ერთადერთი პასუხი ისაა, რომ ხსნის არსი უნდა ყოფილიყო გამარჯვება სიკვდილზე, გამარჯვება ადამიანის მოკვდავებაზე. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
saria-giorgi |
May 16 2008, 04:49 PM
პოსტი
#137
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
saria-giorgi გიორგი, რა დაგემართა. შენი აზრი აინტერესებთ, ანუ შენს მიერ ჩამოყალიბებული მრავალჯერ დავაფიქსირე ჩემი პოზიცია.ახლა შეუძლია დავითს თავად იხილოს მითითებულ ლიტერატურაში. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
afxazi |
May 16 2008, 04:52 PM
პოსტი
#138
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
და კიდევ:
უფლის ჯვარზე სიკვდილი იყო სრულიად ნებაყოფლობითი. ეს იყო ადამიანისადმი ღვთის უსაზღვრო სიყვარუის გამოხატულება. თუ არა ეს სიყვარული, რანაირი შინაგანი თუ გარეგანი აუცილებლობა, არანაირი ძალა მას ჯვარცმას არ აიძულებდა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
saria-giorgi |
May 16 2008, 04:53 PM
პოსტი
#139
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 |
saria-giorgi შენზე ადრე წავიკითხე ეგ წიგნი ჩემო კარგო და ერთი საინტერესო ფრაზაც აღმოვაჩინე მასში. აი ეს გამოსყიდვა აფსურდი იქნებოდა თავისთავად,რომ ჩაგვეკეტა,თვითმიზნად გვექცია იგი,არ არის მიზანი,არამედ საშვალება,ერთადდერთი ჭეშმარიტი მიზნის-განღმრთობის მიღების საშვალება. აი შენი საუბრიდან კი სრულიად საწინააღმდეგო გამომდინარეობს. ვლადიმერ ლოსკს რაღაც განსაკუთრებული არაფერი უთქვამს, აბსოლუტურად ვეთანხმები მას და ვიზიარებ რა თქმა უნდა მის მსჯელობას. მაგრამ მეორე ცხნობილი ღვთისმეტყველის სიტყვებს შემოგთავაზებ, აი რას ამბობს ის: ქრისტე უნდა მომკვდარიყო, რათა კაცობრიობისათვის სიცოცხლის სისავსე დაემკვიდრებინა. ეს ამქვეყნიური აუცილებლობით განირობებული არ ყოფილა, არამედ ღვთაებრივი სიყვარულითა და ღვთაებრივი წესრიგით. ამ საიდუმლოს ჩვენ ვერ ჩავსწვდებით. რატომ უნდა გაცხადებულიყო ჭეშმარიტი ცხოვრება უფალ იესო ქრისტეს სიკვდილით, რომელიც არის აღდგომა და ცხოვრება? ამის ერთადერთი პასუხი ისაა, რომ ხსნის არსი უნდა ყოფილიყო გამარჯვება სიკვდილზე, გამარჯვება ადამიანის მოკვდავებაზე. მართლა არ მესმის შენი,რატომ არ კითხულობ ჩემს პოსტებს და რას ხედავ საწინააღმდეგოს.განსხვავებულს არაფერს ვამბობ.თუ წაკითხული გქონდა ცდებს ატარებ თუ რა ხდება?ჩემ რადიკალობაზე გაესაუბრე ირაკლი ჭიღლაძეს და მოგახსენებს.ჩემი მეგობარია. -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
კანონისტი |
May 16 2008, 04:55 PM
პოსტი
#140
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
saria-giorgi
ციტატა ირაკლი ჭიღლაძეს და მოგახსენებს.ჩემი მეგობარია ჩემი ძამიკოა ეგ -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 29th May 2024 - 01:36 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი