აფხაზური ფოლკლორი |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
აფხაზური ფოლკლორი |
dr.gaga |
Jun 23 2008, 08:18 PM
პოსტი
#201
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 39 რეგისტრ.: 28-May 08 წევრი № 4,935 |
dr.gaga ხოდა ნურც შენ შეეხები სხვისას და ისიც ძახილისნიშნებით ასე რომ,არც შენი საქმეა ვინ რას იტყვის და რას იფიქრებს. ვეშაპოსიც არ იყოს, გაიარეთ კულტურული საუბარი კი არ აწყენდა პატრიოტ ქართველს აფხაზებს რომ ბოდიშს უხდიან, იმათმა მითუფრო უნდა იცოდნენ ცუდზე ბოდიშის მოხდა. შენ კულტურას ვერ მასწვალი ჩემო კარგო და საერთოდაც არ ვაპირებ შენთან კამათს.პიროვნულ შეურაცყოფაზე ნუ გადმოხვალთ,ჩემი კეთილი რჩვეა იქნება. |
yipiani gio |
Jun 23 2008, 08:21 PM
პოსტი
#202
|
Tavadi Yipiani ჯგუფი: Members პოსტები: 2,917 რეგისტრ.: 25-May 07 მდებარ.: saburtalo წევრი № 2,017 |
ციტატა არავის არაფერში არ ვეჯიბრებით ჩვენ ჩვენი წვლილი შევიტანოთ ქვეყნის საქმეში!!! ხო და მაგაში ვცდებითთქო. შენ ეტყობა კარგად არ იცნობ აფხაზებს,არც მე ვიცნობ მაგრამ რაღაც რაღAცეები ვიცი .თუნდაც ის რომ ქართველს რომ აფხაზეთში აფხაზური სიმღერა ემღერა ის ქართველი დამიჯერე უკან ვეღარ დაბრუნდებოდა (მოკლავდნენ).კიდევ უამრავია ასეთი ფაქტები და აბა ერთი მითხარი ასეთ აფხაზს ესიამოვნება ის რომ ქართველები აფხაზური სიმღერის საღამოს მართავენ? -------------------- alazani.ge
ფოლკოლორული საიტი.ვისაც გაინტერესებთ ფოლკლორი და ხელოვნება გვეწვიეთ.ამ საიტზე მრავალი საინტერესო მასალის მოძიება შეგიძლიათ |
guest |
Jun 23 2008, 08:28 PM
პოსტი
#203
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 |
dr.gaga
ციტატა შენ კულტურას ვერ მასწვალი ჩემო კარგო და საერთოდაც არ ვაპირებ შენთან კამათს.პიროვნულ შეურაცყოფაზე ნუ გადმოხვალთ,ჩემი კეთილი რჩვეა იქნება. არც ვაპირებ გასწავლო, ისედაც გამოჩნდა აგრესიაში რჩევები კი ეზოს ბავშვებს ხოოოო და პა ხოდუ სანამ სხვის პატრიოტობას გადაუვლი,მანამდე უნდა დაფიქრდე, რომ შემოგეკამათებიან ... დანარჩენი აფხაზთა ეთნოსის შემნახავ-სარეკლამო კონცერტის მერე ვისაუბროთ, ნუ, როგორც ამბობ, თუ სურვილი გექნება yipiani gio ციტატა .თუნდაც ის რომ ქართველს რომ აფხაზეთში აფხაზური სიმღერა ემღერა ის ქართველი დამიჯერე უკან ვეღარ დაბრუნდებოდა გიო, გაგვატარეთო და გაიარონ რა , უმღერონ და უნანიონ აღსდექ, საქართველოვ ! |
aragveli |
Jun 23 2008, 08:30 PM
პოსტი
#204
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 82 რეგისტრ.: 28-February 08 წევრი № 4,049 |
ციტატა ხო და მაგაში ვცდებითთქო.შენ ეტყობა კარგად არ იცნობ აფხაზებს,არც მე ვიცნობ მაგრამ რაღაც რაღAცეები ვიცი .თუნდაც ის რომ ქართველს რომ აფხაზეთში აფხაზური სიმღერა ემღერა ის ქართველი დამიჯერე უკან ვეღარ დაბრუნდებოდა (მოკლავდნენ).კიდევ უამრავია ასეთი ფაქტები და აბა ერთი მითხარი ასეთ აფხაზს ესიამოვნება ის რომ ქართველები აფხაზური სიმღერის საღამოს მართავენ? მაგრად ვაფასებ შენ ინიციატივას კონცერტის ჩატარებაზე,მაგრამ ამ ტექსტიდან გამომდინარე ვერ აფასებ სწორად რაღაც-რაღაცეებს. |
dr.gaga |
Jun 23 2008, 08:33 PM
პოსტი
#205
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 39 რეგისტრ.: 28-May 08 წევრი № 4,935 |
არავის ვეხვეწებით ჩვენთან ერთად სიმღერას და ძალიან კარგადაც გავივლით თქვენ რომ არ გაგვატაროთ. აღსდგება საქართველო აფხაზეთთან ერთად!!!
|
yipiani gio |
Jun 23 2008, 08:43 PM
პოსტი
#206
|
Tavadi Yipiani ჯგუფი: Members პოსტები: 2,917 რეგისტრ.: 25-May 07 მდებარ.: saburtalo წევრი № 2,017 |
ციტატა გიო, გაგვატარეთო და გაიარონ რა , უმღერონ და უნანიონ არა პირველი მე ვიყავი მომხრე და იდეის ავტორი ამ კონცერტის მარა როგორც ვხედავ სხვადასხვა აზროვნება გვაქვს ამ საკითხში და ჯობია ცალ-ცალკე ვიმუშაოთ.თორე არამგონია ჩვენ ერთმანეთს შევეწყოთ ამ საკითხში მე რადიკალურად სხვა ხედვა მაქვს ციტატა მაგრამ ამ ტექსტიდან გამომდინარე ვერ აფასებ სწორად რაღაც-რაღაცეებს. აღარ გვინდა ამაზე კამათი დავამთავრე მე უკვე ამ საკითხზე მუშაობა. წარმატებებს გისურვებთ...მაგრამ გირჩევთ კარგად იფიქროთ ამ საკითხზე. -------------------- alazani.ge
ფოლკოლორული საიტი.ვისაც გაინტერესებთ ფოლკლორი და ხელოვნება გვეწვიეთ.ამ საიტზე მრავალი საინტერესო მასალის მოძიება შეგიძლიათ |
sandro40 |
Jun 23 2008, 08:44 PM
პოსტი
#207
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 539 რეგისტრ.: 7-February 08 წევრი № 3,881 |
აი ზუსტად ეგ არის შეცდომა ჩემი აზრით.ეს საღამო არ უნდა გაკეთდეს იმისათვის რომ აფხაზებზე რაიმე ზეგავლენა მოვახდინოთ. ეს ვერასდროს ვერ მოხერხდება თუ ასე გაგრძელდა.აფხაზებს ვეზიზღებით და ამით კიდევ უფრო გავაღიზიანებთ დამიჯერეთ ყველამ.უბრალოდ ეს კონცერტი უნდა გაიმართოს იმიტომ რომ დასაფასებელია მათი კულტურა და ტრადიციები.და არა იმიტომ რომ აფხაზებს შევეჯიბროთ რამეში მომწონს შენი პოზიცია |
yipiani gio |
Jun 23 2008, 08:47 PM
პოსტი
#208
|
Tavadi Yipiani ჯგუფი: Members პოსტები: 2,917 რეგისტრ.: 25-May 07 მდებარ.: saburtalo წევრი № 2,017 |
ციტატა მომწონს შენი პოზიცია მე მოვრჩი და ვთქვი უკვე ჩემი სათქმელი.გაითვალისწინებთ ძალიან კარგი.არ გაითვალისწინებთ ეგეც კარგი -------------------- alazani.ge
ფოლკოლორული საიტი.ვისაც გაინტერესებთ ფოლკლორი და ხელოვნება გვეწვიეთ.ამ საიტზე მრავალი საინტერესო მასალის მოძიება შეგიძლიათ |
aragveli |
Jun 23 2008, 08:52 PM
პოსტი
#209
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 82 რეგისტრ.: 28-February 08 წევრი № 4,049 |
ციტატა მე მოვრჩი და ვთქვი უკვე ჩემი სათქმელი.გაითვალისწინებთ ძალიან კარგი.არ გაითვალისწინებთ ეგეც კარგი ჯობია რადიკალური აზრის დაფიქსირება, პოლიტიკაზე ლაპარაკს!!! |
nike_22 |
Jun 23 2008, 09:09 PM
პოსტი
#210
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 362 რეგისტრ.: 10-June 07 წევრი № 2,150 |
მემგონი ერთმანეთის ჯიბრით ლაპარაკს საქმე გავაკეთოთ ჯობია ვინც მსურველია შემოგვიერთდეს თუ გამოვა რამე ეს ყველასთვის სასიკეთო იქნება თუ არ გამოვა და ცდას რა უდგას წინ , ყოველთვის კარგია როცა განსხვავებული აზრი არსებობს მაგრამ მოდით ერთმანეთის ლანძღვაზე ნუ გადავალთ და ირონიასაც მოვუკლოთ .
რაც შეეხება თემას მე ასე ვფიქრობ რომ საწყისი ეტაპისთვის შესაძლოა ეს მხოლოდ აფხაზური ფოკლორის საღამოთი შემოიფარგლოს ხოლო მომავალში როგორ განვითარდება ამას საქმე გვიჩვენებს და დროა რომ ერთერთმა მხარემ დათმოს და შერიგებისკენ ნაბიჯი გადადგას მე ძალიან მეეჭვება რომ ყველა აფხაზი ისე ფიქრობდეს როგორც აქ ბევრს გონია , დარწმუნებული ვარ რომ ბევრს უნდა კიდეც ქართველებთან კაი დამოკიდებულება ჰქონდეს მაგრამ ამის საშუალებას მათ იქაური პოლიტიკური ამინდი არ აძლევს ყველამ თქვენ თქვენი აზრი ჩამოაყალიბეთ და ერთმანეთის აზრსაც ეცით პატივი |
ვეშაპო |
Jun 23 2008, 09:36 PM
პოსტი
#211
|
ბიზონებზე მონადირე ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 |
nike_22
ციტატა მე ძალიან მეეჭვება რომ ყველა აფხაზი ისე ფიქრობდეს როგორც აქ ბევრს გონია , დარწმუნებული ვარ რომ ბევრს უნდა კიდეც ქართველებთან კაი დამოკიდებულება ყველა აფხაზი რა თქმა მასე არ ფიქრობს (თუკი აფხაზებში აფსუებს არ გულისხმობ), ვინაიდან გამოყრილი არიან აფხაზეთიდან და დანარჩენ საქართველოში ცხოვრობენ. რაც შეეხება აფსუებს, რა თქმა უნდა აქაც არაა ისეთი მდგომარეობა, რომ ყველას ვძულდეთ, თუმცა ვისაც არ ვძულვართ სულ უფრო და უფრო მცირდება მათი რიცხვი ასაკის გამო. ომის წინა წლებში და მას შემდგომ დაბადებული ბავშვები უკვე 20 წლისანი არიან. მათთვის ქართველი ნომერ პირველი მტერია (იქაური პროპაგანდა მასეთია). რაც შეეხება ფოლკლორის შენახვას, იქნებ ჯერ გაგეგოთ, რა მდგომარეობაა მაგ მხრივ? იქნებ სულაც არ ემუქრებათ ფოლკლორის დაკარგვა? რა ინფორმაციას ფლობთ? რა წყაროებიდან? aragveli ციტატა თუ არასწორად მიგაჩნია ჩანაფიქრი დააფიქსირე აზრი და ნუღარ გააკეთებ კომენტარს.მაგითი სხვასაც უკლავ ენთუზიაზმს!!! მე იმიტომ ვწერ ასეთ რამეებს, რომ იყო უკვე ასეთი მცდელობები და არა ერთჯერ. ერთერთში მეც ვმონაწილეობდი და ჩემი გუნდიც. გვინდოდა ჩამოგვეყვანა აფხაზი მომღერლები და მეაჭარპანე, მაგრამ 3 ასოზე გაგვიშვეს (თან "ვ ბუკვალნომ სმისლე"). თუ მაგათი კულტურა 3 ასოზე გაშვებას გულისხმობს, მაშინ ნაღდად არ მინდა მაგისთანა კულტურულ ღონისძიებაში მონაწილეობა. მიბრძანდით და თვითონ ნახეთ. გეუბნებით: მაგათთან ლაპარაკს ჯერჯერობით არანაირი აზრი არ აქვს. ეზიზღებათ ქართველი და ყოველივე ქართული. უბრალოდ, ძალიან ხმამაღალი ნათქვამია: "შევუნარჩუნოთ აფხაზებს ფოლკლორი". არავინ გვეხვეწება ფოლკლორი შეგვინახეთო, თვითონაც აქვთ მაგის ძალები. -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
aragveli |
Jun 23 2008, 09:43 PM
პოსტი
#212
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 82 რეგისტრ.: 28-February 08 წევრი № 4,049 |
ციტატა უბრალოდ, ძალიან ხმამაღალი ნათქვამია: "შევუნარჩუნოთ აფხაზებს ფოლკლორი".არავინ გვეხვეწება ფოლკლორი შეგვინახეთო, თვითონაც აქვთ მაგის ძალები. რომ ქონდეთ არ გარუსდებოდნენ |
ვეშაპო |
Jun 23 2008, 09:50 PM
პოსტი
#213
|
ბიზონებზე მონადირე ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 |
aragveli
ციტატა რომ ქონდეთ არ გარუსდებოდნენ ჯერ გარუსებაზე ლაპარაკი ძალიან ნაადრევია. რუსულის კარგად ცოდნა გარუსებას არ ნიშნავს, აფხაზურიც (აფსუურიც) ძალიან კარგად იციან. სხვათაშორის უფროსმა თაობამ ქართულიც მშვენივრად იცის. -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
sandro40 |
Jun 23 2008, 09:58 PM
პოსტი
#214
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 539 რეგისტრ.: 7-February 08 წევრი № 3,881 |
nike_22 aragveli მე იმიტომ ვწერ ასეთ რამეებს, რომ იყო უკვე ასეთი მცდელობები და არა ერთჯერ. ერთერთში მეც ვმონაწილეობდი და ჩემი გუნდიც. გვინდოდა ჩამოგვეყვანა აფხაზი მომღერლები და მეაჭარპანე, მაგრამ 3 ასოზე გაგვიშვეს (თან "ვ ბუკვალნომ სმისლე"). თუ მაგათი კულტურა 3 ასოზე გაშვებას გულისხმობს, მაშინ ნაღდად არ მინდა მაგისთანა კულტურულ ღონისძიებაში მონაწილეობა. მიბრძანდით და თვითონ ნახეთ. გეუბნებით: მაგათთან ლაპარაკს ჯერჯერობით არანაირი აზრი არ აქვს. ეზიზღებათ ქართველი და ყოველივე ქართული. უბრალოდ, ძალიან ხმამაღალი ნათქვამია: "შევუნარჩუნოთ აფხაზებს ფოლკლორი". არავინ გვეხვეწება ფოლკლორი შეგვინახეთო, თვითონაც აქვთ მაგის ძალები. პატივცემულო ვეშაპო თქვენი დიპლომატიის ამბავი რომ ვიცი, მართალი გითხრა მაინცდამაინც არ გამკვირვებია აფხაზების პასუხი |
aragveli |
Jun 23 2008, 09:59 PM
პოსტი
#215
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 82 რეგისტრ.: 28-February 08 წევრი № 4,049 |
ციტატა ჯერ გარუსებაზე ლაპარაკი ძალიან ნაადრევია.რუსულის კარგად ცოდნა გარუსებას არ ნიშნავს, აფხაზურიც (აფსუურიც) ძალიან კარგად იციან. სხვათაშორის უფროსმა თაობამ ქართულიც მშვენივრად იცის. სანამ ეგ უფროსი თაობაა მანამდე უნდა მივაქციოთ ყურადგება,მერე გვიან იქნება. თუ საშუალება გვაქ რატო არ უნდა გამოვიყენოთ? დავდგეთ ერთად და თუ ვერაფერს გავხდებით არც არაფერს ვაგებთ. |
guest |
Jun 23 2008, 10:24 PM
პოსტი
#216
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 |
aragveli
ციტატა სანამ ეგ უფროსი თაობაა მანამდე უნდა მივაქციოთ ყურადგება,მერე გვიან იქნება. და ჩვენ რატომ ვნერვიულობთ მაგაზე ? ანუ გარუსებაზე თუნდაც ... |
ვეშაპო |
Jun 23 2008, 10:55 PM
პოსტი
#217
|
ბიზონებზე მონადირე ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 |
sandro40
ციტატა პატივცემულო ვეშაპო თქვენი დიპლომატიის ამბავი რომ ვიცი, მართალი გითხრა მაინცდამაინც არ გამკვირვებია აფხაზების პასუხი ეგ კი, მარა მოლაპარაკებებში მე კი არ ვღებულობდი მონაწილეობას, არამედ უაღრესად კომუნიკაბელური და დახვეწილი ადამიანები კულტურის სამინისტროდან და საპატრიარქოდან, ასე რომ, კოვზი ნაცარში ჩაგივარდა. -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
aragveli |
Jun 24 2008, 12:20 AM
პოსტი
#218
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 82 რეგისტრ.: 28-February 08 წევრი № 4,049 |
ციტატა და ჩვენ რატომ ვნერვიულობთ მაგაზე ? ანუ გარუსებაზე თუნდაც ... მგონი ადვილი მისახვედრია! იმიტომ ვნერვიულობთ რომ თუ ბოლომდე გარუსდენ ქართული კვალი ბოლომდე წაიშლება და დავრჩებით ისტორიის ამარა (თუმცა მაგასაც ცვლიან). მაგრამ თუ ხშირად ვაძახებთ რაში მდგომარეობს მათი არსებობის არსი და დავანახებთ რომ ჩვენ არ ვართ მათი მტრები,არამედ ვზრუნავთ მათზე, ეს არ იქნება ურიგო! |
Georgia_me1121 |
Jun 24 2008, 10:31 AM
პოსტი
#219
|
კავკასიის მთების შვილი ჯგუფი: Members პოსტები: 155 რეგისტრ.: 25-May 08 მდებარ.: საქართველო!!! წევრი № 4,915 |
aragveli არა, რა პესიმიზმი, უბრალოდ ღრუბლებში არ დავფრინავ. მაგ ტერიტორიის დაბრუნების მხოლოდ 3 გზა არსებობს, მათ შორის 2 მშვიდობიანია, მაგრამ არა ისეთი როგორც nike_22-ს გონია. 1. ეს არის, თუ NATO-ში მიგვიღეს, მაშინ რუსეთი ავტომატურად გადის მაგ ტერიტორიიდან. ყოველგვარი ლაპარაკის გარეშე. 2. თუ გადავიხდით ფულს და რუსეთიდან გამოვისყიდით მაგ მიწებს. 3. ეს არის ომის გზა. ნუ არის კიდევ მეოთხე გზა, მაგრამ მაგას მე ვერ მოვესწრები ალბათ. ეს არის თუ ადგილობრივი ხალხი აჯანყდა და თავისი ნებით მოითხოვა ჩვენთან დაბრუნება. ყოველგვარი ლაპარაკი იმაზე, რომ ლამაზი თვალებისთვის შეგვირიგდებიან და დაგვიბრუნდებიან, არის უაზრობა. ხალხმა იქ სისხლი დაღვარა (მათ შორის რუსებმაც), საქართველო და ქართველები გააძევა და ძალით წართმეულს ისე, უარაფროდ არავინ აბრუნებს. დააბრუნებს იმ შემთხვევაში, თუ რაღაც გამოსასყიდს მიიღებს, ან რაღაცის შეეშინდება საფუძვლიანად, ან კიდევ ისევ ძალით თუ წაართმევ. მე არ მახსოვს ისტორიიდან ომით წართმეულის ისე "ზა პროსტო" დაბრუნების ფაქტი (მარტო საქართველოს ისტორიას არ ვგულისხმობ). კი მაგრამ სანამ კონფლიქტური რეგიონები გვექნება, მიგვიღებს ნატო??? -------------------- ჰაიიიიტ თქვე მამაძაღლებო!
|
aragveli |
Jun 24 2008, 12:19 PM
პოსტი
#220
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 82 რეგისტრ.: 28-February 08 წევრი № 4,049 |
[quote]კი მაგრამ სანამ კონფლიქტური რეგიონები გვექნება, მიგვიღებს ნატო???
ჩვენ წამოწყებასთან არვითარი კავშირი არ აქვს პოლიტიკას.ჩვენ უნდა შევძლოთ საზოგადოებასთან კონტაქტი.მე ეს მიმაჩნია პირველ ნაბიჯად ტერიტორიის დასაბრუნებლად. თავარია რას ფიქრობს ხალხი და არა რა ის თუ რა თამაშს თამაშობენ მასონური კლანები!!! ხალხია ხელისუფალიც და გადაწყვეტილების მიმღებიც.აფხაზ ხალხს უნდა უნდოდეს ქართველი ხალხი და არა ბაღაბშს და მის ბნელ თანამოაზრეებს. (ვიცი დაწერთ არ უნდივართ არც ხალხს და არც ბაღაბშსო,მაგრამ ის ხალხი ჩვენია და ჩვენ გამუდმებით უნდა ვახსენებდეთ ამას,ისტორიით,კულტურით და ფოლკლორული შემოქმედებით (და არა იმ საშინელი ბოღმით რაც კომუნიზმმა,"პერესტროიკამ" და "პერესტროიკის" შემდეგ დაწყებულმა "ცივმა"(რუსეთთან)ომმა გნაპირობა) |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th May 2024 - 12:18 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი