კითხვები, და პასუხები |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
კითხვები, და პასუხები |
Lashab |
Feb 10 2009, 04:07 PM
პოსტი
#241
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
გამარჯობა კაიროს, შეკითხვა მაქვს
მაინტერესებს ვინ არიან ნაგულისხმები დაბადების 6:2-ში... 1. vidéntes fílii Dei fílias hóminum quod essent pulchræ, accepérunt sibi uxóres ex ómnibus, quas elégerant. - ლათინური ვულგატის მიხედვით fílii - filius, fili, შვილი; Dei - ღმერთი 2. ιδοντες δε οι υιοι του θεου τας θυγατερας των ανθρωπων οτι καλαι εισιν ελαβον εαυτοις γυναικας απο πασων ων εξελεξαντο (სეპტუაგინტა) υιοι - შვილი 3. ხოლო იხილნეს რაჲ ძეთა ღმრთისათა ასულნი კაცთანი, რამეთუ შუენიერ არიან, მიიყვანეს თავთა თჳსთა ცოლებად ყოველთაგან, რომელნი გამოირჩინეს. (მცხეთური) 4. that the sons of God saw the daughters of men that they were fair; and they took them wives, whomsoever they chose. (თარგმანი მაზორეთული ტექსტებიდან) სადაც ნახმარია სიტყვა - בני - ნიშნავს შვილს... ჩემი შეკითხვა: ღმერთის შვილები ვინღა არიან? ანგელოზები არ არიან, მაშინ დაწერდა დამწერი... ღმერთკაცები ჩამოდიოდნენ? ღმერთის შვილები?? -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Feb 11 2009, 06:11 AM
პოსტი
#242
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა ღმერთკაცები ჩამოდიოდნენ? ღმერთის შვილები?? მართალია ბოლო დროინდელი შენი საკმაოდ უხეში და ზედმეტი პოსტების გამო ბოიკოტით დაგემუქრე, მაგრამ იმედია რაღაც დროებითი მომენტი იყო და მაინც გიპასუხებ, ოღონდ როგორც კი გესტუმრება კამათის სული და ახალი კითხვები დაგებადება ამ საკითხთან, ეგრევე დააკოპირე ყველაფერი "წმ. წერილის საკამათო ადგილებში" და იქ გავაგრძლებთ. რაც შეეხება ადგილს აქ თარგმანების მოყვანას აზრი არ აქვს, რადგან ყველა თანხმდება "ღვთის შვილებზე", სწორად შენიშნე, რომ ნამდვილად არ არიან ანგელოზები, რადგან აქ სექსუალური ლტოლვაზე და სექსუალურ ურთიერთობაზე გვაქვს საუბარი, რაც ანგელოზებში აბსურდია, მაშ ვინ არიან? ტექსტში რა ხდება ახლა: ". და იყო, რაჟამს იწყეს განმრავლებად კაცთა ქუეყანასა ზედა. და ასულნი იშვნეს მათდა. 2. ხოლო იხილნეს რაჲ ძეთა ღმრთისათა ასულნი კაცთანი, რამეთუ შუენიერ არიან, მიიყვანეს თავთა თჳსთა ცოლებად ყოველთაგან, რომელნი გამოირჩინეს. 3. და თქუა უფალმან ღმერთმან:არა დაადგრეს სული ჩემი კაცთა ამათ შორის უკუნისამდე ყოფისათჳს მათისა ჴორც, ხოლო იყვნენ ასოც წელ. 4. და გმირნი იყვნენ ქუეყანასა ზედა მათ დღეთა შინა და შემდგომად ამისსა ვითარცა შევიდოდეს ძენი ღმრთისანი ასულთა მიმართ კაცთასა და შობდეს თავთა თჳსთად. და იგინი იყვნეს გმირნი საუკუნითგან, კაცნი სახელოვანნი. 5. ხოლო იხილა რაჲ უფალმან ღმერთმან, ვითარმედ განმრავლდეს უსჯულოებანი კაცთანი ქუეყანასა ზედა. და ყოველი ვინ გონებს გულსა შინა თჳსსა მოსწრაფებით ბოროტთა ყოველთა დღეთა. 6. და შეიგონა ღმერთმან, რამეთუ შექმნა კაცი ქუეყანასა ზედა, და განიგონა. 7. და თქუა ღმერთმან:აღვჴოცო კაცი, რომელი შევქმენ პირისაგან ქუეყანისა კაცთაგან მიპირუტყუთამდე და ქუეწარმავალთაგან მფრინველთამდე ცისათა, რამეთუ შევინანე, რამეთუ შევქმენ იგინი. 8. ხოლო ნოე პოვა მადლი წინაშე უფლისა ღმრთისა" ანუ საქმე ეხება შემდეგ გარემოებას, მივდივართ ნოემდის, როცა მთელი ქვეყანა ჩაეფლო ცოდვებში, ცოტა წინ რომ ვნახოთ, მესამე თავი ასე მთავრდება "25. ხოლო ადამ იცნა ცოლი თჳსი ევა. და მიდგომილმან შვა ძე და უწოდა სახელი მისი სით მეტყუელმან: რამეთუ აღმიდგინა მე ღმერთმან თესლი სხუაჲ ნაცულად აბელისსა, რომელი მოკლა კაინ. 26. და სით შვა ძე და უწოდა სახელი მისი ენოს. ესე ესვიდა ხადად სახელსა უფლისა ღმრთისასა. " ე.ი. მივიღეთ ორი შტო კაცობრიობისა, სეთის და კაენის, კაენის შთამომავლობა მისი წინაპრის გზაზე დადიოდა, და სულიერების ნაცვლად მიწიერს ელტვოდნენ და იგონებდნენ, შესაბამისად ისინი იყვნენ "კაცის შვილები". საპირისპიროდ პირველ ხანებში შეთის ( სით ) შთამომავლობა " ესვიდა ხადად სახელსა უფლისა ღმრთისასა" და ეწოდათ "შვილნი ღვთისანი", რადგან ღმერთს ეშვილნენ მორჩილებით, სამწუხაროდ იდილია ღვთის მსახურებისა შეთის გვარში დიდხანს არ გაგრძელებულა, და უკვე მეორედ ქალის ფენომენმა გადამწყვეტი, უარყოფითი როლი შეასრულა, ფიზიკურად მომხიბლავმა კაენის გვარის ქალებმა მოხიბლეს შეთის გვარის კაცები და და სულიერი სიდიდე მათი, შეიცვალა ისე, რომ გადავიდა "ფიზიკურ სიდიდეში" უცნაური მუტაციის, სულიერი სიდიდის და ფიზიკური სიმშვენიერის შერევის შედეგად "გოლიათები" დაიბადნენ, რომელთაც სიდიდეც და მშვენიერებაც მხოლოდ ფიზიკურობაში გამოვლინდებოდა და ასე მოხდა, რომ "განმრავლდეს უსჯულოებანი კაცთანი ქუეყანასა ზედა" და ჭეშმარიტი ღვთის რწმენის შენარჩუნება დადგა საფრთხის ქვეშ, ამიტომაც გამოირჩია უფალმა ნოე... შემდეგ რაც მოხდა თავადაც იცით. იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
Feb 11 2009, 07:00 AM
პოსტი
#243
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
კაიროს დიდი მადლობა პასუხისთვის
შენი აზრი გასაგებია, თუმცა თუ ეგზეგეზის ისტორიას გადავხედავთ ეგ აზრი რომ ღმერთის შვილები სეთის შვილები იყვნენ ნეტარ ავგუსტინეს ეკუთვნის... დაბადების 6:3-ს მივაქციოთ ყურადღება ისე, დამაინტერესა ფრაზამ: My spirit shall not abide in man for ever(მაზორეთული ტექსტებიდან თარგმანი) Non permanébit spíritus meus in hómine in ætérnum(ვულგატა) ვერ გავიგე ეს ღვთის გენი რა არის... ღმერთს არ უნდოდა რომ ღვთის გენი შერეოდა ადამიანებს... შენ როგორც დაწერე მხოლოდ ღვთIს მორჩილებით და რწმენით განსხვავდებოდნენ "ღმერთის შვილები" და "კაცის შვილები"... მუტაცია როგორ უნდა განცდილიყო ერთნაირი ტიპის ადამიანებს ურთიერთობის შემდეგ... ეს ხომ "სახეობათა წარმოშობის" წიგნი არაა დარვინის ანუ იყვნენ სეთის შთამომავლები- ღვთისმოშიშები და მოკლედ ღმერთისთვის კარგი ტიპები, რის გამოც მოსემ, როცა დაწერა თავი "დაბადება", მოიხსენია ისინი როგორც ღვთის შვილები... ხოლო ვინც ცოტა "ცუდი ტიპები" იყვნენ ისინი ადამიანის შვილებად მოიხსენია... და ამათი სექსუალური ურთიერთობით გოლიათები როგორ წარმოიშვნენ? იქნებ გამარკვიო უკეთ კაიროს? მადლობა წინასწარ... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Feb 11 2009, 01:10 PM
პოსტი
#244
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა ვერ გავიგე ეს ღვთის გენი რა არის... ღმერთს არ უნდოდა რომ ღვთის გენი შერეოდა ადამიანებს. შენ ახლა შენს საყვარელ გნოსტიკოსებს ესიყვარულები გენი არა დნმ ციტატა ამათი სექსუალური ურთიერთობით გოლიათები როგორ წარმოიშვნენ? ეგ საინტერესო საკითხია, შეგვიძლია ვუპასუხოთ, რომ ღმერთმა დაუშვა ეს ფაქტი, რადგან ეს გოლიათები იყვნენ გარეგნული სახე ფიზიკური სიდიდისა და სულიერ დაცემისა, რადგან მხოლოდ ბოროტების მომტანი იყვნენ, როგორც სასჯელი ისე მოევლინენ, რატომ და რისთვის მაგაზე ისე ვერ გვექნება ამომწურავი პასუხი, როგორც იმაზე, რატომ იბადებიან ბავშვები მკვდრები ან ინვალიდები, ესეც სასჯელია მათი მშობლებისათვის და ისიც... Увидели дочерей человеческих, что они красивы. Если мы припомним, что при характеристике каинитянок физическая красота и чувственная прелесть стояла у них на первом плане (Ада, Цилла, Ноема), то станет ясно, что здесь бытописатель говорит именно лишь о каинитянках. При таком понимании «сынов Божиих» и «дочерей человеческих» мы вполне выдерживаем и данное в тексте противопоставление их: как те, так и другие — представители одного и того же первобытного человечества; но, будучи сходны по природе, они противоположны по своему духовно-нравственному настроению: «сыны Божии» были выразителями всего доброго, возвышенного и хорошего; дочери человеческие — олицетворение земных чувственных интересов, греховного духа мира сего. Но вот эта противоположность исчезает — сыны Божии смешиваются с дочерьми человеческими, чем стирается грань между добром и злом и дается полный простор господству низших, чувственных интересов плоти в ущерб высшим интересам духа. ასევე არსებობს სხვა იდეა, რომ ფიზიკური სიდიდის და სიძლიერის უარყოფითი გამოხატულების იქით, შეგვიძლია დავინახოთ დიდი ტირანია და უზარმაზარი აგრესია, რასაც შერეული ქორწინების ნაშობი შვილები ატარებდნენო В то время были на земле исполины. Предпотопное человечество именуется «исполинами», в подлинном nephilim — «нефилим». Хотя, действительно, в Писании этот термин иногда и служит обозначением великанов или гигантов (Числ 13:33), но основное значение этого корня «разрушать, ниспровергать», а в форме ниф. — «заставить падать, соблазнять, развращать». Отсюда, гораздо правильнее будет в этих первобытных «нефилим» видеть не столько людей, отличавшихся необыкновенной физической силой и ростом, сколько лиц, сознательно попиравших всякую правду и дерзких тиранов. Существовали подобные личности среди каинитов и раньше, вероятно с эпохи Тувалкаина, изобретшего оружие, и Ламеха, воспевшего ему победный гимн; со времени же смешения сифитов с каинитянами эти «нефилимы» особенно размножились вследствие всеобщего развращения и падения всех нравственных устоев. — Это были сильные, издревле славные люди. Здесь идет речь уже о плодах смешанных браков, которые в отличие от «нефилим» в подлиннике названы «гибборим» (сильные). Последнее имя по библейскому словоупотреблению означает выдающуюся личность (2 Цар 17:10; Дан 11:3), отборного воина (1 Пар 7:8; 2 Цар 13:6), человека, превосходящего других своей силой (3 Цар 11:28). Отсюда очевидно, что потомки смешанных родов (сифитов с каинитами) далеко превосходили своих прототипов, как по физическим, так и нравственным (точнее — безнравственным) свойствам. Называя этих «гибборим» издревле «славными людьми», бытописатель, вероятно, имел здесь в виду тот факт, что они, под именем «героев древности» получили мировую известность в универсальных традициях человечества (Вар 3:26-28). მიახლოებით ასეა; იხარე; კაიროსი! პ.ს. ამას ისევ შეგახსენებ, ეტყობა დაგავიწყდა ციტატა ოღონდ როგორც კი გესტუმრება კამათის სული და ახალი კითხვები დაგებადება ამ საკითხთან, ეგრევე დააკოპირე ყველაფერი "წმ. წერილის საკამათო ადგილებში" და იქ გავაგრძლებთ -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
Feb 15 2009, 12:09 AM
პოსტი
#245
|
הַלְלוּ-יָהּ ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 |
მათე 28 : 16/17 მაინც მე ვუპასუხებ მოკლედ მამათა განმარტებას დავწერ: блаж. Феофилакт Болгарский Ови же усумнешася, то есть, некоторые же недоумевали о Христе, Он ли это, или нет. Эти слова надобно понимать так: одиннадцать учеников пошли в Галилею; эти одиннадцать и поклонились Ему; а некоторые, вероятно, из семидесяти, усомнились о Христе; впрочем напоследок уверились и сии последние. Некоторые понимают так: Матфей не сказал, кто именно были сомневающиеся; но о чем не сказал он, о том сказал Иоанн, то есть, что сомневающийся был Фома. Впрочем могло быть и то, что и все сомневались, как действительно говорит о том Лука. Судя по всему этому ты должен понимать так: пришедши в Галилею, ученики поклонились Ему; но эти же поклонившиеся в Галилее, прежде, как говорит Лука, сомневались, когда, то есть, были в Иерусалиме ანუ 70 თაგანს გულისხმობდაო, და თუნდაც მოციქულები რომ ყოფილიყვნენო წერს წმ. ათანასე დიდი " осмелюсь сказать, что и самые блаженные ученики не имели совершенного понятия о Божестве Его, пока не снисшел на них Дух Святый в день Пятидесятницы; потому что и по воскресении, видевше Его, ови поклонишася Ему, ови же усумнешася (Мф 28, 17), однако же не были за это осуждены" ოქროპირი პირიქით აქებს კიდეც დაეჭვებულთ, რადგან არ დამალეს ეს ეჭვი, რომელიც შემდგომში გაუქრათო: Единии же надесять ученицы идоша в Галилею и ови убо поклонишася Ему, ови же видевше Его усумнешася (ст. 16, 17). Это, мне кажется, было то последнее Его явление в Галилее, когда Он послал их с повелением крестить. Если же некоторые усомнились, то и в этом случае подивись их любви к истине, как они не скрывали своих погрешностей, даже в последние дни с ними случившихся. Впрочем и эти некоторые были утверждены явлением. Что же Он сказал, явившись им? Дадеся ми всяка власть на небеси и на земли (ст. 18). Опять говорит с ними по-человечески, так как они не прияли еще Духа Святого, Который бы сделал их возвышеннее. Шедше научите вся языки, крестяще их во имя Отца и Сына и Святаго Духа, учаще их блюсти вся, елика заповедах вам (ст. 19, 20). Здесь Он говорит об учении и заповедях. და ბოლოს ზიგაბენი, განმარტავს რომ ეს დაეჭვება დროებითი იყო და მალევე გაუქრათ, როგორც კი უფალი იხილესო... კაიროს, შენი პასუხები ჩემს შეკითხვაზე ძალიან ბუნდოვანია, არა კონკრეტული და არა პირდაპირი. დაველოდები სხვების პასუხებსაც. მადლობ კაიროს მცდელობისათვის. მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
მოყვასი |
Feb 15 2009, 01:24 AM
პოსტი
#246
|
הַלְלוּ-יָהּ ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 |
შეკითხვა მაქვს:
რას ნიშნავს მათეს 5:5-ში ჩაწერილი სიტყვები: "ნეტარ იყვნენ მშჳდნი, რამეთუ მათ დაიმკჳდრონ ქუეყანაჲ." სხვა თარგმანის მიხედვით მუხლი ასე იკითხება: "ნეტარ არიან თვინიერნი, ვინაიდან ისინი დაიმკვიდრებენ მიწას". -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
Feb 15 2009, 03:51 AM
პოსტი
#247
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა შენი პასუხები იქ საერთოდ არ ყოფილა "ჩემი" პასუხები ციტატა ოქროპირი ციტატა წმ. ათანასე დიდი ციტატა блаж. Феофилакт Болгарский ეგენი თუ ბუნდოვანია, ეგ შენი პრობლემაა, შენს კითხვებს მე პირადად პასუხს, მხოლოდ "წმ. წერილის საკამათო ადგილებში" გავცემ, რადგან ყველა შენი შეკითხვის უკან იმალება ხაფანგი, სადაც ან ჩვენს რწმენას შეებრძოლები ან ჩვენს ბიბლიას, არაა ეგ წინასწარი დასკვნები უკვე გამოცდილებაა, ამიტომ სანამ შეკითხვებს არ დაწერ შესაბამის ადგილას, ჩემგან პასუხს არ მიიღებ! კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
Feb 15 2009, 07:37 AM
პოსტი
#248
|
הַלְלוּ-יָהּ ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 |
კაიროს ბუნოდვანია ნამდვილად ეგ განმარტება ჩემთვის და არა მარტო ჩემთვის.
-------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
Lashab |
Feb 18 2009, 02:56 AM
პოსტი
#249
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
კაიროს მაინტერესებს რამდენად დოგმატური მნიშვნელობისაა მთაწმინდელის ეს თარგმანი:
58. ჰრქუა მათ იესუ: ამენ, ამენ გეტყჳ თქუენ: პირველ აბრაჰამის ყოფადმდე მე ვარ. და თუ არის- რატომ თარგმნა ასე მთაწმინდელმა? საუბარია იმაზე, რომ იესო იმეორებს იაჰვეს სიტყვებს ძველი აღთქმიდან - "მე ვარ"... (და ამით ცდილობენ მტკიცებას რომ ის ღმერთია...) -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Feb 18 2009, 03:39 AM
პოსტი
#250
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
თავი შეიკავეთ მსგავსი ტიპის კამათებისაგან ვიდრემდის არ გაიხსნება აპოლოგეტიკის განყოფილება, აქ არაა შესაბამისი თემა.
-------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
Feb 18 2009, 03:48 AM
პოსტი
#251
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
თავი შეიკავეთ მსგავსი ტიპის კამათებისაგან ვიდრემდის არ გაიხსნება აპოლოგეტიკის განყოფილება, აქ არაა შესაბამისი თემა. რას გულისხმობ? ესეგი აპოლოგეტიკის განყოფილება რომ შეიქმნება აქ მაინც ვიკამათოთ ასე? ეგ სიტყვა ხომ ნიშნავს რომ მერეც იგივე გრძელდება? :იოანეოქროპირისეგზეგეზისსმა ლი: -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Feb 18 2009, 03:53 AM
პოსტი
#252
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა :იოანეოქროპირისეგზეგეზისსმა ლი: ??? 2. ფორუმის წევრი მოვალეა: ა) პატივი-სცეს მართლმადიდებლობას, მართლმადიდებელ ეკლესიას, მის პატრიარქებსა და იერარქიას; ვაკოპირებ დათიკოს ტექსტს წმ. წერილიდან: განყოფილება შექმნილია არა საპოლემიკოდ, არამედ წმინდა წერილის, აქ ღვთისმეტყველების შესასწავლად მართლმადიდებელი წმინდა მამათა გადმოცემის საფუძველზე. ნებისმიერი სწავლება რაც აქ დაიდება წმინდა წერილის, აქ ღვთისმეტყველების გარშემო უნდა იყოს მართლმადიდებლური. არგუმენტები უნდა იყოს მოყვანილი მართლმადიდებელ წმინდა მამათა შრომებიდან და წერილებიდან. შესაბამისად სექტანტებთან და მათ მომხრეებთან ან მსგავს საკამათო საკითხებზე მსჯელობა დროებით შეჩერებულია და გაგრძელდება შესაბამისი განყოფილების გახსნისთანავე. გთხოვთ გაითვალისწინოთ ეს გარემოება და თავი შეიკავოთ მსგავსი კითხვების დასმისაგან. იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
Feb 19 2009, 06:01 AM
პოსტი
#253
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
კაიროს, მაინტერესებს ძალიან რას ნიშნავს ქართული სიტყვა- "ვიდრემდე"- განმიმარტე თუ შეიძლება, სრული განმარტებით, მეტი არაფერი მინდა, შენთან დისკუსიაში ამჟამად არ შემოვალ
-------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
guest |
Feb 19 2009, 11:08 AM
პოსტი
#254
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 |
Lashab
ციტატა მაინტერესებს ძალიან რას ნიშნავს ქართული სიტყვა- "ვიდრემდე" ნეტა ერთი ყველა სიტყვას არ ეკიდებოდეთ და ნემსებს არ ეძებდეთ თივაში ... <-ვიდრე -> სანამ<- |
Lashab |
Feb 19 2009, 07:34 PM
პოსტი
#255
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
Lashab ნეტა ერთი ყველა სიტყვას არ ეკიდებოდეთ და ნემსებს არ ეძებდეთ თივაში ... <-ვიდრე -> სანამ<- ჰმ... აბა მათეს 1:25-ში "სანამ" იგულისხმება? -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Feb 19 2009, 11:48 PM
პოსტი
#256
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ნანა და სხვები, არ გაეპასუხოთ გთხოვთ ამათ კითხვებს..
ციტატა აბა მათეს 1:25-ში "სანამ" დაიწყო ამან ისევ... ლაშა, ჩემი თხოვნა ისევ ძალაშია ციტატა განყოფილება შექმნილია არა საპოლემიკოდ, არამედ წმინდა წერილის, აქ ღვთისმეტყველების შესასწავლად მართლმადიდებელი წმინდა მამათა გადმოცემის საფუძველზე. ნებისმიერი სწავლება რაც აქ დაიდება წმინდა წერილის, აქ ღვთისმეტყველების გარშემო უნდა იყოს მართლმადიდებლური. არგუმენტები უნდა იყოს მოყვანილი მართლმადიდებელ წმინდა მამათა შრომებიდან და წერილებიდან. შესაბამისად სექტანტებთან და მათ მომხრეებთან ან მსგავს საკამათო საკითხებზე მსჯელობა დროებით შეჩერებულია და გაგრძელდება შესაბამისი განყოფილების გახსნისთანავე. გთხოვთ გაითვალისწინოთ ეს გარემოება და თავი შეიკავოთ მსგავსი კითხვების დასმისაგან. ხომ იცი ახლა ვიცი რასაც კითხულობ, საით გინდა კამათი წავიდეს, ეგ მართლმადიდებელებისათვის გადაკრული ღვთისმშობლის გინებაა, ამიტომ გიმეორებ, შეინახეთ ეგ კითხვები და აპოლოგეტიკის განყოფილება გაიხსნება იმედია მაქსიმუმ 1 კვირაში და იქ დაწერე და იქ ვისაუბროთ, აქ მორჩა. კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
Feb 20 2009, 12:18 AM
პოსტი
#257
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
კაიროს სად დაინახე ღვთისმშობლის გინება? ჯერ ეს ერთი- მარიამს რომ ჰქონოდა იოსებთან სექსუალური კავშირი- ეს არ იქნებოდა დასაძრახი- რადგან ისინი ოფიციალურად იყვნენ ცოლ-ქმარნი...
მეორედ, ერთადერთი რაც თქვენ აზრს ამტკიცებს არის იოანე ოქროპირის ეგზეგეზა, რომელიც ემხრობა არასწორ გაგებას მათეს 28:20-ის არასწორ გაგებას... კაი ვიცდი სანამ შეიქმნება აპოლოგეტიკის განყოფილება -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Feb 20 2009, 12:21 AM
პოსტი
#258
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა ჯერ ეს ერთი- მარიამს რომ ჰქონოდა იოსებთან სექსუალური კავშირი- ეს არ იქნებოდა დასაძრახი- რადგან ისინი ოფიციალურად იყვნენ ცოლ-ქმარნი... ეგ შენთვის და სექტანტებისათვის, ჩვენთვის გინებაა! და მორჩა ხო? აუცილებლად გავაგრძელოთ იქით! კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
kanki |
Feb 21 2009, 07:31 AM
პოსტი
#259
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 2 რეგისტრ.: 21-February 09 წევრი № 6,536 |
gamarjobat forumelebo. dzalian mainteresebs saiti ierusalimis shesaxeb sadac gantavsebuli da nachvenebi iqneba siwmindeebi da tvit macxovris saflavi. veli tqvens daxmarebas
უფალო იესო ქრისტე ზეო გვტისაო, ჰემიწყალე მე ცოდვილი |
KAIROS |
Feb 21 2009, 12:51 PM
პოსტი
#260
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა dzalian mainteresebs saiti ierusalimis shesaxeb იმდენად ბევრია მეგობარო, რომ მე რაც მაქვს უცებ მოგაწვდი, მერე ალბათ ფორუმელებიც დაამატებენ http://www.md.huji.ac.il/vjt/ აქ არის ინგლისურ ენაზე, სადაც ვირტუალური ტურია იერუსალიმში, მათ შორის წმიდა ადგილებში, და რათქმაუნდა უფლის საფლავზე, ოღონდ ინფორმაციულად ღარიბია, უფრო ფოტოებია ეს თავად იერუსალიმის მერიის საიტია ძველი ქალაქის ვირტუალური ტური http://www.jerusalem.muni.il/jer_main/defaultnew.asp?lng=2 ახლა რუსულად http://ru.local.co.il/jerusalem.asp ეს კი დამხამარე ინფორმაციებია ინგლისურ ენაზე http://www.christianaid.org.uk/getinvolved...-jerusalem.aspx ეს კი რუსული მომლოცველი სამსახურის ვებ.გვერდია http://jerusalempalomnik.info/ ესეც კარგი ინფორმატიული გვერდია http://www.zavet.com/holyland/ierushalaim_xristian.html და ბოლოს აქაც ბევრი წერია http://www.mepar.ru/library/vedomosti/38/206/ იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th May 2024 - 05:35 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი