IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

40 გვერდი V « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სამება
მოყვასი
პოსტი Apr 4 2009, 01:12 PM
პოსტი #121


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(afxazi @ Apr 4 2009, 10:55 AM) *

მოყვასი
გეკითხები კონკრეტულად რით არის აღმატებული თქო, ანუ რაში გამოიხატება მამის აღმატებულობა ქრისტეს მიმართ, რომელიც თქვენის შეხედულებით ფლობს აბსულუტურ ძალაუფლებას და მართლაც თანახმად მოციქულისა, უფრო სწორად ქრისტეს თქმისა "ყოველივე, რაოდენიც აქვს მამას, ჩემი არის (იოანე 16.15) ხაზს ვუსვამ ყოველივეს, და არა რარაც აქვს და რაღაც არ აქვს. აქედან გამომდინარე მოვითხოვ პირდაპირ პასუხს და არა ამხელა პოსტს, ალბათ იმ შინაარსით რომ ყურადღება გადანატანინო სხვა მხარეზე.მოკლედ: თუკი თანახმად ზემოთქმული სიტყვებისა "ყოველივე და არა რაღაც, რაც მამას აქვს, აქვს ძესაც, ანუ ქრისტეს მაში რით არის ის ნაკლები მამაზე?გასაგებია ეს თქვენი მსჯელობა რომ მას არ ქონდა ძალაუფლება, შემდეგ მიანიჭა მამამ, რაც აბსოლუტურად ეწინააღმდეგება წინასწარმეტყველის წიგნში თქმულს, ღმერთის მიერ, რომ "დიდებას ჩემსას სხვას არ მივცემ" (ეს. 48,11) ანუ მას თუ აქვს ის რაც აქვს მამას, ანუ აქვს მას სისრულე როგორღა არის მამაზე ნაკლები? კონკრეტული პასუხი. რით არის ის მამაზე ნაკლები?


მიუხედავად იმისა რომ პასუხი ამ შეკითხვაზე გაცემულია, ამ ერთხელაც გიპასუხებ smile.gif
ღმერთი, როგორც აბსოლუტური ძალაუფლების მქონე და უზენაესი უფალი თავად წყვეტს ვინ რა ძალაუფლებით და დიდებით შეამკოს.
როცა უფალი იესო ქრისტე ამბობს რომ "მოცემული მაქვს ძალაუფლება ზეცაში და დედამიწაზე", ის აგრეთვე ასახელებს იმ წყაროსაც ვისგანაც მიიღო ეს ძალაუფლება და დიდება. ის ამბობს რომ ღმერთმა მისცა მას ეს ძალაუფლება და დიდება.
სამყაროს უზენაესმა უფალმა, დიდებითა და ძალაუფლებით აღჭურვა თავისი პირმშო ძე, მაგრამ ეს არ ნიშნავს რომ მან დაკარგა თავისი მდგომარეობა როგორც სამყაროს უზენაესმა ღმერთმა. იესოსთვის მიცემული აღმატებული მდგომარეობა, აღმატებულია სხვა დანარჩენ ქმნელებებთან შედარებით და არ ნიშნავს რომ უზენაესმა უფალმა, სამყაროს შემოქმედმა, დაკარგა თავისი უზენაესი მდგომარეობა ან თავისზე მაღლა ან თავისი თანასწორი გახადა ვინმე. როგორც თავად შენც აღნიშნე, შემოქმედი ღმერთი, არავის აძლევს თავის დიდებას. იხილე ესაიას 42:8 სადაც წერია: "მე ვარ იეჰოვა (ებრ. ,יהוה ჲჰვჰ). ეს არის ჩემი სახელი. ჩემს დიდებას არ მივცემ სხვას".
მართლმადიდებელი ეკლესიის თარგმანი რუსულ ენაზე: "Я Иегова, сие Мое есть имя, и не отдам славы Моей другому".(არქიმანდრიტი მაკარის ბიბლიიდან).
იესო არსად ამბობდა რომ მამამ თავისი საკუთარი დიდება მომცაო. აქ შენ ან უნებლიედ უშვებ ასეთ მოსაზრებებს შენს გონებაში ან (სამების მრწამსიდან გამომდინარე) შეგნებულად ცდილობ გაუტოლო შემოქმედი თავის ქმნილებას - პირმშო ძეს, ამინს, ერთგულ მოწმეს, რომელსაც მოციქული იოანე "ღვთის შემოქმედების დასაწყისს" უწოდებს! (გამოცხადების 3:14)ის რომ ძეს სამყაროს შემოქმედმა ყოვლისშემძლე უფალმა და მამამ გადასცა ყველაფერი, არ ნიშნავს რომ თავისი თავიც გადასცა. არ ნიშნავს რომ თავისი დიდება და თავისი უზენაესი მდგომარეობა და დიდება ვინმეს დაუთმო! ზეცაში აღმდგარი იესო, შემოქმედი ღმერთის მორჩილია, ისევე როგორც დედამიწაზე ყოფნისას. (ამაზეც დავწერე წინა პოსტებში სადაც ბიბლიის კონკრეტული მუხლებით დავასაბუთე). აქვე მომყავს ხელმეორედ: "მერე დადგება აღსასრული, როცა ის . . . თავის ღმერთსა და მამას გადასცემს სამეფოს . . . და როცა ყოველივე მას დაემორჩილება, მაშინ თვით ძეც დაემორჩილება მას, რომელმაც ყველაფერი დაუმორჩილა, რათა ღმერთი იყოს ყველაფერი ყველასთვის" (1 კორინთელების 15.) ყურადღება გაამახვილე ამ მუხლებზე, ზეცაში ამაღლებული და განდიდებული იესო ქრისტე, მამის მორჩილებაში იმყოფება და როცა დგება აღსასრული, იესო ბოლოს უღებს ყველა მმართველობას, ძალაუფლებასა და ძალას, და თავის ღმერთსა და მამას გადასცემს სამეფო ძალაუფლებას რადგან მხოლოდ სამყაროს შემოქმედსა და უზენაეს უფალს აქვს კანონიერი უფლება იყოს მმართველი და იყოს ყველაფერი ყოველასთვის! (იხილე 1 კორინთელთა 15 თავი).
ზეცად აღდგენილი იესო ქრისტე, უზენაესი უფალის, იეჰოვას (ებრ. ,יהוה ჲჰვჰ) მორჩილი მსახურია რომელიც ღვთის ერთგული მოწმე, და მსახურია (იხილე გამოცხ 3:14), რომელსაც ყველა სხვა დანარჩენ ქმნილებებზე აღმატებული მდგომარეობა უკავია.



ციტატა
ყოველთვის მინდოდა მეკითხა, ამ სიტყვას "იჰვჰ" იეჰოვად რათომ შიფრავთ?


ღვთის სახელის თემაში მითითებული მაქვს მართლმადიდებული ეკკესიის სინოდის ლოცვია-კურთხევით გამოცემული ბიბლიის მუხლები სადაც ღვთის სახელი "გაშიფრულია" როგორც "იეჰოვა". სინოდი (როგორც თქვენ გწამთ) სულიწმინდის აღჭურვილი მორწმუნე მამაკაცებისაგან შედგება და მისი ლოცვა-კურთხევით გამოცემული ბიბლია მისაღებია თქვენთვის. თუ დამატებითი შეკითხვები გაქვს ღვთის სახელზე, სათანადო თემაში შემიძლია დიდი სიამოვნებით გავცე შენ შეკითხვებს პასუხები.

ციტატა
თუკი ქრისტე ქმნილებაა, როგორ შეუძლია ამს იყოს ერთბაშად ზეცაშიც და მიწაზეც, ტანახმად სახარებისა: "არავინ ასულა ცაში, გარდა ციდან ჩამოსული კაცის ძისა, [რომელიც ზეცაშია] (იოანე 3.13)


იოანეს 3:13-ზე ევანგელაიზერ-მა გაგცა პასუხი უკვე smile.gif წმინდა წერილის განყოფილებაში, იოანეს 3:13-ზე მოკლ და კონკრეტული პასუხი გავეცი და ამრიგად შენი სიტყვები რომ თითქოს თავს ვარიდებ, არ შეესაბამება სინამდვილეს.

ციტატა
შენს მიერ დანარჩენ მუხლებზე რა პასუხი გაგცე, რა ქრისტე ამქვეყნად არ იყო მოსული ადამაინური სხეულით, თუ მოჩვენება იყო, ვისზე ვსაუბრობთ ჩვენ, ქრისტეზე როგორც ადამაინზე, თუ ქრისტეზე როგორც ღვთის ძეზე?


ბიბლია სრულიად ნათლად ამბობს რომ უზენაესი ღვთის, რომლის სახელია "იეჰოვა", თავისი პირმშო ძე გამოგზავნა დედამიცაზე. შემოქმედმა ღმერთმა თავისი ძე მოავლინა ადამიანად, სრულყოფილ მამაკაცად რომელიც სანამ დედამიწაზე ადამიანად მოვიდოდა, იყო ღვთის მსგავსი, უხილავი, რომელიც ღვთის სიტყვას წარმოადგენდა. ბიბლია, ნათლად ამბობს რომ სიტყვა იქცა "ხორცად". ღმერთი კი არასოდეს იძენს ადამიანურ ბუნებას (ხორცს) რადგან შემოქმედი ღმერთი, სამყაროს უზენაესი უფალი არ იცვლება და არც ადამიანურ ბუნებას იერთიანებს! "სიტყვა" რომელიც ერთ დროს ღმერთთან იყო, ხორცად იქცა; ადამიანად, რომელიც ადამიანისგან დაიბადა ადამიანად, ჩვილ ბავშვად; რომელზეც ადამიანი მშობლები ზრუნავდნენ; რომელიც იწვა ბაგაში; რომელსაც დედამისი მარიამი, როგორც უბრწყინვალესი დედა, უვლიდა, ძუძუს აწოვებდა ,კვებავდა, და ზრუნავდა თავის შვილის ყოველდღიურ საჭიროებებზე. რადგან იესოს "მამა" არ იყო ხორციელი (ადამიანი), არამედ იყო სამყაროს უზენაესი უფალი და შემოქმედი ღმერთი, მას სრულიად მართებულად ეწოდება ღვთის ძე!

ციტატა
უფრო კარგი იქნებოდა გეთქვა არიოზიო, რადგან სწორედ ის იყო ამ ერესის პირველიერარქი. თუ გიტყდება მისი დასახელება ამ აზრის პირველგამხმოვანებელად მისი უნამუსოდ დასრულებული სიცოცხლის გამო.


მიტყდება? ჟარგონებზე გადახვედი უკვე? არაფერია "გასატეხი" და სასირცხვილო აფხაზი იმაში რაც დავწერე. არიოზამდე გაცილებით ადრე, მოციქულებმა, სავსებით ნათლად დაწერეს რომ იესო "ღვთის შემოქმედების დასაწყისია" და ამგვარად ის "პირმშოა ყოველი ქმნილების" . თუ გნებავს ევსები კესარიელს, რომელიც სულიწმინდით ხელდასხმული ეპისკოპოსი იყო, მივამატოთ არიოზიც smile.gif მე რატომ უნდა "მიტყდებოდეს" (მრცხვენოდეს); თუმცა ბევრს სწამდა ისე, როგორც მოციქულები ასწავლიდნენ, ევსები კესარიელის ჩათვლითაც და სხვა მრავალსაც. კიდევ გავიმეორებ რომ, ევსებიზე ხაზი მხოლოდ იმიტომ გავუსვი წონა პოსტში, რომ ევსები კესარიელს თქვენ "საეკლესიო ისტორიის მამად" აღიარებთ, სულიწმინდით ხელდასხმულ ეპისკოპოსადაც აღიარებთ და მის სიტყვებს მასე არ უნდა ეპყრობოდეთ წესით და რიგით. მაგრამ, საკუთარი რელიგიური მოსაზრებების დასაცავად, ევსების სიტყვებს მოუსმენთ? დამეთანხმები, ბიბილიას დავუჯერთ პირველ რიგში ჯობია რადგან ღვთის სიტყვაა ის და 'ღვთის სიტყვა კი ჭეშმარიტებაა' როგორც მოციქული იოანემ დაწერა სახარებაში!

პატივისცემით მოყვასი.
პ.ს.
წინა პოსტს, რომელსაც შენ ბუნდოვანი უწოდე და რომელშიც საკმაოდ ნათლად იყო წარმოდგენილი ბიბლიის პოზიცია, თან შეკითხვებიც ახლდა თითქმის ყველა აბზაცს რაზეც უნდა გაგეცათ პასუხები, თუმცა, კიდევ ერთხელ აარიდეთ თავი.
მაგრამ, არაუშავს.


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 4 2009, 01:37 PM
პოსტი #122


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მოყვასი
smile.gif

ისე მითხარი მაშინ მე ვეძებ ჭეშმარიტებასო, რომ მართლა დავიჯერე და ჭკვიანი ადამიანიც მეგონე, რომელიც გონებით, ლოგიკურად განიხილავ საკითხს და არა წინასწარ დაზეპირებული ფრაზებით.

ციტატა
თუ გნებავს ევსები კესარიელს, რომელიც სულიწმინდით ხელდასხმული ეპისკოპოსი იყო, მივამატოთ არიოზიც

აი შენი და შენი თანამოაზრეების ჭეშმარტიი სახე, მემკვიდრეობა არიოზისა, რომელმა სამარცხვინოთ დაასრულა სიცოცხლე. მას რომ ჭეშმარიტება ექადაგა, დღეს მისი სახელი წყეულთა შორის არ იქნებოდა. მაგრამ ვინც იცავდა ამშინ ჭეშმარტიებას ის დარჩა გამარჯვებული.

ევსევი კესარიელზე არ არის საჭირო წრეზე ტრიალი და ასე ვთქვათ ჩამჭრელი კუთხით მისი მოყვანა. ევსევი შეუდარებელია როგორც საეკელსიო ისტორიკოსი, ისტორია კი მშრალი ფაქტებია და არა მოძღვრება. თუმცა ევსევიც კი მერყევი დამოკიდებყულების იყო იმ საკითხისადმი რომელსაც თქვენ ებღაუჭებით და რისი გამართლებისთვსაც ლამის მთელი წმინდა წერილი ჩამატებულად გამაოცხადეთ.

კი მაგრამ თუკი ამდენი მუხლი მოგვიანებით ჩამატებულია სახარებაში, როგორ გამოდგება ის უცდომელ წიგნად?

რა ვქნა ეხლა რაღა გითხრა, რასაც გეუბნები მოგვიანებით ჩამატებული ყოფილა და ლოგიკურად კი შენ არ გინდა საუბარი, რადგან ლოგიკასთან მწყრალად ხარ.

როგორ არის ჩამატებული შე დალოცვილო როცა თუნდაც იოანე ოქროპირი განმარტავს ამ სიტყვებს IV საუკუნეში.



ისე არიანელებს არ რცხვენოდათ მაინც რომ არიანელები იყვნენ, შენ კი იმის აღიარება არ გინდა რომ იეღოველი ხარ. ანუ გამოდის რომ გრცხვენია.

მაგრამ ჩემთვის პირადად მაინც ამოუხსნელი რჩება, როგორ შეგიძლაი 30 აიპიდან პოსტო. მოგზაურობა გასაგებია, მაგრამ ამდენიიიიი...


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 4 2009, 01:58 PM
პოსტი #123


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(afxazi @ Apr 4 2009, 02:37 PM) *

მოყვასი
smile.gif
ისე მითხარი მაშინ მე ვეძებ ჭეშმარიტებასო, რომ მართლა დავიჯერე და ჭკვიანი ადამიანიც მეგონე, რომელიც გონებით, ლოგიკურად განიხილავ საკითხს და არა წინასწარ დაზეპირებული ფრაზებით.
აი შენი და შენი თანამოაზრეების ჭეშმარტიი სახე, მემკვიდრეობა არიოზისა, რომელმა სამარცხვინოთ დაასრულა სიცოცხლე. მას რომ ჭეშმარიტება ექადაგა, დღეს მისი სახელი წყეულთა შორის არ იქნებოდა. მაგრამ ვინც იცავდა ამშინ ჭეშმარტიებას ის დარჩა გამარჯვებული.
ევსევი კესარიელზე არ არის საჭირო წრეზე ტრიალი და ასე ვთქვათ ჩამჭრელი კუთხით მისი მოყვანა. ევსევი შეუდარებელია როგორც საეკელსიო ისტორიკოსი, ისტორია კი მშრალი ფაქტებია და არა მოძღვრება. თუმცა ევსევიც კი მერყევი დამოკიდებყულების იყო იმ საკითხისადმი რომელსაც თქვენ ებღაუჭებით და რისი გამართლებისთვსაც ლამის მთელი წმინდა წერილი ჩამატებულად გამაოცხადეთ.
კი მაგრამ თუკი ამდენი მუხლი მოგვიანებით ჩამატებულია სახარებაში, როგორ გამოდგება ის უცდომელ წიგნად?
ისე არიანელებს არ რცხვენოდათ მაინც რომ არიანელები იყვნენ, შენ კი იმის აღიარება არ გინდა რომ იეღოველი ხარ. ანუ გამოდის რომ გრცხვენია.
მაგრამ ჩემთვის პირადად მაინც ამოუხსნელი რჩება, როგორ შეგიძლაი 30 აიპიდან პოსტო. მოგზაურობა გასაგებია, მაგრამ ამდენიიიიი...


აი ხომ ხედავ აფხაზი. როგორ გადაუხვევ ხოლმე თემიდან და აიპეზე გადაგაქ საუბარი მაშინ როცა ბიბლიის პოზიცია მყარია და მას ვერც მე, ვერც შენ და ვერც ვერავინ ვერ გავექცევით. ეს იმიტომ რომ ბიბლია ღვთის სიტყვაა და ასეც უნდა მოხდეს.

ევსები თუ ღვთის სულიწმინდით ხელდასხმული ეპისკოპოსი იყო და იმ ეგრეთ წოდებულ უწყვეტი ჯაჭვის ერთერთი შემადგენელი ნაწილი იყო, მაშინ უნდა აღიარებდეთ მის დაწერილსაც რადგან სულიცმინდით ხელდასხმულ ეპისკოპოსად მიიჩნევთ. და თუ არ აღიარებთ მას როგორც ხელდასხმულ ეპსიკოპოსად მაშინ მთლად უარეს უხერხულობაში ჩაიგდებთ თავს.
თუ იმის თქმა გინდა რომ სულიწმინდით ხელდასხმული ეპისკოპოსი ცდებოდა, მაშინ სხვა ეპისკოპოსებიც სავსებით ადვილად შეიძლებოდა რომ ცდებოდნენ რომლებმაც ღვთის შემოქმედების დასაწყისი, უზენაეს უფალს გაუთანასწორეს!

რაც შეეხება ბიბლიაში ჩამატებულ მუხლებზე ადრეც დავწერე და გავიმეორებ პავლეს სიტყვებს: "ღვთის სიტყვა არის ცოცხალი, მოქმედი, ნებისმიერ ორლესულ მახვილზე ბასრი და აღწევს ხორცისა და სულის, სახსრებისა და ძვლის ტვინის გაყოფის ადგილამდე და არკვევს გულის აზრებსა და ზრახვებს". ასე რომ, ნებისმიერი მცდელობა ღვთის სიტყვის დამახინჯებისა (ჩამატებებით) მარცხით დამთავრდა და ყოელთვის მარცხით დამთავრდება. ბერძნულ ხელნაწერებთან შედარებით, მცდელობები რომელსაც საუკუნეების მანძილზე ჰქონდა ადგილი, უკვე აღმოიფხვრა და დამარცხდალ და ამიტომ, მხედველობაში უნდა იყოს მიღებული რომ ვეღარავინ შეძლებს ვინმეს შეცდომაში შეყვანას ჩამატებული მუხლების მეშვეობით, რადგან უკანასკნელი ჟამია და როგორც ღმერთმა დანიელის პირით იწინასწარმეტყველა, მრავალი განიწმინდებოდა, გათეთრდება და გამოიბრძმედებოდა:

"მან მითხრა: "წადი, დანიელ, რადგან საიდუმლოა ეს სიტყვები და ბეჭედდასმულია უკანასკნელ დრომდე. მრავალი განიწმინდება, გათეთრდება და გამოიბრძმედება. ბოროტები ბოროტად მოიქცევიან. ვერც ერთი ბოროტი ვერ გაიგებს ამ სიტყვებს, წვდომის უნარის მქონენი კი გაიგებენ". - დანიელის წინასწარმეტყველება, თავი 12.

პ.ს.
მე არაფრის არ მრცხვენია აფხაზი რადგან, კიდევ გაგიმეორებ რომ სასირცხვილოს არაფერს ვწერ. იეღოველობას კი ვერ დავიბრალებ რადგან არ ვარ. მე ბიბლის მწამს და მჯერა და იმედია გაითავისებ რასაც საკუთარ თავზთან დაკავშირებით ვამბობ და, საკითხებზე როგორიცაა IP-ები და ამა თუ იმ რელიგიის წევრობად მიკუთვნებით, არ აარიდებ თავს და გადაიტან ხოლმე ყურადღებას იქიდან რაზეც ნათელი, აშკარა და არაორაზროვანი პასუხები გაგეცი.


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 4 2009, 02:11 PM
პოსტი #124


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(afxazi @ Apr 4 2009, 10:49 AM) *

Lashab

ვფიქრობ შენ თვითონაც კარგად იცი ამ შეკითხვაზე პასუხი. სახარებაში დაპირისპირება, ან შეუსაბამობა კატეგიროულად გამორიცხულია. შესაბამისად მახარბლები ერთ მოვლენას სხვადასხვა კუთხით აფასებენ. ადამიანს გვერდიდან რომ შეხედო ხომ ვერ იტყვი რომ ის ისეთივეა როგორც პირდაპირი ხედვისას, მაგრამე ს ხომ არ ნიშნავს იმას, რომ ორი სხვა ადამაინი გვაქვს. სხვა მახარებლები ამბობენ რომ იუდამ ამბორიტ გასცა ქრისტე, იოანე კი ვინაიდან ეს უკვე ნათქვამი იყო სხვა ამხარებელტა მიერ, არარ იმეორებს და სხავ ფაქტორებს აქცევს ყურადრებას.

ეს ბუნებრივია, რატომ დასვი შეკითხვა არ ვიცი.
მახარებლები ხაზს უსვამენ ყველგან რომ იუდა ვერცხლისმოყვარე იყო, აქედან გამოდინარე ამ ვნებით შეპყრობილმა და იქიდან გამომდინარეც რომ ქრისტეში ვერ ხედავდა ის ასე ვტქვათ მეფეს, რომელიც ამქვეყნიურ სიამეს მიანიჭებდა ამს, გასცა იგი.



ფაქტია რომ როგორც აღწერს გამომრიცხავია სხვა მოციქულების აღწერილის...

იოანეს 18 თავში იესო თავიდანვე ამბობს- მე ვარო... და ამაზე დაემხნენ მიწაზე რომ როგორ თვითონ აღიარაო...

ამბორის მომენტი გამორიცხულია tongue.gif

ხოლო შენ ამბობ იმას რომ იუდა- რომელიც ამდენ სასწაულს ხედავდა- არ სწამდა მისი? ამას ამბობ?

იუდასთვის ჯერ ეს ერთი 30 ისეთი არაფერი არ იყო, მეორეც, იესო არ იმალებოდა, ხომ ხედავ იოანეს 18 თავში - თვითონ აღიარა მე ვარო...

ასე რომ შენი პასუხი ცოტა ბუნდოვანია...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 4 2009, 03:00 PM
პოსტი #125


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
ფაქტია რომ როგორც აღწერს გამომრიცხავია სხვა მოციქულების აღწერილის...

იოანეს 18 თავში იესო თავიდანვე ამბობს- მე ვარო... და ამაზე დაემხნენ მიწაზე რომ როგორ თვითონ აღიარაო...

ამბორის მომენტი გამორიცხულია

ახლა სისულელეზე რომ მელაპარაკები ვერ ხვდები თუ რა არის. იოანემ ხომ დაწერა სახარება სამ სახარებაზე გვიან არა, ხოდა ამს მიზნად არ ქონდა იგივეს გამეორება რაც წიან სახარებაში უკვე უწყებული იყო.

რა რომ შევავსოთ სახარებები რატომ არ უნდა გამოვიდეს ასე.

ეს რომ თქვა, იესო თავისი მოწაფეებითურთ კედრონის ხევს გაღმა გავიდა, სადაც იყო ბაღი, რომელშიაც შევიდა თვითონ და მისი მოწაფეები. იცოდა იუდამაც, მისმა გამცემმა, ეს ადგილი, ვინაიდან იესო და მისი მოწაფეები ხშირად იკრიბებოდნენ იქ. მაშინ წაიყვანა იუდამ რაზმი და მღვდელმთავართა და ფარისეველთა მსახურნი, და მივიდა იქ ლამპრებით, ჩირაღდნებითა და საჭურვლით. ხოლო იესომ იცოდა ყველაფერი, რაც მოელოდა; გამოვიდა და უთხრა მათ: ვის ეძებთ? მიუგეს: იესო ნაზარეველს. უთხრა მათ იესომ: მე ვარ. ხოლო იუდაც, მისი გამცემი, მათთან იდგა. როცა უთხრა მათ: მე ვარო, უკან დაიხიეს და მიწაზე დაემხნენ. კვლავ ჰკითხა მათ: ვის ეძებთ? ხოლო მათ თქვეს: იესო ნაზარეველს. მიუგო იესომ: აკი გითხარით, მე ვარ-მეთქი. თუ მე მეძებთ, გაუშვით ესენი, წავიდნენ. რათა აღსრულდეს სიტყვა, რომელიც ითქვა: ვინც მე მომეცი, არც ერთი მათგანი არ დამიღუპავს. (იოანე 18, 1-9)

ხოლო მის გამცემს ნიშანი მიეცა მათთვის და ეთქვა: ვისაც მე ვეამბორები, ის არის: შეიპყარით იგი. მსწრაფლ მიეახლა იესოს და უთხრა: გიხაროდეს, რაბი! და ეამბორა. ხოლო იესომ უთხრა მას: მოყვასო, რისთვის მოსულხარ? მაშინ მისცვივდნენ, ხელი სტაცეს იესოს და შეიპყრეს იგი. (მათე 26, 48-49)

. ხოლო მის გამცემს ნიშანი მიეცა მათთვის და ეთქვა: ვისაც მე ვეამბორები, ის არის; შეიპყარით და ფრთხილად წაიყვანეთ. მოსვლისთანავე მიეახლა და უთხრა: რაბი, რაბი! და ეამბორა მას. ხოლო მათ ხელი სტაცეს და შეიპყრეს იგი. (მარკ. 14, 44-46)

სიტყვა არ დაესრულებინა, რომ, აჰა, გამოჩნდა ხალხი, რომელსაც წინ მოუძღოდა ერთი თორმეტთაგანი, იუდად წოდებული, და საამბოროდ მიეახლა იესოს, ხოლო იესომ უთხრა მას: იუდა, მაშ, ამბორით გასცემ კაცის ძეს? როცა მასთან მყოფებმა დაინახეს, რაც ხდებოდა, უთხრეს: უფალო, ხომ არ დავცეთ მახვილი? (ლუკა 22. 47-49)

და ამის შემდეგ ყველა მახარებელიე ამბობს რომ ერთ-ერთმა მოციქულტაგანმა მახვილი იშიშვლა (რომლის სახელსა მხოლოდ იოანე ასახელებს) და ყური ჩამოათალა ერთ-ერთ მსახურს.

რა დაინახე ახლა აქ დაპირისპირებეული. გითხარი იოანე ამატებს იმას რაც წინა სამ სახარებაში არ იყო. რა შუაშია აქ დაპირისპირება?


ციტატა
ხოლო შენ ამბობ იმას რომ იუდა- რომელიც ამდენ სასწაულს ხედავდა- არ სწამდა მისი? ამას ამბობ?


არ სწამდა მისი როგორც ძე ღვთისასი. და ამიტომას მიასწავლა კიდეც მღვდელმტავრებს ის ადგილის ადაც იესო იყო მოციქულებთან.

მოყვასი

ციტატა
საკითხებზე როგორიცაა IP-ები და ამა თუ იმ რელიგიის წევრობად მიკუთვნებით, არ აარიდებ თავს და გადაიტან ხოლმე ყურადღებას იქიდან რაზეც ნათელი, აშკარა და არაორაზროვანი პასუხები გაგეცი.


შენთან საუბარი აბსოლუტურად უსარგებლოა რაემთუ ნებისმეირ შემთხევავში შენეულად განმარტავ ყველაფერს. ამიტომ მე შენტან მოვრჩი, მხოლოდ ეს საკიტხი მაინტერესებს რადგან ფორუმის წესებიდან გამომდინარე ვხელმძღვანელობ რომ განმიმარტო ეს მოვლენა. გარდა ამისა ერთ შემტხვეავში შენი და ევანგელაიზერის აიპიც დაემთხვა.

ხოდა ????????


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 4 2009, 03:12 PM
პოსტი #126


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(afxazi @ Apr 4 2009, 03:00 PM) *

Lashab

ახლა სისულელეზე რომ მელაპარაკები ვერ ხვდები თუ რა არის. იოანემ ხომ დაწერა სახარება სამ სახარებაზე გვიან არა, ხოდა ამს მიზნად არ ქონდა იგივეს გამეორება რაც წიან სახარებაში უკვე უწყებული იყო.

რა რომ შევავსოთ სახარებები რატომ არ უნდა გამოვიდეს ასე.

ეს რომ თქვა, იესო თავისი მოწაფეებითურთ კედრონის ხევს გაღმა გავიდა, სადაც იყო ბაღი, რომელშიაც შევიდა თვითონ და მისი მოწაფეები. იცოდა იუდამაც, მისმა გამცემმა, ეს ადგილი, ვინაიდან იესო და მისი მოწაფეები ხშირად იკრიბებოდნენ იქ. მაშინ წაიყვანა იუდამ რაზმი და მღვდელმთავართა და ფარისეველთა მსახურნი, და მივიდა იქ ლამპრებით, ჩირაღდნებითა და საჭურვლით. ხოლო იესომ იცოდა ყველაფერი, რაც მოელოდა; გამოვიდა და უთხრა მათ: ვის ეძებთ? მიუგეს: იესო ნაზარეველს. უთხრა მათ იესომ: მე ვარ. ხოლო იუდაც, მისი გამცემი, მათთან იდგა. როცა უთხრა მათ: მე ვარო, უკან დაიხიეს და მიწაზე დაემხნენ. კვლავ ჰკითხა მათ: ვის ეძებთ? ხოლო მათ თქვეს: იესო ნაზარეველს. მიუგო იესომ: აკი გითხარით, მე ვარ-მეთქი. თუ მე მეძებთ, გაუშვით ესენი, წავიდნენ. რათა აღსრულდეს სიტყვა, რომელიც ითქვა: ვინც მე მომეცი, არც ერთი მათგანი არ დამიღუპავს. (იოანე 18, 1-9)

ხოლო მის გამცემს ნიშანი მიეცა მათთვის და ეთქვა: ვისაც მე ვეამბორები, ის არის: შეიპყარით იგი. მსწრაფლ მიეახლა იესოს და უთხრა: გიხაროდეს, რაბი! და ეამბორა. ხოლო იესომ უთხრა მას: მოყვასო, რისთვის მოსულხარ? მაშინ მისცვივდნენ, ხელი სტაცეს იესოს და შეიპყრეს იგი. (მათე 26, 48-49)

. ხოლო მის გამცემს ნიშანი მიეცა მათთვის და ეთქვა: ვისაც მე ვეამბორები, ის არის; შეიპყარით და ფრთხილად წაიყვანეთ. მოსვლისთანავე მიეახლა და უთხრა: რაბი, რაბი! და ეამბორა მას. ხოლო მათ ხელი სტაცეს და შეიპყრეს იგი. (მარკ. 14, 44-46)

სიტყვა არ დაესრულებინა, რომ, აჰა, გამოჩნდა ხალხი, რომელსაც წინ მოუძღოდა ერთი თორმეტთაგანი, იუდად წოდებული, და საამბოროდ მიეახლა იესოს, ხოლო იესომ უთხრა მას: იუდა, მაშ, ამბორით გასცემ კაცის ძეს? როცა მასთან მყოფებმა დაინახეს, რაც ხდებოდა, უთხრეს: უფალო, ხომ არ დავცეთ მახვილი? (ლუკა 22. 47-49)

და ამის შემდეგ ყველა მახარებელიე ამბობს რომ ერთ-ერთმა მოციქულტაგანმა მახვილი იშიშვლა (რომლის სახელსა მხოლოდ იოანე ასახელებს) და ყური ჩამოათალა ერთ-ერთ მსახურს.

რა დაინახე ახლა აქ დაპირისპირებეული. გითხარი იოანე ამატებს იმას რაც წინა სამ სახარებაში არ იყო. რა შუაშია აქ დაპირისპირება?
არ სწამდა მისი როგორც ძე ღვთისასი. და ამიტომას მიასწავლა კიდეც მღვდელმტავრებს ის ადგილის ადაც იესო იყო მოციქულებთან.

მოყვასი
შენთან საუბარი აბსოლუტურად უსარგებლოა რაემთუ ნებისმეირ შემთხევავში შენეულად განმარტავ ყველაფერს. ამიტომ მე შენტან მოვრჩი, მხოლოდ ეს საკიტხი მაინტერესებს რადგან ფორუმის წესებიდან გამომდინარე ვხელმძღვანელობ რომ განმიმარტო ეს მოვლენა. გარდა ამისა ერთ შემტხვეავში შენი და ევანგელაიზერის აიპიც დაემთხვა.

ხოდა ????????


სისულელე კი არა შენი ახსნა იყო თითიდან გამოწოვილი...

იესოს მიუახლოვდება იუდა და ეამბორება- ამის მერე ან ეგრევე შეიპყრობენ როგორც ერთ სახარბაში წერია, ან როგორც მეორეში, იესო ეუბნება- გიხაროდეს რაბი, და მაშინვე შეიპყრობენ....

ცხადია რომ იაონეს სახარებაში მოცემული ეპიზოდი უბრალოდ ზედმეტია...

არ იმეორებს კი არ აეწინააღმდეგება, სულ სხვა აზრი დევს მანდ...

ფილმი რომ გადაიღეს იესოზე, ეგ სამივე ადგილი შეაერთეს? თუ მხოლოდ ამბორის ეპიზოდი დატოვეს? რატომ? იქნება არ ჯდებოდა...

არ სწამდა? ანუ ამბობ მის ყველა სასწაულს ხედავდა არ სწამდა მისი?

ეს საინტერესოა, ახალი რამეა აშკარად, გამოდის დამაჯერებელ სასწაულებს არ აკეთებდა, თუ აკეთებდა, მაშინ იუდას 1 მიზეზი არ ჰქონდა იესოს გაცემის, ბოროტი ადამიანიც კი არ გასცემს ღმერთს...

დავიჯერო იესო საიდუმლო სერობაზე რომ ამბობს- ერთ-ერთი გამცემსო, იუდა იფიქრებს: აუ არიქა ამას მე ავასრულებო? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

მე ვთვლი რომ მან ეს სპეციალურად გააკეთა...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 4 2009, 03:22 PM
პოსტი #127


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
სისულელე კი არა შენი ახსნა იყო თითიდან გამოწოვილი...

რაც გინდა ის დაარქვი ჩემო კარგო.

ციტატა
არ იმეორებს კი არ აეწინააღმდეგება, სულ სხვა აზრი დევს მანდ...


ამით შენ ეჭვის ქვეშ აყენებ სახარების სანდოობას. თუ რამე მასში წიანააღმდეგობრივია ეს ნიშნავს რომ ის შეიძლება სანდო არ იყოს. ასე რომ თუ ამას იძახი მაშინ ნებისმიერ მცდელობა სახარებიდან მუხლების მოყვანისა არასანდოა, რომ თურმა მთლიანად ახალა ღთქმაში რაღაც შეიძლეაბ არ იყოს მართალი.

ციტატა
ფილმი რომ გადაიღეს იესოზე, ეგ სამივე ადგილი შეაერთეს? თუ მხოლოდ ამბორის ეპიზოდი დატოვეს? რატომ? იქნება არ ჯდებოდა...

ეს არის შენი არგუმენტი? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

ციტატა
არ სწამდა? ანუ ამბობ მის ყველა სასწაულს ხედავდა არ სწამდა მისი?

ეს საინტერესოა, ახალი რამეა აშკარად, გამოდის დამაჯერებელ სასწაულებს არ აკეთებდა, თუ აკეთებდა, მაშინ იუდას 1 მიზეზი არ ჰქონდა იესოს გაცემის, ბოროტი ადამიანიც კი არ გასცემს ღმერთს...

დავიჯერო იესო საიდუმლო სერობაზე რომ ამბობს- ერთ-ერთი გამცემსო, იუდა იფიქრებს: აუ არიქა ამას მე ავასრულებო?

მე ვთვლი რომ მან ეს სპეციალურად გააკეთა...

მომიტევე მაგრამ ვერ გავიგე რა გინდა?

ციტატა
მე ვთვლი რომ მან ეს სპეციალურად გააკეთა...

შეგზავნილი იყო უეჭველი biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 4 2009, 03:24 PM
პოსტი #128


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(afxazi @ Apr 4 2009, 04:00 PM) *

მოყვასი
შენთან საუბარი აბსოლუტურად უსარგებლოა რაემთუ ნებისმეირ შემთხევავში შენეულად განმარტავ ყველაფერს. ამიტომ მე შენტან მოვრჩი, მხოლოდ ეს საკიტხი მაინტერესებს რადგან ფორუმის წესებიდან გამომდინარე ვხელმძღვანელობ რომ განმიმარტო ეს მოვლენა. გარდა ამისა ერთ შემტხვეავში შენი და ევანგელაიზერის აიპიც დაემთხვა.ხოდა?


afxazi

თეებს ხურავთ და გახსნილი თემებიდან კი მიზეზებს ეძებ თემიდან გადაუხვიოთ. არ თქვა არაო?
თუ რაიმე შეკითხვა გქონდა შეგეძლო როგორც სხვა დროს, PM-ში გეკითხა. და ვარაუდების გამო არ გეცადა ბრალის დადება ასე სახალხოდ. სხვათაშორის თავიდანვე, როცა დამაბრალეთ რომ, თურმე მსოფლიოს სხვადასხვა ყვეყნებსა და ქალაქებში ჩემს ნიკებს ვარიგებ და სხვა ადამიანებს ვთხოვ რომ წამეშველონ პოსტებით. ახლაც ისევ იგივეს იმეორებ. შენთვის ის კი არ უნდა იყოს მნიშვნელოვანი ვინ საიდან წერს, არამედ ვინ რას წერს.

თემა სამებას ეხება და წმინდა წერილის საკამათო ადგილების თემა ახლა აქ გადმოიტანეთ? როგორც ჩანს საუკეთესო საშუალებას წარმოადგენს რომ თემა გაუფდეს. აოფებთ და მერე იტყვით: დომხალს დაემსგავსაო თემა და უნდა დაიხუროსო biggrin.gif , ისევე როგორც დახურეთ ის თემა რომლის სათაური იყო: "წმიდა წერილის საკამათო ადგილებისათვის" ან თუნდაც "პაციფიზმის" თემა.

რაც შეეხება ლაშაბ-ის შეკიტხვას. როგორც ჩანს ლაშაბს არ ჰქონდა იმის საშუალება სათანადო თემაში დაესვა თავისი შეკითხვა რადგან უმალვე დახურეთ.
ნება თქვენია.

ახლა კი, მანამ სანამ იმაზე გაგცემ პასუხს თუ რატომ დაემთხვა ჩემი და ევანგელაიზერის IP-ი ერთმანეთს ჯერ ის მითხარი, რა მოხდა რომ დაემთხვა IP-ები? რისი თქმა გინდა მაგით? ევანგელაზერი მოყვასის მაგივრად წერს და ეხმარება მას? biggrin.gif
ჯერ ამაზე მიპასუხე და მერე მეც გიპასუხებ რადგან ძალიან დაინტერესდი თუ რატომ დაემთხვა ჩემი IP ევანგელაიზერის IP-ს smile.gif

მანამდე კი გავედი საქმე მაქვს რადგან იცი რომ მოგზაურობაში ვარ.

პატივისცემით
მოყვასი


ახლა არიქა და უმალ არ დახუროთ თემა გაოფდაო biggrin.gif
თავად აოფებთ და მერე ხურავთ. არასერიოზული ტაქტიკაა. ამ ეტაპზე მაინც ნუ დახურავთ თქვენივე გაოფებულ თემას. და თუ დახურავთ სხვებს მაინც ნუ დააბრალებთ მოდერები


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 4 2009, 03:25 PM
პოსტი #129


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(afxazi @ Apr 4 2009, 03:22 PM) *

Lashab

რაც გინდა ის დაარქვი ჩემო კარგო.
ამით შენ ეჭვის ქვეშ აყენებ სახარების სანდოობას. თუ რამე მასში წიანააღმდეგობრივია ეს ნიშნავს რომ ის შეიძლება სანდო არ იყოს. ასე რომ თუ ამას იძახი მაშინ ნებისმიერ მცდელობა სახარებიდან მუხლების მოყვანისა არასანდოა, რომ თურმა მთლიანად ახალა ღთქმაში რაღაც შეიძლეაბ არ იყოს მართალი.
ეს არის შენი არგუმენტი? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
მომიტევე მაგრამ ვერ გავიგე რა გინდა?
შეგზავნილი იყო უეჭველი biggrin.gif biggrin.gif


ფაქტია რომ ურთიერთგამომრიცხავი ეპიზოდებია, ასეთ ეპიზოდებს უამრავ სმოგიყვან ბიბლიიდან...

არა, ვამბობ რომ იუდა იესოს ძალიან ახლო მეგობარი იყო და იუდამ თავის თავზე აიღო ეს ტვირთი... მოკლედ გნოსტიკურს ვაწვები რა tongue.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 4 2009, 03:34 PM
პოსტი #130


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291




Lashab
ციტატა
ფაქტია რომ ურთიერთგამომრიცხავი ეპიზოდებია, ასეთ ეპიზოდებს უამრავ სმოგიყვან ბიბლიიდან...

არა, ვამბობ რომ იუდა იესოს ძალიან ახლო მეგობარი იყო და იუდამ თავის თავზე აიღო ეს ტვირთი... მოკლედ გნოსტიკურს ვაწვები რა

გასაგებია რომ ერთი შეხედვით ურთიერთგამომრიცხავია, მაგრამ კიდევე რთხელ ვამბობ ადამიანს გვერდიდან რომ უყურებ ხომ ვერ იტყვი რომ ის ისეთივეა გვერდიდან როგორც წინიდან.

მახარებლები მოვლენას სხვადასხვა კუთხით აფასებენ, ზოგი აკლებს, ზოგი უმატებს ამ დანაკლისს. მასე მხოლოდ ლუკა გადმოსცემს შობის ამბავს და რადგან სხავ სახარებებში არაა არ დავიჯეროთ?


კიდევე რთხელ ვამბობ, თუკი ჩვენ დავუშვებთ იმას რომ წმინდა წერილში რაღაც წინააღმდეგობრივია ამით ჩვენ ეჭვის ქვეშ ვაყენებთ მის სანდოობას, რამეთუ ეს წიგნები ერთი სულიწმინდის მადლით იწერებოდა.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
death
პოსტი Apr 4 2009, 03:48 PM
პოსტი #131


A P O L O G I S T
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,274
რეგისტრ.: 4-February 07
წევრი № 1,003



მოკლედ აქ ყველაფერი გარკვეულია. ევანგელაიზერმა აღიარა, რომ ქრისტეს ღმერთი ეწოდება შესაბამისად იგივე გაიმეორა მოყვასმა იმის მიუხედავად, რომ თავს იგიჟეებდა მანამდე იმით, რომ ქრისტეს ღმერთი არ ეწოდება ბიბლიაში. როგორც ჩანს მოყვასის აზრები მთლიანად ევანგელაზერზეა დამოკიდებული. შემდეგ რახან მოყვასმა თქვა, მას თავი აუბა ლაშაბმაც. ნათელია რომ ევანგელაიზიერი იაღოვას მოწმეა. ხოლო ეს ორი სუბიექტი გონებრივად მოწმეებზე დამომებული არსება, რომლებსაც ელემენტარულად თავისი აზრიც არ გააჩნიათ. აქედან ამ ორ სუბიექთთან დიალოგს არანაირი აზრი არ აქვს, რადგან სიმართლეს მხოლოდ იმ შემთხვევაში აღიარებენ თუ ევაინგელაიზერი, როგორც მათი ქურუმი დაუქნევს თითს.

ეხლა რაც შეეხება იმას, რომ ქრისტეს რაღაც სხვა "დაბალი დონის" ღმერთია. ეს სისულელეა, რადგან ღმერთი ერთია. ხოლო ის რომ ღმერთი, უფრო სწორედ ღმერთის მართვლები ეწოდებათ ადამიანებს ეს არგუმენტი აქ არაფრად ვარგა. რადგან ქრისტეს მიერ შეიქმნა, რაც შექმნილა, ქრისტეს არსებობდა დასაბამიდან, ქრისტეს უტევებდა ცოდვებს და ა.შ. კიდევ სხვა უმარავი, რაც მიუთითებს მასზე, როგორც ღმერთზე.


--------------------
ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare

თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს"
(გალ 5.1)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 4 2009, 04:07 PM
პოსტი #132


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



death

რაო რაო? biggrin.gif მე გნოსტიკურსაც ვამტკიცებ როცა მინდა, ათეისტურსაც და სხვებსაც... არის საკითხები რომლებშიც ალალად ვეთანხმები იეჰოვას მოწმეებს...

მე პირადად არარელიგიური ვარ და ამიტომ ვამტკიცებ ხოლმე ათეისტურს, მაგრამ გნოსტიკურ რამეებსაც ვეთანხმები, თუნდაც იუდას და იესოს მეგობრობას და რომ იუდამ სიყვარულის გამო გააკეთა ეგა...

გავხსნათ თემა "შეცდომები ბიბლიაში", ოღონდ მოვუწოდებ მოყვასს და ევანგელიზერს არ შემოვიდნენ... მიუხედავად იმისა რომ მათაც არ სიამოვნებთ ეგ წინადადება...

შევქმნათ და ვნახოთ სადამდე გიშველით სოფიზმი tongue.gif



--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 4 2009, 04:16 PM
პოსტი #133


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
მაგრამ გნოსტიკურ რამეებსაც ვეთანხმები, თუნდაც იუდას და იესოს მეგობრობას და რომ იუდამ სიყვარულის გამო გააკეთა ეგა...

გნოსტიკურს კიდევ რას ეთანხმები ძალიან საინტერესოა? biggrin.gif biggrin.gif

იუდა შეგზავნილი იყო მეთქი გეუბნები biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 4 2009, 07:00 PM
პოსტი #134


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(death @ Apr 4 2009, 04:48 PM) *

მოკლედ აქ ყველაფერი გარკვეულია. ევანგელაიზერმა აღიარა, რომ ქრისტეს ღმერთი ეწოდება შესაბამისად იგივე გაიმეორა მოყვასმა იმის მიუხედავად, რომ თავს იგიჟეებდა მანამდე იმით, რომ ქრისტეს ღმერთი არ ეწოდება ბიბლიაში. . .


death

დარწმუნებული ხარ რომ მასე ვთქვი? ჯერ ერთი რომ თავს აქ არავინ ვიგიჟებთ, მეორე კი სიცრუეს ამბობ. სად ვთქვი მე რომ ბიბლიაში იესოს არსად არ ეწოდება ღმერთი. მიუთითე ერთი პოსტი მაინც. რადგან ბიბლიით ვერ ადასტურებთ საკუთარ მოსაზრებებს ახლა ცრუ ბრალდებებს მიყენებ smile.gif ეგ ბავშვური საქციელია სიკვდილავ biggrin.gif

აი პოსტი ნომერი #8 სადაც ვამბობ რომ ბიბლიაში იესოს ეწოდება ღმერთი (და რა გაგებით) და არა მარტო იესოს სხვათაშორის. ადამიანებსაც ეწოდებათ ღმერთი და თვით სატანა ეშმაკსაც მაგრამ როგორც ჩანს ან არ კითხულობ პოსტებს ან უფრო მგონია რომ ვერ იგებ.
აგერ გადმომაქვს ჩემი პოსტის ნაწილი სადაც შენი ცრუ ბრალდება, როგორც შენ ამბობ ხოლმე ჩაიფუშა.
წაიკითხე.

ციტატა

პოსტი #8

"დასაწყისში იყო სიტყვა, სიტყვა იყო ღმერთთან და სიტყვა იყო ღმერთი".

კონტექსტი გვეხმარება ამ მუხლების მნიშვნელობის გაგებაში. იოანეს 1:18-ში წერია: "ღმერთი არავის არასოდეს უხილავს". მე-14 მუხლი კი გარკვევით ამბობს, რომ "სიტყვა ხორცად იქცა, და დაემკვიდრა ჩვენს შორის . . . და ვიხილეთ დიდება მისი". გარდა ამისა, 1-ელ და მე-2 მუხლებში ნათქვამია, რომ "სიტყვა იყო ღმერთთან". როგორ შეიძლება, ვინმესთან იყო და, ამავე დროს, თვითონვე იყო ეს პიროვნება?! იოანეს 17:3-ში იესო მამას უწოდებს "ერთადერთ ჭეშმარიტ ღმერთს“. ასე რომ, იესო არ არის ყოვლისშემძლე ღმერთი. იესო მამის ღვთიურ თვისებებს ირეკლავს და მას ამ გაგებით ეწოდება "ღმერთი" (ებრ. 1:3). თუ სიტყვა ერთადერთსაც სოფიტურად მიუდგებით და იტყვით რომ ერთადერთი არ ნიშნავს ერთადერთს და ერთადერთის გარდა სხვასაც მოიცავსო, მაშინ გამოდის რომ სიტყვა ერთადერთის მნიშვნელობასაც ამახინჯებთ.


ციტატა
მაგრამ ჩემთვის პირადად მაინც ამოუხსნელი რჩება, როგორ შეგიძლაი 30 აიპიდან პოსტო. მოგზაურობა გასაგებია, მაგრამ ამდენიიიიი...


რატომ გიკვირს აფხაზი რომ 21 საუკუნეში მგზავრობა, (თანაც ამდენიო ამბობ) შეუძლებელია?
მოკლედ ოღონდ თემას გვერდი აუაროთ და რას აღარ მოიფიქრებთ ხოლმე..

საუკეთესო სურვილებით
მოყვასი


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 4 2009, 07:26 PM
პოსტი #135


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მოყვასი
ციტატა
რატომ გიკვირს აფხაზი რომ 21 საუკუნეში მგზავრობა, (თანაც ამდენიო ამბობ) შეუძლებელია?

კარგი როგორც გინდა, იმედია მართალი ხარ smile.gif

მაგრამ ამას ნუ დამაბრალებ:

ციტატა
მოკლედ ოღონდ თემას გვერდი აუაროთ და რას აღარ მოიფიქრებთ ხოლმე..

ორივე მხრეს ჩვენ ჩვენი არგუმენტები გვაქვს და ამთ გაზიარებას ა რუნდა ვაძალებდეთ ერთმანეთს და თუკი საუბარი არ გამოდის უბრალოდ უნდა შეჩერდეს იქ საუბარი.

ამ შემტხევავში აქა, თუკი ვინმეს კიდევ რამის ტქმა უდნა ტემის ირგვლივ სიამოვნებით უთმობ ადგილს, თუ არა და მე მგონი ასე უსასრულოდ შეიძლება კაამთი, რაც მოსაწყენია.

ხოდა თუ წინააღმდეგი არ იქნებით დავხურავ, მაგრამ ჯერ რომ არ დამაბრალოთ მიკერძოება ვიკითხავ დავხურო თუ არა.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 4 2009, 09:27 PM
პოსტი #136


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(afxazi @ Apr 4 2009, 04:16 PM) *

Lashab

გნოსტიკურს კიდევ რას ეთანხმები ძალიან საინტერესოა? biggrin.gif biggrin.gif

იუდა შეგზავნილი იყო მეთქი გეუბნები biggrin.gif biggrin.gif


შეგზავნილი იყო და იესომ ეს ხომ იცოდა? თუ მას უნდოდა რომ ეგ მომხდარიყო? biggrin.gif

მე ვფიქრობ რომ იუდა იესოს მეგობარი იყო ახლო და იუდამ იტვირთა ეს თავის თავზე, და სიყვარულის გამო გასცა იესო, უთხრა რომ ამას მე გავაკეთებ და შენ წინასწარმეტყველებას აასრულებო...



--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ავგუსტინე
პოსტი Apr 4 2009, 09:35 PM
პოსტი #137


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 436
რეგისტრ.: 14-March 09
წევრი № 6,642



ციტატა

მე ვფიქრობ რომ იუდა იესოს მეგობარი იყო ახლო და იუდამ იტვირთა ეს თავის თავზე, და სიყვარულის გამო გასცა იესო, უთხრა რომ ამას მე გავაკეთებ და შენ წინასწარმეტყველებას აასრულებო...


ააააა!


--------------------
http://jvarosnebi.com/

Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
evangelizer
პოსტი Apr 4 2009, 10:01 PM
პოსტი #138


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 194
რეგისტრ.: 16-March 09
წევრი № 6,657



ციტატა(evangelizer @ Apr 2 2009, 01:27 PM) *

ერთ ორ საინტერესო მუხლს დავამატებდი.. რომ "ადამიანური ბუნების თეორია" საერთოდ შეუსაბამოა იესოსთან მიმართებაში.. იესო იყო ადამიანად მოსული, მაგრამ ასწავლიდა სინამდვილეში ვინ იყო..!

მათ. 20:20—23, „[ზებედეს ძეთა დედამ] მიუგო მას [იესოს]: თქვი, რომ ეს ჩემი ორი ძე შენს სასუფეველში ერთი შენს მარჯვნივ და მეორე შენს მარცხნივ დასხდნენ. იესომ პასუხად თქვა . . . ჩემს სასმისს შესვამთ . . . მაგრამ მე როდი მომეცა, თუ ვინ დაჯდება ჩემს მარჯვნივ, და მარცხნივ, არამედ ვისთვისაც ეს გამზადებულია მამის ჩემის მიერ“..

იესო რომ მამის თანასწორი ღმერთი ყოფილიყო, ეს სიტყვები ძალიან უცნაური იქნებოდა. აშკარაა იესო საუბრობდა თავის მდგომარეობაზე ზეცაში, და თავად თქვა, რომ იგი და მამა სხვადასხვა პიროვნებები არიან და რომ მამა მისგან დამოუკიდებლად წყვეტს რა უნდა გაკეთდეს, რაზეც იესოს ძალაუფლება არ აქვს.

იოან. 14:28, „[იესომ თქვა:] რომ გიყვარდეთ, გაიხარებდით, რადგანაც ვთქვი: მამასთან მივდივარ-მეთქი, ვინაიდან მამა ჩემზე უმეტესია“.

აქაც იფუშება "ადამიანური ბუნების" ფილოსოფია შემდეგი მიზეზის გამო:

იესო სიხარულის მიზეზს აძლევს მოწაფეებს იმით, რომ თავისზე დიდთან მიდის.. იესო რომ ზეცაში მამას უტოლდებოდეს, იესოს სიტყვებს აზრი ეკარგება და მოწაფეებს არ ექნებოდათ სიხარულის მიზეზად ის, რომ ქრისტე თავისზე დიდთან არის.

1 კორ. 11:3, „მინდა გაუწყოთ, რომ ყოველი კაცის თავი ქრისტეა; ქალის თავი — კაცი; ხოლო ქრისტეს თავი — ღმერთი“.


აშკარაა, რომ ქრისტე არ არის მამის თანასწორი ღმერთი, და ღმერთი ქრისტეზე აღმატებულია. აღსანიშნავია, რომ ეს სიტყვები დაიწერა დაახლოებით ახ. წ. 55 წელს, იესოს ზეცად ამაღლებიდან დაახლოებით 22 წლის შემდეგ. biggrin.gif აქედან გამომდინარე, ეს სიტყვები ეხება ღვთისა და იესოს მდგომარეობას ზეცაში.

ეფეს.1:3, "კურთხეული იყოს ჩვენი უფლის, იესო ქრისტეს ღმერთი და მამა". მსგავსი ფრაზები არაერთხელ გვხვდება პავლეს წერილებში. პირველ ქრისტიანებს გაცნობიერებული ჰქონდათ უზენაესობის საკითხი.
იოანე10:30-ის ბრუნვას და "მე მამაში ვარ და მამა ჩემში"-ს ციტირებებს აზრი არ აქვს. იოანე17:11,20-22-ში იესო ეუბნება მამას ლოცვაში რომ მისი მოწაფეები "ერთნი იყვნენ, როგორც ჩვენ ვართ ერთნი" და გასაგებია რომ ერთსულოვნება იგულისხმება.. ერთიდაიგივე ბერძნული სიტყვა "ენ" არის გამოყენებული ორივე შემთხვევაში. და თავის მოწაფეებზეც არაერთხელ უთქვამს 'მე მამაში ვარ, თქვენ ჩემში, მე კი თქვენშიო' ეს სიტყვებიც იგივე აზრს ატარებს რასაც "ერთად" ყოფნა.

თემა სხვა რელსებზე გადადის..

თუ შეიძლება ამ მუხლებზე გაეცით პასუხი თუ შეგიძლიათ, ოღონდ იესოს რომ ღმერთი ეწოდება და მასეთი რაღაცეები გავიარეთ უკვე.. წრეზე ნუ ვირბენთ.. აშკარად წერია რა როგორ არის და თუ ვინმე ამას ჩემებურ ინტერპრეტაციას მიაწერს, ნება იბოძოს და დაასაბუთოს, რატომ?..!


--------------------

"წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ"..


1პეტრე3:15
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Apr 5 2009, 12:13 AM
პოსტი #139


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



მოყვასი
ციტატა
შენ რასაც ამბობ კაცობრივბუნებაზე, მას არ ასწავლის ბიბლია.

თუ როგორი ბუნება ჰქონდა იესოს, ამაზე მოგვაიენბთ გავაგრძელებთ. მას მერე რაც მივიღებ ოპასუხს ამ კითვაზე:

ციტატა
რა არის ის <სიტყვა> რომელსაც იოანე მახარებელი აცხადებს I თავის I მუხლში?



მოყვასი
ციტატა
ევსები თუ ღვთის სულიწმინდით ხელდასხმული ეპისკოპოსი იყო და იმ ეგრეთ წოდებულ უწყვეტი ჯაჭვის ერთერთი შემადგენელი ნაწილი იყო, მაშინ უნდა აღიარებდეთ მის დაწერილსაც რადგან სულიცმინდით ხელდასხმულ ეპისკოპოსად მიიჩნევთ. და თუ არ აღიარებთ მას როგორც ხელდასხმულ ეპსიკოპოსად მაშინ მთლად უარეს უხერხულობაში ჩაიგდებთ თავს

ევსების უცდომელობის დოგმატთან გვაქვს საქმე, თუ რა ხდება? smile.gif

და სხვათა შორის თემა სამებას ეხება და მის გარშემო ვისაუბროთ და არა იუდაზე და მის ამბორზე.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
evangelizer
პოსტი Apr 5 2009, 11:55 AM
პოსტი #140


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 194
რეგისტრ.: 16-March 09
წევრი № 6,657



OFF-ად ნუ ჩათვლით, მაგრამ ერთი მინდა ვთქვა, რომ მოყვასს ჩემი დახმარება ან მოშველიება ასი წელი არ სჭირდება, biggrin.gif მითუმეტეს ბიბლიის ძირითად სწავლებებში..

smile.gif

მაგრამ აფხაზის შეკითხვა გასაგები და ნორმალურია, თუმცა ამაზე პმ-ში ალბათ მიიღებდა პასუხს.


--------------------

"წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ"..


1პეტრე3:15
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

40 გვერდი V « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 1st May 2024 - 08:55 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი