IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

40 გვერდი V « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სამება
KAIROS
პოსტი Apr 7 2009, 12:22 PM
პოსტი #161


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ამდენი ხანია ამას ვეკიტხები კაიროს და ისეთ პასუხებს ვიღებ რომ მეტი არ შეიძლება

საშინელებაა პირდაპირ, აბსურდის ზეობა smile.gif

ეს მაინც წაიკითხოს დღეში შვიდჯერ თან ჯერ ღმერთი გაიგოს რაა და რაა მისი ბუნება და ქრისტეზე მერე smile.gif

წმინდა იოანე დამასკელი
მართლმადიდებელი სარწმუნოების ზედმიწევნითი გადმოცემა

თავი მეთოთხმეტე

საღვთო ბუნების თვისებები

შეუქმნელობა, დაუსაბამობა, უკვდავება, დაუსრულებლობა, საუკუნოობა, უნივთოება, კეთილობა, შემოქმედებითობა, სამართლიანობა, განმანათლებლობა, უცვლელობა, უვნებობა, გარეშეუწერლობა, დაუტევნელობა, შემოუსაზღვრელობა, განუსაზღვრელობა, უსხეულობა, უხილავობა, მოუაზრებლობა, უჭირველობა, თვითმპყრობელობა, თვითხელმწიფობა, ყოვლისმპყრობელობა, სიცოცხლისმბოძებლობა, ყოვლადძლიერება, უსასრულოდძლიერება, განმწმენდელობა, წილმბოძებლობა, ყოვლიერების გარემომცველობა და შემამტკიცებლობა, ყოვლის წინაგანმგებლობა, - ყოველივე ეს და ამგვარნი ბუნებით აქვს მას; არათუ სხვისგან მიმღებია იგი, არამედ თვით არის ყოველივე კეთილის წილმბოძებელი საკუთარი ქმნილებებისადმი, შესაბამისად თითოეულის მიმღებლობითი ძალისა.

გვამოვნებებს ურთიერთში აქვთ მყოფობა და მკვიდრობა, რადგან განუყოფელნი და ურთიერთისგან განუშორვბელნი არიან ისინი. აქვთ მათ ურთიერთში დამტევნელობა, მაგრამ არათუ თანაშეირწყმიან ან თანაშეირევიან, არამედ - ურთიერთს ეთანაებიან, რადგან ძე მამაშია და სულში, სული - მამაში და ძეში, მამა კი - ძეში და სულში, არ ხდება რა არანაირი თანაშერწყმა ან თანაშერევა ანდა თანააღრევა.

ერთი და იგივეა სამი გვამოვნების მოძრაობა, რადგან ერთი გამოშლა და ერთი მოძრაობა აქვთ მათ, რაც ქმნილ ბუნებაში შეუძლებელია ვნახოთ.

საღვთო ელვარება და მოქმედება მარტივია და დაუნაწილებელი, და როდესაც იგი დანაწილებულთა შორის კეთილსახოვნად მრავალფეროვნდება, განუყოფს რა ყველას იმას, რაც თითოეულის ბუნებას შეამყარებს, თვით მარტივი რჩება, არის რა დაუნაწილებლად გამრავლებული დანაწილებულთა შორის, ამასთან - დანაწილებულთა თანაშემკრები და მიმაქცეველი თავისი სიმარტივისკენ; რადგან ყოველივე მისკენ ისწრაფის და მასში აქვს მყოფობა. იგია ყველასთვის არსებობის წილმბოძებელი თანახმად მათი ბუნებისა. იგია არსთა არსებობა, ცოცხალთა სიცოცხლე, მოაზროვნედ მყოფთა აზრი და გონისმიერად მყოფთა გონებრიობა. არის რა თავად უზემოესი გონებაზე, სიტყვაზე, სიცოცხლეზე და არსებაზე.

ამასთან, შეურევლად განჭოლავს იგი ყოველივეს, მას კი - არარა. კიდევ, მარტივი ცოდნით იცის მან ყოველივე, მარტივად ჭვრეტს რა ყოველივეს თავისი საღვთო, ყოვლის ზედამხედველი და უნივთო მზერით, - აწმყოსაც, წარსულსაც და მომავალსაც, - მათ დადგომამდე; ეთვისება მას უცოდველობა, ცოდვისგან გამიჯნულობა და გამომხსნელობა. ყოველივე, რაც ნებავს, ძალუძს, არათუ ყოველივე, რაც ძალუძს, ნებავს, რადგან ძალუძს ქვეყნიერების მოსპობა, მაგრამ არ ნებავს.


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 7 2009, 12:27 PM
პოსტი #162


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



KAIROS
ციტატა
საშინელებაა პირდაპირ, აბსურდის ზეობა

მოიცა თემა უნდა გავხსნა არიანელობის ერესზე და ტავისიდ ა ტავისნაირების ფესვები უნდა ვაძებნინო ამ გაუკუღმართებაში და თუ ბედი ეწიათ ამ ერესსაც თვითონ და მის მამამთავრებსაც.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
evangelizer
პოსტი Apr 7 2009, 02:16 PM
პოსტი #163


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 194
რეგისტრ.: 16-March 09
წევრი № 6,657



ციტატა(afxazi @ Apr 7 2009, 12:19 PM) *

რაც შეეხება მიზეზობრიობას:

ხომ არ გულისხმობს მამის ერთსაწყისობა ძისა და სულის ცნობილ სუბოდინაციას? არა, რამეთუ საწყისი მხოლოდ მაშინაა სრულყოფილი, როდესაც იგი თანაბრადსრულყოფილი რეალობის საწყისია. ბერძენი მამები ხალისით ლაპარაკობდნენ "მამა-მიზეზზე", მაგრამ ეს მხოლოდ ანალოგიისათვის ნახმარი ტერმინი, რომლის მთელი ნაკლივანების გაგებას ჩვენ შევძლებთ, თუ აპოფაზის განმწენდ გზას დავადგებით; ჩვენს ყოველდღიურ გამკდილებაში მიზეზი ყოველთვის შედეგზე მაღლა დგას, ღმერთშI კი მიზეზი, როგორც პიროვნული სიყვარულის სრულყოფილება, არ შეიძლება წარმოშობდეს ნაკლები სრულყოფილების მქონე შედეგს, მას ისინი სურს თანაბარღირსებისანნი და ამიტომაც ითვლება მათი თანასწორობის მიზეზადაც. ამას გარდა ღმერთში არ არსებობს ურთიერთდაპირისპირებულობა მიზეზისა და შედეგისა, მაგრამ არსებობს მიზეზობრიობა ერთიანი ბუნების შიგნით. აქ "მიზეზობრიობა" თავისკენ არ იზიდავს არც გარეგან შედეგს, როგორც ესაა მატერიალურ სამყაროში და არც საკუტარ მიზეზში შერწყმულ შედეგს, როგორც ინდურ იერარქიულ ონტოლოგიურ სისტემებში ან ნეოპლატონიზმში; "მიზეზობრიობა" აქ მხოლოდ გამოუთქმელი ურთიერთობის არასრულყოფილი სახეა. "მამა მხოლოდ მწირი და უბადრუკი საგნების საწყისი იქნებოდა, მეტიც, იგი იქნებოდა საწყისი მწირ და უღირს სამყაროში, თუკი იგი არ იქნებოდა საწყისი ღვტაებისა და მადლისა, რომელთაც თაყვანს ვცემთ ძესა და სულიწმინდაში, პირველში ვიტაერცა ძესა და სიტყვაში, ხოლო მეორეში - განუშორებლად გამომავალ სულში (წმ. გრიგოლ ღვტისმეტყველი).

ამრიგად სამება პროცესის შედეგი კი არ არის, არამედ პირველადი მოცემულობაა. მისი საწყისი მხოლოდ მასშივეა, და არა მის ზემოთ. არაა არაფერი ისეთი, რა მას არემატება. "საწყისი" მონარქია ვლინდება მხოლოდ სამებაში, მისით და მისთვის, ვლინდება სამთა ურთიერთდამოკიდებულებაში, რომელიც ყოველთვის სამმხრივია (სამობრივია) და გამორიცხავს ყოველგვარ უღტერთდაპირისპირებას, ყოველგვარ დიადას.

ვლადიმერ ლოსკი

და თუ გაინტერესებთ ვრცლად წმ. სამების შესახებ მართლმადიდებლური მოძრვრება შეგიძლიათ იხილოთ აქ:

http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/pomazanski/4.htm

რატომ ცდილობთ ფილოსოფიის ბურუსში გახვიოთ მარტივი ჭეშმარიტება? თუ უბრალოდ არ გაკმაყოფილებთ?
კაიროსმა როგორ შეიძლება ერთი ბუნების იყო და ისეთივე შემეცნება არ გქონდესო.. არადა ბიბლიიდან ეს აშკარად ჩანს და ნათელი რომ ყოფილიყო ადამიანური ბუნება განვიხილე.. ჩვენც ღვთის ხატად ვართ შექმნილნი და ბევრ რამ გვაქვს ღვთისგან.

შენ თვითონ გამეცი კონკრეტული პასუხი თუ რატომ ეწოდება იესოს მამას მისი ღმერთი, რატომ ემორჩილება და ა.შ..? (რა საინტერესოა ისე, მორჩილება შეიძლება ერთი ბნების მქონეებში შორის და შემეცნება და სხვა თურმე არა biggrin.gif).. ელემენტარულად უსამართლობა იქნებოდა ეს ყოველივე, იესო რომ მამის თანასწორი იყოს.. ბიბლიით დაასაბუთეთ და არა ჰიპოთეზებით.. და პროტესტი კიდევ რაზე გაქვთ არ ვიცი...

smile.gif





--------------------

"წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ"..


1პეტრე3:15
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 7 2009, 04:19 PM
პოსტი #164


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



evangelizer
ციტატა
რატომ ცდილობთ ფილოსოფიის ბურუსში გახვიოთ მარტივი ჭეშმარიტება? თუ უბრალოდ არ გაკმაყოფილებთ?
კაიროსმა როგორ შეიძლება ერთი ბუნების იყო და ისეთივე შემეცნება არ გქონდესო.. არადა ბიბლიიდან ეს აშკარად ჩანს და ნათელი რომ ყოფილიყო ადამიანური ბუნება განვიხილე.. ჩვენც ღვთის ხატად ვართ შექმნილნი და ბევრ რამ გვაქვს ღვთისგან.

შენ თვითონ გამეცი კონკრეტული პასუხი თუ რატომ ეწოდება იესოს მამას მისი ღმერთი, რატომ ემორჩილება და ა.შ..? (რა საინტერესოა ისე, მორჩილება შეიძლება ერთი ბნების მქონეებში შორის და შემეცნება და სხვა თურმე არა ).. ელემენტარულად უსამართლობა იქნებოდა ეს ყოველივე, იესო რომ მამის თანასწორი იყოს.. ბიბლიით დაასაბუთეთ და არა ჰიპოთეზებით.. და პროტესტი კიდევ რაზე გაქვთ არ ვიცი...

ამას იცი რა ქვია ჩემო მეგობრაო. ბნელ ოთახში რომ იჯდე, გარეთ სიანთლეს ვერ ხედავდე და ფიქრობდე რომ ირგვლივ სრულიად სიბნელეა და რომ გეუბნებოდნენ გარეთ სიანთლეაო არ გეჯეროს, იმიტომ რომ ვერ ხედავ ამ სიანთლეს, მაგრამ ხომ შეიძლება გარეთ გაიხედო და დაინახავ რომ სინათლე მართლა ყოფილა.

აქ უამრავ კითხვაზე არ იყო გაცემული პასუხი და სამწუხაროდ ჯიუტად დილობ დაგვიმტკიცო რომ ბიბლიაა შენი წყარო.

კარგი მივმართოთ ბიბლიას:

ციტატა
შენ თვითონ გამეცი კონკრეტული პასუხი თუ რატომ ეწოდება იესოს მამას მისი ღმერთი, რატომ ემორჩილება და ა.შ..? (რა საინტერესოა ისე, მორჩილება შეიძლება ერთი ბნების მქონეებში შორის და შემეცნება და სხვა თურმე არა ).. ელემენტარულად უსამართლობა იქნებოდა ეს ყოველივე, იესო რომ მამის თანასწორი იყოს.. ბიბლიით დაასაბუთეთ და არა ჰიპოთეზებით.. და პროტესტი კიდევ რაზე გაქვთ არ ვიცი...


მე მგონი გასაგებად ითქვა რომ აქ იგულისხმება მიზეზობრიობა მამისა ძის მიმართ, რომ არც მამაა ძის გარეშე და არც ძე მამის გარეშე.

ცოტატი ქვეოთ იგივე მოციქული ამბობს: "თუმცა არც ქმარია ცოლის გარეშე და არც ცოლია ქმრის აგრეშე უფალში (I კორინთ 11,11)

ამ ეპიზოდში აბსოლუტურად სხვა რამეზეა საუბარი, გამოკვეთილად კონკრეტული საკითხისადმი და მოციქულს იმის ტქმა რომ ქრისტეს თავი ღმერთია სჭირდება იმისთვის რომ მამის მიზეზობრიობა ძის მიამრთ, რომ როგორც ძე არ არსებობს ამის აგრეშე, ისევე როგორც მამა არ არსებობს ძის გარეშე, ვინადიან მამა ძის აგარეშე არასრული იქნებოდა, ისევე როგორც ძე, მსგავსადვე ამისა არ ეწოდება ქმარს ქმარი ცოლის აგრეშე და ცოლს ცოი ქმრის გარეშე. აქ სისრულეზეა საუბარი.

თუმცა ისიც რომ ვიფიქროთ, ქრისტეს ვიტარცა ადამიანური ბუნების მქონეს ტავისზე აღმატებულად ყავს ღმერთი და მამა არც ამაში ვიქნებით წინააღმდეგობაში ბიბლიასთან რადგან იმავე ბიბლიით სრულიად აშკარად მტკიცდება რომ ქრისტე იყო ასევე სრული ადამიანი, ადამიანური ბუნების ყველა თვისებით (გარდა ცოდვისა),დ ა საერთოდ მისი აადმიანად მოსვლის მიზანი იყო სწორედ ის რომ ცოდვიტ დაცემული ადამიანი წამოეყენებინა ფეხზე და თავდაპირველი მდგოამრეობა მიენიჭებინა მისთვის და თუკი პირველი ადამიანის ურჩებით შეიბღალა ადამიანური ბუნება, რატომ არ შეიძლებოდა მეროე ადამიანის (ადამიანად მოსული ღმერთის) მიერ მორჩილებით აღმდგარიყო ეს დაცემული ბუნება. ქრისტე ადამიანური ბუნებით იყო მორჩილი მამისა

თუმცა ამ საკიტხზე ბევრს აღარ გავაგრძელებ, რადგან შიგა და შიგ ისეთი რამეები წამოგცდება ხოლმე რომ ღიმილსაც აღარ იწვევს.

ეხლა კი კონკრეტული პასხუები გამეცი ამ მუხლებზე, შეიძლება სადმე ისაუბრე ამაზე მაგრამ თუ არ შეწუხდები კიდევე რთხელ კონკრეტული პასუხები გამეცი

იესო ქრისტე გუშინ და დღეს და უკუნითი უკუნისამდე იგივეა ( ებრ. 13.8)

რატომ ამბობს მოციქული რომ ქრისტე უცვალებელია (ამას ნიშნავს გუშინ და დღეს და უკუნისამდე იგივეა), თუკი ის ქმნილებაა. უცვალებელობა მხოლოდ ღმერთის თვისებაა.

ღმერთი არავის არასოედს უხილავს, მხოლოდშობილმა ძემ, რომელიც იყო მამის წიაღში, მან გაგვიცხადა (იოანე 1,18)

რატომ ამბობს მოციქული რომ ღმერთი არავის უხილავს, მაშინ როცა მას ხედავდნენ ძველი აღტქმის წინასწარმეტყველები, მოსე ისაია და სხვანი. რატომ ამბობს რომ მხოლოდშობილმა ძემ გაგვიცხადა, რომ მანამდე ის არავის უხილავს?

ყველაფერი მის მიერ შეიქმნა და უმისოდ არაფერი შექმნილა, რაც კი შეიქმნა (იოანე 1,3)

რატომ ამბობს მოციქული რომ რაც კი შექმნილა მის (სიტყვის, ძის) მიერაა შექმნილი, თუკი ისიც ქმნილებაა?

უთხრა მას ფილიპემ: უფალო, გვიჩვენე მამა, და საკმარისია ჩვენთვის. უთხრა მას იესომ: ამდენი ხანია თქვენთან ვარ და არ მიცნობ ფილიპე? ვინც მე მიხილა, მამა იხილა, როგორღა ამბობ ამბობ: მამა გვიჩვენეო (იოანე 14, 8-9)

მაშ მიპასუხე ფილიპეს კითხვაზე მამა გვიჩვენე რატომ უპასუხა ქრისტემ, ამდენი ხანია თქვენთან ვარ და არ მიცნობ. რატომ მიმართა თვისი ტავისკენ ფილიპეს კითხვა?

და ბოლოს: ჩვენ ერთი გვყავს მამ ღემრთი, ვისგანაც არის ყოველი, და ვისთვისაც ვართ ჩვენ; და ერთი გვყავს უფალი იესო ქრისტე, ვის მიერაც არის ყოველი, და ვის მიერაც ვართ ჩვენ (1 კორ. 8.6)

აი ეს მუხლი რას გულისხმობს ეს მიტხარი.


კიდევ ერთხელ ვიმეორებ შეიძლება ამ მუხლებზე ისაბრე წინათ მაგრამ თუ არ შეწუხდები ყველა მუხლზე, უფრო სწორად მუხლის შემდგომ მოდევნებულ კითხვაზე გაეცი მოკლე და ლაკონური პასუხი.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 7 2009, 04:50 PM
პოსტი #165


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



evangelizer

ჩემმა პსოტმა რით ვერ დაიმსახურა პასუხი?

ციტატა
შენ თვითონ გამეცი კონკრეტული პასუხი თუ რატომ ეწოდება იესოს მამას მისი ღმერთი, რატომ ემორჩილება და ა.შ..? (რა საინტერესოა ისე, მორჩილება შეიძლება ერთი ბნების მქონეებში შორის და შემეცნება და სხვა თურმე არა ).. ელემენტარულად უსამართლობა იქნებოდა ეს ყოველივე, იესო რომ მამის თანასწორი იყოს.. ბიბლიით დაასაბუთეთ და არა ჰიპოთეზებით.. და პროტესტი კიდევ რაზე გაქვთ არ ვიცი...


კაიროსი კი გიპასუხებს მარა .....

.... ადრეც ხომ დაგიწერეს ორ ბუნებიანობის შესახებ? სრული ადამიანი 100% და ასევე სრული ღმერთი 100%

რომელ ბუნებას ეხება ზემოთ ნათქვამი თავად გადაწყვიტე smile.gif

....და რა ფილოსოფია გინდა ? smile.gif
წერია გარკვევით სიტყვა განხორციელდაო , მერე უკან თუ გადაფურცლავ დაბადებაში წერია .. თქვა ღმერთმა თქვა და იქმნა დღეო და ასშ, მერე კიდევ გადაფურცვლავ და წერია რომ ქრისტეს მიერ შეიქმნა საუკუნენიო

რა დასვნა უნდა გამოიტანო გარდა იმისა რომ ქრისტე არის ღმერთის სიტყვა რომლის მიერაც რომელმაც შექმნა სამყარო.? და რომელიც შემდეგ განხორციელდა - ესე იგი გახდა ადამიანი. ანუ რის ღმერთიც და კაციც!


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 7 2009, 04:57 PM
პოსტი #166


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(Iona @ Apr 7 2009, 04:50 PM) *

evangelizer

ჩემმა პსოტმა რით ვერ დაიმსახურა პასუხი?
კაიროსი კი გიპასუხებს მარა .....

.... ადრეც ხომ დაგიწერეს ორ ბუნებიანობის შესახებ? სრული ადამიანი 100% და ასევე სრული ღმერთი 100%

რომელ ბუნებას ეხება ზემოთ ნათქვამი თავად გადაწყვიტე smile.gif

....და რა ფილოსოფია გინდა ? smile.gif
წერია გარკვევით სიტყვა განხორციელდაო , მერე უკან თუ გადაფურცლავ დაბადებაში წერია .. თქვა ღმერთმა თქვა და იქმნა დღეო და ასშ, მერე კიდევ გადაფურცვლავ და წერია რომ ქრისტეს მიერ შეიქმნა საუკუნენიო

რა დასვნა უნდა გამოიტანო გარდა იმისა რომ ქრისტე არის ღმერთის სიტყვა რომლის მიერაც რომელმაც შექმნა სამყარო.? და რომელიც შემდეგ განხორციელდა - ესე იგი გახდა ადამიანი. ანუ რის ღმერთიც და კაციც!


დაიცა ეს ვერ გავიგე, იესო ღმერთის სიტყვაა- აი ეს ამიხსენი...

ჩემი სიტყვა- მე ვერანაირად ვერ ვიქნები... ჩემი სიტყვა- ადამიანი არაა... ასე რომ ღმერტის სიტყვა- ღმერთი რატომაა?

თუ ამბობთ რომ ღმერთის სიტყვა ღმერთი არაა- მაშინ იესო ღმერთი არაა...

თუ ამბობთ- რომ ღმერთის სიტყვა ღმერთია-

გამოდის ღმერთმა სიტყვა როგორც "ნივთი" და "ქმნილება" ისე "გამოიტანა" "პირიდან"...

მაშინ ეს ორი ცალკ-ცალკე გამოდის... თუ არადა მაშინ ვერ გავიგე... ფაქტია რომ სიტყვა რომელიც ღმერთმა "თქვა", და რომელიც გახდა იესო, ის გამოეყო მას და დედამიწაზე ჩამოვიდა...

სიტყვის წარმოთქმა დასრულებული მოვლენაა...

იქნებ ამიხსნათ ეს უკეთ?



--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 7 2009, 05:32 PM
პოსტი #167


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025




ციტატა
იქნებ ამიხსნათ ეს უკეთ?


იოანე დამასკელის ნაშრომს თუ წაიკითხავ ის უკეთ აგიხსნის - მე უბრალოდ პერიპრაზირებას გავაკეთებ იქიდან- (უფრო სწორედ იმ თავებიდან რაც მაქვს წაკითხული )
ციტატა
თუ ამბობთ რომ ღმერთის სიტყვა ღმერთი არაა- მაშინ იესო ღმერთი არაა...


ამას არავინ არ ამბობს

ციტატა
გამოდის ღმერთმა სიტყვა როგორც "ნივთი" და "ქმნილება" ისე "გამოიტანა" "პირიდან"...

უფრო სწორედ მისი წიაღიდან შვა და არა ის რაც ზევით წერია ბრჭყალებში

საერტოდაც განრისხდა, განაწყენდა - მსგავსი რაღაცეები მოგეხსენება პირდაპირი მნიშვნელობით არ უნდა გავიგოთ - ეს უბრალოდ აზრი რომ მოვიდეს ადამიანებთან მაგიტომ წერია მასე. რადაგანაც მას ადამიანური
ვნებები არ აქვს

ციტატა
ჩემი სიტყვა- მე ვერანაირად ვერ ვიქნები... ჩემი სიტყვა- ადამიანი არაა... ასე რომ ღმერტის სიტყვა- ღმერთი რატომაა?


იმიტომ რომ შენ ადამიანური ბუნება გაქვს
ღმერთს კი ღვთაებრივი

განსხვავება არის დიდი

,,,,,,,,,,კოკასა შიგან რაცა სდგას იგივე გადმოდინდების

შენი სიტვა , ჰაერში გაუჩინარდება და ეგაა ...
ღმერტის სიტყვა კიდევ არის ქრისტე !





Lashab

http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/damaskeli.htm

კაცურად წაიკითხე ერთი პირველი 10 თავი მაინც

smile.gif


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მოყვასი
პოსტი Apr 7 2009, 05:51 PM
პოსტი #168


הַלְלוּ-יָהּ
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 572
რეგისტრ.: 14-January 09
წევრი № 6,288



ციტატა(Iona @ Apr 7 2009, 06:24 PM) *

იოანე დამასკელის ნაშრომს თუ წაიკითხავ ის უკეთ აგიხსნის.


არ დაიღალეთ მაინც ამ კოპირებებით? საკუთარი აზრებით რომ გამოთქვათ თქვენი მრწამსი კი არ დაგსჯით ღმერთი ამის გამო? smile.gif იმსჯელეთ თუ შეიძლება და თქვენი მსჯელობა, დამასკელებს და ოქროპირებს კი ნუ აფუძნებთ, არამედ, ღვთის სიტყვას, ბიბლიას დააფუძნეთ და გაერკვევით ამ საკითხებში.


ციტატა
უფრო სწორედ მისი წიაღიდან შვა და არა ის რაც ზევით წერია ბრჭყალებში


იოანა, სიტყვა იშვა, მიუთითებს იმაზ რომ შობა დასრულდა. წარსული დროისაა. ამრიგად, იშვას იმ გაგებით ამბობ რა გაგებითაც წერ თუ ერთს წერთ და მეორეს გულისხმობთ???????


ციტატა
საერტოდაც განრისხდა, განაწყენდა - მსგავსი რაღაცეები მოგეხსენება პირდაპირი მნიშვნელობით არ უნდა გავიგოთ - ეს უბრალოდ აზრი რომ მოვიდეს ადამიანებთან მაგიტომ წერია მასე. რადაგანაც მას ადამიანური
ვნებები არ აქვს
იმიტომ რომ შენ ადამიანური ბუნება გაქვს
ღმერთს კი ღვთაებრივი. განსხვავება არის დიდი


ღმერთსა და ადამიანს შორის დიდი განსხვავებაა იოანა, მაგრამ ეგ არ ადასტურებს შენს მოსაზრებებს.
ღმერთმა ადამიანი თავის მსგავსად და ანარეკლად შექმნა - ამბობს ბიბლია. აქედან გამომდინარე, ნათელია რომ ღმერთს აქვს გრძნობები. შეუძლია განრისხდეს, გაიხაროს და ასე შემდეგ.

ყველაფერს როგორ უნდა ამრუდებდეთ, ასოფისტებდეთ და აფილოსოფებდეთ?
წერილს გადახვედით და აზრზეც ვერ მოდიხართ.
თქვენი ფილოსფოფია, გასწდა წერილს და გაითავისეთ ეს ერთხელ მაინც.
ამიტომ აღარ ვეხმაურები თქვენს პოსტებს რომ თეთრზე ამბობთ ჩვენ რა ვიცით იქნებ სინამდვილეში შავიაო.
მოკლედ, იყავით მაგ "სინათლეში" რომელშიც ასე ლაღად გრძნობთ თავს biggrin.gif


--------------------
"კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Apr 7 2009, 06:08 PM
პოსტი #169


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



მოყვასი
ციტატა
არ დაიღალეთ მაინც ამ კოპირებებით? საკუთარი აზრებით რომ გამოთქვათ თქვენი მრწამსი კი არ დაგსჯით ღმერთი ამის გამო? იმსჯელეთ თუ შეიძლება და თქვენი მსჯელობა, დამასკელებს და ოქროპირებს კი ნუ აფუძნებთ, არამედ, ღვთის სიტყვას, ბიბლიას დააფუძნეთ და გაერკვევით ამ საკითხებში

ამას ვინ ამბობს?
საგუშაგო კოშკის ფერად ფურცლებზე გაზრდილი "თეოლოგი"?
ამათმა ის მაინც იციან იოანე დამასკელი და ოქროპირი ვინ იყვნენ, თქვენ კი წარმოდგენაც კი არ გაქვთ ვინ წერს იმ შურნალებს, ბიბლიას რომ ადებთ ზემოდან და ბიბლიის "უკეთ გაგებაში" რომ გეხმარებათ.


evangelizer
ციტატა
შენ თვითონ გამეცი კონკრეტული პასუხი თუ რატომ ეწოდება იესოს მამას მისი ღმერთი, რატომ ემორჩილება და ა.შ..?

წმიდა სამებას შორის ურთიერთმიმართვის ეს ფორმა "ღმერთო" - სრულიად მისაღებია. შეადარე რას ამბობს იეჰოვა იესოზე: "შენი ტახტი ღმერთო უკუნისამდეა"
ციტატა
ელემენტარულად უსამართლობა იქნებოდა ეს ყოველივე, იესო რომ მამის თანასწორი იყოს

ციტატა
ბიბლიით დაასაბუთეთ და არა ჰიპოთეზებით..

"თუმცა ღვთის ხატება იყო, მიტაცებად არ თვლიდა ღვთის თანასწორად ყოფნას." აქ სიტყვა თანასწორი ალბათ იცი, რომ ბერძნული სიტყვა "ექუალ"-იდან მოდის.


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 7 2009, 06:26 PM
პოსტი #170


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მოყვასი
ციტატა
ყველაფერს როგორ უნდა ამრუდებდეთ, ასოფისტებდეთ და აფილოსოფებდეთ?
წერილს გადახვედით და აზრზეც ვერ მოდიხართ.
თქვენი ფილოსფოფია, გასწდა წერილს და გაითავისეთ ეს ერთხელ მაინც.
ამიტომ აღარ ვეხმაურები თქვენს პოსტებს რომ თეთრზე ამბობთ ჩვენ რა ვიცით იქნებ სინამდვილეში შავიაო.
მოკლედ, იყავით მაგ "სინათლეში" რომელშიც ასე ლაღად გრძნობთ თავს

წაიკითხე გვერდით თემაში თქვენი წინაპრის "დიადი" ისტორია. იქნებ ამოიცნოთ საკუთარი თავი.

ქრისტიანობამ ამ სისულელეებზე, რომელსაც თქვენ ბიბლიის ჭეშმარიტ სწავლებას ეძახით დიდი ხნის წინ გასცა საკადრისი პასუხი და დააჩოქა კიდეც ეს მწვალებლობა. ასე რომ ქრისტიანობას დამსამტკიცებელი არაფერი არ აქვს ამ კუტხით. ეს თქვენ ხართ ბიბლიას მხოლოდ არგუმენტებისათვის რომ იყენებთ და არანაირ ზნეობრივ სწავლებას არ იღებთ მისგან, ბიბლია გადააქციეთ დიდ არგუმენტების წიგნად საიდანაც მხოლოდ არგუმენტებუ უნდა ამოიღოდ ა ასკუტარი შეხედულება დაამტკიცო, სად არის თქვენში ზნეობრივი სწავლებანი?


ციტატა
მოკლედ, იყავით მაგ "სინათლეში" რომელშიც ასე ლაღად გრძნობთ თავს


ჩვენ კი ვიქნებით ამ შენს მიერ ბრჭყალებში ჩასმულ სინათლეში მაგრამ თქვენ ამ ბრჭყალების გარეშე არსებულ სიბნელეში იყავით.

სიმართლეში გარკვევა ნეიტრალური აადმაინებისთვის მიმინდია, დაე მათ გააკეთონ დასკვნა ვინაა მართალი და ვინ მტყუანი.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 7 2009, 06:29 PM
პოსტი #171


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(alex_b @ Apr 7 2009, 06:08 PM) *

მოყვასი

ამას ვინ ამბობს?
საგუშაგო კოშკის ფერად ფურცლებზე გაზრდილი "თეოლოგი"?
ამათმა ის მაინც იციან იოანე დამასკელი და ოქროპირი ვინ იყვნენ, თქვენ კი წარმოდგენაც კი არ გაქვთ ვინ წერს იმ შურნალებს, ბიბლიას რომ ადებთ ზემოდან და ბიბლიის "უკეთ გაგებაში" რომ გეხმარებათ.
evangelizer

წმიდა სამებას შორის ურთიერთმიმართვის ეს ფორმა "ღმერთო" - სრულიად მისაღებია. შეადარე რას ამბობს იეჰოვა იესოზე: "შენი ტახტი ღმერთო უკუნისამდეა"
"თუმცა ღვთის ხატება იყო, მიტაცებად არ თვლიდა ღვთის თანასწორად ყოფნას." აქ სიტყვა თანასწორი ალბათ იცი, რომ ბერძნული სიტყვა "ექუალ"-იდან მოდის.


ფერადია თუ შავ-თეთრი საგუშაგო კოშკის ფურცლები ეგ არაფერს ცვლის...

დამასკელი და ოქროპირი აქ ჩვენც ვიცით ვინ იყვნენ...

რადგან ამბობ- "იეჰოვა იესოზეო"- ცნობ რომ მამა ღმერთის სახელი იეჰოვაა?

ციტატა(afxazi @ Apr 7 2009, 06:26 PM) *

მოყვასი

წაიკითხე გვერდით თემაში თქვენი წინაპრის "დიადი" ისტორია. იქნებ ამოიცნოთ საკუთარი თავი.

ქრისტიანობამ ამ სისულელეებზე, რომელსაც თქვენ ბიბლიის ჭეშმარიტ სწავლებას ეძახით დიდი ხნის წინ გასცა საკადრისი პასუხი და დააჩოქა კიდეც ეს მწვალებლობა. ასე რომ ქრისტიანობას დამსამტკიცებელი არაფერი არ აქვს ამ კუტხით. ეს თქვენ ხართ ბიბლიას მხოლოდ არგუმენტებისათვის რომ იყენებთ და არანაირ ზნეობრივ სწავლებას არ იღებთ მისგან, ბიბლია გადააქციეთ დიდ არგუმენტების წიგნად საიდანაც მხოლოდ არგუმენტებუ უნდა ამოიღოდ ა ასკუტარი შეხედულება დაამტკიცო, სად არის თქვენში ზნეობრივი სწავლებანი?
ჩვენ კი ვიქნებით ამ შენს მიერ ბრჭყალებში ჩასმულ სინათლეში მაგრამ თქვენ ამ ბრჭყალების გარეშე არსებულ სიბნელეში იყავით.

სიმართლეში გარკვევა ნეიტრალური აადმაინებისთვის მიმინდია, დაე მათ გააკეთონ დასკვნა ვინაა მართალი და ვინ მტყუანი.


როდის დააჩოქა ეს მწვალებლობა? 4 საუკუნის მერე ვინ რა დააჩოქა ამითი მანიპულირება სისულელეა... მანამდეა გასარკვევი, აი 3 საუკუნემდე ვინ რა დააჩოქა...

იუსტინე წამებულმა აი რა თქვა: ვისაც სულის უკდვავების სჯერა ქრისტიანი არააო... მეორე საუკუნის ეკლესიის მამა, არ ვიცი ერეტიკოსად რამდენად სცნეს biggrin.gif

ასე რამდენი ეკლესიის მამა ამბობდა განსხვავებულს ნიკეის კრებამდე... ზოგს ეს შეუთითხნეს, ზოგს მაგალიტად ის რომ მსი ზოგი ეპისტოლე ფსევდო-აო biggrin.gif

და ასე შემდეგ...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 7 2009, 06:33 PM
პოსტი #172


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
შენ ერთ რამეში გამარკვიე თუ შეიძლება. ამას წინათ ტქვი სერთოდ არ ვარ რელიგიურიო და ამ რელიგიაზე საუბარს ასე თავგამოდებით რატომ ცდილობ? biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 7 2009, 06:38 PM
პოსტი #173


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



ციტატა
იოანა, სიტყვა იშვა, მიუთითებს იმაზ რომ შობა დასრულდა. წარსული დროისაა. ამრიგად, იშვას იმ გაგებით ამბობ რა გაგებითაც წერ თუ ერთს წერთ და მეორეს გულისხმობთ???????


აი რატომ მომართავ ასე ერს წერ და მეორეს გულისხმობ ? რა პონტია?

როდესაც ღმერტი იყო მაგარამ დრო არ იყო ჯერ შექმნილი ანუ ასე ვთავად დროის გარეთ , მარადისობაში ხდება შობა ისევე როგორც სული გამომავლობა

ციტატა
არ დაიღალეთ მაინც ამ კოპირებებით? საკუთარი აზრებით რომ გამოთქვათ თქვენი მრწამსი კი არ დაგსჯით ღმერთი ამის გამო? იმსჯელეთ თუ შეიძლება და თქვენი მსჯელობა, დამასკელებს და ოქროპირებს კი ნუ აფუძნებთ, არამედ, ღვთის სიტყვას, ბიბლიას დააფუძნეთ და გაერკვევით ამ საკითხებში


შენი აგდებული დამოკიდებულება იოანე დამასკელისა და იონანე ოქროპირის მიმართ ნამდვილად " ნი დელაეტ ჩესტ "

შენ ჩემ აზრებს დაეძებ თუ სიმართლეს ?

ზემოთხსენებული წმინდანები ბიბილიას მართავდნენ იმავე სულით რითაც ის არის დაწერილი, ამიტომაც როდესაც ადამიანი ოპროპირის ნაშრომებს კითხულობს იგრძნობა რომ თითქოს სახარებასავით არის , იმიტომ რომ იგივე სულით არის დაწერილი.

პ.ს
ჩემს აზროვნების უნარზე ნუ ნერვიულობ - ავად თუ კარგად რაღაც მაქვს smile.gif
იმდენს კი ვხვდები რომ სული წმინდის ჭურჭელი არ ვარ რომ ყველაფერს სულით ვხვდებოდე. მე უკეთ არ ვიცი რა ცოდვები მაქვს?


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 7 2009, 06:46 PM
პოსტი #174


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(afxazi @ Apr 7 2009, 06:33 PM) *

Lashab
შენ ერთ რამეში გამარკვიე თუ შეიძლება. ამას წინათ ტქვი სერთოდ არ ვარ რელიგიურიო და ამ რელიგიაზე საუბარს ასე თავგამოდებით რატომ ცდილობ? biggrin.gif biggrin.gif


მაგას ბევრი მეუბნება და ამის გამო ტვინი მაქვს გაბურღული... ჩემი პასუხია რომ მომწონს ამ თემაზე საუბარი, მგონი ზედმეტადაც, სიამოვნებას მანიჭებს ამ თემაზე საუბარი... მანიადაც მექცა მგონი... sad.gif

არ ვარ რელიგიური ნამდვილად, ხოლო ჩემი მოტივაცია საუბრისა- ამის აქ დაწერას არ ვაპირებ...

მეტ კომენტარს არ გავაკეთებ...

ციტატა(Iona @ Apr 7 2009, 06:38 PM) *

აი რატომ მომართავ ასე ერს წერ და მეორეს გულისხმობ ? რა პონტია?

როდესაც ღმერტი იყო მაგარამ დრო არ იყო ჯერ შექმნილი ანუ ასე ვთავად დროის გარეთ , მარადისობაში ხდება შობა ისევე როგორც სული გამომავლობა
შენი აგდებული დამოკიდებულება იოანე დამასკელისა და იონანე ოქროპირის მიმართ ნამდვილად " ნი დელაეტ ჩესტ "

შენ ჩემ აზრებს დაეძებ თუ სიმართლეს ?

ზემოთხსენებული წმინდანები ბიბილიას მართავდნენ იმავე სულით რითაც ის არის დაწერილი, ამიტომაც როდესაც ადამიანი ოპროპირის ნაშრომებს კითხულობს იგრძნობა რომ თითქოს სახარებასავით არის , იმიტომ რომ იგივე სულით არის დაწერილი.

პ.ს
ჩემს აზროვნების უნარზე ნუ ნერვიულობ - ავად თუ კარგად რაღაც მაქვს smile.gif
იმდენს კი ვხვდები რომ სული წმინდის ჭურჭელი არ ვარ რომ ყველაფერს სულით ვხვდებოდე. მე უკეთ არ ვიცი რა ცოდვები მაქვს?


იოანე ოქროპირის და დამასკელის ნაწერებით რომ საზღვრავ, და ამბობ იგივე სულIთ არის დაწერილიო- ეგ მოლოდ შენი ემოციური დამოკიდებულებაა...

"იგრძნობა"... იქნებ და ვიღაც იგივეს რასელზე გრძნობს...

სამების იდეა სამყაროს შექმნელის კვალობაზე ცოტა ჩახლართული მგონია, ეს ჩემი აზრია... და საერთოდ ღმერთის იდეა უკვე ჩახლართული მგონია... ესეც ჩემი ათეისტური აზრი...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 7 2009, 06:48 PM
პოსტი #175


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
მაგას ბევრი მეუბნება და ამის გამო ტვინი მაქვს გაბურღული... ჩემი პასუხია რომ მომწონს ამ თემაზე საუბარი, მგონი ზედმეტადაც, სიამოვნებას მანიჭებს ამ თემაზე საუბარი... მანიადაც მექცა მგონი...

არ ვარ რელიგიური ნამდვილად, ხოლო ჩემი მოტივაცია საუბრისა- ამის აქ დაწერას არ ვაპირებ...

ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ რელიგია ისეთი რამეა რომ მას მხოლოდ გარეგნული მხარე არ აქვს და უფრო მეტად შინაგანი მხარეა მნიშვნელოვანი.

რა ვიცი, უბრალოდ ცოტა შეუსაბამოა რელიგიის სახელით კამათი მაშინ, როცა არ ხარ რელიგიური.

თუმცა როგორც გინდა, არავინ გიშლის კამათს და აზრის გამოტქმას.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 7 2009, 06:48 PM
პოსტი #176


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



ციტატა
ღმერთსა და ადამიანს შორის დიდი განსხვავებაა იოანა, მაგრამ ეგ არ ადასტურებს შენს მოსაზრებებს.
ღმერთმა ადამიანი თავის მსგავსად და ანარეკლად შექმნა - ამბობს ბიბლია. აქედან გამომდინარე, ნათელია რომ ღმერთს აქვს გრძნობები. შეუძლია განრისხდეს, გაიხაროს და ასე შემდეგ.


ეგ ბერძენი ღმერთები რისხდებოდნენ უხაროდად ომობდენ და ქორწინდებოდნენ კიდეც ერთმანეთში.

აი ერთი ამისხენი კაცურად რატომ ქადაგებ ასე თვით დაჯერეებით?
შენთვიტონ წმინდა წერილს, რომელიც სული წმინდით არის დაწერილი სული წმინდით განმარტავ?

შენ თვითონ ხომ იცი რომ არა ? და რატომ წერ ამას

ციტატა
მოკლედ, იყავით მაგ "სინათლეში" რომელშიც ასე ლაღად გრძნობთ თავს



--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 7 2009, 06:50 PM
პოსტი #177


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
სამების იდეა სამყაროს შექმნელის კვალობაზე ცოტა ჩახლართული მგონია, ეს ჩემი აზრია... და საერთოდ ღმერთის იდეა უკვე ჩახლართული მგონია... ესეც ჩემი ათეისტური აზრი...

ბოლბო ბოლო მიხვედი ხომ ამ დასკვნამდე laugh.gif laugh.gif laugh.gif

საინტერესოა რას იტყვიან ჩვენი იეღოველი ძმები ამ შენს სიტყვებზე biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Apr 7 2009, 07:03 PM
პოსტი #178


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



ციტატა
იოანე ოქროპირის და დამასკელის ნაწერებით რომ საზღვრავ, და ამბობ იგივე სულIთ არის დაწერილიო- ეგ მოლოდ შენი ემოციური დამოკიდებულებაა...
"იგრძნობა"... იქნებ და ვიღაც იგივეს რასელზე გრძნობს...
სამების იდეა სამყაროს შექმნელის კვალობაზე ცოტა ჩახლართული მგონია, ეს ჩემი აზრია... და საერთოდ ღმერთის იდეა უკვე ჩახლართული მგონია... ესეც ჩემი ათეისტური აზრი


იგივეს ვერ იგრძნობს რასელზე რადგანაც ,როგოც სიტყვაზე ბახის უცონობი ნაწარმოები რომ ჩაგირთონ, ხომ მიხვდები რომ ბახია, და არა "ქუჩის ბიჭები " ხომ ?
smile.gif ასე რომ ეგ უბრალოდ ემოციური დამოკიდებულება არაა , თვითონ წმიდა წერილიც მაგ პრინციპიათაა შედგენილი , ხალხი - კრება სულით გრძნობდა რომელი წიგნები იყო ნამდვილად სულით დაწერილი და რომელი კი არა,

მაგლითად მე რომ ვაჟას სტილში დავწერო ლექსი და ვაჟასიაო რომ ვთქვა და დავბეჭდო , ვისაც ვაჯა ესმის და უყვარს მაინც მიხვდება - იგრძნობს ,რომ რაღაც ნი ტოა


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Apr 7 2009, 07:08 PM
პოსტი #179


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(afxazi @ Apr 7 2009, 06:50 PM) *

Lashab

ბოლბო ბოლო მიხვედი ხომ ამ დასკვნამდე laugh.gif laugh.gif laugh.gif

საინტერესოა რას იტყვიან ჩვენი იეღოველი ძმები ამ შენს სიტყვებზე biggrin.gif biggrin.gif


შენ ეხლა ჩვენ გინდა წაგვკიდო, და ეგ მე არანაკლებ შემიძლია იცოდე, ეგრევე გამოვჩიჩქნი წმინდა მამების შეცდომებს თU ერეტიკულ ნაწერებს... მერე არ უშველის, ეს ფსევდო ეპისტოლეა თუ ფსევდო წიგნიაო...

rolleyes.gif

ციტატა(Iona @ Apr 7 2009, 07:03 PM) *

იგივეს ვერ იგრძნობს რასელზე რადგანაც ,როგოც სიტყვაზე ბახის უცონობი ნაწარმოები რომ ჩაგირთონ, ხომ მიხვდები რომ ბახია, და არა "ქუჩის ბიჭები " ხომ ?
smile.gif ასე რომ ეგ უბრალოდ ემოციური დამოკიდებულება არაა , თვითონ წმიდა წერილიც მაგ პრინციპიათაა შედგენილი , ხალხი - კრება სულით გრძნობდა რომელი წიგნები იყო ნამდვილად სულით დაწერილი და რომელი კი არა,

მაგლითად მე რომ ვაჟას სტილში დავწერო ლექსი და ვაჟასიაო რომ ვთქვა და დავბეჭდო , ვისაც ვაჯა ესმის და უყვარს მაინც მიხვდება - იგრძნობს ,რომ რაღაც ნი ტოა


მეორე საუკუნეში, ტატიანემ როცა დაწერა ნაშრომი დიატესარონი, იგი გნოსტიკური იდეებით იყო შეპყრობილი... და ისეთი აზრები ქონდა რაც ერეტიკოსებს და მწვალებლებს აქვთ...

დიატესარონი ოთხივე სახარებას შეიცავს, ეს პირველი ოფიციალური ნაშრომია სახარებაზე რომელიც 4-ვეს კანონიკურობას ამტკიცებს...

შენ თუ თვლი რომ სულIთ გრძნობდა, ამაში ვერ დაგეთანხმები...


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Apr 7 2009, 07:16 PM
პოსტი #180


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Lashab
ციტატა
შენ ეხლა ჩვენ გინდა წაგვკიდო, და ეგ მე არანაკლებ შემიძლია იცოდე, ეგრევე გამოვჩიჩქნი წმინდა მამების შეცდომებს თU ერეტიკულ ნაწერებს... მერე არ უშველის, ეს ფსევდო ეპისტოლეა თუ ფსევდო წიგნიაო...

რაც გინდა გამოჩიჩქნე, რა ამშინებ მაგით? იუსტინე ფილოსოფოსი რომელიც მცდარ მოძღვრება ქადაგებდა, იქამდე ქადაგებდა ამას სანამ სწორი მოძღვრება საბოლოოდ ჩამოყალიბდებოდა ტერმინებში. ამ ჩამოყალიბების შემდეგ რომ მას სიცოცხლეში იგივე ექადაბა უპირობოდ შეაჩვენებდნენ მას. ასე რომ იქამდე გარდაიცვალა სანამ კიდევე რთხელ ვამბობ ტერმინებში სრულყოფილად გამოითქმებოდა მოძღვრება. არიოზი და მისი მომხრენი კრების შემდეგაც აგრძელებდნენ ამ ტავიანთი გაუკუღმართების ქადაგებას თუმაც ვერაფერს ვერ მიაღწიეს და ამიტომაც შეაჩვენა ისინი ეკლესიამ.

თანახმად იმავე სახარების სიტყვებისა, სადაც უფალი ამბობს: "მე რომ არ მოვსულიყავი და არ ემთქვა მათთვის, არ ექნებოდათ ცოდვა. ახლა კი არა აქვთ პატიება თავიანთი ცოდვებისათვის (იოანე 15,22)


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

40 გვერდი V « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 1st May 2024 - 10:50 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი