წმიდა იყავნ სახელი შენი, რომელი სახელი? |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
წმიდა იყავნ სახელი შენი, რომელი სახელი? |
KAIROS |
Apr 9 2009, 04:12 PM
პოსტი
#161
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა მე არ ვეკუთვნი არცერთ რელიგიურ მიმდევრობას და სამომავლოდ იმედია გაითვალისწინებ ისა და შენს საყვარელ იეღოველების სექტას რატომ არ ეკუთვნი არ გვეტყვი? ეს კაცი არის ძალიან სუსტად მომზადებული და აცალოს ვინმეს არ ჯობს? ციტატა შეიძლება ვინმემ მოგიყვეს ადამიანზე ისე რომ იგი მოიხსენიოს ტიტულებით, "პროფესორით", "მაიორით" და ა.შ, მაგრამ ვერ მიხვდე ვისზე გესაუბრება.. თუ სახელს გეტყვის, აი მაშინ გაგახსენდება ყველაფერი მასზე... ღმერთი რომ ვთქვა რა ბევრი ღმერთებია მაიორ-პროფესორებივით თუ რავაა საქმე? ნუ აბსურდობთ აქ, და ნუ გაიგდეთ ფეხქვეშ მთელი განყოფილება, დაიცავით რიგი, დაწერთ თქვენს არგუმენტს? დაუცადეთ პასუხს! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
evangelizer |
Apr 9 2009, 04:29 PM
პოსტი
#162
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 194 რეგისტრ.: 16-March 09 წევრი № 6,657 |
ღმერთი რომ ვთქვა რა ბევრი ღმერთებია მაიორ-პროფესორებივით თუ რავაა საქმე? ნუ აბსურდობთ აქ, და ნუ გაიგდეთ ფეხქვეშ მთელი განყოფილება, დაიცავით რიგი, დაწერთ თქვენს არგუმენტს? დაუცადეთ პასუხს! ეგ არაფერს შუაშია, მე იმას გავუსვი ხაზი ამ მაგალითით, რომ საკუთარ სახელთან ასოცირდება ყველაფერი... თუ საერთოდ გაეცანი რა პოსტს ვუპასუხე, მარტო ცინიზმს თუ მივაწერ შენს კომენტარს "მრავალი ღმერთი და მრავალი უფალი" რომ არის ხალხისთვის, ამიტომაც აქვს ჭეშმარიტ ღმერთს სახელი. -------------------- "წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ".. 1პეტრე3:15 |
KAIROS |
Apr 9 2009, 05:04 PM
პოსტი
#163
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა ცინიზმს თუ მივაწერ შენს კომენტარს ცინიზმი არა ისა, დაწერე აბსურდი, მე დავაციტატე ზუსტად შენი წინადადება რაც იყო ალოგიზმმი, თან ელემენტალური ალოგიზმი და არაა არგუმენტი: ციტატა შეიძლება ვინმემ მოგიყვეს ადამიანზე ისე რომ იგი მოიხსენიოს ტიტულებით, "პროფესორით", "მაიორით" და ა.შ, მაგრამ ვერ მიხვდე ვისზე გესაუბრება.. თუ სახელს გეტყვის, აი მაშინ გაგახსენდება ყველაფერი მასზე... ესაა ულოგიკობის მწვერვალი და მიიღე შესაბამისი პასუხი, ახლა თავს იმართლებ, ციტატა საკუთარ სახელთან ასოცირდება ყველაფერი ეგ აქ სადაც საკუთარი სახელია საჭირო სიმრავლის გამო,ხოლო იქ სადაც ერთია და თან ის ერთიც ღმერთია ან რომელი სახელი განსაზღვრავს ან საერთოდ რაში ჭირდება სახელი? ციტატა მრავალი ღმერთი და მრავალი უფალი" რომ არის ხალხისთვის, ამიტომაც აქვს ჭეშმარიტ ღმერთს სახელი. ეგეც ნეოაბსურდი წარმართების ვითომღმერთები რომ არის ამიტომ ქვია ღმეთს იეღოვა? ანუ ეშმაკების გამო ღმერთმა სახელი დაირქვა? და სანამ არ იყო მაშინ რა ერქვა? და თუ ერქვა რატომ ერქვა აკი ვერც ვერავინ დაუძახებდა, თუ ისეთი რამ ქონდა რაც არ ჭირდებოდა, მაგრამ წინასწარ მოიმზადა საჭიროებისათვის? ძალიან აბსურდებს წერ შენ მეგობარო, უკვე მერამდენედ და არ გინდა ხო, მართლა დიდი გაცდენაა შენთან კამათი, პიროვნულად არაფერს გერჩი, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
evangelizer |
Apr 9 2009, 05:06 PM
პოსტი
#164
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 194 რეგისტრ.: 16-March 09 წევრი № 6,657 |
აუF აუF.. ვითომ ტქვი ახლა რა.. :0 "სანტეს" მაგალითი ტყუილად არ მომიყვანია და არც მერე ბიბლიური მუხლი! შენ თუ არა სხვა გაიგებს რაც ტქვი.. თქვენ თუ ღვთს სახელის აღიარება არ გინდათ, ეგ უკვე სხვა რამეა.. ჰიჰ
-------------------- "წმინდა იყოს ქრისტე თქვენს გულებში როგორც უფალი და მზად იყავით დამცველებად გამოხვიდეთ ყველას წინაშე, ვინც თქვენი იმედის გამო ახსნა განმარტებას გთხოვთ".. 1პეტრე3:15 |
KAIROS |
Apr 9 2009, 05:20 PM
პოსტი
#165
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ეს პასუხი იყო?
სანტეს რეკლამა -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
Apr 9 2009, 05:22 PM
პოსტი
#166
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
კარგით რა, საზღვარი აქვს ყველაფერს... მამა-ღმერთის სახელი რომ იეჰოვა/იაჰვეა ამას რათ უნდა ლაპარაკი...
მეორე საკითხია რომ ეხლა აღარ ხმარობენ, მაგრამ როგორც იესოს ეძახით სახელს, მის მამასაც დაუძახეთ ის სახელი რაც ბიბლიურად ქვია... ეს არის უაზრო წინააღმდეგობის გაწევა და უკვე ყელშია ამოსული... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Apr 9 2009, 05:26 PM
პოსტი
#167
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა უკვე ყელშია ამოსული... ამაში გეთანხმები. ციტატა როგორც იესოს ეძახით სახელს, ამაზეც ვისაუბრეთ, იესოს იესო დაერქვა მაშინ როცა განკაცდა და იყო კაცი ერთერთი შორის მრავალთა. ღმერთი ერთია. ადგილზე დადიხართ უკვე რამდენი ხანია, ყველა თემაში ერთიდაიგივეს იმეორებთ, წინსვლა არაა ეს ციტატა შეიძლება ვინმემ მოგიყვეს ადამიანზე ისე რომ იგი მოიხსენიოს ტიტულებით, "პროფესორით", "მაიორით" და ა.შ, მაგრამ ვერ მიხვდე ვისზე გესაუბრება.. თუ სახელს გეტყვის, აი მაშინ გაგახსენდება ყველაფერი მასზე... და ეს ციტატა მრავალი ღმერთი და მრავალი უფალი" რომ არის ხალხისთვის, ამიტომაც აქვს ჭეშმარიტ ღმერთს სახელი. არის სრული აბსურდი და ნუღარ გაიმეორებენ, იეღოვლები და პროიეღოველები -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
Apr 9 2009, 05:46 PM
პოსტი
#168
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
ამაში გეთანხმები. ამაზეც ვისაუბრეთ, იესოს იესო დაერქვა მაშინ როცა განკაცდა და იყო კაცი ერთერთი შორის მრავალთა. ღმერთი ერთია. ადგილზე დადიხართ უკვე რამდენი ხანია, ყველა თემაში ერთიდაიგივეს იმეორებთ, წინსვლა არაა ეს და ეს არის სრული აბსურდი და ნუღარ გაიმეორებენ, იეღოვლები და პროიეღოველები ეგ ორი "აბსურდი" მე არ მეხება... ღმერთს მიმართავდნენ მაგ სახელით, ამბობდენ რომ ეგ არის შენი სახელი და ამას მიხვდებიანო... ღმერთი თუ ერთია ეხლა სამების იდეაზე საუბარი არ მინდა დავიწყო... მამა-ღმერთს სხვა სახელი არ ჰქონია ძველ აღთქმაში, ყველა მასე მიმართავდა და ეგ იყო ის სახელი რაც გააცხადა და თქვა რომ ასე მომმართეთო... უბრალოდ დემაგოგიაა იმის ლაპარაკი რომ მამა-ღმერთს არ ქვია იეჰოვა ძველ აღთქმაში... და რომ ეგ მისი ერთადერთი სახელია... რატომაც იყენებდნენ მაგ სახელს გასაგებია ელიას და ბევრი სხვა მაგალითით... ბევრჯერ ავხსენი ეს, ერთი ეპიზოდია: "აქ მხოლოდ ბაალის წინასწარმეტყველები უნდა ვიყვეთ, იეჰოვას წინასწარმეტყველები არ უნდა იყვნენ თქვენში არც ერთი." არადა ბაალიც და იეჰოვაც ნიშნავს რარაცას... მოკლედ ეს საკითხი გარკვეულია, და ისე რომ სამების იდეას არც ვეხები... (ანუ არც ვუარყოფ და არც პირიქით) -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
Apr 9 2009, 07:39 PM
პოსტი
#169
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა ეგ ორი "აბსურდი" მე არ მეხება... ბრჭყალებში რომ არ ჩაგესვა მთლად ობიექტური იქნებოდი, აბსურდი რომაა შენც ხვდები მაგ ელიას მაგალითზე ხომ ვილაპარაკეთ? ჰოდა რად გინდა ამდენი გამეორება? რაა გარკვეული შენთვის ეგ სხვა საკითხია, აქ ისაა ნათელი, რომ სამი არამართლმადიდებელი წერთ მართლმადიდებლების წინააღმდეგ და ხშირად სამივე სხვადასხვანაირად, ამ თემაში წინსვლა თუ არ იქნება მაშინ დასაკეტია და სხვა თემაზე უნდა გადახვიდეთ -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
Apr 9 2009, 07:43 PM
პოსტი
#170
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
ბრჭყალებში რომ არ ჩაგესვა მთლად ობიექტური იქნებოდი, აბსურდი რომაა შენც ხვდები მაგ ელიას მაგალითზე ხომ ვილაპარაკეთ? ჰოდა რად გინდა ამდენი გამეორება? რაა გარკვეული შენთვის ეგ სხვა საკითხია, აქ ისაა ნათელი, რომ სამი არამართლმადიდებელი წერთ მართლმადიდებლების წინააღმდეგ და ხშირად სამივე სხვადასხვანაირად, ამ თემაში წინსვლა თუ არ იქნება მაშინ დასაკეტია და სხვა თემაზე უნდა გადახვიდეთ სასაცილოა უბრალოდ ამაზე არ დათანხმება... იეჰოვა/იაჰვე მამა ღმერთს ქვია ძველ აღთქმაში და ეგ მისი ერთადერტი სახელია... აქ საუბარს მე მოვრჩი, სხვა თემებში ვისაუბროთ და დროს ნუ დავკარგავთ -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
მოყვასი |
Apr 9 2009, 08:16 PM
პოსტი
#171
|
הַלְלוּ-יָהּ ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 |
თემაში ამომწურავად იქნა ახსნილი და დასაბუთებული რომ ღვთის სახელია იეჰოვა. ეს სახელი უამრავ ადგილას წერია როგორც ძველ აღთქმაში ისე ახალ აღთქმაშიც.
სადაო არაფერია. თავადაც აღიარებთ რომ ღვთის სახელია იეჰოვა და ამბობთ რომ ამას არც ჩვენ ვუარყოფთო. ახლა მხოლოდ ისღა დარჩა დაველოდოთ იმ დროს როცა ბიბლიის მართლმადიდებელი მთარგმნელები დააბრუნებენ ღვთის სახელს ქართულ ბიბლიაში, ყველა იმ ადგილას სადაც ამ სახელს კანონიერი უფლება აქვს იყოს. ღვთის სახელის კანონიკურ უფლებაზე - გადმოტანილი იყოს ებრაული დედნისეული ხელნაწერებიდან დაადასტურა მართლმადიდებელი ეკლესიის მიერ გამოყვეყნებულმა ბიბლიის არაერთ რუსულენოვანმა გამოცემებმა და საეკლესიო ლიტერატურამაც. ამიტომ, თუ ვინმე იმის წინააღმდეგი იქნება რომ ღვთის სახელი დაბრუნდეს თავის კანონიერ ადგილს ბიბლიაში, მაშინ ძალიან ვთხოვ, ამის მიზეზები ჩამოწეროს მანამ სანამ თემა დაიხურება რომ განვიხილოთ. უღრმესი მადლობა წინასწარ! პ.ს. თუ საწინააღმდეგო არავის არაფერი გაქვთ დასაწერი, მაშინ უნდა დავეთანხმო აფხაზს რომ თემა დაიხუროს, რადგან, თემაში ამომწურავად იქნა პასუხი გაცემული და დასაბუთებული რომ ღვთის სახელი - იეჰოვა - ბიბლიებში უნდა დაბრუნდეს! პატივისცემით მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
დათიკო |
Apr 9 2009, 08:56 PM
პოსტი
#172
|
დათიკო ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 |
Lashab
ციტატა სასაცილოა უბრალოდ ამაზე არ დათანხმება... იეჰოვა/იაჰვე მამა ღმერთს ქვია ძველ აღთქმაში და ეგ მისი ერთადერტი სახელია... ნამდვილად არ არის მასე. უბრალოდ, თუ თარგმანში სადაც მოგესურვებათ ჩასვამთ იეჰოვას, მაშინ ცხადია ეგრე გამოვა. არ შეიძლება ბიბლიის თარგმნა ისე, როგორც მოგესურვებათ. |
agmsarebeli |
Apr 9 2009, 08:58 PM
პოსტი
#173
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 |
ისევ ვკითხულო ამ თემაში რას ნიშნავს სიტყვა იაჰვე?
|
დათიკო |
Apr 9 2009, 08:59 PM
პოსტი
#174
|
დათიკო ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 |
მოყვასი
ციტატა სადაო არაფერია. თავადაც აღიარებთ რომ ღვთის სახელია იეჰოვა და ამბობთ რომ ამას არც ჩვენ ვუარყოფთო. რა თქმა უნდა ამას არ უარვყოფთ. ჩვენ უარვყოფთ იმას თითქოს მხოლოდ ეს იყოს ღვთის სახელი და სხვა არა. სასაცილო სწორედ ესაა, რომ ღვთისმეტყველებაში ჩახედულმა ადამიანმა გაიფიქროს თითქოს ღმერთს შეიძლება ერთი საკუთარი სახელი ჰქონდეს. |
Lashab |
Apr 9 2009, 09:01 PM
პოსტი
#175
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
Lashab ნამდვილად არ არის მასე. უბრალოდ, თუ თარგმანში სადაც მოგესურვებათ ჩასვამთ იეჰოვას, მაშინ ცხადია ეგრე გამოვა. არ შეიძლება ბიბლიის თარგმნა ისე, როგორც მოგესურვებათ. ფაქტია რომ ძველ აღთქმაში 7000-ჯერ წერია სიტყვა იეჰოვა... ამის ამოღება არის დაუშვებელი... ტოვებთ- "საბაოთს", ტოვებთ "საშურელს" და ეგეთებს, არადა არც ერთი არაა სახელი, არამედ იეჰოვას ეპითეტებია... ამიტომ ვამბობ რომ თარგმნეთ წესიერად... ახალ აღთქმაში- არ ვამბობ რომ უნდა იყვეს- მაგრამ არის ერთი ორი ადგილი სადაც იესო ციტირებს ფრაზას ძველი აღთქმიდან და იქ შეიძლება იყოს ეგ სახელი... "ისმინე ისრაელ, ერთია იეჰოვა, თქვენი ღMერთი".- ამ ფრაზაზეა საუბარი... არქმინადრიტმა მაკარმა რომ თარგმნა ძველი ებრაულიდან ბიბლია რუსულად- 3000-ჯერ ჩაწერა ეგ სახელი... ეგ უკვე მიღწევაა, რატომ არიდებენ თავს მე არ ვიცი... რადგან იაღოვლების სექტა ძულთ ბიბლიამ რა დააშავა? -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
agmsarebeli |
Apr 9 2009, 09:02 PM
პოსტი
#176
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 |
ლაშაბ ყველა თემაში დაგდევ კითხვების პასუხის გასაცემად
|
Lashab |
Apr 9 2009, 09:05 PM
პოსტი
#177
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
ისევ ვკითხულო ამ თემაში რას ნიშნავს სიტყვა იაჰვე? "მე ვარ რომელი ვარ" ან "მე ვიქნები რომელი ვიქნები"- ორივეს ნიშნავს, მაგ ებრაული ზმნა ორივე დროით ითარგმნება... მერე რა? ყველა სახელი რაღაცას ნიშნავს ებრაული... ელია=ელ+იაჰ=იაჰვე ღმერთია. იეჰოსაფატი=იეჰო+საფატი=იეჰოვ მოსამართლე. იესო=იეჰოშუა=იეჰოვა მხსენლი. ბიბლიაში ბაალზე როა საუბარი- ელია ამბობს: "როდემდე უნდა კოჭლობდეთ, თუ იეჰოვაა ღმერთი- მიჰყევით მას, თუ ბაალია- მიჰყევით მას." და ასევე ერთი ადგილია რომელიც ეხლა მახსენდება : "აქ მხოლოდ ბაალის წინასწარმეტყველები უნდა ვიყვეთ, იეჰოვას მიმდევრები არ დავინახო."- არ მახსოვს ვინ ამბობს... ესეთი ადგილი 100-ობითაა... მოყვასი რა თქმა უნდა ამას არ უარვყოფთ. ჩვენ უარვყოფთ იმას თითქოს მხოლოდ ეს იყოს ღვთის სახელი და სხვა არა. სასაცილო სწორედ ესაა, რომ ღვთისმეტყველებაში ჩახედულმა ადამიანმა გაიფიქროს თითქოს ღმერთს შეიძლება ერთი საკუთარი სახელი ჰქონდეს. რავი ჯერ ვერ დაამტკიცეთ რომ იეჰოვას გარდა სხვა სახელიც აქვს და რავი -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
agmsarebeli |
Apr 9 2009, 09:08 PM
პოსტი
#178
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 |
ეს სიტყვა მის მყოფობას გამოხატავს, რომელიც ასევე მიემართება ძეს და სულიწმინდას......
ცნობისთვის, თომას სიტყვები:,,უფალი ჩემი და ღმერთი ჩემი"....... და კიდევ: ,,შენ ეცრუე სულიწმინდას....ღმერთს....." პეტრეს სიტყვები ანანიას მიმართ. |
Lashab |
Apr 9 2009, 09:10 PM
პოსტი
#179
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 |
ეს სიტყვა მის მყოფობას გამოხატავს, რომელიც ასევე მიემართება ძეს და სულიწმინდას...... ცნობისთვის, თომას სიტყვები:,,უფალი ჩემი და ღმერთი ჩემი"....... და კიდევ: ,,შენ ეცრუე სულიწმინდას....ღმერთს....." პეტრეს სიტყვები ანანიას მიმართ. ერთი რამ, ძველ აღთქმაში სამების იდეა არ დევს, ასე რომ ძველი აღთქმის სახელზეა ჯერ საუბარი- როცა ამაზე შევთანხმდებით, მერე გადმოვინაცვლოთ, ოკ? და რა იყო, წაიკითხეთ ხალხნო პოსტები... თომას ფრაზაზე მქონდა კომენტარი სამების თემაზე....... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
agmsarebeli |
Apr 9 2009, 09:18 PM
პოსტი
#180
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,206 რეგისტრ.: 14-May 07 წევრი № 1,910 |
საიდან ასკვნი, რომ არ დევს? განა მოსემ არ დაგიწერა რომ აბრაამს გამოეცხადა სამება სამი ანგელოზის სახით;იგივე მოსე იტყვის: ,, ვქმნეთ კაცი ხატებისაებრ ჩვენისა..." , რაც სიმრავლის გამომხატველია. განა დავით მეფსალუმენემ არ თქვა, რომ სიტყვითა უფლისათა ცანი დაემტკიცნეს და სულითა პირისა მისისათა ყოველი ძალი მათი. და კიდევ რამდენმა
ყველაფერი მჭიდრო კავშირშია ერთმანეთთან ასე რომ რაც იყო ღმეღთი ისაა ძველ აღთქმაში...სულ სხვა საკითხია, როდის ინება განცხადება სრულად ხალხისადმი. |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 8th May 2024 - 08:35 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი