აბორტის კანონით აკრძალვა გამოსავალია? |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
აბორტის კანონით აკრძალვა გამოსავალია? |
aralass |
Jun 13 2010, 10:14 PM
პოსტი
#101
|
დაურეგისტრირებელი |
izi-bartki
გეთანხმები იზი რომ უნდა შეიგნონ რომ არ გაიკეთონ აბორტი.. მაგრამ ჩვენი ისე შორს ვართ მაგ შეგნებისგან, ამიტომ დასაწყისისთვის დაორსულებისაგან დაცვის საშუალებები რომ ეხმარათ კარგი იქნებოდა ესე ნაბიჯ ნაბიჯ და ბოლოს აბორტის არ გაკეთებასაც შეიგნებენ.. |
izi-bartki |
Jun 13 2010, 10:32 PM
პოსტი
#102
|
შეიყვარეთ სიყვარული ჯგუფი: Members პოსტები: 3,169 რეგისტრ.: 15-June 07 მდებარ.: გაღმა ნაპირი..:) წევრი № 2,203 |
aralass
ციტატა izi-bartki გეთანხმები იზი რომ უნდა შეიგნონ რომ არ გაიკეთონ აბორტი.. მაგრამ ჩვენი ისე შორს ვართ მაგ შეგნებისგან, ამიტომ დასაწყისისთვის დაორსულებისაგან დაცვის საშუალებები რომ ეხმარათ კარგი იქნებოდა ესე ნაბიჯ ნაბიჯ და ბოლოს აბორტის არ გაკეთებასაც შეიგნებენ.. ეეჰ რა ვიცი,რა ვიცი...ჩემთვის ეს ძალაინ მტკივნეული საკითხია,ჯერ დაგეგმილი ბავშვი მითხარი და მოკვლა ხომ საშინელებაა -------------------- "რომელმან სუას წყლისა მისგან რომელი მე მივცსე მას,არა სწყუროდეს უკუნისამდე"(იოან.4.14)
"ჭეშმარიტება არ იჩაგრება იმით, რომ ვიღაცა მას არ იზიარებს". შილერი. |
aralass |
Jun 13 2010, 10:45 PM
პოსტი
#103
|
დაურეგისტრირებელი |
izi-bartki
ხო არ ვიცი ბარბაროსაობაა |
izi-bartki |
Jun 13 2010, 11:02 PM
პოსტი
#104
|
შეიყვარეთ სიყვარული ჯგუფი: Members პოსტები: 3,169 რეგისტრ.: 15-June 07 მდებარ.: გაღმა ნაპირი..:) წევრი № 2,203 |
aralass
ციტატა izi-bartki ხო არ ვიცი ბარბაროსაობაა ეეჰჰ...იმედია მომავალი თაობა მივა მაგ დასკვნამდე,მაგრამ ჩვენ უნდა მივიყვანოთ,ბავშვი ოჯახიდან იღებს მაგალითს,და ბევრი შემმთხვევაც ვიცი,რომ მეუღლეები,აიძულებენ ერთმანეთს აბორტის გაკეთებაზე თანხმობა მიიღონ მასეთ მეუღლეს სულ არ გავთხოვდები ეგ ჯობია მემგონი -------------------- "რომელმან სუას წყლისა მისგან რომელი მე მივცსე მას,არა სწყუროდეს უკუნისამდე"(იოან.4.14)
"ჭეშმარიტება არ იჩაგრება იმით, რომ ვიღაცა მას არ იზიარებს". შილერი. |
lutecia |
Jun 14 2010, 03:38 PM
პოსტი
#105
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 29 რეგისტრ.: 19-May 10 წევრი № 8,861 |
ციტატა მონარქიის დროს მეფე რასაც იტყვის კანონიც ეგ იქნება....არ დაჭირდება ამდენი ფორიაქი აი საღად მოაზროვნე ადამიანი რა შუაშია აქ ტირანია,მე ეგ წყობა არ მიგულისხმია და ღმერთმა არ ქნას ოდესმე ქართველმა ასეთი წყობა ისურვოს |
lutecia |
Jun 14 2010, 03:50 PM
პოსტი
#106
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 29 რეგისტრ.: 19-May 10 წევრი № 8,861 |
ციტატა ამ ფსევდო დემოკრატიულმა პრინციპებმა დაგვღუპა...უფრო სწორად სინდისის თავისუფლების ქადაგებამ როგორც დღეს დემოკრატია გვესმის ესეც მართთალია ზოგს თავისუფლება აღვირახსნილებაში და თავაშვებულობ აში აერია..(((((((( თუმცა პიროვნების თავისუფალი განვითარება აუცილებელია..აბა ის იყო სწორი ადამიანებს მონებად რომ ყიდნენ? ახლა გვაქვს თავისუფლება სამაგიეროდ გვაქვს ბევრი მანკიერი თვისება...სამყარო განვითარდა, ადამიანს ახლა ბევრი რამის გაკეთება შეუძლია რაზეც მანამდე ვერც იოცნებებდა... მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ახლა ყველაფერი კონკრეტული ადამიანის ხელშია, თითოეული ჩვენთაგანი თავად წყვეტს თავის ბედს... 21-ე საუკუნის სახელმწიფო მაქსიმალურად იცავს ადამიანის თავისუფალი გამოხატვის უფლებას და ვერავის აიძულებს არ შეწყვიტოს არასასურველი ორსულობა,ჩვენ რაც არ უნდა ვილაპარაკოთ ნაყოფის სიცოცხლის უფლებაზე მათვარი მაინც დედაა..რაც შეეხება ნაყოფის სიცოცხლის უფლებას ესეც აღიარებული და დაცულია ოღონდ 3 თვის ორსულობის შემდეგ |
cetunia |
Jul 29 2010, 12:09 PM
პოსტი
#107
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 3 რეგისტრ.: 23-July 10 წევრი № 9,185 |
12 კვირის შემდეგ აბორტი არ კეთდება თუ დედის დაჟინებული სურვილი არ იქნა.თუმცა ამავე დროს აბორტის მიმართ მოსახლეობის ჯანსაღი აზრის ჩამოყალიბებაში ერთ-ერთი გადამწყვეტი როლი შეიძლება შეასრულოს აბორტის კრიმინალიზაციამ, ანუ სისხლის სამართლის დანაშაულად გამოცხადებამ, რადგან სასჯელის მიზნებს შორის არსებობს ე.წ. " ზოგადი პრევენცია", ანუ ის, რომ სასჯელი სამაგალითოა სხვათათვის, რომ მათ სასჯელის შიშით თავი შეიკავონ დანაშაულებრივი ქმედების განხორციელებისაგან. ამავე დროს სახელმწიფო, სამართლის თეორიის თანახმად, სასჯელთან ერთად მიმართავს დარწმუნების მეთოდსაც, რაც გულისხმობს იმას, რომ მოქალაქეთა აზრის ჩამოყალიბება ხდება დანაშაულის საწინააღმდეგო მოწოდებებით, ანტიკრიმინალური იდეოლოგიის გატარებით.
აბორტის პრობლემის განხილვისას მეტად საინტერესოა და ამავე დროს აუცილებელიცაა შევეხოთ მის იურიდიულ მხარეს. უპირველეს ყოვლისა შევეხოთ ჩანასახის უფლებებთან დაკავშირებით არსებულ სამართლებრივ კანონწესს. კერძოდ იგი მდგომაერობს იმაში, რომ მთელი რიგი კანონები და საერთაშორისო შეთანხმებები იცავენ ჩანასახის, როგორც სამართლის სუბიექტის უფლებებს და უფლებათა შორის უპირველესს- სიცოცხლის უფლებას, ხოლო მეორეს მხრივ სისხლის სიმართლის კოდექსი სრულიად უშვებს ჩანასახის ხელოვნურ მოცილებას, ესე იგი ნაყოფის მკვლელობას ანუ აბორტს. დასჯადია მხოლოდ ე.წ. "უკანონო აბორტი" (სსკ.მუხ.133), რაც გულისხმობს აბორტის გაკეთებას არალიცენზირებული და არაუფლებამოსილი პირის მიერ. ამ შემთხვევაშიც კი, თავისთავად ცხადია, რომ სამართლებრივი დაცვის ობიექტი არაა ბავშვის ( ან ნაყოფის) სიცოცხლე. სისხლის სამართლის კოდექსით ისჯება აღნიშნული ქმედება, როგორც დანაშაული ქალის ჯანმრთელობის წინააღმდეგ და შესაბამისად 133- ე მუხლი შედის სისხლის სამართლის კოდექსის იმ თავში, სადაც მოცემულია დანაშაულები, რომლებიც საფრთხეს უქმნიან ადამიანის სიცოცხლეს და ჯანმრთელობას. ჩემი აზრით სრულ გაუგებრობას ქმნის სამოქალაქო კოდექსის 1307-ე მუხლის "ბ" პუნქტი, რომელიც შესაძლებლად აცხადებს რომ პირის მემკვიდრედ გამოცხადდეს ჩასახული, მაგრამ ჯერაც დაუბადებელი ბავშვი: მემკვიდრეები შეიძლება იყვნენ ანდერძით მემკვიდრეობისას: "პირები, რომლებიც ცოცხლები იყვნენ მამკვიდრებლის სკვდილის მომენტისათვის, აგრეთვე ისინი, რომლებიც ჩაისახნენ მის სიცოცხლეში და დაიბადნენ მისი გარდაცვალების შემდეგ, მიუხედავად იმისა, მისი შვილები არიან ისინი თუ არა, ასევე იურიდიული პირები."ეს იმას ნიშნავს, რომ ჩასახულ ბავშვს, მართალია არასრულად ( ვინაიდან კანონით მემკვიდრეობა მასზე არ ვრცელდება), მაგრამ მაინც აქვს უფლება მემკვიდრეობაზე, იგი გვევლინება სამართლის სუბიექტად. აქედან გამომდინარე სრულიად გაუგაბარია, თუ რატომ, რა საფუძვლით არ ისჯება მისი მკვლელობა. ყურადღება უნდა მიექცეს გარემოებას, რომ სამოქალაქო სამართლის კოდექსი არ აკონკრეტებს, თუ რა ხნის უნდა იყოს ჩასახული ბავშვი, ეს უფლება რომ მოიპოვოს. ამიტომ ნაყოფი უფლებებს შეიძენს იმ მომენტიდან, როდესაც სამედიცინო გამოკვლევით სავსებით და უტყუარად დადასტურდება ქალის ორსულობა. მოქმედი სისხლის სამართლის კოდექსის 108- ე მუხლით მკვლელობა გამოცხადებულია დანაშაულად. საკუთრივ ნორმის დისპოზიციაში არაა განმარტებული , თუ რა არის მკვლელობა,ან როდის იწყება, ან მთავრდება ადამიანის სიცოცხლე. თუმცა, როგორც კომენტატორები და სისხლის სამართლის სპეციალისტები მიუთითებენ, ადამიანის სიცოცხლე იწყება იმ მომენტიდან, როცა ბავშვი გამოყოფას იწყებს დედის სხეულიდან, ანუ მშობიარობის დაწყების მომენტი (იხ.ვ.მაყაშვილი, მ. მაჭავარიანი, თ. წერეთელი, თ. შავგულიძე "დანაშაული პიროვნების წინააღმდეგ" ( სამეცნიერო-პრაქტიკული კომენტარი), თბ.1980), ამგვარად ჩანასახის მოსპობა არანაირად არ არის დანაშაული (იხ. ზ. წულაია, " სისხლის სამართალი (კერძო ნაწილი), ტ.I,თბ.2000). იმისდა მიუხედავად, რომ აღნიშნული პიროვნებები საკმაოდ ავტორიტეტული არიან სისხლის სამართლის მეცნიერაბაში, სრულიად გაუგებარია, თუ რის საფუძველზე დაასკვნეს მათ რომ ადამიანის სიცოცხლე იწყება დაბადების მომენტიდან? ყველაფერი ეს შედეგია იმ ათისტური იდეოლოგიისა და პროპაგანდისა, რაც მიდიოდა საბჭოთა კავშირსა და სხვა ქვეყნებში, რომელიც მიზნად ისახავდა " პიროვნების თავისუფლების დროშით" ადამიანები ცოდვებისა და უზნეობის მორევში ჩაეთრია, სადაც სულერთი იქნებოდა ღვთის სიტყვა და მცნებები. ბუნებრივია, რომ რევულუციათა გარიჟრაჟზე ასეთ პროპაგანდას მართლაც უღვთო ადამიანები ეწეოდნენ, ხოლო დროთა განმავლობაში, რაც ძალიან სამწუხაროა, ასეთ იდეებამდე პიროვნულად კეთილი ადამიანებიც კი მივიდნენ, რომლებიც უკვე ვეღარ აცნობიერებდნენ მათ მცდარ ნაბიჯს, რადგანაც მოკლებულნი იყვნენ დედა ეკლესიის მადლს და ღვთის მაცხოვნებელ სიტყვას. |
terra |
Jul 29 2010, 12:10 PM
პოსტი
#108
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 4,231 რეგისტრ.: 2-April 08 წევრი № 4,398 |
cetunia
ციტატა 12 თვის ?? -------------------- უფალო, იესუ ქრისტე, შემიწყალე მე..
|
marine |
Apr 8 2013, 02:20 PM
პოსტი
#109
|
მ_ა_კ_ა ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 57,568 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 |
პოლონეთში კანონით აკრძალულია აბორტის გაკეთება, მაგრამ შობადობა მაინც ძალიან დაბალია...
გამოსავალს მხოლოდ ეკლესიურ ცხოვრებაში და რწმენაში ვხედავ... -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
G_saxva |
Apr 8 2013, 03:16 PM
პოსტი
#110
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
პოლონეთში კანონით აკრძალულია აბორტის გაკეთება, მაგრამ შობადობა მაინც ძალიან დაბალია... გამოსავალს მხოლოდ ეკლესიურ ცხოვრებაში და რწმენაში ვხედავ... აკრძალვით აუცილებლად უნდა აიკრძალოს. ელემენტარული მიზეზის გამო კაცის კვლა კანონით თუ არ აიკრძალა ისეთი სახელმწიფო არსებობის ღისიც არ არის. მარი ყველა დამინაი ვერ იცხოვრებს ეკლესიურად და ამიტომ სხვა მეთოდებით უნდა მოხდეს ამ პრობლემის მოგვარება. რაც მთავარია ყველა ექიმი ვინც ამას გააკთებს უნდა დაიჭირო და სამუდამო პატიმრობა მიუსაჯობ. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
marine |
Apr 8 2013, 04:12 PM
პოსტი
#111
|
მ_ა_კ_ა ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 57,568 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 |
აკრძალვით აუცილებლად უნდა აიკრძალოს. ელემენტარული მიზეზის გამო კაცის კვლა კანონით თუ არ აიკრძალა ისეთი სახელმწიფო არსებობის ღისიც არ არის. მარი ყველა დამინაი ვერ იცხოვრებს ეკლესიურად და ამიტომ სხვა მეთოდებით უნდა მოხდეს ამ პრობლემის მოგვარება. რაც მთავარია ყველა ექიმი ვინც ამას გააკთებს უნდა დაიჭირო და სამუდამო პატიმრობა მიუსაჯობ. წესით უნდა აიკრძალოს, მაგრამ ამას საშინელი შედეგი მოყვება, ქალები ათასი საშუალებით, სიცოცხლის ფასად, გაიკეთებენ აბორტს. ადამიანების ცნობიერებაში უნდა მოხდეს გარდატეხა, რაც მხოლოდ ეკლესიას შეუძლია. -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
G_saxva |
Apr 8 2013, 04:58 PM
პოსტი
#112
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
წესით უნდა აიკრძალოს, მაგრამ ამას საშინელი შედეგი მოყვება, ქალები ათასი საშუალებით, სიცოცხლის ფასად, გაიკეთებენ აბორტს. ადამიანების ცნობიერებაში უნდა მოხდეს გარდატეხა, რაც მხოლოდ ეკლესიას შეუძლია. რაც არ უნდა ეკლესიამ იქდაგოს 50% მაინც იგივეს გააგრძელებს. კანონით უნდა აიკრძალოს და როცა ექიმები ვეღა გააკეთებენ აბორტს უფრო მეტად შემცირდება მუცლად მოწყვეტა ბავშვების. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
ქევანა |
Apr 8 2013, 08:22 PM
პოსტი
#113
|
მთვლემარე დრაკონი ჯგუფი: Members პოსტები: 7,454 რეგისტრ.: 11-February 07 მდებარ.: Shire, Hobbitland, Middle-earth წევრი № 1,055 |
G_saxva
ციტატა როცა ექიმები ვეღა გააკეთებენ აბორტს უფრო მეტად შემცირდება არ შემცირდება გადავა იატაკქვეშეთში, ანუ გამრავლდება უკანონო აბორტები... გამოსავალი არის, როგორც მარინე იტყვის, ამაში: ციტატა ადამიანების ცნობიერებაში უნდა მოხდეს გარდატეხა, რაც მხოლოდ ეკლესიას შეუძლია. -------------------- “I'd built that bridge for you. But I didn’t know that I would be building it for you and him.” ("Dაისყ")
"He was born with a gift of laughter and a sense that the world was mad. And that was all his patrimony." - Scaramouche, Rafael Sabatini *** ფორუმზე გლანძღავ და მიწასთან გასწორებ, ძვირფასო, მაგრამ გახსოვდეს, ფორუმს გარეთ მე შენ მიყვარხარ : ) *** Спасение утопающего – дело рук самого утопающего... *** ამინდის შემქმნელი |
აკაკი |
Apr 8 2013, 08:30 PM
პოსტი
#114
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 |
მკვლელობა, ქურდობა, ნარკომანობა და კიდევ უამრავი უბედურება აკრძალულია როგორც სახელმწიფო, ისე სასულიერო კანონმდებლობით (ამ მეორეზე ცოტა სხვანაირადაა, განსაკუთრებულადაა აქ უფრო რჩევა, კანონიც არის კი) მაგრაიმ მაინც იგივეს ვაკეთებთ.
ისევ ცნობიერება, სულის და გონების გახსნა-განათება. ღმერთს უნდა ვთხოვოთ, ჩვენიც უნდა გავაკეთოთ. ჰო, მონანიე აბორტგაკეთებულმა დედებმა უნდა იშრომონ ("მოიქეც ბოროტისაგან და ჰქმენ კეთილი"), მათ რჩევას დიდი, უდიდესი ფასი აქვს და ისინი დიდ წვლილს შეიტანენ. ასე თვითონაც დამშვიდდებიან, გულს გაიხარებენ... აი აქაა გაგრძელებაც: "მოიძიე მშვიდობა და მისდევდი მას". დედებო, თქვენ ღმერთს კიდევ უფრო შეუყვარდით, ახლა მას უნდა, რომ სხვებს გააგებინოთ, სხვები აარიდოთ ბოროტებას. რაშიც თავად იგი შეგეწევათ. ამინ. |
G_saxva |
Apr 8 2013, 09:01 PM
პოსტი
#115
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
G_saxva არ შემცირდება გადავა იატაკქვეშეთში, ანუ გამრავლდება უკანონო აბორტები... გამოსავალი არის, როგორც მარინე იტყვის, ამაში: იმდენი რაოდენბის არ იქნება რამდენისაც ახლა. იატაკქვეშ გადავა მაგრამ ძალიან მცირე რაოდენობის იქნებას აბოლოოდ. რაც შეეხება ცნობიერებას მაგას თუ ველოდეთ აწი გადავშენდებით -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
A.V.M |
Apr 8 2013, 09:04 PM
პოსტი
#116
|
მადლობა ამ ფორუმს! ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 |
ძალიან კი გამიხარდება რომ აკრძალონ , მაგრამ მეშინია იმის რომ ეს უფრო სერიოზულ სააფრთხეს გამოიწვევს.
სჯულისკანონშიც კი ვხვდები , რომ ქალები სიმძიმეებს იჭერდნენ ხელში და კიბეებიდან ხტებოდნენ რომ ნაყოფი მოეცილებინათ. ამაზე ,,ეფექტურ'' გზას ვერ მოიგონებე ქართველი ქალებ დავიჯერო? თნ გაიხსნება მერე ,,კუსტარული საბორტეები'' და უფრო მეტი საშინელება მოხდება . ახლა მეორე კუთხიდან შევხედოთ . აბორტის აკძალვის შემთხვევაში ალბად აუცილებელი გახდება კონტრაცეპტივების ფართო პროპაგანდა . რა მნიშვნელობა აქვს დედისთვის ის თავის 1 თვის ჩვილს მოკლავს მუცელში, თუ 3 თვისას? ჩასახვსთანავე ეძლევა ემბრიონს სული და აქედან ნებისმიერ ,,ვადაში'' მისი მოკვლა ,,ჩვილის მოწყვეტაა.'' ანუ ე.წ. ,,გარეგანი კონტრაცეპტივების'' პოპულარიზაცია დაგვრჩება მერე ,,იმედად'' და... მოკლედ აღარ მინდა მსჯელობა . საშინელებაა . -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
qetevano |
Apr 8 2013, 09:18 PM
პოსტი
#117
|
ბრრრრრ ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 3,683 რეგისტრ.: 27-September 12 მდებარ.: ევრივეა წევრი № 12,646 |
გუშინ იყო აქცია აბორტის აკრძალვაზე
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=359...&type=1&theater -------------------- ბეტმენი ხელს არ აწერს!
|
ქევანა |
Apr 8 2013, 09:22 PM
პოსტი
#118
|
მთვლემარე დრაკონი ჯგუფი: Members პოსტები: 7,454 რეგისტრ.: 11-February 07 მდებარ.: Shire, Hobbitland, Middle-earth წევრი № 1,055 |
A.V.M
ციტატა თნ გაიხსნება მერე ,,კუსტარული საბოტეები'' და უფრო მეტი საშინელება მოხდება . უჰ, ეგ საშინელებაა ((( G_saxva ციტატა რაც შეეხება ცნობიერებას მაგას თუ ველოდეთ აწი გადავშენდებით მესმის შენი. ზოგჯერ მეც ამომხდება ხოლმე, რომ ასეთი სულიერი "მოღვაწეობით" ივერია გაბრწყინდება კიარა, "დენი" გვაქვს გამორთული "დავალიანების" გამო, მაგრამ მაინც, მინდა მჯეროდეს უკეთესის -------------------- “I'd built that bridge for you. But I didn’t know that I would be building it for you and him.” ("Dაისყ")
"He was born with a gift of laughter and a sense that the world was mad. And that was all his patrimony." - Scaramouche, Rafael Sabatini *** ფორუმზე გლანძღავ და მიწასთან გასწორებ, ძვირფასო, მაგრამ გახსოვდეს, ფორუმს გარეთ მე შენ მიყვარხარ : ) *** Спасение утопающего – дело рук самого утопающего... *** ამინდის შემქმნელი |
G_saxva |
Apr 8 2013, 10:39 PM
პოსტი
#119
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
G_saxva მესმის შენი. ზოგჯერ მეც ამომხდება ხოლმე, რომ ასეთი სულიერი "მოღვაწეობით" ივერია გაბრწყინდება კიარა, "დენი" გვაქვს გამორთული "დავალიანების" გამო, მაგრამ მაინც, მინდა მჯეროდეს უკეთესის მეც მინდა მჯეროდეს მაგრა რეალურად თუ შევხედავთ ვაიჰ. უპირველეს ყოვლისა უნდა მოხდეს სათანადო დონეზე ხალხის ინფიმირება და უფრო მეტად ცოდნის გაღრმავება ამ მხრივ. დამამთავრებელ კლასებში ფსიქოლგები უნდა შევიდნენ მოძრვრებთან ერთად და აუხსნან თუ რას ნიშნავს აბორტი და როგორ უნდა დაიცვან თავი. როცა ეს მოხდება თავისუფად უნდა აიკრძალოს აბორტიც. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
MIRDAT |
Apr 9 2013, 01:25 AM
პოსტი
#120
|
MIRDAT ჯგუფი: Members პოსტები: 542 რეგისტრ.: 13-October 11 მდებარ.: შუახმელეთი წევრი № 11,666 |
|
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 29th March 2024 - 01:16 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი