IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

> სექსუალური განათლების შემოღება სკოლებში
guri777
პოსტი Dec 5 2006, 03:41 PM
პოსტი #1


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 67
რეგისტრ.: 14-November 06
წევრი № 475



ქრისტეს მიერ საყვარელნო ძმანო და დანო!
გთხოვთ ყურადღებით გაეცნოთ ამ ტექსტს და შეძლებისდა გვარად გაავრცელოთ აღნიშნული ტექსტი.

სექსუალური განათლების პროგრამა 1970 წელს შემოიღეს აშშ-ში,შემდგომ სხვა ქვეყნებში.ამ ქვეყნების გამოცდილებამ აჩვენა,რომ არც ერთი პრობლემა,რომლის გადასაჭრელადაც შემოიღეს ამ პროგრამით სწავლება,არ იქნა დაძლეული. პირიქით;მნიშვნელოვნად გაიზარდა ადრეული სქესობრივი ცხოვრების დაწყების ,ადრეული ორსულობების,აბორტების,ვენერი
ულ,შიდსით და სხვა დაავადებათა,სექსუალურ ნიადაგზე კრიმინალურ დანაშაულობათა რაოდენობა,მათი გავრცელების ტემპები.
პროგრამა სხვადასხვა სახელწოდებით ისწავლება,როგორიცაა:"სექსუალური განათლება'',"ოჯახის დაგეგმვის საფუძვლები","ჯანსახი ცხოვრების წესი",რეპროდუქტიური ჯანმთელობა","სქესობრივი არზრდა","ჯამთელობის გაკვეთილი",ოჯახური ცხოვრების ეთიკა და ფსიქოლოგია"და ა.შ.ყველა მათგანის არსი ერთია,ერთიამიზნებიც:უსაფრთხო
სექსისა და კონნტრაცეფციის სწავლება,მოზარდების კონტრაცეფტივების მომხმარებლებად გადაქცევა.შორს მიმავალი მიზანი კი შობადობის შემცირება და დემოგრაფიული "კორექტირება"ანუ გენოციდი.
რას ასწავლის პროგრამა ჩვენს შვილებს? პირველ რიგში-ე.წ."უსაფრთხო სექსს",რომელიც მოიცავს:ონანიზმს,ანალურ,ოლარ
ლ და ვაგინალურ სექს,ჰომოსექსუალიზმს,სოდომის
ეულს(მამათმავლობა,ლესბოსელობ
ა,ზოოფილია)და სხვა ფორმებს.იგი ხელს უწყობს სქესობრივი ცხვორების ადრეულ დაწყებასა და უწესრიგო სქესობრივ კავშირს,გადაგვარებული "სექსუალური ფორმის "ათვისებას. ასე მაგალითად აშშ-ში სექსუალურ განათლებას მოყვა სექსუალური უმცირესობების კლუბების შექმნასკოლებში.პროგრამაში ჰომოსექსუალიზმი,ბისექსუალიზ
ი,ტრანსსექსუალიზმი,პედოფილი
და სხვა გადახრები განმარტებულია როგორც ნორმალური სქესობრივი ცხოვრების ვარიანტები,მაშინ როდესაც მეცნიერება სქესობრივი გაუკუღმართებებისა და დარღვევების ამ ფორმებს ფსიქიურ აშლილობად მიიჩნევს და ისინი შეტანილია მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის მე-9 დაზუსტების დაავადებათა საერთაშორისო კლასიფიკაციაში.
პროგრამა ხელს უწყობს დისჰარმონიული სექსუალობის ფორმირებას,რაც არღვევს მოზარდის ნორმალურ განვითარებას და იწვევს მის ფსიქიკაში პათოლოგიურ ცვლილებებს,რიგ შემთხვევაში კი -სადისტური მიდრეკილებების სტიმულირებას. მომავალში ასეთ ადამიანს არ შეუზლია ჰარმონიული ოჯახის შექმნა,ის მუდმივად იცვლის სექსუალურ პარტნიორს,ცინიკურად ეპყრობა სქესობრივ ხპვრებას ხოლო იმ მოზარდებში,რომლებიც უბიწოების დაცვას ცდილობენ,პროგრამა ხელს უწყობს არასრულფასოვნების კომპლექსის ჩამოყალიბებას.სექსუალური ნორმალურობის საკითხში ასეთ გადახრას მივყავართ ერის სოციალური ერთობის დაცვის მექანიზმების რღევამდე,თაობებს შორის ურთიერთგაგების გაუარესებამდე,ოჯახში კონფლიქტური ურთიერთობების ზრდამდე.გაძლიერებული ჰიპერსექსუალობისა და მოზარდთა ასაკისათვის დამახასიათებელი არა საკმარისად ფორმირებული კრიტიკულობის ფონზე სექსუალური აღრევისა და ყოვლის დაშვებულობის დამკვიდრება ზრდის მოზარდების ასოციალური და ანტი სოციალური ქცევის რისკს.
პროგრამის წარმატებით განხორციელებისათვის მოზარდებისაგან მოითხოვება სინდისისაგან განუყოფელი სირცხვილის ბუნებრივი გრზნობის დაძლევა,ეს კი დამღუპველია მოზარდათა როგორც ზნეობრივი,ისე ფსიქიური სიჯანსაღისათვის.პროგრამა სულის უბიწოებას,ქალწულობას ცრურწმენად,ქრისტიანთა თვალსაზრისით რაგაც მისტიურ ფასეულობად მიიჩნევს.ქრისტიანობა ხომ დედობისა და ქალწულობის სიმბოლოები ღვთისმშობელ-ქალწულის კულტში შეაერთა.პროგრამის ავტორების აზრით კი ეს კულტი-ვხედავდეტ ქალებში ჩვენს დედებსა და დებს,-გამოიყურება როგორც სისხლის აღრევა,და ამან თურმე,ზოგიერთ მამაკაცში ფსიქოლოგიური იმპოტენცია დაბადა.სწავლებისას პროგრამ იყენებს დაუშვებელ,დადებითი ზნეობრივი ცნებების რაღაც სამარცხვინოსთან ან საძულველთან ასოციაციური დაკავშირების ხერხებს,მაგალითად,ქალწულობა სამარცხვინო და რელიგიული ცრურწმწნაა,ბავშვის დაბადება -თანდაყოლილი სიმახინჯე,ოჯახი-სიმძიმე და ა.შ. იგი ახდენს კულტურის,სიყვარულის დაყვანას სქესთა შორის ურთიერთობის ზოოლოგიურ დონემდე,უარყობს სიყვარულის ზნეობრივ კატეგორიებს.ის ასწავლის მოზარდებს,რომ სიყვარულში ერთგულება მონოთმფლობელური წყობისთვის დამახასიათებელი ჩამორჩენილობაა,ქალწულობის შენახვა გათხოვებამდე -ოჯახის სირცხვილი.
პროგრამა მოზარდებს ესაუბრება სასქესო სისტემის ფიზიოლოგიის,ერექციისა და სქესობრივი აქტის შესახებ.სქესობრივი მომწიფების პერიოდის ფსიქოლოგიისა და ფიზიოლოგიის შესახებ სწავლებას პროგრამა ანტიმეცნიერული დასკვნით ამთავრებს,თითქოს მოზარდული მასტურბაცია (ონანიზმი)არის ნორმალური მოვლენა,რომელსაც როგორც "განტვირთვის ბუნებრივ მეთოდს",მოზარდმა იმ შემთხვევაში უნდა მიმართოს,თუ რაღაც მიზეზების გამო შეუზლებელია სქესობრივი აქტის ჩატარება(?!)-აი,ასე რყვის სექს განათლება მოზარდებს სკოლებში.
სესქსგანატლების პროგრამის მეთოდური რეკომენდაციაა-"ასწავლეთ ყველა მოსწავლეს პრეზერვატივის გამოყენება". პროგრამა მიზანმიმართულად ნერგავს ცრუ ალტერნატივას:ვენერიული დაავადებები,არასასურველი ორსულობა-ან პრეზერვატივი;და უბიზგებს ცრუ დასკვნის გამოტანისაკენ,თითქოს პრეზერვატივი არის ერთადერთი დამცავი საშვალება დაავადებებისა და მოზარდეში არასასურველი ორსულობებისაგან.პროგრამა ამბობს:"პრეზერვატივი -შიდსის პროფილაქტიკის ერთადერთი საშვალებაა...ყოველი წესიერი მოქალაქე შიდსით დაავადების რისკს ექვემდებარება".მაგრამ,ჯერ ერთი,ყველა არ ექვემდებარება და ეს რისკიც მოქალაქეთა სხვადასხვა ჯგუფისათვის სხვადასხვაა.მეორეც,პრეზერვატივი არ იცავს პიროვნებას შიდცით დაავადების რისკისაგან შიდსით დაავადებულთან სქესობრივი კონტაქტის დროს.აი,ერთ ერთი დიდი სიცრუე პროგრამისა და მისი აპოლოგეტებისა.პროგრამა არ ამახვილებს ყურადღებას იმაზე,რომ ადრეული სქესობრივი ცხოვრებისაგან თავშეკავება,შემთვეითი სქესობრივი კონტაქტებისა და უწესრიგო სქესობრივი ცხოვრების გამორიცხვა-სწორედ ეს არის სინამდვილეში ადრეული ორსულობების,ვენერიული დაავადებისა და შიდსის პროფილაქტიკა.
პროგრამის რეკომენდაციაა:"შეეცადეთ მოსწავლეებს ჩააგონოთ აზრი იმის შესახებ,რომ არვის არ შეუძლია და არავის არ აქვს უფლება შენს მაგივრად მიიღოს გადაწყვეტილება.შენი სხეული მხოლოდ შენ გეკუთვნის,და შენ თვითონ წყვეტ,თქვა"ჰო"ან "არა"".ბავშვებისათვის ეს ჩაგონება მიზანმიმართულია იქითკენ,რომ ბავშვებთა სულებში უცხო,დასავლეთის უკიდურესი ინდივიდუალიზმის ავტონომიური პროტესტანტული ეთიკის ჩანერგვის გზით მოსწყვიტონ ისინი მშობლებს,ოჯახს,ეროვნულ,კულტუ
ულ,რელიგიურ ტრადიციებს.
ამგვარად,პროგრამა ხელს უწყობს მოსწავლის გონებაში "სექსის"კულტის ჩანერგვას მის მრავალფეროვან სახეობებთან ერთად,სქესობრივი გადაგვარებისა და დარღვევების ჩათვლით,ხრწინ და ანგრევს არა მხოლოდ ზნეობრივ,სულიერ,სოციალურ საფუძვლებს,არამედ მოზარდი თაობის ბუნებისთვის დამახასიათებელ ცხოვრების ბუნებრივ საფუძვლებს.ასეთი პროგრამის ფართო დანერგვას სკოლებში აუცილებლად მოჰყვება მოსცავლეთა ჯანმრთელობის არსებითი გაუარესება,როგორც ფიზიკურ ისე ზნეობრივ და სოციალურ ასპექტებში.
მშობლებო,პედაგოგებო,დანო და ძმანო ნუ ვუგალატებთ ჩვენს შვილებს,ნუ დაუშვებთ ჩვენი შვილების სულისა და ხორცისთვის,ჩვენი ქვეყნის მომავლისათვის დამღუპველ სექს განათლების პროგრამას სკოლებში.მოღალატეთა სახელებს ქვეყანა გაიგებს და ისინი უმკაცრეს პასუხს აგებენ ერისა და ღმერთის წინაშე.გავიზიაროთ აშშ-ს გამოცდილება:სექსგანათლების პროგრამის დამანგრეველი შედეგების გამო აშშ-შიდა სხვა ქვეყნებში სექსგანათლების პროგრამის ნაცვლად თანდათან შემოაქვთ პროგრამა"მხოლოდ თავშეკავება",რომლის წარმოდგენის დროს პრეზიდენტმა ბუშმა განაცხადა:"როდესაც ჩვენს ბავშვებს უწევს არჩევანის გაკეთება თვით კონტროლსა და თვითგანადგურებას შორის,მძიმე ხელისუფლება არ უნდა გადგეს განზე".ამ პროგრამის ფარგლებში ამერიკის მოზარდ თაობას ასწავლიან,რომ "სექსუალური ურთიერთობების ერთადერთი საზოგადოებრივად მიღებული კრიტერიუმი უნდა იყოს ქორწინებამდე თავშეკავება,ერთგულება და ერთქორწინება",რომ"თავშეკავება -ყველაზე საიმედო და 100%-ით ეფექტური საშუალებაა არა სასურველი ორსულობებისა და დაავადებების თავიდან ასაცილებლად".



ტექსტი მომზადებულია მართმადიდებელ მშობელთა კავშირის მიერ.
გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ.
ტელ:331 922 ან 212 363
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
34 გვერდი V « < 32 33 34  
Reply to this topicStart new topic
გამოხმაურებები(660 - 674)
აკაკი
პოსტი Apr 13 2010, 05:11 PM
პოსტი #661


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,626
რეგისტრ.: 21-May 09
წევრი № 7,018



არა მაინც უნდა იყოს რაღაც დოზით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
athos
პოსტი Apr 13 2010, 10:19 PM
პოსტი #662


Άγιον Όρος
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 1,846
რეგისტრ.: 8-January 07
წევრი № 816



კანუდოსელი
ციტატა
ასეთ ქვეყნებში შესაბამისი სკოლები ან წმინდა რელიგიურია (ბელგია) ან თუ არ არის, პრობლემები იქმნება და ამის გამო ან აუქმებენ რელიგიის სწავლებას (იტალია) ან იძენენ სტატუსს სასულიერო სკოლებისა

მაინტერესებს შენი აზრით ქრისტიანისთვის პოლიტკორექტულობის ზღვარი სად გადის?


--------------------
და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Apr 13 2010, 10:49 PM
პოსტი #663


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(athos @ Apr 13 2010, 10:19 PM) *

მაინტერესებს შენი აზრით ქრისტიანისთვის პოლიტკორექტულობის ზღვარი სად გადის?

რას გულისხმობ, იქნებ დააზუსტო?


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
athos
პოსტი Apr 13 2010, 11:02 PM
პოსტი #664


Άγιον Όρος
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 1,846
რეგისტრ.: 8-January 07
წევრი № 816



კანუდოსელი
ციტატა
რას გულისხმობ, იქნებ დააზუსტო?

როგორც მახსოვს ერთ-ერთ წინა პოსტში თქვი, რომ რელიგიის სწავლების დროს რა უნდა ქნას არამართლმადიდებელმა ბავშვმაო.
ასევე აქ მოყვანილი ევროპული ქვეყნების მაგალითი, რომლებიც ხშირ შემთხვევაში შეზღუდვებს ქრისტიანებს უწესებენ სწორედ პოლიტკორექტულობის გამო.


--------------------
და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Apr 13 2010, 11:14 PM
პოსტი #665


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(athos @ Apr 13 2010, 11:02 PM) *

კანუდოსელი

როგორც მახსოვს ერთ-ერთ წინა პოსტში თქვი, რომ რელიგიის სწავლების დროს რა უნდა ქნას არამართლმადიდებელმა ბავშვმაო.
ასევე აქ მოყვანილი ევროპული ქვეყნების მაგალითი, რომლებიც ხშირ შემთხვევაში შეზღუდვებს ქრისტიანებს უწესებენ სწორედ პოლიტკორექტულობის გამო.

სინამდვილეში ეს შეზღუდვად სწორედ იმიტომ მოიაზრება,რომ ქრისტიანობას უფრო მეტი უფლება ჰქონდა ტრადიციულად ევროპაში, დრო შეიცვალა, ქვეყნებმა აირჩიეს აღმსარებლობის თავისუფლების ე.წ. დასავლური მოდელი და ვინაიდან ბალანსს არღვევდნენ სწორედ ქრისტიანები, გამოდის, რომ ისინი იჩაგრებიან. იმისათვის, რომ არც ერთი მხარე არ იყოს დაჩაგრული საჭიროა სეკულარიზება განათლებაში.

მე პირადად ვთვლი, რომ საჭიროა მაქსიმალური ლოიალური სისტემის შექმნა, რომელიც შეზავებული იქნება სეკულარიზმთან. ასეთ გამოსავალს ვხედავ მხოლოდ ისეთი მოდელისას, როცა საერო დაწესებულებები იქნებიან ნეიტრალურნი რელიგიების მიმართ.

ვიმეორებ, კი, არის ის შენეული (კურაევისეული) ვარიანტი, მაგრამ ეს წარმოქმნის სხვა აღმსარებლობების პარალელურ რეჟიმში ქადაგებას სკოლებში. თუ ყველაფერი იდეალურადაა, ვეთანხმები, მაგრამ რამდენად შევინარჩუნებთ ასეთ შემთხვევაში სკოლებს ნეიტრალურად, ანუ ისე, რომ არ მოხდეს შეტაკება ამ ნიადაგზე? მაინც მაშინებს რომ ვუყურებ პოლარიზებას დღევანდელი რელიგიური ფონისა


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
athos
პოსტი Apr 13 2010, 11:21 PM
პოსტი #666


Άγιον Όρος
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 1,846
რეგისტრ.: 8-January 07
წევრი № 816



კანუდოსელი
ციტატა
მე პირადად ვთვლი, რომ საჭიროა მაქსიმალური ლოიალური სისტემის შექმნა, რომელიც შეზავებული იქნება სეკულარიზმთან. ასეთ გამოსავალს ვხედავ მხოლოდ ისეთი მოდელისას, როცა საერო დაწესებულებები იქნებიან ნეიტრალურნი რელიგიების მიმართ.

ასეთი მაქსიმლურად ლოიალური სისტემის შედეგი ისაა, რომ მაგალითად ბრიტანეთში რამოდენიმე ადამიანი სამსახურიდან მხოლოდ იმის გამო გაათავისუფლეს, რომ ჯვრის მოხსნაზე თქვეს უარი.

თან ვფიქრობ ლოიალური იქნება თუ არ იქნება და როგორი იქნება, ამაზე სახელმწიფომ უნდა იზრუნოს და შექმნას საკანონმდებლო ბაზა. მე როგორც ხელისუფალს ისე კი არ გეკითხები, არამედ როგორც რიგით ქრისტიანს, ანუ გარკვეული რელიგიის აღმსარებელს.
შენ შეიძლება გაქვს იმის საშუალება რომ სახლში ასწავლო შენს შვილებს ქრისტიანობის საფუძვლები. რა უნდა ქნან მართლმადიდებელმა მშობლებმა თუ ყოველდღე გვიანობამდე მუშაობენ და არ რჩებათ დრო შვილების რელიგიურ განათლებაზე ზრუნვისთვის?


--------------------
და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Apr 13 2010, 11:37 PM
პოსტი #667


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(athos @ Apr 13 2010, 11:21 PM) *

ასეთი მაქსიმლურად ლოიალური სისტემის შედეგი ისაა, რომ მაგალითად ბრიტანეთში რამოდენიმე ადამიანი სამსახურიდან მხოლოდ იმის გამო გაათავისუფლეს, რომ ჯვრის მოხსნაზე თქვეს უარი.


გეთანხმები...ამის ტენდენციაც არის ევროპაში, რომ მოხდეს აგრესიული ნეიტრალიზაცია, მაგრამ როგორც შენვე თქვი, ეს შესაბამისი სტრუქტურების საქმეა. და შენს მიერ ნახსენები ფაქტიც არ უნდა ხდებოდეს, ისევე როგორც ის ცნობილი კანონი რომელიც მიიღეს საფრანგეთში (აშკარდ ანტიმუსლიმური ისტერიის გამო) რომ აიკრძალა ჩადრები და რელიგიური სამოსი და შესაბამისად ადგილი აქვს კაზუსს, რომ იგივე კანონში ექცევა მონაზონიც...

ციტატა(athos @ Apr 13 2010, 11:21 PM) *

რა უნდა ქნან მართლმადიდებელმა მშობლებმა თუ ყოველდღე გვიანობამდე მუშაობენ და არ რჩებათ დრო შვილების რელიგიურ განათლებაზე ზრუნვისთვის?

ამ კუთხით არ მიფიქრია არ დაგიმალავ...გეთანხმები ამაში, მაგრამ დამეთანხმე, რომ არსებობს აგრეთვე ჩემს მიერ ნახსენები პრობლემაც...

პ.ს.
მაქვს ერთი ვაიანტი გამოსავლად
თუ სახემწიფოს აღებული აქვს გარკვეულ წილად განატლებაში თანამშრომლობაზე მზადყოფნა, მაშინ მიზნობრივად დავაფინანსებდი ეკლესიებს რათა მოხდეს საკვირაო სკოლების დაფინანსება. ეს ერთის მხრივ ეკლესიას გახდის პასუხისმგებლიანს და არა როგორც დღესაა, როცა იღებენ მილიონებს საჩუქრად და უპასუხოდ და მეორეს მხრივ ხელს შეუწყობს ზოგადად სემინარია აკადემიის რესტრუქტურიზაციასაც და საკვირაო სკოლების რაოდენობისა და ხარისხის გაზრდას. თან სკოლებს ააცილებს თავიდან იმ უხერხულობას რაც ზემოთ ვახსენე

თუ ამას ისიც დაემატება, რომ მოხდეს საგადასახადო სისტემაში ევროპაში უკვე დანერგილი პრაქტიკის აქ გატარება, რომ შენს მიერ ბიუჯეტში გადარიცხული თანხის რაღაც ნაწილი მოხმარდეს შენი არჩეული მიმართულებით (ანუ შენ გაქვს უფლება იმ თანხის ვთქვათ 1% განკარგო კონკრეტულად, მაგალითად ამბობ, რომ გინდა რომ გადაერიცხოს ეკლესიას),მაშინ ეს კიდევ უფო გააძლიერებს ეკლესიას და დღევანდელი პრობლემები მინიმალური იქება


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კობა
პოსტი Apr 14 2010, 01:00 AM
პოსტი #668


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 63
რეგისტრ.: 10-July 09
წევრი № 7,246



ჩვენს წინაპრებს მასეთ რამეებს სკოლაში რო არ ასწავლიდნენ ნეტა როგორ ახერხებდნენ ძაან მაინტერესებს რა, თან ამდენ შვილებს აჩენდნენ და ნეტა როგოორ??? rolleyes.gif rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.v.B
პოსტი Apr 14 2010, 01:02 AM
პოსტი #669


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 427
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,338



ციტატა(კობა @ Apr 14 2010, 01:00 AM) *

ჩვენს წინაპრებს მასეთ რამეებს სკოლაში რო არ ასწავლიდნენ ნეტა როგორ ახერხებდნენ ძაან მაინტერესებს რა, თან ამდენ შვილებს აჩენდნენ და ნეტა როგოორ??? rolleyes.gif rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif

მეც ეგ არ მაინტერესეეებს ? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif ამბობებ თუ გამოცდა არ ქონდა სექსოლოგიაში ჩაბარებული ცოლის მოყვანა არაოოოო (ეხ ხუმრობით smile.gif ) (სიმართლე არავის ეგონოს biggrin.gif biggrin.gif )
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gurulo
პოსტი Apr 14 2010, 02:19 PM
პოსტი #670


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 815
რეგისტრ.: 1-November 07
მდებარ.: tbilisi,vaja
წევრი № 3,082



სომეხი ბავშვი, რომლის ოჯახსაც არა აქვს მსგავსი ისტორიის განცდა როგორც ჩვენ, ქართულ სკოლაში სწავლობს ცალკე საგნად საქართველოს ისტორიას, იმიტომ რომ ეს არის ამბავი იმ ხალხის წინაპრების რომლებიც მის გარშემოა და რომლებიც უმრავლესობას შეადგენენ. ის ეცნობა თუ როგორი წინაპრები ჰყავდა ქართველებს. მსგავსად შეუძლია ისწავლოს არამართლმადიდებელს მის გარშემო მყოფების ( რომელიც უმრავლესობას შევადგენთ ) რელიგია, გაიცნოს როგორ აზროვნებენ ისინი.

ამაში მე პრობლემას ვერვხედავ.

მაგრამ სერიოზული პრობლემა არის მასწავლებელი, რომლის გამოსწორებაც შესაძლებელია, ამისთვის დიდი მონდომებაა საჭირო, მაგრამ მაგის სურვილს ვერ ვატყობ ჩვენ მთავრობას.

პ.ს. ოჯახში ბევრი რამე შეიძლება ითქვას მაგრამ ბოლო სიტყვა კაცისაა. როცა მთავრობა ხარ, მეტი მოგეთხოვება ვიდრე ჩვეულებრივ მოქალაქეს


--------------------
წინაპართაგან წავიდა ყველა, სხვა ხალხის ისმის აქ ჟრიამული
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
k@the
პოსტი Apr 14 2010, 05:36 PM
პოსტი #671


იყო და არა იყო რა...
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,796
რეგისტრ.: 21-May 07
მდებარ.: მყარად მიწაზე
წევრი № 1,967



კანუდოსელი

საკვირაო სკოლა სად? თუ ეკლესიიდან იქნებიან მოწვეული მოძღვრები/სასულიერო პირები, წინასწარ ამ მიმართულებით თუ გარკვეული კვალიფიკაცია ექნებათ ეკლესიიდან უკეთესი, გაკვეთილების ბოლოს არჩევით საგნად ექნებოდათ მოსწავლეებს მართლმადიდებლური რელიგია, მივიდოდა სკოლაში ეს პირი იმ დროისათვის და ჩაუტარებდა გაკვეთილს. თანაც სემესტრის წინ, ბავშვი (მშობელი საქმის კურსში უნდა იყოს) რომ ჩაეწერება ამ საგანზე, ჩვეულებრივად უნდა გაკონტროლდეს მისი დასწრება. სასკოლო პერიოდში მოსწავლეზე პასუხს აგებს დირექტორი, პედკოლექტივი და ის სასულიერო პირიც მასთან ერთად, მე როგორც მშობელს, მენდომება რომ ეს გაკონტროლდეს და არა სადღაც ცალკე მოუწიოს ბავშვს სიარული გაკვეთილის მოსასმენად.


--------------------
--
There are only 10 types of people in the world -- those who understand binary, and those who don't.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Apr 14 2010, 06:13 PM
პოსტი #672


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



k@the
პირველ რიგში უნდა დაზუსტდეს სკოლის სტატუსი ასეთ შემთხვევაში და მეორე და უფრო მნიშვნელოვანი - საჭიროა თავიდან ავიცილოთ რელიგიური დაპირისპირება სკოლაში, რადგან ასეთ დროს აზერიც მოითხოვს თავისას და მაშინ სკოლა აღმოჩნდება იმ ტერიტორიად, სადაც ერთმანეთში გაარკვევენი სხვადასხვა რელიგიები თავის პრობლემებს


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
k@the
პოსტი Apr 14 2010, 06:35 PM
პოსტი #673


იყო და არა იყო რა...
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,796
რეგისტრ.: 21-May 07
მდებარ.: მყარად მიწაზე
წევრი № 1,967



კანუდოსელი

ასე, მოითხოვსო, მაშინ გერმანიაშიც უნდა მოითხოვონ მუსულმანებმა, მარა სადაა smile.gif))
არის უმრავლესობა და უმრავლესობის უფლებები უნდა იქნეს გარკვეულწილად სახელმწიფოს მიერ გატარებული, ცხადია არა უმცირესობის უფლებების შელახვის სანაცვლოდ, მაგრამ სახელმწიფომ რომ ისიც დააფინანსოს, მაგას ვერ მოითხოვენ, თვითონ თუ უნდათ გახსნან საკვირაო სკოლები და იქ ატარონ თავიანთი ბავშვები, არავინ დაუშლის, არც ამ გაკვეთილზე დასწრებას დაავალდებულებს.
ანუ, გადასახადების გადამხდელები, მართლმადიდებლები იმდენად ბევრნი ვართ, რომ ამისათვის სახსრების გამოყოფა, ანუ ის 1 პროცენტი რასაც შენ ამბობ, წესით საკმარისი უნდა იყოს ამ მიზნისათვის.


--------------------
--
There are only 10 types of people in the world -- those who understand binary, and those who don't.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Apr 14 2010, 09:34 PM
პოსტი #674


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(k@the @ Apr 14 2010, 06:35 PM) *

ასე, მოითხოვსო, მაშინ გერმანიაშიც უნდა მოითხოვონ მუსულმანებმა, მარა სადაა smile.gif))
არის უმრავლესობა და უმრავლესობის უფლებები უნდა იქნეს გარკვეულწილად სახელმწიფოს მიერ გატარებული,

ნუ მგონი მთლად მართალი არ უნდა იყო. რადგან გერმანიაში 1995 წელს მიიღეს კანონი იმის თაობაზე, რომ არაქრისტიანების უფლებების დარღვევის არდასაშვებად სკოლებში ჯვრების გამოსახულებების ქონა გააუქმეს. თუმცა რეალობაში საქმე მაინც სხვაგვარადაა, კლასებში შეიძლება ჯვრების გამოსახულებების არსებობა, თუ არცერთი მოსწავლე არაა წინააღმდეგი.

საერთოდ ეს ძალიან დელიკატური საკითხია, ანუ, ერთის მხრივ რომ არა საზოგადოების ფაქიზი დამოკიდებულება რელიგიისადმი და ხშირად ფანატიზმით გაჟღენთილი, მხოლოდ მოხარული ვიქნებოდი მეც, რომ სხვადასხვა რელიგიის ხალხი მისულიყო სოლაში, მაგრამ პრაქტიკა აჩვენებს, რომ საქმე სხვაგვარადაა...

მეორეს მხრივ, რაც თქვა ათოსმა, სერიოზული ინდივიდუალური ტიპის პრობლემაა, რომელსაც ასევე მიხედვა უნდა. ამიტომაცაა რომ ჩემი ალტერნატიული ვარიანტი გავაჟღერე, თუმცა ვინ მიჯერებს biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აბე
პოსტი Apr 14 2010, 11:02 PM
პოსტი #675


აბესალომ
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,705
რეგისტრ.: 14-December 08
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6,107



ციტატა
დღემდე მშვენივრად ართმევენ თავს მეუღლეებთან ურთიერთობას აი ბაღნები სექსოლოგიის გაკვეთილების გარეშეც...


--------------------
მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი

(ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება")
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

34 გვერდი V « < 32 33 34
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 23rd May 2024 - 11:40 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი