ჯვარ დაუწერელ ოჯახზე |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
ჯვარ დაუწერელ ოჯახზე |
Alterego |
Nov 12 2013, 01:01 AM
პოსტი
#1
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 378 რეგისტრ.: 27-December 12 წევრი № 12,845 |
მოკლედ ფორუმელებო თქვენი აზრი მაინტერესებს, ზოგი სასულიერო პირი ამბობს რომ ჯვარდაუწერელი ოჯახის თანაცხოვრება მრუშობაა, ზოგი ამბობს რომ ეს ესე არ არის , რას ფიქრობთ თქვენ?
|
A.V.M |
Nov 12 2013, 01:52 AM
პოსტი
#2
|
მადლობა ამ ფორუმს! ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 |
Alterego
მრუშობა არაა . ცოდვა არის . ნებისმიერი სახის მრუშობა ცოდვაა , ნებისმიერი სახის ცოდვა კი მრუშობა არ არის . -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
Alterego |
Nov 12 2013, 02:59 AM
პოსტი
#3
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 378 რეგისტრ.: 27-December 12 წევრი № 12,845 |
Alterego მრუშობა არაა . ცოდვა არის . ნებისმიერი სახის მრუშობა ცოდვაა , ნებისმიერი სახის ცოდვა კი მრუშობა არ არის . კონკრეტულად რომელი სახის ცოდვას შეიძლება მივაწეროთ? და ჩვენი ბებიები და ბაბუები რომლებიც ათეიზმის პეროდში ცხოვრობდნენ და ჯვარდაუწერლები იყვნენ ისინი ჯვარდაუწერლობის გამო განისჯებოდნენ? ან რა აზრი აქვს ისეთ ჯვრისწერას რომელსაც წყვილი ვერ აცნობიერებს და მხოლოდ ქორწილის წინა რიტუალია და არანაირი რელიგიური დატვირთვა არ აქვს? არ ჯობია რო ჯვარი საერთოდ არ დაიწერონ ესეთებმა? |
A.V.M |
Nov 12 2013, 03:06 AM
პოსტი
#4
|
მადლობა ამ ფორუმს! ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 |
Alterego
ეგ თაობა რომელიც შენ ახსენე , რა თქმა უნდა ცოდავდა , როდესაც ჯვარი არ ქონდათ დაწერილი . (თუმცა , ზოგადად თაობაზე საუბარი არასწორია , რადგან საქართველოში და ზოგადად მართლმადიდებლურ სამყაროში , არასოდეს შეწყვეტილა და ვერც ვერავინ შეწყვეტს ღვთისმსახურებას.) უბრალოდ , ამ ცოდვის სიმძიმე ბევრად ნაკლებია ვიდრე დღეს ჯვარდაუწერლობა . ეკლესიას მკაფიოდ აქვს განჩინებული მისი საიდუმლოების რიცხვი და მნიშვნელობა . ჯვრისწერას როგორი უღირსი მღვდელიც არ უნდა ასრულებდეს , რაზეც არ უნდა ფიქრობდეს ამ დროს წყვილი და.ა.შ. თუ კანონიკური ნორმების დაცვითაა შესრულებული საიდმლო (და თუ არაა , ვა იმ მღვდელს . ) , სულიწმინდა გადმოდის წყვილზე , ლოცვს და აკურთხებს მას . უბრალოდ , რაც უფრო მეტადაა ჩართული წყვილი ამ პროცესში , უფრო მეტ მადლს იღებს . -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
Alterego |
Nov 12 2013, 03:09 AM
პოსტი
#5
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 378 რეგისტრ.: 27-December 12 წევრი № 12,845 |
Alterego ეგ თაობა რომელიც შენ ახსენე , რა თქმა უნდა ცოდავდა , როდესაც ჯვარი არ ქონდათ დაწერილი . (თუმცა , ზოგადად თაობაზე საუბარი არასწორია , რადგან საქართველოში და ზოგადად მართლმადიდებლურ სამყაროში , არასოდეს შეწყვეტილა და ვერც ვერავინ შეწყვეტს ღვთისმსახურებას.) უბრალოდ , ამ ცოდვის სიმძიმე ბევრად ნაკლებია ვიდრე დღეს ჯვარდაუწერლობა . ეკლესიას მკაფიოდ აქვს განჩინებული მისი საიდუმლოების რიცხვი და მნიშვნელობა . ჯვრისწერას როგორი უღირსი მღვდელიც არ უნდა ასრულებდეს , რაზეც არ უნდა ფიქრობდეს ამ დროს წყვილი და.ა.შ. თუ კანონიკური ნორმების დაცვითაა შესრულებული საიდმლო (და თუ არაა , ვა იმ მღვდელს . ) , სულიწმინდა გადმოდის წყვილზე , ლოცვს და აკურთხებს მას . უბრალოდ , რაც უფრო მეტადაა ჩართული წყვილი ამ პროცესში , უფრო მეტ მადლს იღებს . სასულიერო პირების უგულველყოფაზე არ ვამბობ კაცო მე, მე წყვილზე ვამბობ რომლებიც ჯვარს იწერენ მაგრამ ეს ხდება იმის გამო რო ქორწილის წინა რიტუალია და ვსო, აი რამდენამდ მართებულია ეს და არ ჯობია რო ესეთებს ჯვარი საერთოდ არ დაწერონ? მორწმუნეა თუ ურწმუნო ყველა რო ჯვარს იწერს? |
A.V.M |
Nov 12 2013, 03:14 AM
პოსტი
#6
|
მადლობა ამ ფორუმს! ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 |
Alterego
კანონიკური ნორმების დაცვით შესრულებული ჯვრისწერისას , ეკლესიის სწავლებით , აუცილებლად გადმოდის საღვთო მადლი ამ წყვილზე , მისი მოცულობა კი იმაზეა დამოკიდებული თუ რამდენად მზადაა და სურს წყვილს ეს . თუ არ ფიქრობენ , ვერ აცნობიერებენ და.ა.შ. რა თქმა უნდა ძალიან ცუდია . (მოძღვრის ფაქტორი აქაც მნიშვნელოვანია . მან უნდა განუმარტოს საიდმლოს არსი და მნიშვნელობა ) , მაგრამ მადლი მაინც გადმოდის , აქედან გამომდინარე უგულვებელყოფა არ შეიძლება . -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
Alterego |
Nov 12 2013, 03:20 AM
პოსტი
#7
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 378 რეგისტრ.: 27-December 12 წევრი № 12,845 |
Alterego კანონიკური ნორმების დაცვით შესრულებული ჯვრისწერისას , ეკლესიის სწავლებით , აუცილებლად გადმოდის საღვთო მადლი ამ წყვილზე , მისი მოცულობა კი იმაზეა დამოკიდებული თუ რამდენად მზადაა და სურს წყვილს ეს . თუ არ ფიქრობენ , ვერ აცნობიერებენ და.ა.შ. რა თქმა უნდა ძალიან ცუდია . (მოძღვრის ფაქტორი აქაც მნიშვნელოვანია . მან უნდა განუმარტოს საიდმლოს არსი და მნიშვნელობა ) , მაგრამ მადლი მაინც გადმოდის , აქედან გამომდინარე უგულვებელყოფა არ შეიძლება . როცა წყვილი ვერ აცნობიერებს და რიტუალის დროს ამბობენ, განუდგებით ეშმაკსა? -განვუდგებით. შეუერთდებით ქრისტესა? - შევუერთდებით რაღაც მსგავსი ხოა რიტუალში, ხოდა ეს ადამიანები ღვთის წინაშე როცა ამ ფიცს დებენ მაგრამ ეს რო ზერელედ ხდება, ეს ხოა იქ ღვთის სახლში, ღმერთის მოტყუება, როდესაც რამოდენიმე ხნის შემდეგ ქმარი ცოლს ღალატობს და პირიქით, ტყუილი ცოდვააო ვიძახით და თუკი სასულიერო პირმა იცის რო ესენი არ არიან მორწმუნენი და ვერ აცნობიერებენ ჯვრისწერის საიდუმლოს რათო აძახებიებენ ტყუილებს ამ ხალხს? თქვენ მეტყვით ეხლა რო რა იცი კაცო იქნება და არ უღალატონ, იქნება და ბედნიერები იყვნენო მაგრამ თუ ჯვრისწერა გაუცნობიერებლად ხდება 99 პროცენტი მაინც მგონია რო ესე იქცევა |
G_saxva |
Nov 12 2013, 09:17 AM
პოსტი
#8
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
როცა წყვილი ვერ აცნობიერებს და რიტუალის დროს ამბობენ, განუდგებით ეშმაკსა? -განვუდგებით. შეუერთდებით ქრისტესა? - შევუერთდებით რაღაც მსგავსი ხოა რიტუალში, ხოდა ეს ადამიანები ღვთის წინაშე როცა ამ ფიცს დებენ მაგრამ ეს რო ზერელედ ხდება, ეს ხოა იქ ღვთის სახლში, ღმერთის მოტყუება, როდესაც რამოდენიმე ხნის შემდეგ ქმარი ცოლს ღალატობს და პირიქით, ტყუილი ცოდვააო ვიძახით და თუკი სასულიერო პირმა იცის რო ესენი არ არიან მორწმუნენი და ვერ აცნობიერებენ ჯვრისწერის საიდუმლოს რათო აძახებიებენ ტყუილებს ამ ხალხს? თქვენ მეტყვით ეხლა რო რა იცი კაცო იქნება და არ უღალატონ, იქნება და ბედნიერები იყვნენო მაგრამ თუ ჯვრისწერა გაუცნობიერებლად ხდება 99 პროცენტი მაინც მგონია რო ესე იქცევა ნათლობას და ჯვრისწერას ნუ აურევ ერთმანეთში. ნათლობის დროს არის "განუდგებით ეშმაკსა? -განვუდგებით. შეუერთდებით ქრისტესა? - შევუერთდებით რაღაც მსგავსი" შენი სიტყვებით რომ ვთქვათ. რაც შეეხება ჯვრისწერას თუ წყვილ იურწმუნოა და ჯვრის დაწერას გთხოვს ალბათ აქ უფრო ინდივიდუალური მიდგომააზეა საუბრაი საკუთრივ მღვდელი რას გადაწყვეტს დაწერს ჯვარს თუ ჯერ ქრისტიანული ცხოვრებისკენ მოუწოდებს (აღსარება ზიარება) და მერე დაწერს. პ.ს მე სხვა რამ მაინტერესებს დღეს გავიგე გოგო ორსულად ყოფილა და მღვდელი ჯვრის დაწერაზე უარს ამბობდა, ეს რასთან დაკავშირებითაა ხომ ვერ მეტყვით. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Alterego |
Nov 12 2013, 02:19 PM
პოსტი
#9
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 378 რეგისტრ.: 27-December 12 წევრი № 12,845 |
ნათლობას და ჯვრისწერას ნუ აურევ ერთმანეთში. ნათლობის დროს არის "განუდგებით ეშმაკსა? -განვუდგებით. შეუერთდებით ქრისტესა? - შევუერთდებით რაღაც მსგავსი" შენი სიტყვებით რომ ვთქვათ. რაც შეეხება ჯვრისწერას თუ წყვილ იურწმუნოა და ჯვრის დაწერას გთხოვს ალბათ აქ უფრო ინდივიდუალური მიდგომააზეა საუბრაი საკუთრივ მღვდელი რას გადაწყვეტს დაწერს ჯვარს თუ ჯერ ქრისტიანული ცხოვრებისკენ მოუწოდებს (აღსარება ზიარება) და მერე დაწერს. პ.ს მე სხვა რამ მაინტერესებს დღეს გავიგე გოგო ორსულად ყოფილა და მღვდელი ჯვრის დაწერაზე უარს ამბობდა, ეს რასთან დაკავშირებითაა ხომ ვერ მეტყვით. უი ეგ ნათლობაზეა? ამერია ეტყობა მარა რაღაც ეგეთი ჯვრისწერაზეც ხოა და რა მნიშვნელობა აქ რაღაც ფიცს ხო დებენ და ამბობენ ტყუილს იქვე, რაც შეეხება შენს კითხვას , ზოგი მღვდელი პირდაპირ ამბობს რო ჯვარდაუწერელი თანაცხოვრება მრუშობაა და ალბათ მაგ მღვდელიც მაგ კატეგორიას განეკუთვნებოდა და ფეხმძიმე ქალი მრუშად ჩათვალა და არ დაწერა ჯვარი |
G_saxva |
Nov 12 2013, 03:05 PM
პოსტი
#10
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
უი ეგ ნათლობაზეა? ამერია ეტყობა ხო აშკარად ნათლობაზეა. ციტატა მარა რაღაც ეგეთი ჯვრისწერაზეც ხოა და რა მნიშვნელობა აქ მნიშვნელობა ყველაფერს აქვს მითუმეტეს ისეთ დიდ მსახურებაში როგორიც ნათლობა და ჯვრისწერაა. ციტატა რაღაც ფიცს ხო დებენ და ამბობენ ტყუილს იქვე, ფიცს იმაზე დებენ რომ ეყვარებათ და არ უღალატებენ. არასწორი მსჯელობაა ის რომ თურმე ფიცს დებენ და მერე არღვევენ ჯვარი ამ შემთხვევაში გინ ქონიათ დაწერილი გინდ არა ვისაც ღალატი უდნა მაინც ღალატობს. ციტატა რაც შეეხება შენს კითხვას , ზოგი მღვდელი პირდაპირ ამბობს რო ჯვარდაუწერელი თანაცხოვრება მრუშობაა და ალბათ მაგ მღვდელიც მაგ კატეგორიას განეკუთვნებოდა და ფეხმძიმე ქალი მრუშად ჩათვალა და არ დაწერა ჯვარი უფრო კომპეტენტურ ხალხს დაველოდები რადგან ვფიქრობ მიზეზი სხვა იქნება. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
MIRDAT |
Nov 12 2013, 04:35 PM
პოსტი
#11
|
MIRDAT ჯგუფი: Members პოსტები: 542 რეგისტრ.: 13-October 11 მდებარ.: შუახმელეთი წევრი № 11,666 |
|
G_saxva |
Nov 12 2013, 04:48 PM
პოსტი
#12
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
მიუხედავად იმისა, რომ სიძვაც და მრუშობაც უმძიმესი ცოდვებია, მათ შორის მაინც არსებობს განსხვავება. სიძვას ჩადის ადამიანი, რომელიც ქორწინებაში არ იმყოფება, მრუშობა კი ის ცოდვაა, როცა სიძვას ქორწინებაში მყოფი ადამიანის ჩაიდენს. ორივე ცოდვა უმძიმესია, მაგრამ მათ შორის უფრო მძიმე მრუშობაა, იმიტომ რომ ქორწინებაში მყოფ ადამიანს უფრო დიდი პასუხისმგებლობა ეკისრება, იგი უკვე ქორწინების საიდუმლოთი არის დაკავშირებული თავის მეუღლესთან, მათ შორის უფალია და როცა ადამიანი ამ საიდუმლო კავშირს, ჯვრისწერის კავშირს სხვა ადამიანთან ხორციელი ურთიერთობით შეურაცხოფს, რა თქმა უნდა, ეს უფრო მძიმე ცოდვაა, ვიდრე ქორწინებაში არმყოფი ადამიანის ცოდვა. - See more at: http://www.orthodoxy.ge/sakhli/10mtsneba_7...h.36ECxWgb.dpuf
მრუშობა არ არის ჯვარდაუწერელი ადამიანების ერთად ცხოვრება. მრუშობა ჯვარდაწერილ ადამიანის ან ადამიანთან ურთიერთობაა. ერთ ერთი ადამიანი დაქორწინებული უნდა აყოს ისე სიძვაა. ( მე ასე ვიცი ყოველ შემთხვევაში). -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Alterego |
Nov 12 2013, 04:53 PM
პოსტი
#13
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 378 რეგისტრ.: 27-December 12 წევრი № 12,845 |
G_saxva
ჰოდა მეც მაგას ვამბობ რო ვისაც ღალატი უნდა მაინც რო უღალატებს ეგეთებმა არ უნდა დაიწერონ ჯვარი ან არ უნდა დაწერონ სასულიერო პირებმა, იმიტომ რომ ამ ადამიანებისთვის ჯვრისწერა ღვთის წინაშე ფიცის დადება კიარაა უბრალო რიტუალია ქორწილის წინ რომელიც გონიათ რო უბრალო ტრადიციაა , წესია და ა.შ. ჰოდა როცა ესეთია ადამიანი და მღვდელმა ეს იცის მე მგონია მღვდელიც ცოდვას ჩადის ამ დროს |
G_saxva |
Nov 12 2013, 05:43 PM
პოსტი
#14
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
G_saxva ჰოდა მეც მაგას ვამბობ რო ვისაც ღალატი უნდა მაინც რო უღალატებს ეგეთებმა არ უნდა დაიწერონ ჯვარი ან არ უნდა დაწერონ სასულიერო პირებმა, იმიტომ რომ ამ ადამიანებისთვის ჯვრისწერა ღვთის წინაშე ფიცის დადება კიარაა უბრალო რიტუალია ქორწილის წინ რომელიც გონიათ რო უბრალო ტრადიციაა , წესია და ა.შ. ჰოდა როცა ესეთია ადამიანი და მღვდელმა ეს იცის მე მგონია მღვდელიც ცოდვას ჩადის ამ დროს მოდი ცალ-ცალკე გავიხილოთ: 1 ის რომ ერთმანეთს უღალატებენ ამას მღვდელი რაიარად უნდა მიხვდეს ვერ ვხვდები. თუ იმ პირობას აყენბ რომ რადგანაც "მართლმადიდებლობაზე მყარად არ დგას" და მხოლოდ ტრადიციის გამო იწერს ჯვარს და ამიტომ არ უნდა დავწეროთ ჯვარ არასწორი მსჯელობაა. რადგან ბევრი ურწმუნო ათეისტი ან სხვა რწმენის წარმომადგენელია რომელსაც ჯვარი არ დაუწერია მაგრამ არ ღალატობს მეუღლეს. ჯვრისწერა არაფრით არ განაპირობებს ღალატისგან თავის დაცვას, ეს ადამინის არჩევანია. შეიძLება ჯვრისწერა თუნაც რომელიც ბოლომდე არ აქვთ გათვიცნობიერებული მართლმადიდებლობაზე დადგომის და მყარი ოჯახის დასაწყისი გახდეს (ეს ფაქტები ხშირია). 2 ამბობ მღვდელმა ჯვარი არ უნდა დაწეროსო, აქედან გამომდინარე მღვდელი უნდა უთხრას მე ჯვარს არ დაგწერ წადი და როგორც გინდათ ისე იცხოვრეთო ( ანუ ცოდვით იცხოვრეო). რამდენად მართებული და სწორი იქნება მღვდლის ეს საქციელი თავად განსაჯე, მღვდელმა უნდა მოუწოდოს ცოდვით ცხოვრებისკენ თუ პირიქით ჯვარი დაწეროს და შეეცადოს ქრისტიანული ოჯახი შეაქმნევინოს ჯვარდაწერილ წყვილს? მსჯელობა იმაზე მიდის ძირითადად მოღალატე წყვილს უნდა დაწერო თუ არა ჯვარი, ამას კი მღვდელი ნაკლებად მიხვდება. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
MIRDAT |
Nov 12 2013, 06:20 PM
პოსტი
#15
|
MIRDAT ჯგუფი: Members პოსტები: 542 რეგისტრ.: 13-October 11 მდებარ.: შუახმელეთი წევრი № 11,666 |
G_saxva
შემეშალა, სიძვა უნდა დამეწერა.... |
Alterego |
Nov 12 2013, 06:20 PM
პოსტი
#16
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 378 რეგისტრ.: 27-December 12 წევრი № 12,845 |
მოდი ცალ-ცალკე გავიხილოთ: 1 ის რომ ერთმანეთს უღალატებენ ამას მღვდელი რაიარად უნდა მიხვდეს ვერ ვხვდები. თუ იმ პირობას აყენბ რომ რადგანაც "მართლმადიდებლობაზე მყარად არ დგას" და მხოლოდ ტრადიციის გამო იწერს ჯვარს და ამიტომ არ უნდა დავწეროთ ჯვარ არასწორი მსჯელობაა. რადგან ბევრი ურწმუნო ათეისტი ან სხვა რწმენის წარმომადგენელია რომელსაც ჯვარი არ დაუწერია მაგრამ არ ღალატობს მეუღლეს. ჯვრისწერა არაფრით არ განაპირობებს ღალატისგან თავის დაცვას, ეს ადამინის არჩევანია. შეიძLება ჯვრისწერა თუნაც რომელიც ბოლომდე არ აქვთ გათვიცნობიერებული მართლმადიდებლობაზე დადგომის და მყარი ოჯახის დასაწყისი გახდეს (ეს ფაქტები ხშირია). 2 ამბობ მღვდელმა ჯვარი არ უნდა დაწეროსო, აქედან გამომდინარე მღვდელი უნდა უთხრას მე ჯვარს არ დაგწერ წადი და როგორც გინდათ ისე იცხოვრეთო ( ანუ ცოდვით იცხოვრეო). რამდენად მართებული და სწორი იქნება მღვდლის ეს საქციელი თავად განსაჯე, მღვდელმა უნდა მოუწოდოს ცოდვით ცხოვრებისკენ თუ პირიქით ჯვარი დაწეროს და შეეცადოს ქრისტიანული ოჯახი შეაქმნევინოს ჯვარდაწერილ წყვილს? მსჯელობა იმაზე მიდის ძირითადად მოღალატე წყვილს უნდა დაწერო თუ არა ჯვარი, ამას კი მღვდელი ნაკლებად მიხვდება. დავუშვათ როცა ქორწინდება მართლმადიდებელი და კათოლიკე ხო არ წერს ჯვარს მოძღვარი? და ასეთ ოჯახზე რა უნდა ვთქვათ ცოდვილები არიანო? მრუშები არიანო? რა აუცილებელია ჯვარი დაწეროს მოძღვარმა იმ ადამიანს ვისაც არ წამს? მამა თეოდორეს სიტყვები გამახსენდა მეუბნებიანო რატო არ წერ კათოლიკეს ჯვარსო და იმას ჩემი ღმერთი არ უნდა და რა აუცილებელია ჯვარი დავწერო ისე დავლოცავო |
†სერგი† |
Nov 12 2013, 09:27 PM
პოსტი
#17
|
უბრალოდ სერგი ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 335 რეგისტრ.: 18-August 13 წევრი № 13,299 |
მრუშობა - 2 ადამიანს შორის ურთიერთობა, როდესაც ამ ორიდან თუნდაც ერთი სხვისი მეუღლეა. ეს ერთი...
მეორე - გურამიმ ყველაფერი კარგად ახსნა და ვისაც სურვილი აქვს იპოვნის პასუხებს მის ნაწერში. ვფიქრობ უაზროდ იწელება თემა ერთი და იგივე კითხვების შებრუნებული დასმით... |
A.V.M |
Nov 13 2013, 01:16 AM
პოსტი
#18
|
მადლობა ამ ფორუმს! ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 |
სერგისა არ იყოთ უაზროთ წელავთ საუბარს !
რეზიუმესავით ვწერ : 1- მცდარია ის აზრი და ეწინააღმდეგება ეკლესიის სწავლებას , რომ ჯვარდაუწერელი თანაცხოვრება არის მრუშობა . თუნდაც ამიტომ : ციტატა მრუშობა - 2 ადამიანს შორის ურთიერთობა, როდესაც ამ ორიდან თუნდაც ერთი სხვისი მეუღლეა. 2- ჯვრისწერის დროს არ ხდება მაგ ფიცის დადება ,,განვუგდებით ეშმაკს და შევუდგებით ქრისტეს . '' 3- კანონიკური ნორმების დაცვით აღსრულებული ჯვრისწერის დროს , ეკლესიის სწავლებით , აუცილებლად გადმოდის სულიწმინდის მადლი წყვილზე . რის გამოც აუცილებელია ჯვრისწერა . 4- ჯვრისწერა , ესაა უკვე რელიგიური კუთხით დაკანონებული თანაცხოვრება ცოლ-ქმრისა და თუნდაც კანონის დაცვის გამო აუცილებელია ჯვრისწერა . 5- ციტატა პ.ს მე სხვა რამ მაინტერესებს დღეს გავიგე გოგო ორსულად ყოფილა და მღვდელი ჯვრის დაწერაზე უარს ამბობდა, ეს რასთან დაკავშირებითაა ხომ ვერ მეტყვით. საინტერესო პრეცენდენტია . (თავიდანვე ვიტყვი რომ არასწორი .ვნახოთ თუ რატომ I- ეკლესიის კანონებში არსად შემხვედრია აკრძალვა , რომ ორსულ ქალზე ჯვრისწერა არ შეიძლება . II-ორსულობის პერიოდში , ქალს შეწყვეტილი აქვს დედათა წესი , ასე რომ ეს მიზეზიც ვერ გამოდგება . (ვითომ წესი ქონდა და საიდუმლოში მონაწილეობა არ მიაღებინა) II - ტრადიციაა ეკლესიაში , რომ ჯვრისწერის ბოლოს , ის ქალი აყავდათ ხოლმე ამბიონზე , რომელიც ამ დროს ქალწული იყო და თუ ქალწული არ იყო , არა ამბიონზე , არამედ ამბიონთან აყენებდნენ ხოლმე . (ზუსტად არავის ეცოდინებოდა რა თქმა უნდა იყო თუ არა ქალწული ეს ქალი , უბრალოდ , თუ ჯვრისწერამდე ჰყავდა მოყვანილი ცოლად ქალი , ამ დროს არ აყავდათ ხოლმე ) , მაგრამ აქ მხოლოდ ამბიონზე აყვანაზეა საუბარი და არა საიდუმლოს არშესრულებაზე . -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
G_saxva |
Nov 13 2013, 09:22 AM
პოსტი
#19
|
I n t e r n e t ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 |
საინტერესო პრეცენდენტია . (თავიდანვე ვიტყვი რომ არასწორი .ვნახოთ თუ რატომ I- ეკლესიის კანონებში არსად შემხვედრია აკრძალვა , რომ ორსულ ქალზე ჯვრისწერა არ შეიძლება . II-ორსულობის პერიოდში , ქალს შეწყვეტილი აქვს დედათა წესი , ასე რომ ეს მიზეზიც ვერ გამოდგება . (ვითომ წესი ქონდა და საიდუმლოში მონაწილეობა არ მიაღებინა) II - ტრადიციაა ეკლესიაში , რომ ჯვრისწერის ბოლოს , ის ქალი აყავდათ ხოლმე ამბიონზე , რომელიც ამ დროს ქალწული იყო და თუ ქალწული არ იყო , არა ამბიონზე , არამედ ამბიონთან აყენებდნენ ხოლმე . (ზუსტად არავის ეცოდინებოდა რა თქმა უნდა იყო თუ არა ქალწული ეს ქალი , უბრალოდ , თუ ჯვრისწერამდე ჰყავდა მოყვანილი ცოლად ქალი , ამ დროს არ აყავდათ ხოლმე ) , მაგრამ აქ მხოლოდ ამბიონზე აყვანაზეა საუბარი და არა საიდუმლოს არშესრულებაზე . რა არის არასწორი გურამ ვერ მივხვდი? ანუ ასეთი შემთხვევა გავიგე რამოდენიმე დღის წინ, რომ გოგონა ორსულად არის და ჯვირსწერაზე რომ მივიდა რამოდენიმე მღვდელმა ჯვარი არ დაწერა. დამებადა ლოგიკური კითხვა რატომ არ დაწერა?! ვინაიდან მე ვერაფერი მოვიფიქრე იქნებ თქვენ იცოდეთ. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
A.V.M |
Nov 13 2013, 05:56 PM
პოსტი
#20
|
მადლობა ამ ფორუმს! ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 |
G_saxva
ციტატა რა არის არასწორი გურამ ვერ მივხვდი? რა არის არასწორი და , ფეხმძიმესთვის ჯვრისწერის აკრძალვა . ადამიანს ნახევარი ფეხი სამარეში აქვს , ახალი სიცოცხლე უნდა მოავლინოს ქვეყანაზე და შენ კიდევ უფლის საიდუმლოსაგან განაყენებ? არ მიმაჩნია პირადად მე სწორად . -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th June 2024 - 01:48 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი