![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
ნათია |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Miss invisible ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: მოდერატორ-ფინანსისტი პოსტები: 18,669 რეგისტრ.: 28-February 07 წევრი № 1,224 ![]() |
ერთ ბერს ვინმე წარჩინებულმა ჰკითხა: "თუკი ადამიანისათვის საჭიროა მარხვა და თავშეკავება, მაშინ რატომ არის ამ ქვეყნად შექმნილი ამდენი სასიამოვნო, ჩვენთვის დამატკბობელი რამ?" ბერმა უპასუხა: "თუკი ღმერთი არ შექმნიდა ამდენ მიწიერ რამეს, მაშინ ყველა უნებლიედ იმარხულებდა. მიწიერი სიკეთეები იმისათვის არ არის, რომ დავტკბეთ, ისინი მარხვის სრულყოფილებისთვისაა. ღმერთს არ სურს უნებლიე მარხვა, მას ნებავს, რომ ჩვენ ნებით ვმარხულობდეთ მხოლოდ, მისდამი სიყვარულის გამო." -------------------- პატიოსნება ჩვენი დროის ჭეშმარიტი არისტოკრატიზმია!
|
![]() ![]() |
athos |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა როგორც მივხვდი, მარხვა არის თავშეკავება, ცოტა უნდა იკვებო, ილოცო და ეცადო ამ პერიოდში ცოდვა არ ჩაიდინო. მაშინ რა განსხვავებაა არასამარხო მაიონეზით მომზადებულ ოლივიეს შევჭამ თუ სამარხო მაიონეზით მომზადებულს? მგონი ორივეს ერთი გემო აქვს, ზოგს სამარხო უფრო უყვარს კიდეც. ხოდა მთავარი არის, რომ ზომიერება დავიცვა ჭამაში და ვთქვათ მწვადი არ ვჭამო (ვერც ვჭამ, სადაა აქ მწვადი თორე კიsmile.gif) ან რაიმე ხორციანი საჭმელი რისი ანალოგიც სამარხო არ არსებობს. ეგრეა ვითომ ეხლა? huh.gif unsure.gif მარხვის ის წესი რომელიც ამჟამადაა, ძალიან ძველია, იგი შეწყნარებულია ეკლესიის მიერ, როგორც სულისთვის სასარგებლო. ძალიან ბევრ მამას აქვს დაწერილი იმაზე თუ რა მნიშვნელოვანია არამარტო საკვების რაოდენობა, არამედ ისიც, თუ რა სახისაა. (მოვძებნი თუ გაინტერესებს) ის რომ ამჟამად მარხვამ არასწორი ფორმები მიიღო და გაჩნდა ათასგვარი სამარხვო კარაქები და კატლეტები არ ნიშნავს იმას რომ მეორე უკიდურესობაში გადავვარდეთ და საერთოდ უარი ვთქვათ მარხვის არსებულ წესზე ![]() მარხვის დაცვისადმი დამოკიდებულებას ადრე საკმაოდ მკაცრი იყო, ამას გამოხატავს მაგალითად მოციქულთა კრების 69 კანონი: 69. Если кто епископ, или пресвитер, или диакон, или иподиакон, или чтец, или певец, не постится во святую четыредесятницу пред Пасхою, или в среду, или в пятницу, кроме препятствия от немощи телесной: да будет извержен. Если же мирянин: да будет отлучен. გარკვეული კატეგორიის ადამიანებისთვის მარხვა ძველთაგანვე არ იყო სავალდებულო ამიტომ საჭიროა მოძღვართან გავარკვიოთ თუ რამე დაბრკოლება გვაქვს მარხვაში და ის მოგვცემს შესაბამის კურთხევას ![]() -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 11th July 2025 - 08:42 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი