![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მოდით ვისაუბროთ ლიტურგიკაზე და დღევანდელობის კონტექსტში იმ სტერეოტიპებზე, რაც შეიძლება გვხვდებოდეს.
მაგალითად, მაინტერესებს, როგორ მიგაჩნიათ: არის თუ არა არასწორი, რომ მრევლს ხშირად ეკრძალება ყოველკვირეული ზიარება რაღაც გაუგებარი მოუმზადებლობის საბაბით. 1. მოციქულები ეზიარებოდნენ ყოველ პურის განტეხვაზე 2. პავლე მოციქული გვიბრძანებს: მომბაძეთ მე, როგორც მე - ქრისტეს 3. რა მომზადებაზეა საუბარი, როდესაც ეს ამკვიდრებს ილუზიას, რომ მზად ხარ, არადა აჯობებს ეზიარო ყოველთვის და თავი ჩათვალო უღირსაც, ვიდრე თვეში ერთხელ და იმ დროს თვლიდე, რომ ღირსეული ხარ მოკლედ აქ ბევრი ნიუანსია ახლა დრო არ მაქვს ვისაუბროთ.... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
თამარი_ცქნაფო
ციტატა სხვათასორის, კვირას დაჩოქება სრაც შეეხება: პირველი, რაც წლების წინ ეკლესიაშო მოსულს მხვდა თვალში, ეგ იყო: მანამდე მქონდა წაკითხული, რომ სწორედ მაგ დღეებში არ იჩოქებდნენ, ამ დროს კი ვხედავ წირვაზე, როცა უწმინდ ესმა დაიჩოქა საკურთხეველში, მთელმა მრევლმაც დაიჩოქა, გავიდა ცოტა ხნაი და ''მამაო ჩვენოზეც'' დაიჩოქა... ახლა მითხრაი, ეს რაა? სერიოზულად მაინტერესებს, რატომ ვიცავთ რაღაც წესს ერთ შემთხვევაში, მაგრამ მეორე შემთხვევაში ვარღვევთ, ასეთი უამარავი მაგალითია. სჯულისკანონით მასეა, მაგრამ ამავე დროს დამავიწყდა დამეწერა რომ გამონაკლისები არის, მაგალიტად დაჩოქება სიწმიდეების წინაშე, წმიდა ძღვენის მიმართ, წმიდა ნაწილებისა და საწაულთმოქმედი ხატების წინაშე, მამაო ჩვენო ალბათ საუფლო ლოცვა რომაა და თვით მაცხოვარმა წარმოსთქვა ალბატ იმიტომ. სხვა დანარჩენ შემთხვევაში არ იჩოქებენ. (მგონი ![]() ჩვენც ვიჩოქებთ ხოლმე კვირას წირვაზე, როდესაც სულიწმიდის გადმოსვლის ლოცვისას მოძღვარი მუხლს იყრის წმიდა ძღვენის წინაშე. -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
თამარი_ცქნაფო |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15,854 რეგისტრ.: 1-November 06 მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს'' წევრი № 362 ![]() |
თამარი_ცქნაფო სჯულისკანონით მასეა, მაგრამ ამავე დროს დამავიწყდა დამეწერა რომ გამონაკლისები არის, მაგალიტად დაჩოქება სიწმიდეების წინაშე, მაგალიტად წმიდა ძღვენის მიმართ, წმიდა ნაწილებისა და საწაულთმოქმედი ხატების წინაშე, მამაო ჩვენო ალბათ საუფლო ლოცვა რომაა და თვით მაცხოვარმა წარმოსთქვა ალბატ იმიტომ. სხვა დანარჩენ შემთხვევაში არ იჩოქებენ. საინტერესოა, ამაზე სადმე თუ წერია კონკრეტულად, ანუ გამონაკლისებზე? -------------------- ''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა, ის შეიძლება უბრალო იყოს და აუტანელ ტკივილად ითქვას''... |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 10:54 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი