მწვალებლებთან თანალოცვის მსაზღვრელი კრიტერიუმები, მწვალებელთა შესაკრებელი |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
მწვალებლებთან თანალოცვის მსაზღვრელი კრიტერიუმები, მწვალებელთა შესაკრებელი |
მნათე |
Oct 23 2007, 04:01 PM
პოსტი
#221
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 |
მსურს ვისაუბროთ რამდენიმე საკითხზე თანალოცვასა და არამართლმადიდებლურ დენომინაციებთან დაკავშირებით;
1. როდესაც თანალოცვის აკრძალვის შესახებ წმიდა მამები კანონს/ებს იღებდნენ, რა ედო საფუძვლად კანონის მიღებას? რა მოვლენების ან ეპოქალური ქმედებების შედეგია ის? (გამომდინარე იქიდან, რომ კონკრეტული კანონი - კონკრეტულ - დროში მომხდარ ფაქტზე იქმნებოდა) 2. რა კრიტერიუმებით დგინდება - არის თუ არა, რომელიმე იერარქის ან მართლმორწმუნის ქმედება თანალოცვაა?... ანუ მაგალითად - ერთად რომელიმე ლოცვის წარმოთქმა ორ ხმაში შეიძლება თუ არა მივიჩნიოთ თანალოცვად და მეორე, მონაცვლეობით წარმოთქმა - არა? არის თუ არა თანალოცვა - მწვალბლებთან თანაზიარება... 3. მწვალებელთა შესაკრებელში შესვლისას, რა უნდა გაითვალისწინოს მართლმორწმუნემ? -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
Misha Songulashvili |
Nov 2 2007, 05:19 AM
პოსტი
#222
|
ეკუმენისტი ჯგუფი: Members პოსტები: 2,524 რეგისტრ.: 21-October 07 წევრი № 3,010 |
კანონისტი
ციტატა მართლმადიდებლური, ოღონდ ეს ეტყობა რაღაც ახალი განმარტებაა მწვალებლობის ხშირად გავიგონებთ ეკუმენისტური იდეების მომხრეთაგან, განა არამართლმადიდებელი ქრისტიანებიც ქრისტეს არ მიმართავენ? განა ისინიც არ ადიდებენ წმინდა სამებას? მათ თავად უფალივე უპასუხებს: "არა ყოველმან, რომელმან მრქუას მე: უფალო, უფალო, და შევიდეს იგი სასუფეველსა ცათასა, არამედ რომელმან ყოს ნებაი მამისა ჩემისა ზეცათაისა" (მათე 7,21) "რაისა მეტყვით მე: „უფალო, უფალო! და არა ჰყოფთ, რომელსა მე გეტყვი თქვენ?" (ლუკა 6,46) დიდი მადლობა რომ მართლმადიდებლობის მართლწერას მასწავლით ვერ იქნება კარგი ამბავი რომ ვირბინო თქვენს ნაპოსტებზე და გამორჩენილი ასოები გისწოროთ მოკლედ თქვენი ქცევა მართლაც სასაცილო იყო ამ შემთხვევაში. რაც შეეხება თქვენს არგუმენტებს. ვერ გავიზიარებ, და არც დაგიწუნებთ ვეთანხმები აბსოლიტურად ბევრი მართმადიდებელი ამბობს უფალოს მაგრამ კველა ვერ აღწევს მნათე ოხ დიდო მწვალებელო, მაგ სიტყვას აგარ ხმარობენ, ვსიო მორჩა ეგ დრო. ხოდა რახან ეგ სიტყვა კვლავ ამოქექე მწვალებელი ხარ რა, ხალხს აწვალებ შენი იდეებით -------------------- "ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!' ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _ ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!" |
კანუდოსელი |
Nov 5 2007, 12:55 PM
პოსტი
#223
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
მაგ სიტყვას აგარ ხმარობენ, ახალი აღთქმა მთელი არსით ისევე მისაღებია, თუ არის რაღაც რაც, უკვე მოძველდა? ანუ პარალელს ვავლებ აპოკალიფსის ტექსტთან: "ვინც დააკლოს ან დაუმატოს..." - სხვაგვარად რომ ვთქვა, არის ისეთი რამ ახალ აღთქმაში, რაც უკვე არ არის აქტუალური, ე.ი. (უნდა გამოვაკლო) და ისეთი რამ, რაც ახალია პრინციპულად - ანუ უნდა დავამატო? პასუხს ველი დიდი რუდუნებით, ოღონდ არა ემოციურ-სენტიმენტალურს, არამედ დონე პასუხს, რავი, ბოზეში თუ გასწავლიან, რომ ეგეთი მიდგომაც არსებობს თეოლოგიაში და არა ფემინისტურ-ისტერიული ახლა რაზე ვესაუბრო? ჯერ წერა კითხვა უნდა ასწავლო და ვინაიდან შენ მასწავლებელი არ ხარ, მაგას ცქნაფო ითავსებს, მოდი ცქნაფოს გადავაბაროთ აღზრდისთვის პ.ს. მარა ცქნაფო რომ გიჟია ეგ მეორე პრობლემაა -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2024 - 01:37 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი