![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
დეკ. ირაკლი |
![]()
პოსტი
#1
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: მოძღვარი პოსტები: 608 რეგისტრ.: 10-August 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,589 ![]() |
ხშირ შემთხვევაში ყოველთვის ჩემთან აქვთ ხოლმე კითხვა,როგორც მოძღვართან.ამჯერად თეოლოგიის მცოდნე და არამარტო მცოდნეებთან მაქვს შეკითხვა. როგორ უყურებს ეკლესია აბორტს,კონტრაცეპტივებს და.ა.შ?
თუ ადამიანმა ზომიერება არ ისწავლა რამდენი შვილი უნდა ჰყავდეს? 20 ,30 თუროგორ მოიქცეს მორწმუნე ცოლ-ქმარი? რა გზას დაადგეს სცოდოს თუ თავი შეიკავოს? |
![]() ![]() |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
გიორგი
არ არის არსი იგივე და აი, რატომ: ავიღოთ ღვინო და ხორცეული საკვები პროდუქტი სჯულის კანონით, რომელიმეზე უარის თქმა იმის გამო, რომ ის ქრისტიანისათვის მიუღებელია, არის ცოდვა და ისჯება უზიარებლობით ქრისტიანმა რომ არ დალიოს ღვინო იმიტომ, რომ მაგარი ეჩვენა და შეიძლება დათვრეს, ან სულაც არ არის ღვინის სმის ხასიათზე. ასევე, არ უნდა ხორციანი საჭმელი, ამით არღვევს თუ არა ის სჯულის კანონს? ჩემი აზრით, არა მთავარი არის ქმედობისადმი სუბიექტური დამოკიდებულება. არა ის, თუ რას ვაკეთებთ, არამედ - რატომ ვაკეთებთ? ღვინის არდალევა სჯულის კანონით მოცემულ შემთხვევასა და ჩემ მაგალითში არსობრივად ერთს ჰგავს, მაგრამ არ არის რეალურად. მგვანება მხოლოდ ქმედობის ნიშნებშია, განსხვავება კი - მიზნებში ასევეა, ცოლ-ქმრის შემთხვევაშიც.... -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 02:20 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი