![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
დეკ. ირაკლი |
![]()
პოსტი
#1
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: მოძღვარი პოსტები: 608 რეგისტრ.: 10-August 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,589 ![]() |
ხშირ შემთხვევაში ყოველთვის ჩემთან აქვთ ხოლმე კითხვა,როგორც მოძღვართან.ამჯერად თეოლოგიის მცოდნე და არამარტო მცოდნეებთან მაქვს შეკითხვა. როგორ უყურებს ეკლესია აბორტს,კონტრაცეპტივებს და.ა.შ?
თუ ადამიანმა ზომიერება არ ისწავლა რამდენი შვილი უნდა ჰყავდეს? 20 ,30 თუროგორ მოიქცეს მორწმუნე ცოლ-ქმარი? რა გზას დაადგეს სცოდოს თუ თავი შეიკავოს? |
![]() ![]() |
ელესარი |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 79 რეგისტრ.: 18-January 08 წევრი № 3,669 ![]() |
დამლოცეთ მამა ირაკლი,
საინტერესო თემაა გახსნილი. თემასთან კავშირში მსურს აღვნიშნო, რომ დღევანდელ დღეს ზოგადად მიჩნეულია, რომ ოჯახის ძირითადი დანიშნულება არის გამრავლება. ასეთი მიდგომა იყო ძველი აღთქმის პერიოდში, სადაც ადამიანი მარადიულ სიცოცხლეს თავის შთამომავლობაში ხედავდა და სადაც ჯერ არ იყო ნათელი წარმოდგენა ზეციურ სასუფეველზე. მაგრამ სხვა სურათს გვაძლევს ახალი აღთქმა, სადაც ოჯახის მთავარი არსი განიხილება უპირველეს ყოვლისა სიყვარულის და ერთიანობის ჭრილში, სადაც ოჯახი წარმოადგენს პატარა ეკლესიას. ცხადია შვილთასხმა არის ოჯახის შემადგენელი ნაწილი, მაგრამ არაუმთავრესი: “Uchenie o brake v Novom Zavete otlichaetsa ot vetxozavetnogo imenno tem, chto osnovnoi smisl braka viditsa v lubvi i vechnom edinstve suprugov. Nigde v novozavetnix tekstax ne govoritsa o detorojdenii kak o celi ili kak ob opravdanii braka” - Protoierei V. Vorobjev, “Devstvo, Brak ili “Svobodnaja ljubov””. “… utverjdenie, budto celju braka javljaetsa detorojdenie, ne tolko sporna, no dlja pravoslavnogo bogoslovija, prosto neprijemlema. Cel braka est brak. Rojdenie detei – eto sostovnaja chast, no … v brak vstupajut dlja togo chtobi osushestvit jizn vzaimnoi ljubvi…” - Mitrpopolit Antoni Surojskii, “Brak i semja” კაიროს, > ციტატა კარგი იქნება თუ არგუმენტაცია თანამედროვე ღვთისმეტყველთა აზრებითაც იქნება გამყარებული ... მიტროპოლიტ ანტონ სუროჟელის ზემოთ ხსენებული წიგნიდან გთავაზობთ შემდეგ ამონაწერს (ქსელში ვერ ვნახე ასლი და ხელით ვკრიფავ): (Planirovanie rojdenie) … eto mojno delat podvijnicheski, eto mojno sdelat v predelax svoix sil. Podvijnicheski – mojno surovo. Strogo derjatsa cerkovnix pravil, kotorie dajut vozmojnost telesnogo obshenia muja i jeni tolko v opredelennie sroki i v opredelennie dni. A esli ne xvataet podvijnicheskoi sili … to nado primenat razumnie sposobi ogranichenia detorojdenia. V etom net grexa, esli eto ne delaetsa ne dlja togo tolko, chtobi jit raznuzdanno, bezotvetstvenno, jit skvernoi jiznju, izbegaja vozmojnosti imet detei radi togo, chtobi jit po svoei poxoti i prixoti. Eto delo drugoe. Togda nado sudit poxot, nado sudit prixot. A razve luchshe to … chto sovershaetsja abort? Po cerkovnim pravilam, chelovek kotori sovershaet abort doljen bit otluchen ot cerkvi na dolgie godi. Razve eto delaetsa u nas na rodine? Net s etim mirjatsa. A vot kogda delo doxodit do ogranichenie detorojdenia, vdrug okazivaetsja, chto i svjashenik i okrujajushaja sreda delajutsja sugubo „nravstvennimi”, budto eto napisano v Pravilax, budto ob etom govorili podvijniki drevnosti. Podvijniki drevnosti bili polni razuma i ostorojnosti. Oni bili blagogoveini, oni blagogoveli pered Bogom, no i pered chelovekom, pered ego tragicheskoi sudboi i pered ujasom, kotorii mojet postich ljudei, esli oni budut slepo, mexanicheski primenjat te ili drugie pravila. Mitrop. A. Surojskii, „Brak i semja” საინტერესოდ ჟრერს, მაგრამ, სამწუხაროდ, არ არის დაკონკრეტებული თუ რას გულისხმობს ავტორი "razumnie sposobi ogranichenia detorojdenia"-ის ქვეშ. სიყვარულით, ელესარი -------------------- «Так, товарищи, по вопросу о плюрализме двух мнений быть не может».
------ “ხოლო აწ ესერა ჰგიეს სარწმუნოებაჲ, სასოებაჲ და სიყუარული, სამი ესე; ხოლო უფროჲს ამათსა სიყუარული არს” (1 კორ. 13:13) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 02:10 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი