სქიზმები ეკლესიის წიაღში, ისტორია და სამართალი |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
სქიზმები ეკლესიის წიაღში, ისტორია და სამართალი |
KAIROS |
Jun 28 2007, 08:57 PM
პოსტი
#41
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ეკლესიის ისტორიაში მაქვს გახსნილი "ერესები, სექტები, სქიზმები" თემა, იქ უფრო ისტორიულ მხარეს ვეხები ( აუცილებლად გავაგრძელებ ) , მაგრამ "ქართული ეკლესიები უცხოეთში" თოფიქში დაიბადა კამათი სქიზმის , კერძოდ რ.ს.მ.ე-ს შესახებ (რუსეთის საზღვარგარეთის მართლმადიდებელი ეკლესია) , რომელიც სქიზმიდან ახლახანს დაბრუნდა და შეურთდა რუსეთის საპატრიარქოს, როგორც აღმოჩნდა, ყოფილან ქართველთა რაღაც ჯგუფი მათთანაც, ამიტომ სჯობს ის კამათი აქ გაგრძელდეს, დღევანდელი დამოკიდებულება ასეთია, სქიზმა აღარ არსებობს, მაგრამ იყო; ამის უარყოფა არასერიოზულიც კი იქნება...
ამასთან ერთად მსოფლიო მართლმადიდებლურ სამყაროში არსებობს დიდი და მცირე სქიზმატური დაჯგუფებები, დაწყებული ბერძნული "მეძველსტილეთა" მრავალრიცხოვანი სქიზმებით, გაგრძელებული რუსეთის რამოდენიმე მცირე თუ დიდი ძველი თუ ახალი სქიზმებით და დამთვარებული ჩვენი პრობლემებით, იქნება ეს ბასილების სქიზმები ( მკალავიშვილი და კობახიძე) თუ აროშვილების დაჯგუფებით ( ეს სქიზმაც კი არ არის...), იმედია საინტერესო იქნება მათთან დამოკიდებულების სამართლებრივი საკითხების გარკვევა და მათი გაცნობა. იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
KAIROS |
Apr 4 2008, 05:53 PM
პოსტი
#42
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა ერთი მეგობარი მკავს ხატების არ სცამს და გერმანიაში სექტაში დაიწყო სიარული იქნებ უშველო რამე ინტერნეტის დახმარები ამას შევეცდებით, ისე ცოტა შინაგან განწყობაზეცაა, ხომ იცი... ახლა დავიწყოთ რ.ს.მ.ე-თი ვინ იყო, ვინ არის და იყო თუ არა სქიზმა? ციტატა საუბრის ერთი კუთხით განვითარებას შევუდგები, მოგეხსენებათ სქიზმაში მყოფი ეკლესიები თავისი ცხოვრების პერიოდში აკანონებენ ზოგიერთი ახალი წმიდანის თაყვანისცემას, რომელიც სწორედ სქიზმის პერიოდში გაბრწყინდა მათთვის... დაბრუნების შემდეგ მოუწევთ თუ არა მათ უარი თქვან კონკრეტული წმიდანის თაყვანისცემაზე და თუ არა, ხომ არ ვახორციელებთ ორგულების აქტს გარეგნული ერთობის აღსადგენად? ესეც ძალიან საინტერესოა , სქიზმატი წმიდანები, როგორ შეიძლება სქიზმატი წმიდანი შეურთდეს იმ ეკლესიის წმიდანებს, რომელსც ეგ წმიდანი ადრე თავის სიცოცხლეში გმობდა? -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd September 2024 - 06:06 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი