![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
დავით ივერიელი |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
![]() Illuminatus ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,988 რეგისტრ.: 27-July 06 მდებარ.: L.o.r.i.e.n. წევრი № 21 ![]() |
საკმაოდ ხშირად მოხვედრია ჩემს ყურს მსგავსი კითხვა: "რაში სჭირდებოდა ღემერთს სისხლიანი მსხვერპლი? ჯვარცმა?"
პირდაპირი პასუხი მინდა.... არ დამიწყოთ ახლა ისაო ესაო... პირდაპირ მითხარით... ამ კითხვამ მეც დამაინტერესა.... საინტერესოა, უფალმა აბრაამს არ დაანება საკუთარი შვილის მოკვლა, მსხევერპლად შეწირვა ... მან კი "ისე შეიყვარა წუთისოფელი, რომ მოსცა თვისი მხოლოდშობილი ძე" ... სისხლიან მსხვერპლად??? ![]() -------------------- მერე რა რომ . . .
|
![]() ![]() |
seminaristi |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 101 რეგისტრ.: 5-July 07 მდებარ.: წალენჯიხის რ-ნი. სოფ.საჩინო წევრი № 2,395 ![]() |
გვმართებს ვიცოდეთ თუ რას ამბობს ეკლესია ამ განყოფილებაში წამოჭრილ საკითხზე:
"Позвояющим себе говорить, что к нашему спасению и очищению от грехов не нужно пришествия в мир Сына Божия по плоти,Его волные страдания,смерть и воскресение: анафема". "непринимающим благодати искупления, проповедуемого Евангелием, как единственного средства к оправданию нашему пред Богом: анафема". (იხ. თორმეტი ანათემა მართლმადიდებლობის ზეიმზე. მე-4 და მე-5 ანათემები) -------------------- "Где нет православия, там нет спасения!" (Св. Игнатий (Брянчаниновь))
|
Leom |
![]()
პოსტი
#3
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 10 რეგისტრ.: 3-April 08 წევრი № 4,420 ![]() |
გვმართებს ვიცოდეთ თუ რას ამბობს ეკლესია ამ განყოფილებაში წამოჭრილ საკითხზე: "Позвояющим себе говорить, что к нашему спасению и очищению от грехов не нужно пришествия в мир Сына Божия по плоти,Его волные страдания,смерть и воскресение: анафема". "непринимающим благодати искупления, проповедуемого Евангелием, как единственного средства к оправданию нашему пред Богом: анафема". (იხ. თორმეტი ანათემა მართლმადიდებლობის ზეიმზე. მე-4 და მე-5 ანათემები) წერილი ებრაელთა მიმართ, თავი მე-9-ე .. 15 ამიტომ ის არის ახალი აღთქმის შუამდგომელი, რათა მისი სიკვდილის შემდეგ, რაც პირველი აღთქმის დანაშაულთა გამოსასყიდად მოხდა, მათ, ვინც მოწოდებულნი არიან საუკუნო მემკვიდრეობისათვის, მიიღონ აღთქმული. 16 ვინაიდან, სადაც ანდერძია, იქ აუცილებელია მოანდერძის სიკვდილი. 17 რადგან ანდერძს ძალა აქვს მხოლოდ სიკვდილის შემდეგ. მანამდე მას ძალა არა აქვს, ვიდრე მოანდერძე ცოცხალია...... ..... 22 თითქმის ყველაფერი, რჯულის მიხვედით, სისხლით წმიდავდება, და სისხლის დაუღვრელად არ ხდება მიტევება. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 04:49 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი