![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
დავით ივერიელი |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
![]() Illuminatus ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,988 რეგისტრ.: 27-July 06 მდებარ.: L.o.r.i.e.n. წევრი № 21 ![]() |
საკმაოდ ხშირად მოხვედრია ჩემს ყურს მსგავსი კითხვა: "რაში სჭირდებოდა ღემერთს სისხლიანი მსხვერპლი? ჯვარცმა?"
პირდაპირი პასუხი მინდა.... არ დამიწყოთ ახლა ისაო ესაო... პირდაპირ მითხარით... ამ კითხვამ მეც დამაინტერესა.... საინტერესოა, უფალმა აბრაამს არ დაანება საკუთარი შვილის მოკვლა, მსხევერპლად შეწირვა ... მან კი "ისე შეიყვარა წუთისოფელი, რომ მოსცა თვისი მხოლოდშობილი ძე" ... სისხლიან მსხვერპლად??? ![]() -------------------- მერე რა რომ . . .
|
![]() ![]() |
argani |
![]()
პოსტი
#2
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
seminaristi
ციტატა ღმერთს არასოდეს არავითარი შეცდომა არ დაუშვია, აქედან გამომდინარე კი შეცდომის გამოსწორების საჭიროება არ არსებობდა. მან დაცემულ ადამიანს მოდი სიტყვა 'დაცემულს' დავუკვირდეთ. დაეცა ანუ ვერ ივარგა იმ ადამინმა რომელიც თავად ღმერთმა შექმნა, ყოვლის შემძლე ღმერთმა რომელსაც შეეძლო ისეთი ადამიანი შეექმნა რომელიც ვერ დაეცემოდა, არც კი მოუვიდოდა აზრად დაცემა, არც კი ეცოდინებოდა რა იყო დაცემა. რადგან ასეთი ადამიანი არ შექმნა, ბუნებრივად გაჩნდება კითხვა რატომ შექმნა მან ადამიანი რომელიც მუდამ უნდა ებრძოდეს დაცემის ცდუნებას. ღმერთის მიზანი მის მერვე შექმნილი ადამინის ბედნიერება იყო თუ ცდის ჩატარება რომლის დროსაც ნახავდა როგორ იჯახირებდა მისი ნაწარმი, დაახლოებით ისე როგორც ბრმა ადამინს დააკვირდები გადაიჩეხება თუ არა უმოაჯირო ბაქნიდან. ნებისმიერ შემთხვევაში არ ჩანს ზრუნვა ან სიყვარული ყოვლისშემძლე ღმერთის მხრიდან. სამაგიეროდ ჩანს წვალების ნიშნები: ბაბილონის გოდოლის დანგრევა, წარღვნა, რომელიც მერე მოინანია უფალმა ღმერთმა, და თქვა მეტს აღარ ვიზამ ამასო . რაღაც არ გავს ეს იმ ქმნილების საქციელს რომლმაც ზუსტად იცის რას აკეთებს და საქმე ცუდად არ მიუდის. ციტატა იქნებ გგონიათ, რომ ღმერთს "არ გამოუვიდა" ადამიანი ისეთი, ასე რომ არ იყოს მაშინ არ შეევედრებოდა ცოდვილი და უღირსი ადამიანი ღმერთს ცოდვებისა და ცდუნებებისგან დაცვას რადგან არც ცოდვები ეცოდინებოდა და არც მათგან დაცვაში დახმარებას შეთხოვდა ვინმეს. ციტატა ადამი, რომლის მიზეზითაც შემოვიდა ამ სოფელში ტანჯვა-ვაება, ადამია აქ მთავარი თუ ყოვლისშემძლე ღმერთი რომელმაც თავად ადამიც შექმნა და პატარა მატლებიც? წაერთვა მერე ღმერთს ადამისთვის ტანჯვა-ვაების შექმის უფლება რათა ხალხს უფრო მეტი დრო დარჩენოდა ღმერთის სამადლობლად და სადიდებლად და არა მისთვის დაავადებებისგან და ატასი სხვა უბედურებისგან დაცვის სავედრებლად. უფრო უკეთესი იქნებოდა ყველასთვის. ციტატა სხვებს მაინც ნუ ახვევთ სულის მომწამვლელ აზრებს. აზრებს კი არ ვახვევ კითხვებს ვსვამ რომელიბზედაც დამაკმაყოფილებელი პასუხი მინდა და არა 'წადი ილოცე და მოინანიე' |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 04:12 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი