![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
saria-giorgi |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 ![]() |
ნელ-ნელა გამოვაქვეყნებ თუ რა ცდომილებებია ლათინებთან.ეხლა კი სათაურებს შემოგთავაზებთ და ჩემი თხოვნა იქნება ვიმსჯელოთ იმაზე თუ რა საკითხი იქნება იმის მიხედვით.მოვლენებს არ დავასწროთ.
1)ლათინთა უმნიშვნელოვანესი ახალსწავლებები ვატიკანის მე-2 კრებამდე. 2)რომის პაპის პირველობის თაობაზე. 3)დოგმატი პაპის უცდომელობის(შეუმცდარობის)თაო ბაზე. 4)სწავლება სულიწმიდის გამომავლობის თაობაზე. 5)სწავლება პირველქმნილ ცოდვაზე. 6)წმიდათა ზეჯეროვანი დამსახურებებისა და ინდულგენციების თაობაზე. 7)დოგმატები ქალწულ მარიამის უბიწოდ ჩასახვისა და მისი სხეულებრივი ამაღლების თაობაზე. 8)წმიდა საიდუმლოებებში გადახვევების თაობაზე. 9)ხმიადის გამოყენება"წმიდა ზიარებისას"კათოლიკურ ეკლესიაში. 10)ორღანის თაობაზე. 11)მართლმადიდებელი ეკლესიის წმიდა მამათა გამონათქვამები კათოლიციზმის თაობაზე. 12)ვატიკანის1962-1965წ.წ კრების მიერ მიღებული კათოლიკეთა ახალი დოგმატური სწავლება. 13)ახალი დოგმატის არსი და მისი დასაბუთება. 14)ქრისტეანებისა დაიუდეველების"სულიერი ნათესაობა". 15)ქრისტეანეთა და მაჰმადიანთა"სულიერი სიახლოვე". 16)ქრისტეანეთა და წარმართთა"სულიერი სიახლოვე" 17)არაქრისტეანთა ცხონებისათვის. 18)ვატიკანის მეორე კრების ახალი წესები და ქრისტეანობასთან მათი წინააღმდეგობანი. 19)რომაული-კათოლიციზმი ვატიკანის მე-2 კრების შემდეგ. 20)ცხონება და სულიერი ცხოვრება რომაულ კათოლიციზმში. 21)მართლმადიდებელი და კათოლიკური ეკლესიათა შეერთების თაობაზე. 22)უნიები და უნიატობა. 23)ეკუმენიზმი 24)ბალამანდის შეთანხმება. 25)დასკვნა -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
![]() ![]() |
saria-giorgi |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 407 რეგისტრ.: 4-July 07 მდებარ.: q.walenjixa წევრი № 2,386 ![]() |
ქვეთავი მეორე
დოგმატი პაპის უცდომელობის(შეუმცდარობის)თაო ბაზე გთავაზობთ თვით დოგმატს: "წმიდა კრების თანხმობით ვასწავლით და ვადგენთ ღმრთისაგან განცხადებულ დოგმატს,რომ როდესაც რომის პაპი საუბრობს EX KAHEDA,ე.ი როდესაც ყოველ ქრისტეანს მოძღვრავს და ასწავლის თავის მოვალეობებს და ზეგარდამო მომადლებული მოციქულებრივი ძალაუფლების საფუძველზე განსაზღვრავს სარწმუნოებრივ და ზნეობრივ საკითხების სწავლებას,რომელიც აუცილებელია მთელი ეკლესიისათვის,ის ფლობს წმ.პეტრეს სახით დანაპირებ ღმრთაებრივ შეწევნას,უცდომელობას,რომელიც ღმრთაებრივმა მხსნელმა მიმადლა თავის ეკლესიას.ამის შედეგად,რომის პაპის დადგენილებები,მინიჭებული ძალაუფლების საფუძველზე,ეკლესიის წინააღმდეგობის მიუხედავად,არავითარ ცვლილებას არ ექვემდებარება.ვინვ გაკადნიერდება და დადგენილებას შეეწინააღმდეგება,რისგანაც დაგვიფაროს უფალმა,დაე დაიწყევლოს და განიკვეთოს ეკლესიისაგან." 1870წლის ივლისში პაპ პიუს მე-9 მიერ მოწვეულმა კრებამ მიიღო ეს დოგმატი"პაპის უცდომელობის შესახებ"(533ხმით ორის წინააღმდეგ).ამ დოგმატის მოწინააღმდეგეებმა კრება დატოვეს. გაგრძელება იქნება -------------------- [indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 12:34 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი