![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
ზურა |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 72 რეგისტრ.: 3-January 07 წევრი № 783 ![]() |
მშვიდობა თქვენდა!
გილოცავთ სადღესასწაულო დღეებსა და მაცხოვარის შობის მოახლოებას! მსურს აზრი გამოვხატოთ, იმ ღვთისმეტყველურ საკითხზე, რომელიც მემგონი კვლავინდებურად გადაუჭრელად რჩება თანამედროვე მართლმადიდებლური სულიერი განათლების სისტემაში. ... და რაც საკმაო ხანია საფიქრებელს მაძლევს, რადგან მოგეხსენებათ საკითხი მნიშვნელოვანია. არავითარ შემთხვევაში არ ვფიქრობ, რომ სწორედ აქ გაეცემა ამ კითხვას საბოლოო პასუხი ![]() თუმცა ყოველ შემთხვევაში იმედი მაქვს, რომ აზრთა გაცვლას გარკვეული შედეგი მაინც მოყვება. გთხოვთ ყურადღება მიაქციოთ შემდეგს: - ლაპარაკია არა ცოდვაზე, არამედ ცოდვით დაზიანებულ ბუნებაზე უფალო დაგვლოცე! p.s. ... დროში შეზღუდვის გამო მიჭირს იმის თქმა, თუ რა სიხშირით მოვახერხებ გამოხმაურებას, მაგრამ აუცილებლად მოვახდენ რეაგირებას ყოველ ძირითად საკითხზე. -------------------- The God became the person, that the person became the god.
|
![]() ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
კეთილი იყოს შენი მობრძანება ზურა, რაღაც გამიკვირდა, ძალიან ღრმა ღვთისმეტყველური საკითხი დასვი, არ ვიცი როგორ შეძლებს ფორუმი საკითხის გაშუქებას, მაგრამ მაქსიმუმს შევეცდებით, სამწუხაროდ მე დაგაკლდებით ორიოდ კვირა, მაგრამ არის ხალხი, რომელიც კამათში შემოვა და ფრიად საინტერესო იქნება მიღწეული შედეგი...
უცნაური დამთხვევაა, დღეს ედიშერ ჭელიძემ ერთერთ საუბარში ახსენა, რომ ჩვილები სრულიან უბიწონი იბადებიანო, მაგრამ ბუნებას არ შეხებია, თუმცა ბუნება დაზიანებულია... ახლა სჯობს საკითხი ოდნავ გავშალოთ, როგორ იბადება უბრალო ჩვილი? პირველქმნილი ცოდვით?უცოდველად, მაგრამ დაზიანებული ბუნებით, უცოდველად მაგრამ არადაზიანებული, არამედ ცოდვისაკენ მიდრეკილი ბუნებით... მერე კი გადავიდეთ მაცხოვრის ადამიანურ ბუნებაზე, "ყოვლითურთ მსგავსი, თვინიერ ცოდვისა" გამორიცხავს თუ არა დაზიანებულ ბუნებასაც? ფრიად საინტერესოა... კათოლიკებმა იმაკოლატას დოგმატიც კი მიიღეს, რაც მხოლოდ დედა ღვთისას არ უკავშირდება, რადგამ ღვთისმშობლის უბიწო ჩასახვის დოგმატით, მიდიოდნენ სწორედ უფლის უბიწო და უცოდველი ბუნების შესახებ სწავლამდე... ეგეც საკვლევია... საინტერესოა მოკლედ, მადლობა, თუ რამეს წავაწყდი, აქ გავჩნდები ![]() P.S. დამატების სახით: უცებ გამახსენდა შესანიშნავი დამასკელი. სწორედ ასე წერდა "მეშინია შევეხო ნაკვერცხალს ხესთან შეერთებული ცეცხლის გამო" და მაინც ნახეთ რა ვიპოვე მის ნაწერში: "როდესაც ვამბობთ „სრულ ღმერთს და სრულ ადამიანს“, მის ბუნებათა სავსეობასა და უნაკლელობას ცხადვყოფთ" იქნებ "უნაკლელობაში" სწორედ " პირველქმნილი ცოდვისაგან დაუზიანებლობა იგულისხმებოდა"? იქნებ აქ ის ვარაუდია ასახული, რომ ქრისტე ის ახალი ადამია, ანუ ის დაუცემელი ადამი, შესაბამისად "დაუზიანებელი ბუნების" მქონე, ვგონენ ასევე რომ ბუნების დაზიანება ან არ დაზიანება არა მგონია ეწინააღმდეგებოდეს გამოხსნის დოგმატს, ან პირიქით იქნებ ხსნის სწავლებაში სწორედ " დაზიანებული ბუნებამ" შეიტანოს რაიმე ცვლილება? მოკლედ, პირველი დაკვირვებისათვის ასეც საკმარისია... მრავალ შობას! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 12:14 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი