![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
ზურა |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 72 რეგისტრ.: 3-January 07 წევრი № 783 ![]() |
მშვიდობა თქვენდა!
გილოცავთ სადღესასწაულო დღეებსა და მაცხოვარის შობის მოახლოებას! მსურს აზრი გამოვხატოთ, იმ ღვთისმეტყველურ საკითხზე, რომელიც მემგონი კვლავინდებურად გადაუჭრელად რჩება თანამედროვე მართლმადიდებლური სულიერი განათლების სისტემაში. ... და რაც საკმაო ხანია საფიქრებელს მაძლევს, რადგან მოგეხსენებათ საკითხი მნიშვნელოვანია. არავითარ შემთხვევაში არ ვფიქრობ, რომ სწორედ აქ გაეცემა ამ კითხვას საბოლოო პასუხი ![]() თუმცა ყოველ შემთხვევაში იმედი მაქვს, რომ აზრთა გაცვლას გარკვეული შედეგი მაინც მოყვება. გთხოვთ ყურადღება მიაქციოთ შემდეგს: - ლაპარაკია არა ცოდვაზე, არამედ ცოდვით დაზიანებულ ბუნებაზე უფალო დაგვლოცე! p.s. ... დროში შეზღუდვის გამო მიჭირს იმის თქმა, თუ რა სიხშირით მოვახერხებ გამოხმაურებას, მაგრამ აუცილებლად მოვახდენ რეაგირებას ყოველ ძირითად საკითხზე. -------------------- The God became the person, that the person became the god.
|
![]() ![]() |
მნათე |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ზურა
შენი გამოჩენა უხვპოსტიანობის პირდაპირპროპორციულია ![]() ციტატა აზრი გამომაქვს, რომ მაცხოვარმა მიიღო ადამიას გამო ადამიანის დაზიანებული ბუნება. - რადგანაც იგი იყო სრულყოფილი ადამიანი (ისე როგორც სრულყოფილი ღმერთი) მეც ასე მივიჩნევ, მაგრამ აქ ერთი საკითხია გამოსაკვეთი, კერძოდ დაუზიანებელ ბუნებას ახასიათებს თუ არა ის მიწიერი მოთხოვნილებები, რომლებიც გვახასიათებს ჩვენ ყველას, მაგალითად ჭამა ![]() ![]() ალბათ უპირველესად დაზიანებული და დაუზიანებელი ბუნება უნდა გავმიჯნოთ და შემდეგ მაცხოვრის მიწიერ ცხოვრებაში ვიპოვოთ როგორც ერთის, ასევე მეორეს დამახასიათებელი თვისებები. ღმერთს ეყვარებოდეთ ! -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 12:22 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი