![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
alilo |
![]()
პოსტი
#1
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 303 რეგისტრ.: 5-July 07 წევრი № 2,393 ![]() |
მოდი აქ ვისაუბროთ იმაზე რატომ უშვებს ღმერთი ჩვენში ცოდვებს.მაინტერესბს სხვების აზრი და გავიზიაროთ ერთმანეთის აზრი ასეთ საკითხში.დიდი სიყვარულით და სითფოთი გთოხვთ მივიღოთ მონაწილეობა ამ შეკითხვაში.
-------------------- კაცმა ისეთი რამ არ უნდა ჩაიდინოს ,რომ როცა უკან მოიხედავს იმ ჩანადენის შერცხვეს, ეს ჩანადენი შეიძლება იყოს სიტყვის,საქმის ან გულის-ხმის ყოპის სახით.
|
![]() ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
argani
ციტატა გმადლობ ამ განმარტებისთვის. ესე იგი სულიერი , უხულავი, გონისმიერი თვისებები იგულისხმება რომელიც ადამიანს ცხოველებისაგან განსხვავებს, არა? შეიძლება ასე ითქვას. აი ლოპუხინის განმარტებაში რა წერია: "ჩვენს ხატად, ჩვენს მსგავსად" აქ გამოყენებულია ორი მონათესავე მნიშVნელობის სიტყვა, თუმცა ოდნავ განსხვავებული ელფერი დაჰკრავს მათში გამოხატულ აზრს: ერთი აღნიშნავს იდეალს, სრულყოფილების ნიმუშს; მეორე - ამ იდეალის რეალიზაციას, მოცემული ნიმუშის ასლს. "პირველი (ხატად) ამბობს წმ. გრიგოლ ნოსელი - ჩვენ გვაქვს შექმნის შედეგი, უკანასკნელს კი (მსგავსად) ჩვენ აღვასრულებთ ნებაყოფლობით. აქედან გამომდინარე, ღვთის ხატება ადამიანში შეადგენს მისი ბუნების განუყოფელ და წარუშლელ მახასიათებელს. ღმერთთან მსგავსება კი არის ადამიანის თავისუფალი ნება, რომელმაც შეიძLება მიაღწიოს ადამიანში თავისი განვითარების საკმაოდ მარალ ხარისხს. რაც შეეხება ადამიანში თავად ღვთის სახეს, იგი აისახება მისი რთული ბუნების ძალათა ნაირფეროვნებაში: ადამიანის სულის უკვდავებაში, პირველყოფილ უცოდველობაში, სიწმინდეში და იმ ნიჭსა და თავისებურებებში, რომლითაც დაჯილდოებული იყო პირველქმნილი ადამიანი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th July 2025 - 05:04 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი