![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
როგორ თვლით?
რა არის უმთავრესი, რისთვისაც დავდივართ წირვაზე? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
parsifal |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 44 რეგისტრ.: 24-January 07 წევრი № 913 ![]() |
პირადად წირვაზე არ ვყოფილვარ(მგონი)
შვებას სახარების კითხვით ვპოულობ, ანდა ქრისტიანების(სულერთია რომელი ოჯახის) გარემოში. |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
პირადად წირვაზე არ ვყოფილვარ(მგონი) შვებას სახარების კითხვით ვპოულობ, ანდა ქრისტიანების(სულერთია რომელი ოჯახის) გარემოში. ქრისტე მოვიდა არა იმისთვის ძამია, რომ ჩვენთვის ესწავლებინა-ესაა განსხვავება პროტესტანტებსა და მართლმადიდებლებს შორის. თუ დააკვირდება ადამიანი, მოციქულები არსად არ საუბრობენ ქადაგებისას ასეთი ფორმით: იესომ თქვა ყველგან საუბარია ერთადერთზე: იესო აღდგა თუ ახალ აღთქმას შეხედავ პირდაპირ, მაშინ ის ყველაზე არარელიგიურად მოგეჩვენება, რადგან როგორც რელიგიურ წიგნში მასში უნდა იყოს ლოცვა, მაგრამ მთელი პარადოქსი იმაშია, რომ იქ ერთადერთი ლოცვაა-მამაო ჩვენო და მისი დატვირთულობაც, სიღრმეც გაცილებით ჩამორჩება ერთი შეხედვით-ფსალმუნთა და საერთოდ ძველი აღთქმის ლოცვითი კანონების სიღრმეს. და მაინც თუ ახალ აღთქმაში რამეა ახალი, მაშინ სულ სხვა: ესაა თავად ქრისტე-მიზანი ახალი აღთქმისა არის არა ქრისტეს ქადაგება, არამედ თავად პიროვნება სახელად სიყვარული-იესო. ამიტომ წირვა არის ადგილი სადაც კი არ ვსწავლობთ რამეს არამედ ვხდებით ერთი თავად იმ პიროვნებასთან-იესოსთან თუმცა მართალი ხარ, რომ კითხვა სახარებისა და საერთოდ ქრისტიანთა გარემოში ყოფნა რაღაც უცნაურად გაწყნარებს... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
parsifal |
![]()
პოსტი
#4
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 44 რეგისტრ.: 24-January 07 წევრი № 913 ![]() |
ქრისტე მოვიდა არა იმისთვის ძამია, რომ ჩვენთვის ესწავლებინა-ესაა განსხვავება პროტესტანტებსა და მართლმადიდებლებს შორის. თუ დააკვირდება ადამიანი, მოციქულები არსად არ საუბრობენ ქადაგებისას ასეთი ფორმით: იესომ თქვა ყველგან საუბარია ერთადერთზე: იესო აღდგა თუ ახალ აღთქმას შეხედავ პირდაპირ, მაშინ ის ყველაზე არარელიგიურად მოგეჩვენება, რადგან როგორც რელიგიურ წიგნში მასში უნდა იყოს ლოცვა, მაგრამ მთელი პარადოქსი იმაშია, რომ იქ ერთადერთი ლოცვაა-მამაო ჩვენო და მისი დატვირთულობაც, სიღრმეც გაცილებით ჩამორჩება ერთი შეხედვით-ფსალმუნთა და საერთოდ ძველი აღთქმის ლოცვითი კანონების სიღრმეს. და მაინც თუ ახალ აღთქმაში რამეა ახალი, მაშინ სულ სხვა: ესაა თავად ქრისტე-მიზანი ახალი აღთქმისა არის არა ქრისტეს ქადაგება, არამედ თავად პიროვნება სახელად სიყვარული-იესო. ამიტომ წირვა არის ადგილი სადაც კი არ ვსწავლობთ რამეს არამედ ვხდებით ერთი თავად იმ პიროვნებასთან-იესოსთან თუმცა მართალი ხარ, რომ კითხვა სახარებისა და საერთოდ ქრისტიანთა გარემოში ყოფნა რაღაც უცნაურად გაწყნარებს... საკუთარი თავი დაწყნარება არ მიგულისხმია ძამიკო ![]() ![]() ზუსტად ქრისტესთან შეხვედრაზე მაქვს აქცენტი აღებული, რომელსაც ქრისტიანებთან ურთიერთობის დროს ან სახერების კითხვისას ვგრძნობ. ეკლესიასი ყოფნისას ხალხს ვუყურებ, ნახატებს, სანთლებს, მღვდელს, მერე იმ უკმაყოფილო "სიფათებს" გვერდზე რომ დგანან ![]() და ქრისტეზე კონცენტრაცია მეკარგება ![]() |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 01:28 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი