![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
როგორ თვლით?
რა არის უმთავრესი, რისთვისაც დავდივართ წირვაზე? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
გლახა |
![]()
პოსტი
#2
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
ლეონტი
ციტატა არა , პარსიპალს ეგენი ეფერებოდნენ,ამ დროს მოვედი და კინარამ ხელიდან გამოვგლიჯე.გემოზე არ მომეწონა. ![]() ხო ჩემი აზრით წირვაზე წასვლის დანისნულება არის ის რომ ადამიანმა იგრძნოს რომ ჩვენ ერთად ვართ ქრისტეს სხეული. სხვა სიტყვებით რომ ვტქვათ სხეულის სხვადასხვა წევრებს ვხვდებით , ჩვენს დებსა და ძმებს... წირვა და ეკლესია ჩემთვის ერთი და იგივეა... |
parsifal |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 44 რეგისტრ.: 24-January 07 წევრი № 913 ![]() |
ლეონტი ![]() ხო ჩემი აზრით წირვაზე წასვლის დანისნულება არის ის რომ ადამიანმა იგრძნოს რომ ჩვენ ერთად ვართ ქრისტეს სხეული. სხვა სიტყვებით რომ ვტქვათ სხეულის სხვადასხვა წევრებს ვხვდებით , ჩვენს დებსა და ძმებს... წირვა და ეკლესია ჩემთვის ერთი და იგივეა... აი!!! მარტო მე ხომ არ ვაფრენ ![]() @გლახა, მნათემ ისე მიმიღო, როგორც ქრისტიანს შეეფერება - სიყვარულით ![]() ![]() @მნათე, მშვენიერი ადგილი ჩასვი, ზუსტად ის, რაც შეეფერება თემას... მაგრამ ამას პირდაპირ ვერაფრით ვერ გავიგებ - იმას, რაც აბსოლიტური არ არის, ვერ ვუწოდებ ღვთიურს... მათ შორის ევქარისტიას.... თუნდაც შემდეგი უბრალო მაგალითის გამო: იმ მიდამოებში სადაც ღვინო არ არის, ხალხი ვერ ეზიარება, ანდა ისინი, ვისაც ალერგია აქვს ღვინოზე? პირადა მე დიდი სიამოვნებით ვსვავ ღვინოს, მაგრამ გადამწყვეტ მნიშვნელობას, მომკალი და, ვერ მივცემ... |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#4
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
იმ მიდამოებში სადაც ღვინო არ არის, ხალხი ვერ ეზიარება, ანდა ისინი, ვისაც ალერგია აქვს ღვინოზე? პირადა მე კომუნისტური გრიალის დროს ეპისკოპატი იქნა გადასახლებული გულაგში და ღვინოს იქ მათ ვინ მისცემდა, თან წითელს,ამიტომ ზიარებად ჩაის იყენებდნენ... მაგრამ ეგეც არაა მთავარი, პარსიფალ, ძმაო, თუ გჯერა იესოსი, რატომ არ გჯერა იმისი, რაც მან თქვა? აბა ასე შეხედე საკითხს -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
parsifal |
![]()
პოსტი
#5
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 44 რეგისტრ.: 24-January 07 წევრი № 913 ![]() |
კომუნისტური გრიალის დროს ეპისკოპატი იქნა გადასახლებული გულაგში და ღვინოს იქ მათ ვინ მისცემდა, თან წითელს,ამიტომ ზიარებად ჩაის იყენებდნენ... მაგრამ ეგეც არაა მთავარი, პარსიფალ, ძმაო, თუ გჯერა იესოსი, რატომ არ გჯერა იმისი, რაც მან თქვა? აბა ასე შეხედე საკითხს გეთანხმები იმაში, რომ სულერთია რა იქნება გრაალში, ანუ ყველაფერი შეძლებისდაგვარად ![]() რაც შეეხება მეორე აბზაცს, ქრისტემ ამას გარდა კიდევ ბევრი რამ თქვა და გააკეთა, და ეს ყველაფერიც რიტუალებად ვაქციოთ? ![]() მნათეს მიერ მოყვანილ სახარების ამ ნაწყვეტში ყველაფერია ნათქვამი ზიარებაზე უფლისა მიერ.მე აღარაფერს დავამატებ. ვისაც აქვს ყური სმენად ისმინოს რას ამბობს უფალი. რა ღა უნდა დაამატო ძმაო ![]() ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#6
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
გეთანხმები იმაში, რომ სულერთია რა იქნება გრაალში, ანუ ყველაფერი შეძლებისდაგვარად ![]() რაც შეეხება მეორე აბზაცს, ქრისტემ ამას გარდა კიდევ ბევრი რამ თქვა და გააკეთა, და ეს ყველაფერიც რიტუალებად ვაქციოთ? ![]() მე რიტუალისგან გავარჩიე ეგ და გითხარი, რომ ეგ რიტუალი არაა, ამას გარდა კიდევ გამახსენე სხვა, რაზე თქვა ქრისტემ: "ამას იქმოდეთ ვიდრე მეორედ მოსვლამდეო"? -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
parsifal |
![]()
პოსტი
#7
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 44 რეგისტრ.: 24-January 07 წევრი № 913 ![]() |
მე რიტუალისგან გავარჩიე ეგ და გითხარი, რომ ეგ რიტუალი არაა, ამას გარდა კიდევ გამახსენე სხვა, რაზე თქვა ქრისტემ: "ამას იქმოდეთ ვიდრე მეორედ მოსვლამდეო"? რაზე და "ჩემი ხორცი ჭამეთ და ჩემი სული დალიეთ"(ბოდიში თუ სიტყვებით რამე სხვა გამოდის). მე ეს მესმის, როგორც რისთვისაც მე მოვედი, ის გააგრძელეთ - სიყვარული(ქრისტიანული) ![]() რადგან თემას ახლა ვეცნობი, თქვენის ნებართვით შეკითხვას ვუპასუხებ. აი, მე სულ არ დავდივარ, იმიტომ რომ რამდენჯერაც მივედი ამ ბოლო დროს იმდენჯერ შევნიშნე რომ უკვე უაზრო ცერემონისტი ვიყავი და თავი დავანებე, იმიტომ რომ ამ როლმა დიდად ვერ აღმაფრთოვანა. აი, როცა იმას მივაღწევ რომ გული გამიწევს ეკლესიისკენ, მერე ვივლი წირვაზე. აი მეც იგივე პონტში ვარ ![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#8
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
რაზე და "ჩემი ხორცი ჭამეთ და ჩემი სული დალიეთ"(ბოდიში თუ სიტყვებით რამე სხვა გამოდის). მე ეს მესმის, როგორც რისთვისაც მე მოვედი, ის გააგრძელეთ - სიყვარული(ქრისტიანული) ![]() ოკ, დავუშვათ რომ ეგრეა, მაშინ ნახე რა აბსურდი გამოდის, ქრისტემ საიდუმლო სერობამდე ადრეც თქვა ოღონდ მომავლის ფორმაში: მე მოგცემთ ჩემს ხორცს..., რომელიც ჭეშმარიტი ხორცია-შენი თარგმნი ისე, რომ ხორცის მიცემა არის მისი სწავლების შესრულება-სიყვარული, მაშინ ნახე რა გამოვა: "მე თქმენ მოგცემთ სწავლებას", კი მაგრამ იესო იმ მომენტში უკვე საუბრობს სწავლებაზე, რა შუაშია მანდ მომავლის დრო, მას უნდა ეთქვა: მე გაძლევთ და ზიარებისას უკვე იყენებს პირდაპირ ფორმას: "მიიღეთ, ჭამეთ, ეს ჩემი ხორცია", თან თუ ეგ უბრალო რიტუალია, მაშინ რატომ უთხრა: ამას იქმოდეთ ჩემს მოსაგონებლადო? -მანდ სწავლებაზე არაა, პირდაპირ მიანიშნებს ტექსტი, რომ ეხება სწორედ ზიარებას...და კიდევ ერთი: იესო რიტუალების წინააღმდეგია, რატომ გააუქმა ძველი და დანიშნა ახალი? ე.ი. ის ახალი არცაა რიტუალი -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
parsifal |
![]()
პოსტი
#9
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 44 რეგისტრ.: 24-January 07 წევრი № 913 ![]() |
ოკ, დავუშვათ რომ ეგრეა, მაშინ ნახე რა აბსურდი გამოდის, ქრისტემ საიდუმლო სერობამდე ადრეც თქვა ოღონდ მომავლის ფორმაში: მე მოგცემთ ჩემს ხორცს..., რომელიც ჭეშმარიტი ხორცია-შენი თარგმნი ისე, რომ ხორცის მიცემა არის მისი სწავლების შესრულება, მაშინ ნახე რა გამოვა: "მე თქმენ მოგცემთ სწავლებას", კი მაგრამ იესო იმ მომენტში უკვე საუბრობს სწავლებაზე, რა შუაშია მანდ მომავლის დრო, მას უნდა ეთქვა: მე გაძლევთ. და ზიარებისას უკვე იყენებს პირდაპირ ფორმას: "მიიღეთ, ჭამეთ, ეს ჩემი ხორცია", თან თუ ეგ უბრალო რიტუალია, მაშინ რატომ უთხრა: ამას იქმოდეთ ჩემს მოსაგონებლადო? -მანდ სწავლებაზე არაა, პირდაპირ მიანიშნებს ტექსტი, რომ ეხება სწორედ ზიარებას...და კიდევ ერთი: იესო რიტუალების წიმააღმდეგია, რატომ გააუქმა ძველი და დანიშნა ახალი? ე.ი. ის ახალი არცაა რიტუალი არა ძამიკო(ხომ იცი რომ ვირზე შემჯდარს ვერ ჩამომიღებთ ![]() მე მოგცემთ ხორცს - საკუთარ ხორცზე საუბრობს, წამებასა, ჯვრისცმაზე და ბიოლოგიურ სიკვდილზე. ![]() არ შეიძლება რომ ასეც გავიგოთ? ![]() |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 12:55 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი