![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
გუშინ, 27 სექტემბერს, ჯვართამაღლების დღესასწაულს ვზეიმობდით. ჯვართამაღლების დღესასწაული საუფლო დღესასწაულია. დღესასწაული, მე მგონი ზეიმია, ამ დროს ხნილდება მარხვა. გუშინდელი დღესასწაული კი რატომღაც მარხვითაა, თიტქოს შეუსაბამოდ მეჩნებება ეს ყველაფერი. იქნებ, ამიხსნათ, ჯვარის ამაღლება, რა დროსაც მოხდა გარდაცვალების გაცოცხლება, ჯვრის პოვნა, ჯვრის ამაღლება და ტაყვანისცემა რატომ არის მარხვით.
ამის გარდა კარგი იქნება ამ თემაში თუ დავწერთ, ამ დროსმდე ანუ ჯვრის ამაღლებამდე, იწერდნენ თუ არა პირველი ქრისტიანები ჯვარს, რა სახით იწერდნენ (მე როგორც მახსოვს თითით გამოჰყავდათ ჯვრის ფორმა სუბზელ მაგრამ ეს რომელ საუკუნეში იყო არ ამხსოვს) და იყო თუ არა ჯვრის ტაყვანისცემა საერთოდ . 1.როდიდან და ვის მიერ დადგინდა ჯვრის თაყვანისცემა? 2. როგორი სახით იწერდნენ პირველი ქრისტიანები ჯვარს. 3. ვინ დაადგინა ჯვრისთაყვანისცემა მარხვით და რატომ? კიდევ, ერთი საკიტხი მინდა დავამატო, ჯვარი ძველ აღთქმაშიც რამოდენიმეჯერ ჩანს ბიბლიაში. ერთხელ როგორც ამბობენ, მოსემ ლოცვის დროს (ხელები განართხო) სწორედ ჯვრის სახის ფორმა მიიღოო. ეგებ მოვყვეთ, რა დროს და სად გვხდება კიდევ ჯვარზე თუნდაც არაპირდაპპირი მინიშნება ბიბლიაში. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
![]() ![]() |
athos |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა კიდევ რომელი ქვეყნის ტრადიციაა და თუ ეს ასეა იქ როგორ განმარტავენ ამ ყოველივეს. კონსტანტინეპოლის საპატრიარქოს ამერიკის არქიდიოცეზის საიტი: Rest from labour. A Fast is observed today, whatever day of the week it may be. http://www.goarch.org/en/chapel/saints.asp?contentid=205 ციტატა ასევე იყო ნათლისღების დღესასწაულიც, მხოლოდ ერთი თუ ორი წელია რაც გაახსნილეს. ზღაპრები არ არის საჭირო ციტატა რომელი და ვის მიერ დაწერილი ტიპიკონით? ჩემი მოყვანილი ციტატა წერია წერია ქართულ ჟამნში, გავიმეორებ: უქმი ყოველთა და მარხვა ყოვლადვე, რაც დღე იყოს. რუსული ტიპიკონი (მიეკუთვნება იერუსალიმურს) თავი 48 На трапeзэ же бывaетъ ўтэшeніе брaтіи, њ є3лeа и3 вінA, и3 пр0чихъ снёдей nв0щныхъ. Сhра же и3 kи1цъ и3 рhбы, никaкоже дeрзнемъ коснyтисz. ციტატა ჩვენს რეალობაშიც მოხდა რამდენიმე წლის წინ, რომ ხარება ვნების შვიდეულში დაემტხვა (თუ არ ვცდები სამშაბათს), მახსოვს მისი უწმინდესობის ქადაგება, რომელმაც თქვა მოდით აჯობებს ნუ გავახსნილებთ თევზით არამედ ზეთით გაავხსნილოთო. ეს მან მოუწოდა ერს და მას აქვს ამის უფლება, იმიტომ რომ მწყემსმტავარია ეკლესიისა, მოუწოდა და არა უბრძანა. ამაში რა იგულისხმე ვერ გავიგე. ტიპიკონით გაწერილია ამ დღეს ზეთით გახსნილება პ.ს. სასულიერო აკადემიაში ლიტურგიკას არ ასწავლიან? -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 05:11 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი