![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
emanuel kant |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 9 რეგისტრ.: 12-July 08 წევრი № 5,325 ![]() |
1.ქრისტემ რომელი ცოდვებისგან გვიხსნა.
2.აღდგომისას ვინ აღსდგება ყველა? |
![]() ![]() |
athos |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
loen
მაპატიეთ, მაგრამ ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა რომ სერთოდ არ გაეცანით თემას და იმას თუ რაზე იყო საუბარი. მაცხოვარმა რომ ჩვენი ცოდვები იტვირთა ამაზე არავინ დაობს. აქ იყო დასმული კითხვა თუ როგორი ადამიანური ბუნება მიიღო ქრისტემ, პირველქმნილი ცოდვით დაზიანებული თუ დაუზიანებელი. თქვენ ეს ციტატა но добровольно взял на себя не грехи კონტექსტიდან ამოგლიჯეთ და დაიწყეთ მისი განხილვა, მის წინ კი ეწერა: Христос воспринял неповрежденную грехом природу Адама, но добровольно взял на себя не грехи, а такие следствия греха. ეს ციტატა ეხებოდა არა ადამიანთა ცოდვების აღებას, არამედ იმას თუ როგორი ადამიანური ბუნება "აიღო" მან, თვითონ მაცხოვარს როგორი ბუნება ქონდა. ძალიან გთხოვთ, უფრო ყურადღებით წაიკითხეთ ხოლმე, რას წერს ოპონენტი, და სანამ სხვას მოუწოდებთ ნაშრომების შემოწმებას, ჯერ თქვენ შეამოწმეთ, რამდენად სწორად იგებთ დაწერილს. KAIROS ციტატა ჰმ--- დაიწყო დაგნარი biggrin.gif ( კანუდოსელი biggrin.gif ) არავითარი დაგნარი არ დაწყებულა, აქ უბრალოდ ოსიპოვის უცდომელობის დოგმატზე ვსაუბრობთ, რაც შეეხება კანუდოსელს, მან უკვე გამოთქვა თავისი აზრი: ციტატა ოსიპოვის მიდგომაში მართლა გაუგებარია იესოს მისია... იესომ რა გამოასწორა? განა ის ახალი ადამი არ არის? და თუ ახალი, ე.ი. ის უნდა ჩამდგარიყო იგივე საწყის პირობაში,რაშიც - ადამი და გაეარა იგივე გზა და მოეცა მაგალითი, რომ სიკვდილზე გამარჯვება შესაძლებელია... ანუ მას უნდა მიეღო დაუზიანებელი ნება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, გამოდის, რომ იესო კურნავს მხოლოდ გარკვეული მომენტიდან დაწყებულ სნეულებებს და გადის მხოლოდ გარკვეულ გზას ადამისა, გარკვეულს და არა სრულს, და რა ვუყოთ ადამის თავისუფალ არჩევანს, როდესაც ადამი ჯერ არ იყო ნებით დაზიანებული?...იესომ გაიარა ის გზა?...თუ იესოს უნდა გაეარა მარტო ის გზა, რომელიც დაზიანდა და არ იყო საჭირო გავლა დაუზიანებელი მომენტიდან? მგონი სწორედ იმიტომ რომ რღვევა დაიწყო საწყისი მომენტიდან, იესოს ბუნებაც უნდა შეესაბამებოდეს იმავე მომენტს - საწყის მდგომარეობას. KAIROS რაღაცას ვიტყვი და მერე ისევ გეწყინება ციტატა აღსრულდა ყოვლადწმინდა სამების საღვთო განგება, ახდა ძველი აღთქმის წინასწარმეტყველება, - „ღმერთი გამოჩნდა ხორცით“ (1 ტიმ. 3,16). მაცხოვარი მოვიდა წუთისოფელში, რომელიც ძალადობით, დაპირისპირებითა და ბოროტებით არის სავსე. მოვიდა, რათა სრულიად გარდაექმნა იგი. თვინიერ ცოდვისა მიიღო ჩვენი დაცემული ბუნება , რომ საღვთო სიყვარულის ძალით მოეხდინა ჩვენი შინაგანი ფერისცვალება, შეიმოსა ადამიანური სხეულით, რომ მარადიული ტანჯვისაგან ეხსნა კაცთა მოდგმა. ამას რომ წერ, რისი თქმა გინდა, იქნებ ცოტა გაშიფრო? მიტროპოლიტი მაკარის დოგმატური ღვთისმეტყველება წაკითხული გაქვს? ციტატა თვინიერ ცოდვისა მიიღო ჩვენი დაცემული ბუნება ამ ციტატაში შეიძლება ესეც ვიგულისხმოთ: добровольно взяв на Себя следствия первородного греха (тленность, страдания, смерть) იქნებ ეს თემაც გაგახსენო? http://church.ge/index.php?showtopic=1376 ვიღაც ამ თემაში პატრიარქის ეპისტოლეში შეცდომებზე საუბრობდა -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th September 2025 - 12:20 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი