![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
emanuel kant |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 9 რეგისტრ.: 12-July 08 წევრი № 5,325 ![]() |
1.ქრისტემ რომელი ცოდვებისგან გვიხსნა.
2.აღდგომისას ვინ აღსდგება ყველა? |
![]() ![]() |
athos |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
loen
აქ წერია, რომ ქრისტემ მიიღო ადამიანის ცოდვისგან დაუზიანებელი ბუნება, ანუ თავის ადამიანურ ბუნებაში მიიღო არა ცოდვა (ისევ ადამის ცოდვა იგულისხმება), არამედ ადამის ცოდვის შედეგები, როგორიცაა ხრწნადობა და სიკვდილი, ასევე ადამიანის ბუნების ცოდვისგან დამოუკიდებელი უძლურებანი. თქვენი თარგმანი: "ქრისტემ მიიღო ადამის ცოდვისაგან დაუზიანებელი ბუნება,მაგრამ მან ნებით აიღო თავის თავზე არა ცოდვები,არამედ ცოდვის ისეთი შედეგები,როგორიც არის დაცემა და სიკვდილი,ასევე ადამიანის უძლური ბუნება,რომელიც აქვს ადამიანს ცოდვისაგან დამოუკიდებლად." რადგან შინაარსი ვერ გამოგაქვთ, გიშიფრავთ (რუსულ ციტატაში ეს უფრო კარგად ჩანს): - ქრისტემ მიიღო ადამის ცოდვისგან დაზიანებული ბუნება, მაგრამ (საუბარი ისევ ბუნებაზე გრძელდება) აიღო თავის თავზე (თავის ბუნებაში, კონტექსტის მიხედვით) ცოდვის ისეთი შედეგები, როგორიც არის დაცემა და სიკვდილი,ასევე ადამიანის უძლური ბუნება,რომელიც აქვს ადამიანს ცოდვისაგან დამოუკიდებლად. ნუთუ ასე ძნელია მიხვედრა, რომ მთელი ციტატა ეხება ზუსტად მაცხოვრის ადამიანურ ბუნებას და პასუხობს კითხვაზე какую природу воспринял Христос? (როგორი ბუნება მიიღო ქრისტემ?) მხოლოდ ამ საკითხის გარშემოა მთელი საუბარი. და ძალიან გთხოვთ ნუ მეკამათებით უსაგნოდ და უშინაარსოდ. უაზრო საუბრებში დასაკარგი დრო არ მაქვს. აქ არის საუბარი მაცხოვრის ადამიანურ ბუნებაზე და კაცთა მოდგმის ცოდვები აქ არ იგულისხმება. ციტატა მე მგონი ეს ფორუმი არის არა იმისთვის,რომ ვუმტკიცოთ ერთმანეთს,ვინ უფრო მეტი იცის,არამედ ვეძიოთ სიმართლე და შევუსწოროთ ერთმანეთს თუ ვცდებით. და თუ თქვენ თავი იგრძენით შეურაწყოფილად,ბოდიშს ვიხდი ისევ,რადგა არ ყოფილა ეგ ჩემი მიზანი. ჩემო კარგო, მე თქვენ არაფერს გიმტკიცებთ. თავი შეურაცხყოფილად ნამდვილად არ მიგრძვნია, უბრალოდ დავიღალე ისეთ ადამიანთან საუბრით, რომელსაც წაკითხულიდან შინაარსის გამოტანა არ შეუძლია. თუ სხვა ფორუმელებიც იტყვიან, რომ ვერ მიხვდნენ, რომ ეს ციტატა მხოლოდ ბუნებას ეხებოდა, წავშლი. KAIROS ციტატა მაკარი სემინაარიის სტუდენტი რომ ვიყავი მაშინ წავიკითხე და იმის შემდეგ 15 წელი გავიდა ე.ი. დროა ისევ გადაიკითხო, ალბათ დაგავიწყდა. ციტატა ვიყოთ თბილები; ზოგიერთს სხვა თემებშიც რომ გახსენებოდა ეს, კარგი იქნებოდა. ფარისევლობას ვერ ვიტან. ამასთან, მინდა გითხრა, რომ მე წერის ასეთი სტილი მაქვს და ვერ შევიცვლები, ყველას მიმართ ასეთი დამოკიდებულება მაქვს და კამათში ნაცნობობა-უცნობობას არ ვითვალისწინებ. თუ არ მოგწონს, შეგიძლია ჩემს პოსტებს არ უპასუხო. ციტატა აგერ ზურას თემაში გავაგრძელოთ... იმედია ზურა ისევ გაიმეორებს თავის არგუმენტებს, მეც შევმატებ და ვნახოთ ერთი რაა არც ერთი სერიოზული არგუმენტი ზურას არ ქონია. მან ძალიან ბევრ კითხვას ვერ გასცა პასუხი და საბოლოოდ პატრიარქის საკმაოდ ბუნდოვან ციტატას ამოეფარა. იქნებ კანუდოსელის პოსტისთვის გეპასუხა? ზუსტად მისი პოსტით მთავრდება ის თემა, უპასუხე და შესაბამისად ის თემაც გაგრძელდება. -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th September 2025 - 12:20 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი