![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
KAIROS
ციტატა თუკი კვებითი ან ლოცვით მარხვა იგულისხმება გასაგებია, მაგრამ კითხვა ხომ ცოლ-ქმრის თანაცხოვრებას ეხებოდა ( მითუმეტეს პირველივე წელს!), და აკრძალვა კანონიერი და ნაკურთხი თანაცხოვრებისა თუნდაც მარხვაში , ხომ საერთოდ უცნობია საეკლესიო კანონიკისათვის ( გარდა ზიარების წინა დღისა, წითელი პარასკევისა და სხვა მსგავსი გამონაკლისებისა)?აკი ცნობილია, რომ მხოლოდ ურთიერთთანხმობით და ისიც მოძღვართან შეთანხმებით შეიძლება წყვილმა ( თან არანაირად ახლადდაქორწინებულებმა) თავი შეიკავონ მარხვაში თანაცხოვრებისაგან, თან ეს მათ ღვაწლში ეთვლებათ... მოკლედ პასუხი ჩასაღრმავებელია, გთხოვთ განგვიმარტოთ. ვერ მივხვდი აქ რაზეა საუბარი? მარხვაში ეზლევათ ვინმეს ნება ცოლ ქმრული თანაცხოვრებაზე? ნუ გამონაკლისებს არ ვგულისხმობ, როცა ან ერთია ურწმუნო ან მეორე და ოჯახს დანგრევის საშიშროება ექმნება. -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
![]() ![]() |
sopo... |
![]()
პოსტი
#2
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 808 რეგისტრ.: 21-August 08 წევრი № 5,502 ![]() |
ნწნწნწნ
![]() წავიკითხე არგუმენტები გასაგებია და ითქვა რომ ეს ეკლესიის პოზიციაა.. რავი, რა არის ჩემთვის ეკლესიის პოზიცია?.. მე თუ მივედი ტაძარში მოძღვარმა თქვა ეს ესეაო და საქართველოში ყველა მოძღვარმა დაუდასტურა, ლოგიკურია ვიფიქრო რომ ეკლესიის პოზიცია ესაა ხომე?.. და ფაქტია რომ არის საზოგადოებაში.. ჩემს გარშემო ხალხის ის კატეგორიაც კი რომელიც ეკლესიაში მარტო სანთელს ანთებს, მარხვაში ნიშნების შემჩნევის გამო კითხვა დავსვი შესაძლო ორსულებოს შესახებ და რეაქცია ასეთი ![]() და აქ გოგოების აზრიც წავიკითხე ბევრმა ვერც დაპოსტა.. მარა იზიარებს ამ მოსაზრებას.. განა იმიტომ რომ ასე უხარია უბრალოდ ცოდვის ეშინია.. ახლა ჩემი მოძღვარი ზრდასრულ ასაკში ავარჩიე თავისუფალი ნებით და იმიტომ რომ თავისას არ ამბობს, მხოლოდ ღვთისას, და მოციქულების და სახარებაზე დაყრდნობით . მე არვიცი მისი არგუმენტები, მარა ფაქტია რომ ამ საკითხში ცალსახაა.. თუ ვინმე საპირისპიროში დაარწმუნებს კი ბატონო, მარა ეჭვი მაქვს კაცი მასთან ლაპარაკის მერე ორშაფათსაც ასეთი იქნება ![]() ![]() ![]() ხოდა რა გინდა თქვენ თვითონვე არ თქვით ციტატა და ჟამიერად ზოგად ორთავე ნებითა კეთილ არს უმოცალეს-რე მიდევნებაი მარხვისა და ლოცვისა. ორივემ კეთილი ინებოსო მარხვის მიდევნებაო.. არა? ![]() აი ეს? ციტატა . ხოლო უკუეთუ ერთკერძო საშიში იყოს მრუშებისა ბრალსა შთავრდომაი მძლავრებითა ხორცთა ბრძოლისაითა, მაშინ არღარა კეთილ არს ერთისა მის დაყოვნებითა მოცალებასა შინა მარხვისა და ლოცვისასა მეორისა მის შთაგდებაი ბრალსა მრუშებისასა. ამისთვის შენდობით ვეტყვი და არა ბრძანებით, შემოკლებად დღეთა მატ განყენებისათა. აქ ნათქვამია რომო უკეთუ საშიში იყოს მრუშობაში ჩავარდნაო ხომ კი.. ? ამის საზომი არსებობს.. ანუ ასე მესმის - შენს ერის საგამრავლებო ქმედებაზე მარხვაში - შენ ხარ ატვეჩაი რომ საშიშროება მართლა არსებობდა.. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 15th June 2025 - 09:50 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი