![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
მწირი |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 31 რეგისტრ.: 7-August 08 წევრი № 5,448 ![]() |
მოქალაქეებს ხომ აქვთ უფლება მოითხოვონ ძველი კანონის სჰეცვლა, ან ახლის მიღება?
როგორ ფიქრობთ, საზოგადოება როგორ შეხვდება კანონს აბორტების აკრძალვის შესახებ? (თუ გაქვთ ინფორმაცია, იქნებ დადოთ, რომელ ქვეყნებში არის აკრძალული და როგორი ფორმით?) ჩემი აზრით, განზრახ მკვლელობის კვალიფიკაცია უნდა ენიჭებოდეს...(ჩემი აზრით კი არა, ამ კვალიფიკაციას შჯულისკანონი ანიჭებს მსგავს საქციელს ) |
![]() ![]() |
k@the |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() იყო და არა იყო რა... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,796 რეგისტრ.: 21-May 07 მდებარ.: მყარად მიწაზე წევრი № 1,967 ![]() |
კანონისტი
![]() Ismail არ დავუკვირდი, იზვინიაუს ![]() მაინც ჯერ არ გადამიწყვეტია, შევიცვალო აზრი თუ არა აკრძალვაზე. როგორ განვსაზღვრავთ, რომ არსება ცოცხალია? ბიოლოგიურად და იურიდიულად. ცოცხალი ეგრე უჯრედიცაა, მარა იურიდიულად ცოცხალი პიროვნების, თუ არსების სტატუსი არსებობს? შეიძლება თუ არა, სამართლებრივი პასუხისმგებლობა აღძრა, მომავალში სავარაუდოდ წარმოქმნადი სამართლებრივი სიკეთის ზიანის გამო? ანუ, ნაყოფის დაბადების შემდეგ მისი სიცოცხლე, არის სავარაუდო სამართლებრივი სიკეთე. რადგან ხშირია მშობიარობის დროს ან ბოლო თვეებში გართულებები ფატალური დასასრულით ნაყოფისათვის. თუ ჩვენ, აბორტის დროს, პასუხისმგებლობას ვაკისრებთ უკვე არსებული სამართლებრივი სიკეთის, კერძოდ სიცოცხლის მოსპობის გამო? მაშინ, ფაქტიურად ნაყოფს, ცოცხალი პიროვნების სტატუსს ვანიჭებთ და რაღა საჭიროა ცალკე კანონი, 108 მუხლი არაა სიცოცხლის ხელყოფა? ეგრე მასხოვს ![]() -------------------- --
There are only 10 types of people in the world -- those who understand binary, and those who don't. |
Ismail |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() სტუმარი ცოტა ხანისა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,336 რეგისტრ.: 29-June 07 მდებარ.: Қырҭтәыла, Қарҭ წევრი № 2,331 ![]() |
kathe
როგორ განვსაზღვრავთ, რომ არსება ცოცხალია? ბიოლოგიურად და იურიდიულად. ცოცხალი ეგრე უჯრედიცაა, მარა იურიდიულად ცოცხალი პიროვნების, თუ არსების სტატუსი არსებობს? შეიძლება თუ არა, სამართლებრივი პასუხისმგებლობა აღძრა, მომავალში სავარაუდოდ წარმოქმნადი სამართლებრივი სიკეთის ზიანის გამო? ანუ, ნაყოფის დაბადების შემდეგ მისი სიცოცხლე, არის სავარაუდო სამართლებრივი სიკეთე. რადგან ხშირია მშობიარობის დროს ან ბოლო თვეებში გართულებები ფატალური დასასრულით ნაყოფისათვის. თუ ჩვენ, აბორტის დროს, პასუხისმგებლობას ვაკისრებთ უკვე არსებული სამართლებრივი სიკეთის, კერძოდ სიცოცხლის მოსპობის გამო? მაშინ, ფაქტიურად ნაყოფს, ცოცხალი პიროვნების სტატუსს ვანიჭებთ და რაღა საჭიროა ცალკე კანონი, 108 მუხლი არაა სიცოცხლის ხელყოფა? ეგრე მასხოვს ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ახლა მეჩქარება, თორემ შევეცდებოდი პასუხის გაცემას. ![]() -------------------- ...And it's hard to hold a candle
In the cold November rain... |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 24th June 2024 - 12:01 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი