![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ამ თემის გახსნა გამოიწვია, ამავე განყოფილებაში სხვადასხვა თემად გაბნეულ ბიბლიის ზოგიერთი მუხლის მართლმადიდებლური ტრადიციისაგან განსხვავებულმა ინტერპრეტაციამ ან რომელიმე ტერმინის პირდაპირმა გაგებამ ან პირიქით ზოგის ნაძალადევად გადატანითმა თარგმნამ და შემდგომ მასზე მწვალებლური აზრების და მოძღვრებების აგებამ...
მსგავსი კამათი წარიმართა იგავთა 8 : 22 მუხლში "შემქნა" ზმნის არსებობამ, რადგან ხშირად ამ მუხლებში მოიაზრება ძე ღმერთი, უფალი იესო, მაშინ რასელისტი მწვალებლები, და ზოგი სხვა კონფესია ( ადრე არიანელები და ა.შ.) ამტკიცებს, რომ აქ სჩანს რომ "იესო შექმნილიაო", გადმომაქვს მთელი კამათი და შემდგომში აქ გავაგრძელოთ საუბარი... იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
Lashab
ჩემი უმორჩილესი თხოვნაა დააციტირო ხოლმე სახარებების ის რედაქციები, რომლებიც შეწყნარებულია ჩვენი ეკლესიის მიერ - მთაწმინდელის რედაქცია, კინგ ჯეიმსის რედაქცია, რუსული სინოდალური თარგმანი... უკიდურეს შემთხვევაში, თუ საჭიროება მოითხოვს სხვა რედაქციის ციტირებისას აუცილებელია მივუთითოთ რომელი თარგმანია დაციტირებული. |
Lashab |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
Lashab ჩემი უმორჩილესი თხოვნაა დააციტირო ხოლმე სახარებების ის რედაქციები, რომლებიც შეწყნარებულია ჩვენი ეკლესიის მიერ - მთაწმინდელის რედაქცია, კინგ ჯეიმსის რედაქცია, რუსული სინოდალური თარგმანი... უკიდურეს შემთხვევაში, თუ საჭიროება მოითხოვს სხვა რედაქციის ციტირებისას აუცილებელია მივუთითოთ რომელი თარგმანია დაციტირებული. კი ბატონო დათიკო, რა პრობლემაა ![]() http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/1ioane-5.htm 1 იოანეს 5:7-8 7. ვინაიდან სამნი მოწმობენ ზეცად: მამა, სიტყვა და სული წმიდა, ხოლო ეს სამი ერთია. 8. და სამნი მოწმობენ ქვეყნად: სული, წყალი და სისხლი, ხოლო ეს სამი ერთია. ავიღოთ გიოგი მთაწმინდელის რედაქცია: 7. რამეთუ სამნი არიან, რომელნი წამებენ ცათა შინა: მამაჲ, სიტყუაჲ და სული წმიდაჲ; ესე სამნი ერთ არიან. 8. რამეთუ სამნი არიან, რომელნი წამებენ: სული და წყალი და სისხლი; და სამნივე ესე ერთისა მიმართ არიან. http://www.biblegateway.com/passage/?book_...ter=5&version=9 7For there are three that bear record in heaven, the Father, the Word, and the Holy Ghost: and these three are one. 8And there are three that bear witness in earth, the Spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one. ესეც კინგ ჯეიმსი... ეხლა ვიმსჯელოთ... უპს რუსული სინოდალური დამავიწყდა: 7Ибо три свидетельствуют на небе: Отец, Слово и Святый Дух; и Сии три суть едино. 8И три свидетельствуют на земле: дух, вода и кровь; и сии три об одном. http://days.pravoslavie.ru/Bible/B_1_in5.htm ჰოდა ეხლა გავარჩიოთ რეალურად სად წერა ზუსტად ასე ძველ ბერძნულში, ვულგატაში... გადავყვეთ... http://en.wikipedia.org/wiki/Comma_Johanneum The resulting passage is an explicit reference to the Trinity of Father, Son and Holy Spirit, and for this reason some Christians are resistant to the elimination of the Comma from modern Biblical translations. Nonetheless, nearly all recent translations have removed this clause, as it does not appear in older Greek copies of the Epistle and it is not present in the passage as quoted by any of the early Church Fathers, who would have had plenty of reason to quote it in their Trinitarian debates (for example, with the Arians), had it existed then. Most Churches now agree that the theology contained in the Comma is true, but that the Comma is not an original part of the Epistle of John.[1] ეხლა დავდოთ ვულგატა, ძველი ბერძნული... სხვადასხვა ხელნაწერები და ვიმსჯელოთ ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th July 2025 - 10:07 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი