სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
| afxazi |
Jan 28 2009, 01:56 PM
პოსტი
#1
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
ეს საკითხმი ვფიქრობ მეტად აქტუალურია საეკლესიო ცხოვრებაში. საინტერესოა რა შემთხვევაში აქვს ერის კაცს უფლება ამხილოს (თუ აქვს საერთოდ) სასულიერო იერარქია ამ უკანასკნელთა მხრიდან რაიმე დანაშაულის ჩადენის შემთხვევაში, ან თუ აქვს რა ფორმით და ასევე რა შემთხვევაში რა რა ფორმით აქვს ყფლება მღვდელს ამხილოს ეპისკოპოსი რაიმე დანაშაულის დროს? როგორ აწესრიგებს ამ ყოველივეს საეკლესიო სამართალი და რამდენადაა ამაში გარკვეულობა დღევანდელ დღეს აუცილებელი?
-------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
![]() ![]() |
| KAIROS |
Jan 29 2009, 01:07 PM
პოსტი
#2
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა მიაფიზიტები ციტატა 02:38 AM არაა გასაკვირი http://church.ge/index.php?s=&showtopic=57...ndpost&p=451191 რაც შეეხება სომხურ ეკლესიას. მათ მიერ ანათემაზე იქნა გადაცემული ევტიქის სწავლება და მათი მოძღვრება არ არის "მონოფიზიტური". ევტიქიანელებს სწამთ, რომ მაცხოვარი არ შობილა ხორციელად ყოვლადწმინდა ღვთისმშობლისაგან, არამედ მისი დაბადება მოხდა ღვთაებრივი ძალებით და მისი სხეული არ ყოფილა ხორციელი, მას ჰქონდა ერთადერთი - ღვთაებრივი ბუნება. მაშინ როდესაც, სომხური ეკლესია სრულად იმეორებს ნიკეა-კონსტანტინოპოლის სიმბოლოს, ანუ წამს ქრისტე "რომელი ჩვენისა ცხოვნებისათვის გარდამოხდა ზეცით და ხორცნი შეიხსნა სულისაგან წმიდისა და მარიამისაგან ქალწულისა განკაცნა" (ანუ ამ მხრივ სხვაობა არ აქვთ), ხოლო ძე ღვთისაზე მოძღვრების თანახმად, ქრისტეს ორი ბუნება (ხაზგასმა ჩემია) შეერთდა ერთ ბუნებად. ანუ ნაცვლად მართლმადიდებლური დოგმატისა - შეერთდა ერთ ჰიპოსტასში, წერია - ერთ ბუნებად. ამას ჰქვია მიაფიზიტური ერესი და მას კავშირი არ აქვს ევტიქის წვალებასთან. იხ. http://www.etchmiadzin.com/ -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
afxazi საეკლესიო იერარქთა მხილების სამართლებრივის საკითხები Jan 28 2009, 01:56 PM
KAIROS კანონას უწერია ეგ ... Jan 28 2009, 04:27 PM
Lashab
ეს საკითხმი ვფიქრ... Jan 28 2009, 06:13 PM
staywhite mRvdeli giorgi sxilaZe
იცოცხლეთ ... Jan 29 2009, 01:16 AM
mRvdeli giorgi sxilaZe მშვიდობა თქვენდა... Jan 29 2009, 12:22 AM
mRvdeli giorgi sxilaZe (გ ა გ რ ძ ე ლ ე ბ ა) ...ე... Jan 29 2009, 12:53 AM
იოანა "mRvdeli giorgi sxilaZe"
ვერ... Jan 29 2009, 03:19 AM
mRvdeli giorgi sxilaZe მაცხოვრის საფლავზ... Jan 29 2009, 03:59 AM
KAIROS მინდოდა ვრცლად დამ... Jan 29 2009, 05:38 AM
ეკატერინე
კანონისტი ცოტა სხ... Jan 29 2009, 10:39 AM
მხევალი ნინო mRvdeli giorgi sxilaZe
რა საწყე... Jan 29 2009, 12:01 PM
კანონისტი KAIROS
მიაფიზიტები
ბე... Jan 29 2009, 01:06 PM
staywhite მხევალი ნინო
ხო, ჩე... Jan 29 2009, 01:23 PM
კანონისტი mRvdeli giorgi sxilaZe
და, სანამ პ... Jan 29 2009, 01:43 PM
afxazi კანონისტი
არადა თე... Jan 29 2009, 02:00 PM
daviti_23 მხევალი ნინო
სანტ... Jan 29 2009, 02:00 PM
მხევალი ნინო daviti_23
გაქრეს თქვენს ... Jan 29 2009, 02:22 PM
staywhite კარგით რა ხალხო, რა... Jan 29 2009, 02:27 PM
daviti_23 მხევალი ნინო
სანტი... Jan 29 2009, 02:28 PM
afxazi
აშკარად ეს დავწერ... Jan 29 2009, 02:39 PM
mRvdeli giorgi sxilaZe ვაგრძელებთ, ვუპასუ... Jan 30 2009, 04:10 AM
KAIROS
მოდი ახლა ასე გავა... Jan 30 2009, 04:21 AM
staywhite
mRvdeli giorgi sxilaZe
მერამდენ... Jan 30 2009, 11:10 AM
kap
mRvdeli giorgi sxilaZe
მერამდენ... Jan 30 2009, 06:49 PM
კანუდოსელი mRvdeli giorgi sxilaZe
ახლა სად წ... Jan 30 2009, 02:19 PM
კანონისტი თემის მიზანია, რომ ... Jan 30 2009, 07:36 PM![]() ![]() |
| მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 26th October 2025 - 03:50 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი