![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ამ თემის გახსნა გამოიწვია, ამავე განყოფილებაში სხვადასხვა თემად გაბნეულ ბიბლიის ზოგიერთი მუხლის მართლმადიდებლური ტრადიციისაგან განსხვავებულმა ინტერპრეტაციამ ან რომელიმე ტერმინის პირდაპირმა გაგებამ ან პირიქით ზოგის ნაძალადევად გადატანითმა თარგმნამ და შემდგომ მასზე მწვალებლური აზრების და მოძღვრებების აგებამ...
მსგავსი კამათი წარიმართა იგავთა 8 : 22 მუხლში "შემქნა" ზმნის არსებობამ, რადგან ხშირად ამ მუხლებში მოიაზრება ძე ღმერთი, უფალი იესო, მაშინ რასელისტი მწვალებლები, და ზოგი სხვა კონფესია ( ადრე არიანელები და ა.შ.) ამტკიცებს, რომ აქ სჩანს რომ "იესო შექმნილიაო", გადმომაქვს მთელი კამათი და შემდგომში აქ გავაგრძელოთ საუბარი... იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ლაშა, მადლობა კომპლიმენტისათვის...
ციტატა ჯერ რატომ ამბობს სულზე, და მერე უცებ "სულიწმინდაზე შენ ალბათ ამათ განასხვავებ? ანუ სული სხვაა და სულიწმიდა სხვაო, თუ ვერ გავიგე კითხვის არსი. ახლა სანამ დავწერდე ( უფრო ხვალ ან ამ დღეებში , ლოცვა-წირვაა და დაკავებული ვარ) , მანამ მაინტერესებს რაიმე საკამათოა შიგ თუ უბრალოდ განმარტება გაინტერესებს? განმარტებას კითხვებში დავწერ და თუ ტერმინოლოგიური კამათია, მაშინ აქ. იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
ლაშა, მადლობა კომპლიმენტისათვის... შენ ალბათ ამათ განასხვავებ? ანუ სული სხვაა და სულიწმიდა სხვაო, თუ ვერ გავიგე კითხვის არსი. ახლა სანამ დავწერდე ( უფრო ხვალ ან ამ დღეებში , ლოცვა-წირვაა და დაკავებული ვარ) , მანამ მაინტერესებს რაიმე საკამათოა შიგ თუ უბრალოდ განმარტება გაინტერესებს? განმარტებას კითხვებში დავწერ და თუ ტერმინოლოგიური კამათია, მაშინ აქ. იხარე; კაიროსი! ტერმინოლოგიური კამათია აბა რა ![]() ![]() პირიქით, მიმართეს: მოძღვარო, გვიჩვენე სასწაულიო... არადა პირიქით მკრეხელობისთვის უნდა "შეეჩვენებინათ"- იმ შემთხვევაში თუ იესო ღმერთს გულისხმობდა... ან რამე ეგეთს ![]() ![]() გავშლი უფრო, მარკოზის 3 თავში წერია: 29. მაგრამ ვინც იტყვის სულის წმიდის გმობას, არა აქვს მიტევება უკუნისამდე, არამედ ღირსია საუკუნო სასჯელისა. 30. ასე თქვა, იმიტომ რომ ამბობდნენ: უწმინდური სული ჰყავსო. ხოლო სიტყვა "ჰყავსო"- მანდ შეიძლება დაიწეროს- აქვსო ![]() ჰო- ზუსტად მაგიტომ თქვა- აქ წმინდა სულზე იყო საუბარი და არა სულიწმინდაზე... ![]() ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th July 2025 - 10:20 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი