![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ვინაიდან ის განყოფილება არ იხსნება, ვხსნი თემას აპოლოგეტიკა, სადაც აღმსარებლობის მიუხედავად ყველას შეუძლია წეროს თავისი მოსაზრებები.
დავიწყებ ჩემი არგუმენტით, რომელიც ლაშა_ბ სთან მოვიყვანე და იმედია ლაშა აქ გასცემს მათ პასუხებს: საკითხი ეხება თემას, ჰყავდა თუ არა მარიამს შვილები. პირდაპირ გადმომაქვს იქითა თემიდან: ციტატა კაიროს სად დაინახე ღვთისმშობლის გინება? ჯერ ეს ერთი- მარიამს რომ ჰქონოდა იოსებთან სექსუალური კავშირი- ეს არ იქნებოდა დასაძრახი- რადგან ისინი ოფიციალურად იყვნენ ცოლ-ქმარნი... არსებობს სერიოზული ფსიქოლოგიური არგუმენტი რომ ასე არ იყო... მოკლედ ჯერ ჩვენი რეალობიდან მაგალითს მოვიყვან: წარმოიდგინე რომ ხარ ახალგაზრდა ქალის ქორწილში, რომელიც გათხოვდა და მას უსურვებენ მისი ახლობლები მრავალთაგან იმასაც, რომ მას ეყოლება ბიჭი და გაზრდის მას...კითხვა შენთან: რა რეაქცია ექნება ქალს? გაიკვირვებს, რომ როგორ შეიძლება ეს მოხდეს (რადგან მე ჯერ ქმართან არ ვწოლილვარო)? თუ, ვინაიდან ის აპირებს ქმართან ურთიერთობას მომავალში, ნორმალურადაც მიაჩნია, რომ ეყოლება შვილი. ახლა მარიამთან რა ხდება: დავუშვათ, რომ ის დაწინდულია იოსებზე და აპირებს გათხოვდეს კიდეც...მას ეუბნებიან, რომ მოვა დრო და ეყოლება შვილი - კითხვა შენთან: რატომ უკვირს მარიამს, რომ რეალური ქმრის ფონზე, მომავალში (ხაზს ვუსვამ - სწორედ მომავალში, რადგან ახლა თუ არა აქვს ურთიერთობა, მომავალში ხომ აპირებს - შენი დაშვებით) მას ეყოლება შვილი? გთხოვ მიპასუხო ორივე მაგალითის ფონზე არგუმენტირებულად ამის შემდეგ იყო მომდევნო პოსტები (იხ. ქვემოთ): თუმცა ქორწილის მაგალითი უადგილოა ანუ, პასუხი არა გაქვს ![]() პარალელი არ მოგეწონა? მოდი ვნახოთ: 1. ქორწილის ქალი - აპირებს შვილი ჰყავდეს 2. წმ. მარიამი - აპირებს შვილი ჰყავდეს 1. ქორწილის ქალს - ახლა შვილი ჯერ არ ჰყავს 2. წმ. მარიამს - ახლა შვილი ჯერ არ ჰყავს 1. ქორწილის ქალს - ეუბნებიან რომ შვილი ეყოლება 2. წმ. მარიამს - ეუბნებიან რომ შვილი ეყოლება 1. ქორწილის ქალის შემთხვევაში - არ აკონკრეტებენ დროს, თუ როდის ეყოლება 2. წმ. მარიამის შემთხვევაშიც - ანგელოზი არ აკონკრეტებს, როდის ეყოლება მას შვილი და უცებ ასკვნი, რომ ზედა პარალელების მიუხედავად 1. ქორწილის ქალს - არ უკვირს ეს ხოლო 2. წმ. მარიამს - უკვირს ![]() მარიამი იოსებზე იყო დანიშნული ნამდვილად. მაგრამ არ ნიშნავს რომ საჩქარო იყო მათი ქორწინება ან რამე... ნიშნობაზე რომ უსურვოს ვინმემ, ქალ-ვაჟს ოჯახის შექმნისას შვილები - ქალი ამას გაიკვირვებს? ![]() ანგელოზმა რადგან ახარა, ფაქტი იყო რომ ჩასახვა იმ პერიოდში მოხდებოდა... რომელ პერიოდში? ტექსტი აი აქ არის: 30. ანგელოზმა უთხრა მას: ნუ გეშინია, მარიამ, რადგანაც ჰპოვე მადლი ღმრთის წინაშე. 31. აჰა, მუცლად იღებ და შობ ძეს, და უწოდებ სახელად იესოს. 32. დიდი იქნება იგი და უზენაესის ძედ იწოდება, და მისცემს ღმერთი მამამისის, დავითის, ტახტს. 33. საუკუნოდ იმეფებს იაკობის სახლზე და არ იქნება დასასრული მისი სუფევისა აბა დამისაბუთე რომ აქ იგულისხმება ძალიან კონკრეტული დრო და არა მომავალი. ტექსტზე ძალადობას თუ არ მოახდენ, აქ არ წერია არაფერი იმის მეტი, რაც წერია.... ფსიქოლოგიური მომენტი ასეთ დროს რა მიზნითაც შენ მოიყვანე არაა 100% ზუსტი, თან იმის ფონზე რომ მე ბიბლიური არგუმენტები ბლომად მაქვს... პასუხი არ გაქვს თუ მეჩვენება? ![]() კიდევ გთხოვ - არგუმენტირებულად დამისაბუთე თუ შეიძლება ყველა შენი მოსაზრება.... ციტატა სპეციალურად ეცადე ისე დაგეყენებინა სიტუაცია ვითომ ისეთ ქალს ვეკითხები ვისაც იმ დღეს ქორწილი აქვს... რა იყო, ხომ არ გაიჭედე? ![]() აჰა ბურთი და მოედანი ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#2
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
Otherguy
ამდენ კითხვებს ჯობდა ხარების განმარტება წაგეკითხათ იოანე ოქროპირისა. "შიში ღვთისა დასაბამი სიბრძნისა" |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 01:48 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი