ჯადოქრობა, მისნობა, მკითხაობა და გრძნეულება, საეკლესიო დანაშაულები |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
ჯადოქრობა, მისნობა, მკითხაობა და გრძნეულება, საეკლესიო დანაშაულები |
კანონისტი |
Feb 6 2007, 09:46 PM
პოსტი
#1
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
თემა იხსნება KAIROS-ის თხოვნით
ჯადოქრობა, მისნობა, მკითხაობა და გრძნეულება წარმოადგენენ უმძიმეს საეკლესიო დანაშაულებს. აღნიშნულის ჩადენა ხშირად იწვევს ეშმაკის მიერ ადამიანის შეპყრობას ან სხვა მძიმე შედეგებს. აქ მომყავს დიდ სჯულისკანონში შეტანილი კანონები ამ მძიმე დანაშაულის თაობაზე: მეექვსე მსოფლიო (ე.წ. ტრულის) კრების 61-ე კანონი: ვინც მიენდობა მისნებს ან ასისთავად წოდებულებს [ანუ უხუცეს მოგვებს], ან სხვა ამგვართ, რათა მათგან სწავლით რაიმე გამოეცხადოს მათ, ექვსი წლით უზიარებლობით განკანონება მიესაჯოს მათ მამათა მიერ განწესებული დადგენილებისამებრ. ამავე კანონით საჭირო არის იმათი განკანონება, ვინც დაატარებს დათვს და სხვა ცხოველს მარტივი, უბრალო ადამიანების გასართობად და სავნებელად, ვინც მკითხაობს სვე-ბედისა და შობის დღის შესახებ და ამნაირ სიტყვებს ერის საცდუნებლად ამბობს, ვისაც ეწოდებათ ღრუბელთმდევნელნი, მსახვრალნი (რიცხვებით მკითხავნი), შემლოცველნი, თილისმის მკეთებელნი, გრძნეულნი. თუ ისინი განაგრძობენ ამგვარ უწესოებას, არ შეიცვლებიან და კვლავაც გამოიჩენენ მისწრაფებას სულის მომსპობი და წარმართული ჩვეულებებისადმი, დავადგენთ მათ გაძევებას ეკლესიიდან, როგორც ამბობენ საღვთო კანონები, ”რა აქვს საერთო სინათლეს სიბნელესთან?” (2 კორ. 6:14), როგორც ამბობს მოციქული, ”როგორ შეესატყვისება ღვთის ტაძარი კერპებს? რა თანამონაწილეობა აქვს მორწმუნეს ურწმუნოსთან? რა თანხმობაა ქრისტესა და ბელიარს შორის?” (2 კორ. 6:15-16) ანკვირიის ადგილობრივი კრების 24-ე კანონი: მისნობის მოქმედნი და წარმართთა ჩვეულების მიმდევრები ან თავის სახლში წამლებისათვის და გრძნებისათვის ვინმეს შემყვანნი, სამი წელი უნდა შეუვრდებოდნენ და ორი წელი უნდა ეზიარებოდნენ ლოცვებს სიწმიდეთა გარეშე. ლაოდიკიის ადგილობრივი კრების 36-ე კანონი: მღვდელი ან სასულიერო წოდების სხვა წარმომადგენელი არ უნდა იყოს ჯადოქარი, გრძნეული, ვარსვლავთმეტყველი. ისინი არ უნდა ამზადებდნენ თილისმას,რაც მათი სულების საპყრობილეა. ხოლო ვინც ატარებს თილისმას, როგორც დამცველს, მათ ეკლესიიდან გაძევებას ვბრძანებთ. ბასილი დიდის: ა) 65-ე კანონი: ვინც თავისი გრძნეულება ან მომწამვლელობა აღიაროს, კაცის მკვლელის სასჯელი მოიხადოს დროის ისეთივე განაწილებით, რადგან თვით გაამჟღავნა თავის ცოდვაში თავი. ბ) 72-ე კანონი: ვინც გრძნებას ან რაიმე ასეთს მისცემს თავს, მან კაცისმკვლელის სასჯელი მოიხადოს იმავე დროით და დროის ისეთივე განაწილებით. გ) 83-ე კანონი: ის, ვინც გაჰყვება საწარმართო ჩვეულებას და სახლში შეიყვანს ბოროტად გრძნეულებს წამლობისა და მისნობისათვის, განკანონებულ უნდა იყოს ექვსი წლით შემდეგნაირად: ერთი წელი უნდა შესტიროდეს, ერთი წელი მსმენელი უნდა იყოს, სამი წელი უნდა შეუვრდებოდეს და ერთი წელი უნდა იდგეს მორწმუნეებთან ერთად. ამგვარად უნდა იქნეს იგი შეწყნარებული. განმარტებებს თანდათან დავდებ -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
KAIROS |
Feb 9 2007, 01:11 PM
პოსტი
#2
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
მაპატიეთ, დაკარგული ვარ მიხარია, რომ ჩემმა შემოთავაზებულმა და კანონისტის დახმარებით გახსნილმა თემამ თავისი გზა იპოვა!
ციტატა მაგალითად რეკლამა. ესაა ჯადოქრობის ერთი დარგი ციტატა ჯადოქრობის ლეგალური ინსტიტუტებია მობილიზებული,რომლებიც თავის თავს უბრალო ყოფით სახელს არქმევენ: მენეჯმენტი, მარკეთინგი ციტატა სუნის მაგიის ,ჯადოქრობის ფორმა,რომლის გამოყენებითაც ქალი ცდილობს მამაკაცის მიზიდვას,მოხიბვლას ციტატა კინო ტელევიზია,ეს მაგიის ინსტრუმენტებია,ჯადოქართა ხელში. სამყარო ბოროტებაშია დაძირული. ლეონტი არაა ეგ ჯადოქრობა და არაა ეგ სატანიზმი! არსად მართლმადიდებლობა არ კრძალავს, სუნამოს დასხმას, არც რეკლამის ყურებას და არც კინოს! მითუმეტეს მენეჯმენტს ან მარკეტინგს! რეკლამამ პროდუქტი უნდა გაასაღოს, სუნამომ, ტანსაცმელმა, დავარცხნამ და ა.შ. ქალი უნდა გაალამაზოს და ლამაზმა ქალმა კი მამაკაცის ცხოვრება მენეჯმენტზე რა გითხრა მატერიალური მოგებას, ანგარებასთან რატომ აიგივებ? მოგებაზე მუშაობს დღეს ეკლესიაც, ყველაც, მეწარმეც და გამომცემელიც, მაგრამ იმის თქმა რომ ეს ანგარებაა, ნიშნავს იმას რომ უნდა ვისწავლოთ ჯერ რა არის ანგარება და რა მოგებაზე მუშაობა, მერე რა არის ჯადოქრობა და რა პროდუქტის გაყიდვა ან ქალის გალამაზება... ციტატა წერილობითი ლოცვის ძალაზე ციტატა ჩვენი ტრადიცია 50-ე და 90-ე ფსალმუნების გულზე დაკიდება, რომ გვიყვარს, უფალო შეგვიწყალენ აი, ეს ცალკე განსახილველი საკითხია, ეს რაღაც ნივთების ან წარწერების თან ტარება, მხოლოდ ქართულ და რაღათქმაუნდა რუსულ ეკლესიაში არსებობს, სხვაგან ასეთი რამ თავშიც არ მოუვათ! მაშ რა არის ეს "ქრისტიანული ჯადოსნობა"? ეს არის შერწყმა ქრისტიანული წესებისა და "გაჯადოსნებული ცრურწმენებისა", ანუ ქრისტიანი თან ატარებს ნივთებს, ეს არის რაიმე ხატი ან აუცილებლად ჯვარი, ესენი წმიდა სიმბოლოებია ქრისტიანობისა, თუმცა "ჯადოსავით" კი არ მოქმედებს თავისთავად, არამედ მისი მადლი მხოლოდ მაშინ იფარავს ადამიანს, როცა ეს ადამიანი თავადაა მზად ამ მადლის მისაღებად, თორემ სამოქალაქო ომის პერიოდში ყველა კრიმინალ მხედრიონელს გულზე უზარმაზარი ოქროს ჯვარი ეკეთა... და ეს ფსალმუნები? ბეჭდები? "ქრისტიანული თილისმის" თან ტარების ტრადიცია სულ ახლახანს რუსეთშია დაბადებული და იქიდან გადაედო ყველა "ნარუსებ" ეკლესიებს, რაც თავისი არსით სცილდება ქრისტიანულ აზროვნებას და რაღაც მაგიაში გადადის, ვფიქრობ ამ საკითხზე სპეციალური თეოლოგიური მსჯელობაა საჭირო: ციტატა არის მაგაში რაღაც "მაგიური", თუმცა ერთმა მღდელმა თქვა ეგ რო რამეს შველოდეს მთლიან ბიბლიას დავიკიდებდი კისერზე და ისე ვივლიდიო. ციტატა ამიტომ მას თუ არ წაიკითხავ და მხოლოდ შეფუთავ არაფერი ძალა არა აქვს. ისე კი ჯადოქრებიც ხმარობენ როგორც ზევით აღინიშნა სხვადასხვა მედიუმებს: ნახშირი, წყალი, ტექსტის ჩანაწერი და სხვა. ეს ყველაფერი მაინც ქრისტიანობამდელი რამეებია და თეთრი მაგიის დარგს მიეკუთვნება. ებრაელები ხომ გინახავთ რომ ლოცვისას თალმუდის ტექსტებს თავზე იმაგრებენ. ქრისტიანობაში ეს წარმართობიდან შემორჩა და მე მწამს რომ სადაც ჭეშმარიტი რწმენა და ქრისტეს ნათელია, ნივთების გამოყენება ინფორმაციის მატარებლებად ზედმეტია. მართალია და ლეონტი მაოცებს, ხან საოცრად სწორს სწერს ხან პირიქით ( რაზეც ზემოთ ვწერე.. ) ასეა და მგონი აქაც გაზრდა გვჭირდება... აბა ცოტა ხანში ისევ გესტუმრებით -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ლეონტი |
Feb 9 2007, 01:37 PM
პოსტი
#3
|
ილოცე!!! ჯგუფი: Members პოსტები: 1,990 რეგისტრ.: 7-November 06 მდებარ.: ოთახი წევრი № 416 |
მენეჯმენტზე რა გითხრა მატერიალური მოგებას, ანგარებასთან რატომ აიგივებ? მოგებაზე მუშაობს დღეს მართალია და ლეონტი მაოცებს, ხან საოცრად სწორს სწერს ხან პირიქით ( რაზეც ზემოთ ვწერე.. ) ასეა და მგონი აქაც გაზრდა გვჭირდება... აბა ცოტა ხანში ისევ გესტუმრებით კაია თუ რამეში მეთანხმები. აქედან იწყება ურთიერთგაგება. შენი აზრით , შოფრულ ენაზე რო ვთქვა ლეონტი პერებოებს აძლევს არა? ხან საოცრად სწორედ წერს და ხანაც პირიქით. აბა ესე გავსინჯოთ, შენ ხომ არ გებულობ ლეონტის ზოგ აზრს სწორედ და ზოგს კი ვერ გებულობ საერთოდ? -------------------- tamarapaint.com აგრეთვე putkari.ge
|
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th June 2024 - 10:55 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი