სამება ძველ და ახალ აღთქმაში., სამება, სამივე ჰიპოსტასი, მამა, ძე და სულიწმიდა როდის გამოეცახდა ადამი |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
სამება ძველ და ახალ აღთქმაში., სამება, სამივე ჰიპოსტასი, მამა, ძე და სულიწმიდა როდის გამოეცახდა ადამი |
lamara |
Jul 5 2009, 09:39 PM
პოსტი
#61
|
lamara ჯგუფი: Members პოსტები: 615 რეგისტრ.: 25-May 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,015 |
1) აბრაამს სამი ანგელოზის სახით
2) ახალ აღთქმაში– როცა იესომ ნათელ–იღო... გავაგრძელოთ, მგონი არ უნდა იყოს უინტერესო თემააააააა. ასეთი კითხვაც მაქვს: ადამს და ევას უშუალო ურთიერთობა ჰქონდათ ღმერთთან, როგორც გვეუბნება წმიდა წერილი. მაინტერესებს სამების სამივე პირთან ჰქონდათ მათ ურთიერთობა, თუ რომელიმე ერთთან? თუ არის ამაზე ნათქვამი რამე? -------------------- [font=Arial]http://forum.archangels.ge/[/font][size=7]
|
კანონისტი |
Jul 7 2009, 06:38 PM
პოსტი
#62
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
ლია
ციტატა "და თქვა ღმერთმან: ვქმნეთ კაცი ხატებისაებრ ჩვენისა და მსგავსებისაებრ" მრავლობითია ებრაულშიც ციტატა როგორ განმარტავენ ამას თავად ებრაელები, მათ ხომ უნდა ჰქონდეთ ამაზე "პასუხი". ვიკითხე. ანგელოზებთან თათბირიაო -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
ლია |
Jul 7 2009, 06:41 PM
პოსტი
#63
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 51 რეგისტრ.: 5-March 08 წევრი № 4,093 |
|
damiane80 |
Jul 11 2009, 07:05 PM
პოსტი
#64
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 |
რბილად რომ ვთქვათ "გაუგებარია" ანგელოზებს ეკითხებოდა თქვენი აზრი მითხარითო????? პლიუს მაგას, როგორც მივხვდი, ანგელოზებთან თათბირი ებრაელთა განმარტებით მიემართება სიტყვებს ციტატა ვქმნეთ კაცი ხატებისაებრ ჩვენისა" და ციტატა მსგავსებისაებრ და აჰა, ადამ იქმნა, ვითარცა ერთი ჩუენგანი ანუ როგორც ტექსტიდან ჩანს, ღმერთი თათბიროს თავის მსგავსებთან ("ერთი ჩვენთაგანი"), რომ შექმნას ქმნილება, რომელიც იქნება თათბირში მონაწილეთა "ხატება და მსგავსება". ღმერთის მსგავსი შეიძლება იყოს მხოლოდ ღმერთი (ანუ სამების წევრები) და არცერთ შემთხვევაში ქმნილება (ანგელოზები), რადგან ანგელოზები ღმერთის მსგავსნი არ არიან. აქედან გამომდინარე, უეჭველია, რომ თათბირში მონაწილეობას იღებს მხოლოდ სამების წევრები, ხოლო თათბირის შემდეგ შეიქმნა თათბირის მონაწილეთა მსგავსება და ხატება- ანუ ადამიანი. ადამიანი კი ანგელოზს სულაც არ ჰგავს. აქედან გამომდინარე, უეჭველია, რომ საუბარია მხოლოდ სამების წევრთა თათბირზე და არა ღმერთის თათბირზე ანგელოზებთან. |
death |
Jul 21 2009, 01:39 AM
პოსტი
#65
|
A P O L O G I S T ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 |
ანუ როგორც ტექსტიდან ჩანს, ღმერთი თათბიროს თავის მსგავსებთან ("ერთი ჩვენთაგანი"), რომ შექმნას ქმნილება, რომელიც იქნება თათბირში მონაწილეთა "ხატება და მსგავსება". ღმერთის მსგავსი შეიძლება იყოს მხოლოდ ღმერთი (ანუ სამების წევრები) და არცერთ შემთხვევაში ქმნილება (ანგელოზები), რადგან ანგელოზები ღმერთის მსგავსნი არ არიან. აქედან გამომდინარე, უეჭველია, რომ თათბირში მონაწილეობას იღებს მხოლოდ სამების წევრები, ხოლო თათბირის შემდეგ შეიქმნა თათბირის მონაწილეთა მსგავსება და ხატება- ანუ ადამიანი. ადამიანი კი ანგელოზს სულაც არ ჰგავს. აქედან გამომდინარე, უეჭველია, რომ საუბარია მხოლოდ სამების წევრთა თათბირზე და არა ღმერთის თათბირზე ანგელოზებთან. თათბირობს არასწორია რადგან ღმერთს როგორც სრულყოფილებას თათბირი არ სჭირდება. "შევქმნათ ადამიანი ჩვენს ხატად და მსგავსად" ანუ გადაწყვეტილება მიღებულია, წამოჭრისთანავე, რადგან სამების სამივე იპოსტასს შორის სრული იდილიაა, რაც თათბირს და კამათს გამორიცხავს -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 25th September 2024 - 08:21 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი