![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
Misha Songulashvili |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() ეკუმენისტი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,524 რეგისტრ.: 21-October 07 წევრი № 3,010 ![]() |
-------------------- "ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!' ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _ ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!" |
![]() ![]() |
Misha Songulashvili |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() ეკუმენისტი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,524 რეგისტრ.: 21-October 07 წევრი № 3,010 ![]() |
sophoo
ციტატა ამას როგორც ნახატს ისე აღვიქვამ. სუსტი შესრულებაა, მაცხოვრის სახეს თუ არ ჩავთვლით. თითქოს ორი სხვადასხვა ადამიანის დახატულია, მაცხოვარი სხვამ დახატა, ფონი სხვამ. ომის მოვლენები უფლებას არ გვაძლევს მხატვრებს ფონი ასე "მივაფუჩეჩოთ", თუნდაც ტანკი იყოს გამოსახული ან ატომური სოკო. ოსტატურად უნდა იყოს ყველაფერი გადმოცემული... ბოდიში და თითქოს მხატვარს "კრესტიკ-ნოლიკი" უტამაშია ფონზე. და მაცხოვრის სახის ასეთ გადმოცემას ესეტი შესრულებული ფონი არ ეკადრება თუ ფრესკას ხატავს მზად უნდა იყო ამისთვის და საგულდაგულოდ გააკეთოს ყველა დეტალი. ან თუ ნახატს ხატავს მაცხოვარი ისე არ უნდა გამოსახო როგორც ხატზე (რაც არ უნდა ექსტრა-ორიგინალურობდეს მხატვარი). ეს ჩემი აზრია.. სოფო, შემიძლია დაგარწმუნოთ რომ აღნიშნულ ნამუშევარზე მხოლოდ ერთი ადამიანი მუშაობდა... რაც შეეხება სახეს, მე პირადად იესოს ცოტა სხვანაირად წარმოვიდგენ ![]() აი ფონი კი საინტერესოდ მიმაჩნია... ბოლო ჯამში ვფიქრობ რომ კარგი ნახატია... და საკმაოდ დადებითი გამოხმაურებაც ჰპოვა დასავლეთის ქვეყნებში. რათქმაუნდა საქართველოში არა ![]() პ.ს. რაც შეეხება კანონიკას, ბაპტისტებს ნუ მოსთხოვთ მართლმადიდებლური კანონიკის განმეორებას ![]() -------------------- "ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!' ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _ ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!" |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th July 2025 - 10:36 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი