სულის უკვდავება, არის თუ არა ყველა სული უკვდავი? |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
სულის უკვდავება, არის თუ არა ყველა სული უკვდავი? |
Otherguy |
Oct 29 2009, 01:53 PM
პოსტი
#1
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 |
გამარჯობათ,
ეზეკიელის 18 თავს თუ გადახედავთ, ღმერთი ნათლად ამბობს, რომ: 1. ცოდვილი სული კვდება. 2. ღმერთს არ უნდა რომ სული მოკვდეს, მას უნდა რომ მის მიერ შექმნილ სულს, ადამიანს, ჰქონდეს საუკუნო სიცოცხლე(შეადარეთ იოანეს სახარებაში: "გამოგზავნა ძე თვისი, რათა მისცეს საუკუნო სიცოცხლე ყველა მის მორწმუნეს). 3. არის ორი ვარიანტი - ყველა სული კვდება მეორედ მოსვლამდე, შემდეგ გაცოცხლდებიან მართლები, მკვდრები სამარიდან გამოვლენ და მოხდება 1 განკითხვა(და არა 2, ერთხელ სიკვდილის მერე და მეორე აღდგომის დროს). ან სული პირდაპირ სიცოცხლეში გადადის თუ იგი ქრისტეს რწმენაში მოკვდება. აქედან გამომდინარე, სული რომელიც ცოდვაში იქნება და მასში მოკვდება, იგი კვდება... (გაითვალისწინეთ რომ ნიკეა-კონსტანტინოპოლის მრწამსში არაფერი წერია ამაზე... ასე რომ მე ერეტიკოსად მაინც არ ჩავითვლები თუ სულის უკვდავებას ვუარყოფ. ) ამაზე წერს სწორედ წმინდა ამბროსი მილანელი: The third death is that of which it is said: “Leave the dead to bury their own dead.” In that death not only the flesh but also the soul dies, for “the soul that sinneth, it shall die.” (ეზეკიელი 18:4) For it dies to the Lord, through the weakness not of nature but of guilt. But this death is not the discharge from this life, but a fall through error...The heathen mostly console themselves with the thought, either of the common misery, or of the law of nature, or of the immortality of the soul. And would that their utterances were consistent, and that they did not transmit the wretched soul into a number of ludicrous monstrosities and figures! But what ought we to do, whose reward is the resurrection, though many, not being able to deny the greatness of this gift, refuse to believe in it? And for this reason will we maintain it, not by one casual argument only, but by as many as we are able...The blossom of the resurrection is immortality, the blossom of the resurrection is incorruption. smile.gif http://www.newadvent.org/fathers/34032.htm აგერ წყარო. კაიროსს ჰყავდა მოყვანილი აბზაცი სადაც წერს ამბროსი მილანელი: Зачем мне оплакивать тебя, любезный брат, который отнят у меня так, как будто ты был братом всем? Ибо я не лишился общения с тобой, но только переменил его, прежде не разделен был от меня телом, а теперь духом пребываешь со мной и навсегда пребудешь მაგრამ ეს არ ეწინააღმდეგება იმას რასაც ამბროსი წერდა... ამბროსი მილანელი წერს: The third death is that of which it is said: “Leave the dead to bury their own dead.” In that death not only the flesh but also the soul dies, for “the soul that sinneth, it shall die.” ანუ მესამე ტიპის სიკვდილი არის მაშინ როცა სულიც კვდებაო... მაგრამ აქ საუბარია ცოდვილ სულზე, აი აქ ხსნის კარგად: The heathen mostly console themselves with the thought, either of the common misery, or of the law of nature, or of the immortality of the soul. ანუ წარმართები თავს იმშვიდებენ სულის უკვდავებითო, მაგრამ მასე არააო რა... But what ought we to do, whose reward is the resurrection, though many, not being able to deny the greatness of this gift, refuse to believe in it? რატომ თვლის ამბროსი მილანელი რომ სულის უკვდავება არის გასამრჯელო? მემგონი ზუსტად ეხამება ეზეკიელის 18 თავსაც და იესოს სიტყვებსაც რომ საუკუნ სიცოცხლე უნდა მისცეს თავის მორწმუნეებს? ასე რომ კაიროს, შენი არგუმენტი არ ამბობს იმას რომ ამბროსი მილანელი არ თვლიდა რომ ზოგი სული მოკვდავიაო. ცხადია თავის მეგობარს თუ ვინც იყო, წერს რმ შენ არ მოკვდი, რადგან მორწმუნე იყო და ეჭვიც არ შეპარვია ამბროსის რომ საუკუნო სიცოცხლე მას მიეცა. (ნუ ეხლა იმ დემაგოგიას არ დავიწყებ თავის მეგობარს იმ 144 000-ში მიიჩნევდა ვინც პირდაპირ უკვდავებაში გადავიდა თქო... არ ჩანს ეგ ისედაც... ) გინდა გადავხედოთ მოციქულთა კრედოს: http://en.wikipedia.org/wiki/Apostles'_Creed 1. I believe in God, the Father almighty, creator of heaven and earth. (ნუ აქაც მამა მიიჩნევა ერთადერთ ღმერთად) 2. I believe in Jesus Christ, his only Son, our Lord. 3. He was conceived by the power of the Holy Spirit and born of the Virgin Mary. 4. He suffered under Pontius Pilate, was crucified, died, and was buried. 5. He descended into hell. On the third day he rose again. 6. He ascended into heaven and is seated at the right hand of the Father. 7. He will come again to judge the living and the dead. (რაო დუბლირება ხდება? ერთხელ ხომ განსაჯა მკვდრები?) 8. I believe in the Holy Spirit, (აკლია ამას რაღაც... ) 9. the holy catholic Church, the communion of saints, 10. the forgiveness of sins, 11. the resurrection of the body, - აბა რაო? 12. and the life everlasting. - ან აქ რაო? Amen. სად წერია აქ სულის უკვდავება, რომ ყველა სული უკვდავია, ან რომ მეორედ მოსვლამდე სული ცოცხალია? ქრისტიანული ცხოვრების გასამრჯელოა სულის უკვდავება... But what ought we to do, whose reward is the resurrection, though many, not being able to deny the greatness of this gift, refuse to believe in it? And for this reason will we maintain it, not by one casual argument only, but by as many as we are able...The blossom of the resurrection is immortality, the blossom of the resurrection is incorruption. -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
afxazi |
Oct 29 2009, 06:06 PM
პოსტი
#2
|
დავითი ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 |
ამ ციტატებსაც დავდებ ბარემ
“სატანას მიეცეს ხორცი სატანჯველად, რათა სული ხსნილ იქნეს უფლის იესოს დღეს” (I კორ. 5,5) “უთხრა მას იესომ: “მე ვარ აღდგომა და სიცოცხლე. Vისაც სწამს ჩემი, კიდეც რომ მოკვდეს, იცოცხლებს. Yველა, ვინც ცოცხლობს ჩემში, და ვისაც სწამს ჩემი, არ მოკვდება უკუნისამდე” (იოანე 11, 25-26). “ჭეშმარიტად არ ბოროტობს ღმერთი. თუ თავისკენ მიაბრუნა თავისი სული და უკანვე წაიღო თავისი სუნთქვა, ერთიანად გაწყდება ყოველი ხორციელი და მიწად მიიქცევა ადამიანი” (იობი 34, 12-14). “იესომ მიუგო მას: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: დღესვე ჩემთან ერთად იქნები სამოთხეში” (ლუკა 23,43) მძიმის გადანაცვლებებს არა ვართ “ქვებს უშენდნენ სტეფანეს, რომელიც ლოცულობდა და ამბობდა: უფალო იესო, მიიღე ჩემი სული” (საქმე 7,59) “ნდობით ვართ აღვსილნი, და გვიობს სხეულიდან გამოვსახლდეთ და უფალთან დავესახლოთ” (II კორ. 5,8) “რადგან ყველანი უნდა წარვსდგეთ მსჯავრის წინაშე, რათა თითოეულს მიაგოს კუთვნილი იმის მიხედვით, თუ რას იქმოდა, სხეულში მყოფი, კეთილს თუ ბოროტს” (II კორ. 5,10). “შენ რად განსჯი შენსავე ძმას? Aნ შენ რად შეურაცხყოფ შენსავე ძმას? ღადგანაც ყველანი წარსვდგებით ქრისტეს მსჯავრის წინაშე. ვინაიდან დაწერილია: ვცოცხლობ მე, ამბობს უფალი და ჩემს წინაშე მოიყრება ყოველი მუხლი, და ყოველი ენა აღიარებს ღმერთს. Aმრიგად ყოველი ჩვენგანი თავის ანგარიშს ჩააბარებს ღმერთს” (რომ. 14, 10-12) “და როგორც კაცთ ერთხელ უწერიათ სიკვდილი, და შემდეგ სამსჯავრო” (ებრ. 9,27) “ჭეშმარიტად, ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ვინც ისმენს ჩემს სიტყვას და სწამს ჩემი მომავლინებელი, აქვს საუკუნო სიცოცხლე, და არ მივა სამსჯავროდ, არამედ გადავიდა სიკვდილიდან სიცოცხლეში” (იოანე 5,24) “ხელი მოკიდა გოგონას, შეღაღადა და თქვა: პატარავ აღდეგ! Dა მოიქცა მისი სული, და მაშინვე აღდგა. ხოლო მან ბრძანა საჭმელი მიეცითო” (ლუკ. 8, 54-55) “სამგზის გადაემხო ბავშვს და შეჰღაღადა უფალს: უფალო, ღმერთ ჩემო! ჩააბრუნე ამ ბავშვის სული მის სხეულში. ისმინა უფალმა ელიას ღაღადი და დააბრუნა ბავშვის სული სხეულში და გადარჩა იგი” (3 მეფ. 17, 21-22). “ჩემი მოლოდინისა და სასოებისამებრ, რომ არაფერში არ შევრცხვები, არამედ მთელი სითამამით, როგორც ყოველთვის ისე ამჟამადაც იდიდება ქრისტე ჩემი სხეულის მიერ სიცოცხლითა და სიკვდილით. ღადგანაც ჩემი სიცოცხლე – ქრისტეა, და სიკვდილი – სარგებელი. ხოლო თუ ხორციელად სიცოცხლე ნაყოფიერია ჩემი საქმისათვის, არ ვიცი, რომელი ავირჩიო. ერთიც მიზიდავს და მეორეც: გული მითქვამს, რომ გასვლა და ქრისტესთან ყოფნა ათასწილ უმჯობესია. ხოლო ხორციელად ყოფნა უფრო საჭიროა თქვენთვის” (ფილლიპ. 1, 20-24). “მოვიდა სხვა ანგელოზი, და დადგა საკურთხევლის წინაშე, და ჰქონდა სასაკმევლე ოქროსი; და მიეცა მას დიდძალი საკმეველი, რათა ყველა წმიდის ლოცვებთან ერთად დაედო იგი ოქროს საკურთხეველზე, რომელიც არის წინაშე ტახტის. Dა ავარდა საკმევლის კვამლი წმიდათა ლოცვებთან ერთად, ანგელოზის ხელით, ღმერთის წინაშე” (გამოცს. 8, 3-4) “და რაჟამს აღაღო მეხუთე ბეჭედი, ვიხილე საკურთხეველსა ქუეშე სულნი იგი მკუდართანი სიტყვისათვის ღმრთისა და წამებისათვის კრავისა მის, რომელ აქუნდა. Dა ხმა-ყვეს ხმითა დიდითა და თქუეს: ვიდრემდის მეუფეო წმიდაო და ჭეშმარიტო, არა შჯი სისხლსა ჩუენსა მკვიდრთაგან ქუეყანისათა” (გამოცს. 6, 9-10) -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
Otherguy |
Nov 6 2009, 11:28 AM
პოსტი
#3
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 |
[quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']
ამ ციტატებსაც დავდებ ბარემ “სატანას მიეცეს ხორცი სატანჯველად, რათა სული ხსნილ იქნეს უფლის იესოს დღეს” (I კორ. 5,5)[/quote] ამაზე თარგმანს გადავხედე, ზოგი თარგმანი წერს: "გასანადგურებლად" olethros ol'-eth-ros from a primary ollumi (to destroy; a prolonged form); ruin, i.e. death, punishment:--destruction. [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“უთხრა მას იესომ: “მე ვარ აღდგომა და სიცოცხლე. Vისაც სწამს ჩემი, კიდეც რომ მოკვდეს, იცოცხლებს. Yველა, ვინც ცოცხლობს ჩემში, და ვისაც სწამს ჩემი, არ მოკვდება უკუნისამდე” (იოანე 11, 25-26).[/quote] აქ რავი თქვენ მგონი თქვენებურად იგებთ... [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“ჭეშმარიტად არ ბოროტობს ღმერთი. თუ თავისკენ მიაბრუნა თავისი სული და უკანვე წაიღო თავისი სუნთქვა, ერთიანად გაწყდება ყოველი ხორციელი და მიწად მიიქცევა ადამიანი” (იობი 34, 12-14).[/quote] აქ სწორედ ის ჩანს: თუ წაიღო სასიცოცხლო ენერგია უკან, რაც ადამიანს შთაბერა, მოკვდება... მითუმეტეს - "ყოველი ხორციელი"- კარგადაა შედარებული ადამიანების და ცხოველების სულები. [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“იესომ მიუგო მას: ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: დღესვე ჩემთან ერთად იქნები სამოთხეში” (ლუკა 23,43) მძიმის გადანაცვლებებს არა ვართ[/quote] რატომ არ ვართ? რომელ უძველეს მანუსკრიპტში წერია მძიმით რომ ვიხელმძღვანელოთ? [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“ქვებს უშენდნენ სტეფანეს, რომელიც ლოცულობდა და ამბობდა: უფალო იესო, მიიღე ჩემი სული” (საქმე 7,59)[/quote] აქ მერე რა? სასიცოცხლო ენერგიაზეა იქნებ საუბარი? ანუ აქ სად ჩანს რომ სული ცნობიერი რჩება სიკვდილის მერე? [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“ნდობით ვართ აღვსილნი, და გვიობს სხეულიდან გამოვსახლდეთ და უფალთან დავესახლოთ” (II კორ. 5,8)[/quote] ეს გადაჭრით არ ამტკიცებს იმას რაც თქვენ გინდათ... [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“რადგან ყველანი უნდა წარვსდგეთ მსჯავრის წინაშე, რათა თითოეულს მიაგოს კუთვნილი იმის მიხედვით, თუ რას იქმოდა, სხეულში მყოფი, კეთილს თუ ბოროტს” (II კორ. 5,10).[/quote] ან აქ სად ჩანს? იხილე ქვემოთა: [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“შენ რად განსჯი შენსავე ძმას? Aნ შენ რად შეურაცხყოფ შენსავე ძმას? ღადგანაც ყველანი წარსვდგებით ქრისტეს მსჯავრის წინაშე. ვინაიდან დაწერილია: ვცოცხლობ მე, ამბობს უფალი და ჩემს წინაშე მოიყრება ყოველი მუხლი, და ყოველი ენა აღიარებს ღმერთს. Aმრიგად ყოველი ჩვენგანი თავის ანგარიშს ჩააბარებს ღმერთს” (რომ. 14, 10-12)[/quote] აქ სად ჩანს რომ ადამიანი სიკვდილის მერე გრევე წარსგება მსჯავრის წინაშე? [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“და როგორც კაცთ ერთხელ უწერიათ სიკვდილი, და შემდეგ სამსჯავრო” (ებრ. 9,27)[/quote] ჩემს წისქვილზე ასხავთ წყალს, თქვენთან 2 სამსჯავროა, ერთხელ სიკვდილის მერე და მეორედ აღდგომას(მეორედ მოსვლისას). [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“ჭეშმარიტად, ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ვინც ისმენს ჩემს სიტყვას და სწამს ჩემი მომავლინებელი, აქვს საუკუნო სიცოცხლე, და არ მივა სამსჯავროდ, არამედ გადავიდა სიკვდილიდან სიცოცხლეში” (იოანე 5,24)[/quote] “ხელი მოკიდა გოგონას, შეღაღადა და თქვა: პატარავ აღდეგ! Dა მოიქცა მისი სული, და მაშინვე აღდგა. ხოლო მან ბრძანა საჭმელი მიეცითო” (ლუკ. 8, 54-55)[/quote] [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“სამგზის გადაემხო ბავშვს და შეჰღაღადა უფალს: უფალო, ღმერთ ჩემო! ჩააბრუნე ამ ბავშვის სული მის სხეულში. ისმინა უფალმა ელიას ღაღადი და დააბრუნა ბავშვის სული სხეულში და გადარჩა იგი” (3 მეფ. 17, 21-22).[/quote] მე აქედან რა დასტურდება? მე რომ ვთქვა- სასიცოცხლო ენერგია ამოაცალა ღმერთმა და ეხლა ეს ადამიანი ღმერთს თხოვდა უკან ჩააბრუნეო- რას იტყვი? აქ არ ჩანს ცნობიერება სიკვდილის მერე! [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“ჩემი მოლოდინისა და სასოებისამებრ, რომ არაფერში არ შევრცხვები, არამედ მთელი სითამამით, როგორც ყოველთვის ისე ამჟამადაც იდიდება ქრისტე ჩემი სხეულის მიერ სიცოცხლითა და სიკვდილით. ღადგანაც ჩემი სიცოცხლე – ქრისტეა, და სიკვდილი – სარგებელი. ხოლო თუ ხორციელად სიცოცხლე ნაყოფიერია ჩემი საქმისათვის, არ ვიცი, რომელი ავირჩიო. ერთიც მიზიდავს და მეორეც: გული მითქვამს, რომ გასვლა და ქრისტესთან ყოფნა ათასწილ უმჯობესია. ხოლო ხორციელად ყოფნა უფრო საჭიროა თქვენთვის” (ფილლიპ. 1, 20-24).[/quote] აი ეს საინტერესოა, იეჰოვას მოწმეები იძახიან პავლე 144 000-ში იყო და ზევით ავიდა ეგრევეო, მაგრამ ამას მე სკეპტიკურად ვუყურებ და ჩემ აზრს გეტყვი ცოტა მოგვიანებით ამაზე. [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“მოვიდა სხვა ანგელოზი, და დადგა საკურთხევლის წინაშე, და ჰქონდა სასაკმევლე ოქროსი; და მიეცა მას დიდძალი საკმეველი, რათა ყველა წმიდის ლოცვებთან ერთად დაედო იგი ოქროს საკურთხეველზე, რომელიც არის წინაშე ტახტის. Dა ავარდა საკმევლის კვამლი წმიდათა ლოცვებთან ერთად, ანგელოზის ხელით, ღმერთის წინაშე” (გამოცს. 8, 3-4)[/quote] აქ ანგელოზებზეა საუბარი, ადამიანები სადაა? [quote name='afxazi' date='Oct 29 2009, 07:06 PM' post='558921']“და რაჟამს აღაღო მეხუთე ბეჭედი, ვიხილე საკურთხეველსა ქუეშე სულნი იგი მკუდართანი სიტყვისათვის ღმრთისა და წამებისათვის კრავისა მის, რომელ აქუნდა. Dა ხმა-ყვეს ხმითა დიდითა და თქუეს: ვიდრემდის მეუფეო წმიდაო და ჭეშმარიტო, არა შჯი სისხლსა ჩუენსა მკვიდრთაგან ქუეყანისათა” (გამოცს. 6, 9-10) [/quote] ამაზეცმოგვიანებით გიპასუხებთ. ისე აგერ ჩემი ფრაზა იობის მიერ: იობი 14:12 12. ადამიანიც დაწვება და ვეღარ ადგება; ცათა აღსასრულამდე ვერ გაიღვიძებენ, ვერ გამოიფხიზლებენ ძილისაგან. პ.ს. ეხლა გასასვლელი ვარ, მერე შეგეხმიანებით. -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 31st May 2024 - 04:12 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი