![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
A-G-A-P-E |
![]()
პოსტი
#21
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 41 რეგისტრ.: 5-November 09 წევრი № 7,691 ![]() |
შეკითხვა მაქვს და თემაც გავხსენი, რადგან კაიროსის რჩევა გავითვალისწინე, რომელიც თემაში "გამარკვიეში" დამიწერა. ვფიქრობ ამ საკითხის შესახებ მსჯელობა საინტერესო იქნება:
წმინდა წერილში ხშირად გამოიყენება სიტყვა "პირმშო". მაგალითად, ბიბლიის წიგნ "რიცხვთა"-ში, 3-მე თავის 2 და 3-მე მუხლებში წერია: "და ესე სახელნი ძეთა აჰრონისთანი: პირმშოჲ ნადაბ და აბიუთ და ელიაზარ და ითამარ და ესე სახელნი ძეთა აჰრონისთანი მღდელნი ცხებულნი, რომელთანი სრულ იყუნეს ჴელნი მაიან მღდელად". რას ნიშნავს სიტყვა "პირმშო"? -------------------- ცოდნის გამოყენება, წარმატების საწინდარია -©
_____________________________________ "რადგან ვინც სიტყვას ისმენს და არ ასრულებს, ჰგავს კაცს, რომელიც სარკეში თავის სახეს აკვირდება. უყურებს თავის თავს, მაგრამ მიდის თუ არა, მაშინვე ავიწყდება როგორია". - იესოს ნახევარძმის, იაკობის სიტყვები |
![]() ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#22
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა პირველი შვილი. მოყვას, ორი კითხვა ჯერ: 1.ხომ ხარ მოყვასი თქვი ახლა ![]() 2. მეორე ხომ ხარ იეღოვას მოწმე ![]() ყველამ ვიცით რომ ასეა, ისიც ვიცით საით უმიზნებ მაგ ქვენა კითხვებით ![]() ასე რომ არ გინდა ეს ნაზი კითხვები და გატრუნვა, თქვი პირდაპირ და კაცურად რაც გწამს და რატომ გწამს, ჩვენც გიპასუხებთ და მორჩება ამით, რაღას გვაწვალებ. თორემ გაგება რომ არ გინდა ეგ აშკარაა, დაიჩემე პირველი შვილიო, მე კი გეუბნები, რომ ეს პირველი ანუ პირმშო, განსხვავებით რიცხვთას მაგალითიდან , შეიძლება თავისუფლად იყოს პირველიც და უკანასკნელიც, რომლის მაგალითად მოგიყვანე ისააკი, და პირმშოს ახსნაც მოგიყვანე წმიდა წერილიდან "ნიშნავს პირველ შვილსაც, როგორ აარონთან. და ნიშნავს, ასევე მას ვინც დაიბადა პირველი, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, იმას რომ ვიღაც მერე კიდევ დაიბადა, ანუ დედისერთა იყო მაგალითად ისააკი, მაგრამ პირმშო იყო იგი აბრაამის ანუ პირველშობილობა არის პირმშოობა და არა ვთქვათ "დაბადებული ნომერი ერთი, ნომერი ორის და ა.შ. წინა" რადგან პირმშოობა ყოველთვის განიხილებოდა როგორც აღმატებულება ღვთის წინაშე, ცნობილი იაკობისა და ესავის შემთხვევაც, ან რუბენზე "იგი პირმშო იყო, მაგრამ როცა მამის სარეცელი წაბილწა, მისი პირმშოობა გადაეცა იოსებს, პირველი ნეშტთა თავი მეხუთე" ის რომ პირმშო ეწოდება პირველშობილს, წმიდა-მიყავ მე ყოველი პირმშოჲ პირველშობილი განმღებელი ყოვლისა საშოჲსა ძეთა შორის ისრაჱლისათა, კაცითგან მიპირუტყუამდე: ჩემი არს. გამოსვლა თავი მეცამეტე ე.ი. დედისერთაც პირმშოა, პირმშო შეიძლება მასაც ვუწოდოთ ვისაც არც და ყოლია და არც ძმა, მსგავსადაა უფალიც.". არადა მერამდენეჯერ გიპასუხე: ""პირმშოებაზე" გვქონდა საუბარი, და ჩვენი განმარტება "პირველი შვილი, მაგრამ არაა აუცილებელი რომ შემდეგაც იყოს" განხსვავდება იეღოვას მოწმეების აზრიდან "პირველი შვილი, რაც უცილობლად ნიშნავს შემდეგ შვილებს" ანუ სექტანტები ამ სიტყვას ღებულობენ ბიბლიის სხვა მუხლებიდან და ამბობენ, აიო, ე.ი. მარიამს იესოს გარდა /ჩვენ აქ ვამბობთ ღვთისმშობელს უფლის გარდა/, სხვა შვილებიც ყავდაო შენს ხელმოწერაშიც მსგავსი გაჟღერებაა "ნახევარძმა", ასე რომ გვესმის ჩვეულებრივ "შვილი, ნომერი პირველი" და არაა აუცილებელი რომ იყოს მეორე და ა.შ." ჰე, ახლა გადმოალაგე შენი იდეები , არაა საჭირო ამდენი კუკუდამალობანა ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd June 2024 - 12:10 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი