![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
ნიანია |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 629 რეგისტრ.: 9-February 07 წევრი № 1,041 ![]() |
ამ განყოფილებაში პირველად ვხსნი თემას და არც არასოდეს დამიპოსტავს, ასე რომ ძალიან არ მსაიმოვნებს პირველივეჯერ ასეთ არასასურველ თემაზე რომ მიწევს საუბარი.
ჩემი თანამშრომელი ქმარს ეყრებე და აინტერესებს როგორ შეიძლება ჯვარი აიყარონ. მე ნამდვლიად არაკმპეტენტური ვარ ამ საქმეში და ვერც ვერაფერი ავუხსენი. იქნებ ზუსტად მითხრათ რა პროცესების გავლაა საჭირო და საერთოდ რამდენად შესაძლებელია ჯვრის აყრა. რამდენადაც მე ვიცი არის რაღაც პირობები რომელსაც უნდა აკმაყოფილებდეს წყვილი. დიდი მადლობა წინასწარ ყველას ![]() -------------------- როგორ გწამთ ღმერთი მღვდელო და პროფესორო, იასენეცკ-ვოინიჩ? განა გინახავთ იგი?!"
"ღმერთი ნამდვილად არ მინახავს, მაგრამ ტვინის ოპერაცია ბევრჯერ ჩამიტარებია და როდესაც თავის კოლოფი გამიხსნია არასოდეს მინახავს არც გონება, არც სინდისი". |
![]() ![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
გააჩნია შენ რას ეძახი სიყვარულს. სხვა და სხვა რამეა - იყო შეყვარებული (ჩვენი თანამედროვე, კლასიკური გაგებით) და - გიყვარდეს. დროთა განმავლობაში ერთსაც გამოცდი ალბათ და მეორესაც და მიხვდები, რომ ისინი დიამეტრალურად განსხვავდება ერთმანეთისგან. და მოასვენე ეს საბრალო რაჯნეში იქ, სადაც მყოფობს ![]() დაიცა დაიცა, შენ მაინც ერთი და იგივე სიტყვებს იყენებ... რა მნიშვნელობა აქვს რა გაგებით? ესეგი ქორწილამდე ყველა სხვა სიყვარული უბრალოდ კლასიკური გაგებით შეყვარებულობაა? ამის თქმა არის სრული სისულელე რადგან ან ორივეა სიყვარული ან არცერთი... ხოლო თუ არცერთი - მაშინ ნუ უწოდებ მას იგივე სიტყვას... მაშინ თანამედროვე გაგებით შეყვარებული სიყვარულის მქონეს არ ნიშნავს და ამით გინდა გაამართლო ის მრავალშეყვარებულობიანობა - რაც გავრცელებულია ქართველებში, ხომ ასეა? ![]() თუ არ ამართლებ, მაშინ ვერ გავიგე რაში შემეწინააღმდეგე... Otherguy პავლე მოციქულის ეპისტოლეები აღარ ითვლება ბიბლიად თუ რაშია საქმე? "ქალი რჯულითაა შეკრული, სანამ ქმარი ცოცხალი ჰყავს, ხოლო თუ ქმარი მოუკვდა, თავისუფალია: ვისაც უნდა, იმას გაჰყვეს" (1 კორ. 7; 39) დაიცა სიკვდილი და გაყრა ერთია? იესო საუბრობდა გაყრაზე, ხოლო მკვდარზე გაყრა მე არ გამიგია... ![]() იესოს ებრაელები გაყრაზე ესაუბრებოდნენ... როცა იესო ამბობს: "ვინც ღმერთმა შეაერთა კაცნი ნუ განაშორებენ" - სიკვდილი კაცად როდიდან ითვლება? ![]() პავლე მოციქული მაინც მოუწოდებს ხალხს რომ სანამ გათხოვდება/ცოლს მოიყვანს - რომ არ დაქორწინდეს... ხოლო როცა საუბარია მეუღლის სიკვდილზე ურჩევს: 40. მაგრამ უფრო ბედნიერი იქნება, თუ ისე დარჩება, როგორც მე ვურჩევ. რადგანაც, ვფიქრობ, მეცა მაქვს ღვთის სული. აგერ იმავე თავში ამბობს პავლე მოციქული: 27. ცოლიანი ხარ? ნუ ეძებ ცოლთან გაყრას. ცოლგანაშვები ხარ? ნუ ეძებ ცოლს. ასე რომ როცა ერთ ფრაზას ციტირებ, უნდა გახსოვდეს რომ საპირისპირო აზრის ან მოწოდების ფრაზები უამრავია. ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 04:38 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი