![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
ნიანია |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 629 რეგისტრ.: 9-February 07 წევრი № 1,041 ![]() |
ამ განყოფილებაში პირველად ვხსნი თემას და არც არასოდეს დამიპოსტავს, ასე რომ ძალიან არ მსაიმოვნებს პირველივეჯერ ასეთ არასასურველ თემაზე რომ მიწევს საუბარი.
ჩემი თანამშრომელი ქმარს ეყრებე და აინტერესებს როგორ შეიძლება ჯვარი აიყარონ. მე ნამდვლიად არაკმპეტენტური ვარ ამ საქმეში და ვერც ვერაფერი ავუხსენი. იქნებ ზუსტად მითხრათ რა პროცესების გავლაა საჭირო და საერთოდ რამდენად შესაძლებელია ჯვრის აყრა. რამდენადაც მე ვიცი არის რაღაც პირობები რომელსაც უნდა აკმაყოფილებდეს წყვილი. დიდი მადლობა წინასწარ ყველას ![]() -------------------- როგორ გწამთ ღმერთი მღვდელო და პროფესორო, იასენეცკ-ვოინიჩ? განა გინახავთ იგი?!"
"ღმერთი ნამდვილად არ მინახავს, მაგრამ ტვინის ოპერაცია ბევრჯერ ჩამიტარებია და როდესაც თავის კოლოფი გამიხსნია არასოდეს მინახავს არც გონება, არც სინდისი". |
![]() ![]() |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
Otherguy
ეს ფრაზა მგონი შენ გეკუთვნოდა: ციტატა გასაგებია, მაგრამ სად წერია მეორე ცოლის მოყვანაზე? და მოგიყვანე სადაც წერია. მეტი ფუნქცია ჩემ პოსტს არ ჰქონია. მეორედ ცოლის მოყვანაზე საუბარი არის. ანუ ადამიანს შეიძლება ცხოვრებაში კანონიერად ჰყავდეს ორი ცოლი (პერიოდების გათვალიწინებით, ცხადია, და არა ერთსა და იმავე დროს) თუ შენ გინდა აწი რომ გაყრაზე ვისაუბროთ, მაგაზე კი ბატონო. გაყრის უფლებას აძლევს თუკი არის მრუშება, რაც თავადვე დაწერე: ციტატა ვინც მრუშობის ცოდვის გარეშე ეყრება ცოლს დასკვნა: 1. ცოლთან გაყრა დასაშვებია (სათანადო მიზეზების დროს) 2. მეორედ დაქორწინებაც დასაშვებია (ასევე სათანადო პირობების დროს) ორივე დასტურდება ბიბლიით. -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
Otherguy ეს ფრაზა მგონი შენ გეკუთვნოდა: და მოგიყვანე სადაც წერია. მეტი ფუნქცია ჩემ პოსტს არ ჰქონია. მეორედ ცოლის მოყვანაზე საუბარი არის. ანუ ადამიანს შეიძლება ცხოვრებაში კანონიერად ჰყავდეს ორი ცოლი (პერიოდების გათვალიწინებით, ცხადია, და არა ერთსა და იმავე დროს) თუ შენ გინდა აწი რომ გაყრაზე ვისაუბროთ, მაგაზე კი ბატონო. გაყრის უფლებას აძლევს თუკი არის მრუშება, რაც თავადვე დაწერე: დასკვნა: 1. ცოლთან გაყრა დასაშვებია (სათანადო მიზეზების დროს) 2. მეორედ დაქორწინებაც დასაშვებია (ასევე სათანადო პირობების დროს) ორივე დასტურდება ბიბლიით. ხო მაგრამ ამ დროს აუცილებელია არასწორი კავშირი დავიჭიროთ... შენ იყენებ გაყრის საბაბს(მრუშობის) გაყრისთვის და მეორედ ქორწინებისთვის კი სიკვდილს, შემდეგ აბავ ერთმანეთს... არადა ეგრე არაა რა... როცა საუბარია გაყრაზე იქ საუბარია მრუშობის ცოდვაზე... როცა საუბარია სხვა მეორედ ქორწინებაზე იქ საუბარია რომ წინა მეუღლე მკვდარია... მეორედ ქორწინება დასაშვები რომ არის პირველთან არ აქვს ისეთი მჭიდრო კავშირი როგორსაც შენ ასაღებ... აკი პავლე მოციქული ამბობს: "ცოლიანი ხარ? ნუ ეძებ ცოლთან გაყრას. ცოლგანაშვები ხარ? ნუ ეძებ ცოლს." გინდა სიტყვა-სიტყვით გავშალოთ ესა? 1. როცა ცოლიან ხარ ნუ ცდილობ გაეყაროო! აქედან გამომდინარე მრუშობის ცოდვას თუ არ ჩავთვლით გაყრა დაგმობილია... (მითუმეტეს მეორე ცოლის მოყვანა მრუშობის ცოდვის გამო გაყრის მერე არსად წერია რომ მისაღებია, რასაც ვერ ვიტყვით მეუღლის სიკვდილის მიზეზის გამო) 2. ცოლგანაშვები რას ნიშნავს? იმას რომ ცოლი კი არ მოუკვდა, არამედ გაუშვა ანუ გაეყარა! ასე რომ აქაც საუბარია იმაზე რომ როცა გაეყრები სხვა არ მოიყვანოო... შენი მოყვანილი ფრაზა კი ეხება ქმარმკვდარ(ე.წ. ქვრივ) ქალს: "ქალი რჯულითაა შეკრული, სანამ ქმარი ცოცხალი ჰყავს, ხოლო თუ ქმარი მოუკვდა, თავისუფალია: ვისაც უნდა, იმას გაჰყვეს" (1 კორ. 7; 39) ![]() ჰოდა როცა საუბარია ჯვრის აყრაზე(ქვრივს და მის მკვდარ მეუღლეს ჯვარს ხომ არ აყრი?), უნდა ითქვას რომ მეორედ ჯვრისწერა მისაღებია მათთვის ვინც ცოლგანაშვები/ქმარგაყრილი კი არაა, არამედ როცა არის ქმარმკვდარი/ცოლმკვდარი... ![]() აი ესაა ჩემი აზრი მოკლედ, ჰოდა ჯვრის აყრა თუ შეიძლება მკვდარ მეუღლეზე და მის ცოცხალ ქვრივზე, მაშინ მაგ შემთხვევაში შეიძლება ჯვრის აყრა... სხვა შემთხვევაში, როცა ორივე ცოცხალია, იქ ჯვრის აყრა არის დაუშვებელი(ამაზე მნათეუსმაც ისაუბრა)... -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 04:43 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი