![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
Atman |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
სადმე იქნება ალბათ ასეთი თემა მაგრამ თავიდან გავხსნი.
ვინმემ ვინც ერკვევა მართლმადიდებლურ დოგმატიკაში, ჩამოაყალიბოს: ცხონდება თუ არა არამართლმადიდებელი? არსებობენ თუ არა გამონაკლისები და რის მიხედვით ხდება გამონაკლისების დაშვება? -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
![]() ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Atman
ციტატა გასაგებია შენი კითხვის არსი, მაგრამ პატიმრობის მერე ის პიროვნება რომელიც არ მომწონდა შეიძლება მომეწონოს, მითუმეტეს თუ გავაცნობიერე რომ ჩემთვის კარგი უნდა. ანუ ვგულისხმობ რომ თავად ღმერთის არ სიყვარული შეიცვლება ადამიანში ღმერთის სიყვარულით ოდესმე. ამას შეიძლება მილიარდი წლი დასჭირდეს, მაგრამ ეს მაინც მოხდება. ამის გამოვლინების შესაძლებლობა თუკი არსებობს პიროვნების მხრიდან ის ცხადია მივა კიდეც უფალთან, ოღონდ აქვე, დედამიწაზე. ციტატა ჰო მაგრამ ადამიანს ღმერთის მიმართ "სიყვარული" ყოველთვის ექნება, რადგან მას ცხონება ექნება... ამას "ვიგოდნიკობა" ქვია... ასე რომ რეალურად ან განადგურება უნდა მოხდეს ცოდვილების ან ცხონება, თორემ მოსიყვარულე ღმერთის "გული" ვერ გაუძლებს მათ სამარადისო ტანჯვას... ბოლოს მაინც მოლბება ღმერთის "გული" მთელი მსოფლიო რომ ყავდეს მოკლული... თორემ ისე სიყვარული აღარ იქნება... ჩვენ გვეუბნება: "მიუტევეთ"-ო და თავად რომ არ მიუტევოს მაგარი სასაცილო იქნება... კარგად არ კითხულობ რასაც წერ. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, რომ ჯოჯოხეთი ეს არაა დაუსრულებელი ცეცხლის გიზგიზი, ესაა შეგნებული განდგომა უფლისაგან. და თუკი არ უნდა ადამიანს უფალთან ყოფნა მას ძალით ვერ მიიყვანს თავისთან. გულისმოლბობა თუ პირდაპირ გესმის გამოდის ღმერთზე მატერიალური ხედვა გქონია. რას ნიშნავს გულის მოლბობა, განა უშვებ, რომ ღმერთი შესაძლოა ერთს ფიქრობდეს კონკრეტულ შემთხვევაში და შემდეგ შეხედულება შეიცვალოს. ციტატა გაეცი ჩემს შეკითხვებზე(ან წინადადებებზე) პასუხი თუ არ გეზარება. გრიგოლ ნოსელს არ ქონია აღნიშნული მოძღვრება, ამის შესახებ აშკარად საუბრობს მაქსიმე აღმსარებელი და ერთ-ერთი მოღვაწე (სახელი აღარ მახსოვს), რომელიც პირდაპირ მიუთითებს, რომ გრიგოლ ნოსელის თხზულებაში (დიდი კათეკეტური სიტყვა) არსებული ორიგენისტული მოძღვრების ამსახველი ციტატები მოგვიანებითაა ჩართული, რადგან საერთოდ არ შეესაბამება ტექსტის მიმდინარეობას. ამას ტექსტოლოგიური მონაცემით ადასტურებს, კერძოდ გიორგი მთაწმინდელის თარგმანი აღნიშNული თხზულებისა, სადაც მსგავსი არაფერი გვხვდება (არ გვინდა ეხლა იმის მტკიცება, რომ გიორგი მთაწმინდელმა შეგნებულად დამალა ნოსელის მწვალებლობა). აშკარაა, რომ მას ის რედაქცია ქონდა ხელთ, რომელიც ჯერ კიდევ არ იყო გარყვნილი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th July 2025 - 09:55 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი