![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
Atman |
![]() ![]()
პოსტი
#1
|
მეცამეტე მეომარი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,236 რეგისტრ.: 23-August 08 წევრი № 5,518 ![]() |
სადმე იქნება ალბათ ასეთი თემა მაგრამ თავიდან გავხსნი.
ვინმემ ვინც ერკვევა მართლმადიდებლურ დოგმატიკაში, ჩამოაყალიბოს: ცხონდება თუ არა არამართლმადიდებელი? არსებობენ თუ არა გამონაკლისები და რის მიხედვით ხდება გამონაკლისების დაშვება? -------------------- हरे कृष्ण हरे कृष्ण
कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हर |
![]() ![]() |
newbie |
![]()
პოსტი
#2
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 577 რეგისტრ.: 28-April 09 წევრი № 6,908 ![]() |
ციტატა აბა მუსულმანებს კითხე თუ ცხონდა მუსულმანების აზრი აღარ მაინტერესებს როცა ღმერთი თვითონ ამოწმებს აბოს სიწმინდეს აღსრულებეული სასწაულებით, და უამრავი კურნებით მისი წამების ადგილზე: იმავე ღამეს ღმერთმა განაბრწყინა თავისი მოწამე: „იყო ჟამი პირველი“, იმ ადგილზე, სადაც დაწვეს ყოვლად პატიოსანი გვამი წმიდისა აბოსი, უფალმა გარდამოავლინა ძლიერ მანათობელი ვარსკვლავი, ვითარცა ლამპარი ცეცხლისაი... და დგა იგი ზე ჰაერთა, ვიდრე სამ ჟამადმდე...“. ამ საკვირველ გამოცხადებას ხედავდნენ თბილისის მცხოვრებნი. შერცხვენილმა ამირამ მსახურები მიავლინა მტკვრის ნაპირზე, ქრისტიანებმა ხომ არ დაანთეს სანთლებიო, მაგრამ, ხიდთან მისულებმა იხილეს, თუ როგორ „აღმაღლდებოდა ვარსკულავი იგი ზე ჰაერთა“ ყოვლად ძლიერმა ღმერთმა მეორე ღამესაც გამოაჩინა თავისი ძალა, „პატივსცა თვისსა მარტვილსა და აჩუენა სასწაული საკვირველი - სადაც ჩაყარეს წმინდანის სანატრელი ძვლები, ხიდის ქვეშ აღმობრწყინდა ნათელი სვეტის მსგავსი, ვითარცა ელვა, რომელიც მთელი ღამე იდგა და აშუქებდა მიდამოს: მდინარის ნაპირს, კბოდესა და ხიდს. ამ სასწაულსაც ყველა ხედავდა, რათა ყველას ერწმუნა, „რამეთუ ჭეშმარიტად იესო ქრისტეის, ძისა ღმრთისა მარტვილი არს“. და გულისხმა ყონ მორწმუნეთა და ურწმუნოთა, რამეთუ „ჭეშმარიტ არს სიტყუაი იგი, რომელ თქუა, ვითარმედ - მე თუ ვინმე მმსახურებდეს, პატივსცეს მას მამამან ჩემმან, რომელ არს ცათა შინა“. ციტატა მე პირადად სრული პასუხისმგებლობით ვაცხადებ რომ ოდესმე ყველა ცხონდება. სიტყვა ცხონებას ცოტა სხვა მნიშვნელობა აქვს ჩემთვის და მას სიტყვით ვერ აღწერ, მაგრამ რაც არ უნდა იყოს ყველას ბოლო ეგაა ნუ ეს მესმის რომ შენ ასე გინდა, და ძალიან კარგია. : ) მე განსაკუთრებით მინდა რომ ესე იყოს ჩემი "გმირობებით" მხოლოდ ეს თუ მიშველიდა. მაგრამ შეუძლებელია გვჯეროდეს უფლის, ბუდას, მუჰამედის ერთდროულად . ან გვჯერა უფლის ან არ გვჯერა ის ამბობს: " მიუგო იესუ და ჰრქუა მას: ამენ, ამენ გეტყჳ შენ: უკუეთუ ვინმე არა იშვეს წყლისაგან და სულისა, ვერ ჴელ-ეწიფების შესლვად სასუფეველსა ღმრთისასა" კი შეიძლება ვივარაუდოთ რომ ესე იქნება, ყველა ცხონდება ოდესმე, მაგრამ ამის არანაირი საფუძველი არ გვაქვს ა რ ა ნ ა ი რ ი: „და კუამლი ტანჯვისა მისისაი უკუნითი უკუნისამდე აღვიდოდის, და არა აქუნდეს განსვენებაი დღე და ღამე“ (გამოცხ. იოანესი 14,11); , ვიდრე ორითა თვალითა შთაგდებად გეჰენიასა ცეცხლისა უშრეტისასა, სადა-იგი მატლი მათი არა დაესრულების, და ცეცხლი არა დაშრტების“ (მარკ. 9,43-48). და კიდევ უამრავი ადგილებია წმ წერილში,სადაც ტანჯვის მარადიულობაზეა ლაპარაკი და როცა არ ვეთანხმებით იმას რასაც ამბობს ქრისტე გამოდის არ გვჯერა ქრისტესი, და მორჩა. არა ის რომ ყველასი გვჯერა, ქრისტეც ბუდაც და სხვა ყველა ერთი და იგივეა, და აშ ხოდა ეგაა პრინნციპში ჩვენი ცხოვრების აზრიც, გავცეთ პასუხი გვჯერა და გვინდა უფალთან ყოფნა თუ არა |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 07:36 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი