![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
აბე |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() აბესალომ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,705 რეგისტრ.: 14-December 08 მდებარ.: თბილისი წევრი № 6,107 ![]() |
მოდი განვიხილოთ პატარა მაგალითი. შენ ხარ გარკვეული საქმის სპეციალისტი და უწევ სერვისს ადამიანებს/კომპანიებს გარკვეული საფასურის სანაცვლოდ. შეგხვდა კლიენტი, რომელსაც სურს გაუწიო ეს სერვისი მას, მიუხედავად იმისა, რომ მას იგი არ სჭირდება. თვითონ ჰგონია, რომ საჭიროა ეს სერვისი, სინამდვილეში კი არაა იგი საჭირო.
შენ შეგიძლია აუხსნა კიდეც მას, რომ არ არის ამ სერვისის საჭიროება და ტყუილად დახარჯავს ფულს, მაგრამ თუ ხედავ, რომ მას ფული არ ადარდებს საერთოდ და შენ სახლში ნახევრად მშიერი ბავშვები გელოდებიან, ხომ შეიძლება გაუწიო მას ეს სერვისი და აიღო თანხა იმ შრომის სანაცვლოდ რაც მართლა დახარჯე მისთვის, არა მოტყუებით, არამედ კლიენტის სურვილით? თუ არ შეიძლება? უამრავი პრაქტიკული მაგალითის მოყვანა შეიძლება და ალბათ თითოეული მათგანი ცალკე განსახილველია... ჯერ ამ მაგალითზე ვიმსჯელოთ... ![]() -------------------- მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი (ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება") |
![]() ![]() |
lamara |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() lamara ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 615 რეგისტრ.: 25-May 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,015 ![]() |
მე ვფიქრობ, რომ უნდა აუხსნა ეს სერვისი რომ არ სჭირდება, ურჩიო სხვა, უკეთესი გზა მისი რობლემის მოგვარებისა, თუ დაგიჯერა ხომ კარგი, მაგრამ თუ არ დაგიჯერა, მაშინ უნდა იხელმძღვანელო პრინციპით: - ”კლიენტი ყოველთვის მართალია” და შეასრულო მისი თხოვნა. შესრულებული სამუშაოსთვის თანხის აღება კი ცოდვა არ არის.
-------------------- [font=Arial]http://forum.archangels.ge/[/font][size=7]
|
აბე |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() აბესალომ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,705 რეგისტრ.: 14-December 08 მდებარ.: თბილისი წევრი № 6,107 ![]() |
მარკეტინგში მასწავლეს, რომ თუ კლიენტს ჰგონია, რომ მასა რაღაცა პროდუქტი/მომსახურება უნდა, უნდა მიჰყიდო მისთვის მისაღებ ფასად, მისაღები ხარისხის, მისაღები მახასიათებლების, მისაღებ ადგილას, მისაღებ დროში, მისაღები კონსულტაციებისა თუ კომფორტის შექმნის სხვა საშუალებებით და ა.შ. და ეს ყველაფერი უნდა გააკეთო იმისთვის, რომ კმაყოფილი დატოვო და შემდეგ ისევ შენგან შეიძინოს. ხოლო თუ დააგვიანდა მოსვლა შეახსენო
![]() ანუ მარკეტინგული კონცეფცია პირდაპირ ამბობს, რომ დაივიწყო კლიენტისთვის ეს სასარგებლოა თუ არა. მთავარია მას მიაჩნდეს რომ სასარგებლოა და თუ ადამიანმა გადაწყვიტა რომ სასარგებლოა მისთვის ეს პროდუქტი/მომსახურება, მაგრამ სინამდვილეში იგი ცდება, შენ არ უნდა დაკარგო ასეთი კლიენტებიც. უბრალოდ ერთი რამ უნდა გაითვალისწინო. თუ ადამიანს გაცნობიერებული არა აქვს ის სარგებელი რასაც პროდუქტისაგან/სერვისისგან მიიღებს, მერე პროდუქტის/სერვისის შეძენის შემდეგ უკმაყოფილო დარჩება რადგანაც სხვა რამეს მოელოდა და სამუდამოდ დაკარგავ ამ კლიენტს, რადგანაც ის შენზე ფიქრობს, რომ შენ ცუდ პროდუქტს/მომსახურებას აწვდი. ანუ ამ შემთხვევაშიც მარკეტინგი წინა პლანზე აყენებს კომპანიის მოგებას... მთავარია კლიენტი არ დაკარგო და ამ მიზნით ზოგჯერ უნდა მიყიდო და ზოგჯერ არ მიყიდო კიდეც... რა ვქნა ეს დამოკიდებულება სასტიკად არ მომწონს... -------------------- მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი (ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება") |
ნონა |
![]()
პოსტი
#4
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
ციტატა ანუ მარკეტინგული კონცეფცია პირდაპირ ამბობს, რომ დაივიწყო კლიენტისთვის ეს სასარგებლოა თუ არა. მთავარია მას მიაჩნდეს რომ სასარგებლოა და თუ ადამიანმა გადაწყვიტა რომ სასარგებლოა მისთვის ეს პროდუქტი/მომსახურება, მაგრამ სინამდვილეში იგი ცდება, შენ არ უნდა დაკარგო ასეთი კლიენტებიც. აბე შენ ახლახანს დადექი უკვე ამ თეორიით თანამედროვე საბაზრო ეკონომიკის აბსოლიტური დისკრეიტაციის გზაზე ![]() მარკეტინგის პრინციპებში კლიენტი მხოლოდ იმდენადაა მნიშვნელოვანი რამდენადაც მისი კმაყოფილება და კეთილგანწყობა კომპანიისთვის მოგებას (მატერიალური თუ არამატერიალური დივიდენდების სახით) უზრუმველყოფს. მეტიც მარკეტინგი არსებითად სხვა არაფერია თუ არა ტყუილის ხელოვნება გარეგნულად მარკეტინგი ძალიან გავს ქრისტიანული კაცთმოყვარეობის იდეას. მხოლოდ მოტივია არაკაცთმოყვარული და მატერიალისტური მთელი სამყარო უკვე საუკუნეებია ადგას ეგოცენტრიზმის ფსიქო-ფილოსოფიურ გზას. ამ რელსებზეა გადაყვანილი ეკონომიკაც! თუ შეძლებ რომ თავი დააღწიო სამაზრო ეკონომიკისგან ქადაგებულ მზრუნველობას ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობის სახელით და იტვირთავ ამ პასუხისმგებლობას არა ცივი გონებით არამედ გულშემუსვრილობით და ელემენტარულად ქრისტიანული სიყვარულით გაატარებ იგივე ეკონომიკურ პრინციპებს და არა სარგებლიანობის პრინციპით, მორალთანაც სუფთა იქნები... თუმცა საკამათო არაა რომ გულწრფელად გაღიმება მაშინ როცა გასაღიმებელი არაა ძალიან მაღალ სულიერ ძალისხმევას მოითხოვს. ![]() მარკეტინგში მასწავლეს, რომ თუ კლიენტს ჰგონია, რომ მასა რაღაცა პროდუქტი/მომსახურება უნდა, უნდა მიჰყიდო მისთვის მისაღებ ფასად, მისაღები ხარისხის, მისაღები მახასიათებლების, მისაღებ ადგილას, მისაღებ დროში, მისაღები კონსულტაციებისა თუ კომფორტის შექმნის სხვა საშუალებებით და ა.შ. და ეს ყველაფერი უნდა გააკეთო იმისთვის, რომ კმაყოფილი დატოვო და შემდეგ ისევ შენგან შეიძინოს. ხოლო თუ დააგვიანდა მოსვლა შეახსენო ![]() როცა გული სუფთაა შევთანხმდეთ რომ ამ კლიენტისადმი დამოკიდებულებაში ცუდი არაფერია, პირიქით ![]() ძალიან გაგიჭირდება რომელიმე მარკეტინგული პოსტულატის გარეგნული გამოვლინების კრიტიკული ანალიზი შინაგანი მოტივის გაუთვალისწინებლად... ![]() შინაგანი მოტივი კი ჩაასწორე ან სულაც ჩაანაცვლე უფალთან შენი ინტიმური ურთიერთობისას მოპოვებულით ![]() -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 07:30 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი