![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
აბე |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() აბესალომ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,705 რეგისტრ.: 14-December 08 მდებარ.: თბილისი წევრი № 6,107 ![]() |
მოდი განვიხილოთ პატარა მაგალითი. შენ ხარ გარკვეული საქმის სპეციალისტი და უწევ სერვისს ადამიანებს/კომპანიებს გარკვეული საფასურის სანაცვლოდ. შეგხვდა კლიენტი, რომელსაც სურს გაუწიო ეს სერვისი მას, მიუხედავად იმისა, რომ მას იგი არ სჭირდება. თვითონ ჰგონია, რომ საჭიროა ეს სერვისი, სინამდვილეში კი არაა იგი საჭირო.
შენ შეგიძლია აუხსნა კიდეც მას, რომ არ არის ამ სერვისის საჭიროება და ტყუილად დახარჯავს ფულს, მაგრამ თუ ხედავ, რომ მას ფული არ ადარდებს საერთოდ და შენ სახლში ნახევრად მშიერი ბავშვები გელოდებიან, ხომ შეიძლება გაუწიო მას ეს სერვისი და აიღო თანხა იმ შრომის სანაცვლოდ რაც მართლა დახარჯე მისთვის, არა მოტყუებით, არამედ კლიენტის სურვილით? თუ არ შეიძლება? უამრავი პრაქტიკული მაგალითის მოყვანა შეიძლება და ალბათ თითოეული მათგანი ცალკე განსახილველია... ჯერ ამ მაგალითზე ვიმსჯელოთ... ![]() -------------------- მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი (ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება") |
![]() ![]() |
neo |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 2,152 რეგისტრ.: 11-September 07 წევრი № 2,723 ![]() |
მანდ ყველაზე რთული კითხვა ის არის შენ ცდები თუ შენი კლიენტი
![]() კონკრეტულად მე ძალიან თეორიულად მიმაჩნია მასეთი ფაქტი. შეიძლება დიდი გამოცდილება არ მაქვს მაგრამ ასეთ რამეს არასოდეს წავყდომივარ. -------------------- www.cordesign.ge
|
ნონა |
![]()
პოსტი
#3
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
საიდან იცი რომ არ ჭირდება ? ![]() ნუ ამ ბიჭს ხანდახან ისეთი ჭკვიანური ფრაზები დასცვივა რომ ხარბად აკრეფას იმსახურებს ![]() ნეო გეთანხმები, თუმცა ეგ საკითხის მეტისმეტად განყენებული ხედვაა დილემის მთელი სირთულე კი პატარა მიწიერ რეალობებშია ჩაჩურთული და როდესაც კლიენტი გეუბნება რისი შეძენაც უნდა და გიხსნის რისთვის ჭირდება პრფესიონალისათვის ზოგჯერ მეტისმეტად ცხადია რომ კლიენტს მთლად ის არ უნდა რაც ჭირდება... ეტყობა სხვა გარემოებების გავლენით ეს გავლნა შეიძლება იყოს რამდენიმე ტიპის: 1. პრესტიჟულობა 2. რეკლამის ზეგავლენა 3. მიმბაძველობა 4. ფასი 5. დაბალი ინფორმაციულობა 6. არაკომპეტენტურობა 7. სიტუაციური ჩამოუყალიბებლობა 8. სხვა ![]() აქედან მხოლოდ 5,6, 7 პუნტების შესაბამისადაა შესაძლებელი მასთან მისივე სარგებლიანობისათვის აზრის კორექტირებაზე მუშაობა ყველა დანარჩენ შემთხვევაში მისი გადაწყვეტილება გასულია სარგებლიანობა-საჭიროებაზე გათვლის სფეროდან ქეთიმ კარგი მაგალითი მოიყვანა შენ ხომ იცი რომ არ ჭირდება ბოლო მოდელის ტელეფონი მის მოთხოვნებს არა?! მაგრამ იმასაც ხომ ხვდები რომ ეს "რატომღაც" უნდა რას იზამ, არ მიყიდი ქრისტეს სახელით ვარო? -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 7th July 2025 - 06:35 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი