![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
კოკა |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 156 რეგისტრ.: 1-October 10 წევრი № 9,556 ![]() |
როგორც ცნობილია წმინდა წერილის ეპიზოდები სხვადასხვანაირად არის ინტერპრეტირებული სხვადასხვა კონფესიებისა თუ სექტების მიერ.......
მაინტერესებს თუ ვინმესათვის ცნობილია ამ სიტყვებს როგორ აღიქვამენ პირველ რიგში პროტესტანტები: "და მერმე გეტყჳ თქუენ: უადვილეს არს აქლემი განსლვად ჴურელსა ნემისისა, ვიდრე მდიდარი შესლვად სასუფეველსა ცათასა"(მათ 19.24) -------------------- იხილეთ და ეკრძალენით ცომისაგან ფარისეველთაჲსა და სადუკეველთაჲსა
|
![]() ![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
კოკა
სალამი. საინტერესოა, მე გამიგია 2 ტიპის ახსნა მაგისი: 1. ლეგენდაა რომ არსებობდა შესავლელი იერუსალიმში, ზედმეტსახელით "ნემსის ყუნწი", სადაც აქლემი ძლივს ეტეოდა, ოღონდ უნდა ტვირთისგან დაეცალათ და დაეჩოქებინათ... ანუ ძნელად თუ გავიდოდა... --- მაგრამ არსად არაა დადასტურებული ასეთი შესავლელის არსებობა... 2. ამბობენ რომ გადამწერის შეცდომაა... ბერძნულად აქლემი არის - καμηλον, მაგრამ ზოგიერთ მანუსკრიპტში წერია - καμιλον(ბაწარი, თოკი)... ![]() ამიტომ ამბობენ რომ გადამწერებს შეეშალათ როცა მანდ აქლემი ჩაწერეს და არა ბაწარი... სირიულ ფეშიტაშიც იხმარება სიტყვა რომელიც ბაწარს ნიშნავს... რამდენად მართალია ეს არ ვიცით, მაგრამ ისიც უნდა აღინიშნოს რომ ამგვარი გამოთქმა აქლემზე და ნემსის ყუნწზე არსებობდა ადრე ებრაულ კულტურაში, და არაბეთშიც კი... პ.ს. ეს ტექნიკური ანალიზია... სულიერი ანალიზი თუ გინდა, ნუ ფაქტია რომ რთულიაო რა... ![]() -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 12th July 2025 - 06:30 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი