![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
beks777 |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 120 რეგისტრ.: 9-January 11 წევრი № 10,238 ![]() |
ქრისტეს ადამიანური ბუნება ექვემდებარებოდა თუ არა ბუნებრივ სიკვდილს???
-------------------- როგორც სხეულია მკვდარი სულის გარეშე,ასევე მკვდარია რწმენაც საქმის გარეშე.(იაკობ.2,26)
|
![]() ![]() |
afxazi |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
beks777
ციტატა რა ვერ გავიგე და: დავიწყოთ იექადან რომ ადამი და ევა თავიდან უკვდავი იყო,ხო ასეა.მაგრამ მათ შესცოდეს და ამით ცოდვის მეშვეობით შემოვიდა სიკვდილი ჩვენ არსებობაში. ქრისტეზე ვკითხულობთ რომ მან მიიღო ადამიანური ბუნება(ბუნებისეული და უყვედრელი ვნებულებები)ცოდვის გარდა,აქედან რა გამოდის- ქრისტეს ცოდვა არ მიუღია და არ ექვემდებარებოდა ბუნებრივ სიკვდილს ხო ასეა,იმიტომ რომ ცოდვის გზით შემოვიდა სიკვდილი ჩვენს ყოფაში.ამაზე რა აზრის ხართ??? ცოდვის გზით სიკვდილი შემოვიდა არ ნიშნავს იმას, რომ ცოდვა ბუნებითი თვისებაა. ჯერ გასარკვევია ის, რომ ცოდვა პიროვნული უმართებულო არჩევანის გზით მოხვდა ადამიანის არსებაში, ის გარედან შევიდა და არა შიგნით უკვე იყო. მოკლედ ცოდვა არ არის ბუნებითი თვისება. ცოდვამ დააზიანა, გააუკუღმართა ადამიანური ბუნება. იმიტომ, რომ ის თვისებები, რაც ადამიანში საღვთო ხატებას ირეკლავდა, მის შემდეგ ყოველთვის სწორად ვერ წარემართებიან. თვისებები შენარჩუნდა, მაგრამ მათი გამოვლენის სახე ყოველთვის ერთმნიშვნელოვანი არ არის. სწორედ ეს შედეგი მიიღო ქრისტემ და არა უშუალოდ ეს ცოდვა, რომელიც არ არის ბუნებითი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 4th July 2025 - 10:26 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი