![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
დეკ. ირაკლი |
![]()
პოსტი
#1
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: მოძღვარი პოსტები: 608 რეგისტრ.: 10-August 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,589 ![]() |
დაწერეთ რას ფიქრობთ!
|
![]() ![]() |
dzvelmartlmadidebeli |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Oldbeliever ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 591 რეგისტრ.: 5-June 10 წევრი № 8,957 ![]() |
სასურველია ხშირად ეზიარებოდეს, მაგრამ პირველი საუკუნეებისგან განსხვავებით სადღეისოდ ზიარების მიღების სიხშირე შემცირდა. წმ. ოქროპირის მიხედვით ჩვენ ახლა წელიწადში ოთხჯერ ვეზიარებით მარხვებში. ცხადია, ეს გარდაუვალი აუცილებლობა არ არის და ქრისტეანს შეუძლია უფრო ხშირადაც ეზიაროს სათანადო მომზადების შემდეგ (რაც ძირითადად აღსარებას, დაწესებული ეპითიმიის შესრულებას, მარხვასა და მეტანიებს გულისხმობს) შეიძლება უფრო ხშირადაც ეზიაროს. ერთმა ფორუმელმა დაწერა, რომ ზიარების წინ ასეთი მომზადება რუსული წესია, რასაც ვერ დავეთანხმები (რომც იყოს, ეს მისაბაძი წესია), უბრალოდ, პირველქრისტეანები, დღევანდელთაგან განსხვავებით უფრო გულწრფელი და უშურველნი იყვნენ, რაზეც მათზე გადმოსული ქარიზმებიც მეტყველებდა. ამიტომ, პირველ საუკუნეში თუ შესაძლებელი იყო ყოველდღე (ყოველ ლიტურგიაზე) ზიარება, დღეს ეს სათანადო მომზადების გარეშე მიზანშეწონილი არ არის. ალბათ დამეთანხმებით, რომ უფლის უპატიოსნესი ხორცი და სისხლი, ჩვეულებრივი, ყოველდღიური საკვებივით არ უნდა მივიღოთ, მისი განსაკუთრებულობისა და განსხვავებულობის გამო.
-------------------- "ვინცა ვინ, არა ნათელს სცემდეს სამგზისი შთაფვლითა და მოწოდებითა სახელისა მამისა, და ძისა და წმიდისა სულისა, იყავნ შეჩუენებულ" (არსენ იყალთოელი. "დოგმატიკონი").
"ვინცა ვინ, არა დასწერდეს ჯუარსა ორითა თითითა, ვითარ ეგრე ქრისტეცა, შეჩუენება"(არსენ იყალთოელი. დოგმატიკონი) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st July 2025 - 11:08 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი