ადამიანის სული |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
ადამიანის სული |
puskuu |
Feb 28 2012, 10:36 PM
პოსტი
#1
|
Newbie ჯგუფი: Members პოსტები: 88 რეგისტრ.: 6-September 10 წევრი № 9,417 |
გაგონილი მაქსვს რომ ადამიანის სული 7გრამიაო, და თქვენ რას იტყოდით ან ამდაგვარი ხომ არაფერი გსმენიათ?
|
Ornies |
Apr 2 2012, 09:57 PM
პოსტი
#2
|
Member ჯგუფი: Members პოსტები: 112 რეგისტრ.: 17-March 12 წევრი № 12,164 |
afxazi
ციტატა მაგრამ მონანული ავაზაკი იყო და არა ბრალმდებელი. ანუ ესე იგი მკალავლიშვილი მეორე ავაზაკია იმიტო რომ სიმართლეს იძახის? მონანული რო იყო ის ღვთის წინაშე იყო მონანული, მკალავლიშვილმა ვის წინ უნდა მოინანიოს იმათ წინ ვინც იეღოველების ლიტერატურასა და ჰუმანიტარულ დახმარებას აქეთ იქით არბენინებდა? თუ ეს ტყუილია მაშინ გამოვიდეს საპატრიარქოს პრეს სამსახურის წარმომადგენელი და თქვას რომ ტყუილია, თორემ როგორ გამოდის იცი? თავად საპატრიარქო უწყობს ხელს იეღოველთა ლიტერატურის გავრცელებას, აი ესე გამოდის, მე მხოლოდ ამ ფაქტზე გავამახვილებ ყურადღებას, დანარჩენს რასაც იძახის სახელებითა და გვარებით რომ საუბრობს რომელი მღვდელმთავარი მოუძღვოდა დამრბევ ზონდერებს წინ ბელადივით მაგაზე ჯერ არ მსურს საუბარი. ციტატა ორ საკითხს მე მგონი უნდა არჩევდე ერთმანეთისგან. მრწამის სიტყვები "რომელი იტყოდა წინასწარმეტყველთა მიერ" (ისევე როგორც შენგან მოხმობილი პავლე მოციქულის სიტყვები, არ ნიშნავს იმას, რომ ესა თუ ის წინასწარმეტყველი განხორციელებული სული წმინდა იყო. აქ საუბარია არა განხორციელებაზე, არამედ განღმრთობაზე, რომ სულიწმინდის მადლი განაღმრთობას ადამიანს და ის არ სულიწმინდის მადლით განღმრთობილი ადამიანი და არა თავად სულიწმინდა. ასი პროცენტით სიმართლეს ამბობ, წინასწარმეტყველში ქრისტეს სული არ ნიშნავს რომ თავად წინასწარმეტყველი იყო ხორცით მოსილი ღმერთი და ეს სწორედ რომ განღმრთოვებას ნიშნავს მაგრამ იესო წინასწარმეტყველი იყო? ჩვენ აქ იესოზე გვაქვს საუბარი, ის ხორცით მოსილი ღმერთი იყო ღმერთი კი სულიაო თავად იძახის და ეს სული რომ სულიწმიდაა ამაზე მე მგონი არ უნდა მეკამათებოდეთ, სულიწმინდაზე პირდაპირ წერია რომ ის ქრისტეს სულია, ეხლა შენი დაცვის ქვეშ რომ აიყვანე ის იუზერი გამოვიდეს და დაწეროს ქრისტეს ადამიანური სულის შესახებ საიდან გაიგო და წმინდა წერილში წერია თუ არა ამაზე რაიმე. არაფერიც არ წერია, საქმე იმაშია რომ ადამიანს რაღაც საკუთარი პერსონალური სული არ აქვს, ყველა სული ჩემია ასე ამბობს უფალი ეზეკიელის პირით, დაბადების მე–6 თავში ჩაწერილ სიტყვებზე რომ აღარაფერი ვთქვათ რომელიც პირდაპირ მიუთითებს იმაზედ რომ საკუთარ სულს სდებს ადამიანზედ რითაც იმსგავსებს მას, იუდა მოციქული ამბობს ადამიანის გარკვეულ კატეგორიაზე ესენი სულის არ მქონენი არიანო, როგორ ფიქრობ რას გულისხმობს აბა? ციტატა როგორც ჩანს წმ. სამება არ გწამს წმინდა სამების არსი მე რომ მაქვს გათავისებული დამიჯერე ვერც ერთი მღვდელი ისე კარგად ვერ აგიხსნის ამას როგორც მე, უბრალოდ მოსმენა უნდა შეგეძლოს. ციტატა (მაგრად მაინტერესებს რატომ დაიტრაბახე აკადემია მაქვს დამტავრებულიო) კი არ დავიტრაბახე ფაქტი აღვნიშნე. სატრაბახო რა მაქვს, განა არ ვიცი რა ხდება მაგ სემინარიასა და აკადემიაში, ზოგი ისე ამთავრებს ოთხთავი არ აქვს გადაფურცლული სამაგიეროდ უაზრო ლაქლაქი იცოცხლე მაგრად იციან. ციტატა უკაცრავად მაგრამ იქნებ სულთმოფენობის ეპიზოდი გავიხსენოთ, აშკარად ცალკე არის ქრისტე და მასზე გარდამოდის სულიწმინდა. თუ სული იყო ქრისტე, განხორციელებული, ეს როგორ მოხდა რომ უცებ ცალ-ცალკე აღმოჩნდნენ ისინი. ვაა ხედავ შენ რა ჩამჭრელი ამბავი გიპოვია, აბა ეხლა 50–ე დღე გაიხსენე ის სული რამდენ მორწმუნეზე ერთად გადავიდა და მიხვდები რომ ღვთის სულს შეუძლია ერთდროულად ქრისტეს ხორციელ სხეულშიც იყოს როგორც ტაძარში პეტრეს ხორციელ სხეულშიც შენშიც და ყველასა და ყველაფერში, ქრისტეს სული რომ არის სულიწმინდა ეს მას ქრისტეს ხორციელ სხეულში კი არ ამწყვდევს რო. დაანგრიეთ ეს ტაძარი და სამ დღეში აღვადგენ მას, ვინ იძახის ამას ღვთის სული თუ ადამიანი? ციტატა დიახ არის, როგორც ერთი არსების მქონე მასთან, ისევე როგორც არის მამის სული ხო და მაგას გეუბნები მეც ზუსტად რომ ქრისტეს სულიც არის და მამის სულიც არის, როდესაც იძახის მე და მამა ერთი ვართ აქ პიროვნულ ერთობაზე კი არ ამბობს არამედ სულით ერთობაზე აქვს საუბარი. ციტატა როგორც ვთქვი "სულიწმინდბა" არის ჰიპოსტასური ტერმინი და არა არსობრივი. არსობრივი რომ იყოს, მაშინ მამაც სულიწმინდა უნდა იყოს და ძეც მამაც და ძეც ორივე სინამდვილე თუ გაინტერესებს არის სულიერ სხეულში მყოფი სულიწმინდა და აი ამ სულის გარეშე რომელიც ჭეშმარიტი ღმერთია, ვერც მამას უწოდებდი ღმერთს და ვერც ძეს, სულიწმინდის გარეშე მამაც და ძეც არაფრით არ განსხვავდება ანგელოზისაგან. და ღმერთი კი აი ამ სულს ქვია სწორედ და კიდევ იმას ვისშიც ეს სულია. ციტატა კვლავ ვიმეორებ, როდესაც საუბარია სულზე, როგორც ბუნებით ტერმინზე, იგულისხმება, რომ წმ. სამებაა სული, წმინდა სამება სული ვერანაირად ვერ იქნება სული არის ერთი სამება სამი. ციტატა როდესაც საუბარია განკაცებისას საღვთო და ადამიანური ბუნების შეერთებაზე ერთ ვაჰ კაცო ბუნებაზე არ მაქვს მე საუბარი, მე საუბარი მაქვს სულზე, ადამიანური ბუნება რომ ქონდა იესოს ეს ძალიან კარგად ვიცი, მას ციოდა, შიოდა, იზრდებოდა, სიბრძნით ივსებოდა და ა.შ ეს ადამიანს ახასიათებს, მაგრამ ადამიანურ სულს რო ატენი ძალად ესეთი რაღაც არ გააჩნდა იესოს, მას ქონდა მხოლოდ 1 სული ღვთისა სახელად სულიწმინდა, მორჩა სხვა არანაირი სული მას არ ქონია და არც ადამიანებს აქვთ არანაირი სული გარდა აი ამ სულიწმინდის ნაწილისა რომელსაც ერთ მთლიანთან აქვს დაცემის გამო კავშირი გაწყვეტილი, ეს სული არაფრისაგან კი არ შეიქმნა არამედ ნათლის წიაღიდან გამოვიდა, როგორც ძე გამოვიდა აი სწორედ ესე გამოვიდნენ 600000 სული და ჩვენსა და იესოს შორის განსხვავება ის არის რომ ჩვენ როგორც სულები დავეცით აქ მატერიალურში ის კი ნებაყოფლობით დაეშვა. ამდენს ვლაპარაკობ ტყუილ უბრალოდ ამას ვერ გაიგებთ ეს უნდა ნახოთ. -------------------- Princeps principum ens entium, miserere mei et respice in me, servum tuum Ornies. |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st June 2024 - 12:07 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი